~michał
| ja nie wiem gdzie wy stoicie ale u mnie tu ( pod stuttgartem ) zimno trochę i chyba włonczem webajsto | | | |
~ku-ku
| Te Murgrabia nie fikej kurna! | | | |
~pocztowy:)
| Siemka Panowie, Na Występy czas Nadszedł Kurna:) | | | |
~edi
| a Ja wam powiem tylko tyle że takiej kasy o jakiej śnicie to jeszcze długo nie będziecie oglądać, tu chodzi oto ze Europa Zachodnia chce oczyścić swój rynek z tańszych kierowców, to dlatego że jesteście tańsi od rodzimych kierowców to znajdujecie prace na zachodzie, jak stawki się wyrównają to jak myślicie kogo zatrudnią np. firmy z Niemiec czy Francji?oczywiście swoich kierowców | | | |
~pocztowy:)
| "Zostaf" Kmiota Zaściankowego w spokoju Kukunia Kurna bo "Nerfa" Dostane:) | | | |
~pocztowy:)
| ~edi, czas Wracać do Szkół Powszechnych Podstawowych, Masz Elementarne Braki z Logiki:)
Logika to dział Matematyki z pierwotnych, początkowych Szkoleń, Wykładów, Lekcji.
Dam ci dobrą Radę, nie zapomnij zapłacić Pani z Matematyki za takie Szkolenie:) | | | |
~janek
| se po bera pujde | | | |
~michał
| EDI pisze :... jak myślicie kogo zatrudnią np. firmy z Niemiec czy Francji?oczywiście swoich kierowców...
na dzień dobry poprawa humoru - A SKĄD ONI WEZMĄ TYLU SWOICH KIEROWCÓW? ! oni teraz nie są w stanie pokryć swoich własnych potrzeb w tym zakresie, a deficyt się zwiększa z każdy dniem !!
... " tu chodzi oto ze Europa Zachodnia chce oczyścić swój rynek z tańszych kierowców, to dlatego że jesteście tańsi od rodzimych kierowców... " - tak, europa chce oczyścić swój rynek z tańszych ALE NIE KIEROWCÓW TYLKO PSIWOŻNIKÓW !! A TO JEST OGROMNA RÓŻNICA - transport będzie, kierowcy dalej będą robili to samo i w tym samym miejscu tylko zmieni się adres pracodawcy ! i o to chodzi " europie " żeby podatki płynęły do kasy niemiec, francji itp. | | | |
~pocztowy:)
| Dla twej mizernej wiedzy ediku, wyrafinowane, wygodne oraz pazerne Młode Społeczeństwo Zachodnie Ma w Głębokiej Dup-ie Pracę jako Kierowca zawodowy w transporcie Międzynarodowym.
Wiesz dlaczego Logiku??? | | | |
~Hrabia De Nendza
| edi
to w takim razie w czem problema wymóc na polskich dziadoskich spedycjach ( ujednolicić ) stawki za fracht wzorem szkopa.. ? ?
nie od dzis wiadomo, że spedycje zarabiaja na tym interesie najwięcej i to one tak naprawde okradają tzw. dziadtransów a ci, aby wyjść na swoje, oszukują polskiego fiskusa, zusik i kierowce.
zaznaczam-nie wszyscy dziadtransy tak robią. !! | | | |
~bartek
| Jeżdżą po 3/1 15-20tys. km za -7- 6 tys zł u holendra Niemca i jest gut. zawsze na innym pojeździe, nie wiesz jaki samochód dostaniesz po zmianie - obsrany, obrzygany. I pasuje. Niech Niemcy, Holedrzy, Francuzi i inni zaczną zajmować się i karać spedycje za stawki dunpigowe. | | | |
~Hrabia De Nendza
| dziadtrans, to przewożnik posiadający, góra do 10 autek.. :) | | | |
~ku-ku
| michał dalej u szwajcara kurna? | | | |
~pocztowy:)
| Prowuś Łaskawco a*alityczny, nie wszyscy dziadtransy tak robią, znaczy: Może około, Mniej Więcej, Pi razy Drzwi, Ni Mniej ni Więcej, jak może około: 1%_:) | | | |
~Hrabia De Nendza
| bartek
te niumery przechodzą w małych firemkach typu dziadtrans.
w duzych już nie. | | | |
~ku-ku
| Gumofilce wysiadka! | | | |
~Hrabia De Nendza
| pocztuś
obstawałb ym przy 2 coma 5 %.. :) | | | |
~janek
| kapsel poleciał wysoko | | | |
~Hrabia De Nendza
| panowie-przy stawkach 2, 60-2, 95 złociszy za kilometr, jakie płacą spedycje małym przewoznikom, przewoznik chciał czy nie chciał, musi oszukiwać, aby wyjść na swoje.. :) | | | |
~janek
| mały przefoźnik mała stafka | 1 | | |
~Hrabia De Nendza
| rambarbar.
tam taki przewoznik na kabotażu jeżdzi za minimum 0, 90 ewrasi, a rozlicza sie tylko z polskim fiskusem z powiedzmy 2, 80 złociszy za km.
0, 90 razy 4, 20 równa sie 3, 78 złociszy
przy 12 tysiakach km na kabotażu to daje całkiem poważną sume, nie opodatkowana, trafiającą do jego kieszeni.
jest chyba różnica między 2, 80 na polsce a 3, 78 na niemcu. :) | | | |
~michał
| ku-ku... TAK... oby do końca świata i o jeden dzień dłużej :) | | | |
~ku-ku
| Sie kurna wie! | | | |
~kot
| Hrabia coś Ci się pomieszało jak przewoźnik bierze robotę za 0. 90e to wystawia fakturę, to w jak sposób może rozliczać stawkę 2. 80zł? | | | |
~lisek
| Nikt normalny nie siedzi 3 tyg w aucie. Po drugie zostawcie sobie te 5 i 7 tys zł i taką "pracę". Wsiadać dziady na te 3 tyg - więcej będziecie mieli kasy! Więcej wam zostanie! Czysty zysk. | 1 | | |
~rikkard
| Ja w tym tygodniu dostałem SMS "bardzo dobre warunki płacy i pracy", ale to jakieś takie ogólnikowe jakbym ja napisał "bardzo dobry kierowca ciężarówki".
Chyba żeby jaja sobie porobić mogę zadzwonić.
Dla mnie lepsze warunki to tylko Szwajcaria, albo Nrwegia (ale łańcuchy mnie nie kręcą) | | | |
~janek
| tera co cie krenci | | | |
~rikkard
| browar mnie kręci :), ale dzisiaj nie piję. | | | |
~janek
| cóż twoja strata | | | |
~lisek
| Skoro powiedzmy ktoś na krajówce zarobi 3, 5 do 4tys zł i nie śpi w budzie, albo śpi sporadycznie to jaką różnicą jest te 5 czy 6tys zł??? Uwzględnić należy przede wszystkim: warunki pracy i "zakwaterowania", ryzyko zawodowe związane z czasem narażenia na warunki szkodliwe: stres, spaliny, hałas, smród, warunki sanitarne, stopień i ryzyko powstania chorób zawodowych (układ szkieletowy, uzębienie, hemoroidy, żołądek, psychika itd), stopień narażania się na częstsze niebezpieczne sytuacje drogowe oraz częstsze kontrole, tempo "pracy", częstotliwość awarii auta, zmienność warunków atmosferycznych, niestabilne sytuacje społeczne w różnych regionach gdzie można się narazić na np. napad. Tych czynników jest znacznie więcej. Czy w tym przypadku te chociażby 2tys zł (480eur) robi różnicę? Dziady, brać te 5-7 tys zł i jazda po przygodę! | 1 | | |