~mario trucker
| prawda jest jedna i oczywista.. normalny płacący na czas przewożnik nie szuka kierowców to kierowcy szukają takiej pracy a 90 procent ogłoszeń w internecie zamieszkają nieuczciwczciwi przewoźnicy z problemami finansowymi 8
przerobiłem już kilku przewoźników jedni nie płacą na czas ale obiecują złote góry, jedni płacą na czas ale niska stawke i ucinają co się da, inni płacą na czas stawka niezła ale z kabiny się wysiada po pół roku. wniosek jest taki : nigdzie nie jest idealnie. przewoznik nie szanuje kierowcy i dziwi się ze kierowca nie będzie jego szanował | | | |
~mario trucker
| szkoda ze na tym forum prowadzona jest dyskusja na tak niskim poziomie pełno kolokwializmu, wulgarnych odzywek i nienawiści. | | | |
~max
| , przewoznik nie szanuje kierowcy i dziwi się ze kierowca nie będzie jego szanował, szacunek to mają do zer na koncie, biznes jest brutalny, albo dymasz, albo jesteś dymany | | | |
~Mariusz
| Poziom wypowiedzi na poziomie... , a raczej nie wiem czy w ogóle na jakimkolwiek poziomie, Kierowco załóż firmę, zatrudnij ludzi do pracy, wtedy się wypowiadaj. Przedsiębiorco bez wykształcenia, zamknij firmę bo do dziesięciu liczyć nie umiesz, najlepiej wsiądź za kierownicę zacznij pracować jako kierowca... i tak zarobisz te same pieniądze. Niestety trzeba przyznać, że licencję powinni dostawać ludzie z wykształceniem wyższym uzyskanym na uczelni Państwowej. Kierowcy powinni iść na takie studia 5 lat się pomęczyć, zdobyć doświadczenie, poszukać pracy, po 15 latach awansować wtedy by zarabiali po 7 -15 k zł brutto. Zero wykształcenia, poziom wypowiedzi i tok myślenia na poziomie zwierzyny leśnej. Wymagania co najmniej jak by byli głowami Państwa. Kompletne zero. Szkoda nawet zaglądać na fora o tematyce transportowej | | | |
~michał
| Kierowcy powinni iść na takie studia 5 lat się pomęczyć, zdobyć doświadczenie, poszukać pracy, po 15 latach awansować wtedy by zarabiali po 7 -15 k zł brutto.
po 5 latach studiów i 15 latach " stażu " zarabiać jako kierowca 7-15 k jeszcze brutto... ? ?...
przy takim deficycie to kierowca po podstawówce tyle zarobi teraz i to netto !! a ty takie *ły wypisujesz...
Zero wykształcenia, poziom wypowiedzi i tok myślenia na poziomie zwierzyny leśnej. Wymagania co najmniej jak by byli głowami Państwa. Kompletne zero.
popyt i podaż wyznacza cenę - nie : wykształcenie, poziom wiedzy i tok myślenia, a że popyt jest wyrażnie większy niż podaż to są wymagania ! prawa rynku ! psiwozników jest pełno zaniżają sobie nawzajem stawki, ich problem ! kierowców jest mało i się " cenią " - normalne mechanizmy rynkowe | 1 | | |
~janek
| Mowiom ze po takich panach to sie na konia wsiada | -1 | | |
~janek
| Mariusz slyszales | 1 | | |
~rikkard
| dziadtransy do roboty, a my po sklepach polatamy, tak będzie | | | |
~rikkard
| bo robota od poniedziałku to nie | | | |
~michał
| ty se nie rób jaj borubar - pilnuj tutaj porządku bo mnie nie bedzie do jutra | | | |
~michał
| temperuj dziadów ile się da - i tego nieokreślonego "? " też trzymaj krótko | | | |
~dobły
| Noooo!!! | | | |
~pic
| Jest zapotrzebowanie na kierowców, ale jeszcze większe jest na ładunki. Jednym słowem nie ma co wozić. Ktoś tu zapłacze baranim głosem. | | | |
~pic
| michałki wrócą do cieciowania. | | | |
~szoferak
| pic
Za dużo Dziadów wytawiło swoje furmanki w ten interes i mamy to co mamy. Proponuję pozamykać kilka firm ze względu na łamanie wszelkich norm stanu technicznego i czasu pracy.
Wtedy przeżyją Ci, którzy liczą w stawce amortyzację sprzętu. | | | |
~michał
| ~pic
(2015-06-22 10:29:15) Jest zapotrzebowanie na kierowców, ale jeszcze większe jest na ładunki. Jednym słowem nie ma co wozić. Ktoś tu zapłacze baranim głosem.
dzień dobry
oj zapłacze, zapłacze... nie jeden dziad ze łzami w oczach odda Q7 na oczach sąsiadów... | | | |
~ku-ku
| Dziadtransy wysiadka! | | | |
~ku-ku
| Panom kierowcom kaumuku! | | | |
~Tołdi
| pic - sensowny wpis, ale matołki przecież widzą, że auta jeżdżą, drogi się korkują to i roboty multum pewnie jest. Możesz sobie im tłumaczyć, że nie ma co wozić ale oni wiedzą (widzą) lepiej... | | | |
~ku-ku
| Te nie fikej kurna! | | | |
~michał
| podnóżku
dopóki pracodawcy potrzebują kierowców nawet żeby te : puste, stojące, czekające na ładunek samochody były " zaludnione " i w " gotowości to WAL SIĘ NA R Y J ze swoimi toeriami bo KIEROWCA PRACE MA a że ty baranie nie potrafisz na pracy kierowcy zarobić to twoja brocha a nie nasza - ZATRUDNIŁEŚ PRACOWNIKA TO MU PŁAĆ a jak nie umiesz na tym zarobić to sorry, twój problem... są 2 rozwiązania :
1 siadasz i jeżdzisz sam
2 zamykasz firme i pod budke z piwem albo do pup'y na spotkanie z bezwłosym | | | |
~Jan
| To było dobre "zapotrzebowanie na kierowców". Jaki specjalista się znalazł. | | | |
~ku-ku
| Gumofilce wysiadka! | | | |
~michał
| dopóki :
~Tołdi
... auta jeżdżą, drogi się korkują to i roboty multum pewnie jest. Możesz sobie im tłumaczyć, że nie ma co wozić ale oni wiedzą (widzą) lepiej
zgadza się dopóki te auta jeżdżą lub stoja ale sa obsadzone to o robote martwiś się nie musimy...
dopóki nja samym tylko ET jest 1200 ogłoszeń i pewnie ze 3000 samochodów do obsadzenia o robote martwić sie nie musimy...
nie dawajcie ogłoszeń, nie zatrudniajcie pracowników ! przeciez sie nie opłaca? ! czy wy de-bile jesteście - łądunków njie ma a wy ludzi potzrbujecie do przewiezienia czegoś czego nie ma? ?? | | | |
~Tołdi
| michał - przewoźnicy szukają kierowców a nie szczekaczy takich jak ty. Od szczekania są psy. | | | |
~ku-ku
| To ci gumofilce kurna! | | | |
~ku-ku
| Tołdi jestem kurna do wzięcia! | | | |
~sebastian1981
| O jejciu to nie lata osiemdziesiąte poprzedniego wieku by jeździli docenci na międzynarodówce, a tak było w pekaesie we wspomnianych latach osiemdziesiątych jeździło trzech docentów, mnóstwo magistrów i inżynierów, a po technikum było kierowców jak psów. Nie jest to legenda tylko źródło z książki historia polskiego transportu od furmanki do tira.
Dziś kierowca zarabia tyle co 11 lat temu lub mniej, transport w Polsce kilkunastokrotnie zwiększył swoją flotę, nie że polska gospodarka tak się rozwinęła lecz nastał tzw przerzuty.
Obecnie czym bardziej jest tępy kierowca to dla firmy on jest cenniejszy bo filozofów im nie potrzeba bo tacy to się domagają za dużo.
Niemiec, francuz czy reszta kierowców ze starej unii, tej cywilizowanej europy gdyby tak jak polak siedział miesiąc lub dłużej w budzie to by zarobił więcej niż te obecne 2000-2500 euro i na pewno czasem by sypiał w hotelach. Ale to tylko fantazja, tamte kraje są cywilizowane i niewolnictwo jest zabronione.
Cóż jest popyt i podaż więc dziś zrobić licencjat to ani duże koszty, nie trzeba poświęcać dużo czasu, ani się zbyt uczyć. A takie uniwerki a raczej ich filie są nawet w 20 tysięcznych miasteczkach, więc dziś wyższe wykształcenie nie zawsze idzie w parze z wiedzą i nakładem pracy by je uzyskać!
Cynując Pana z Biznes Center Club "uczelnia o której nikt nie słyszał, dyplom który nic nie znaczy ale wyższe jest"
Papier nie zawsze świadczy o tym kto tępak i kr*yn, choć dla niektórych to jedyna miara życiowa i osiągnięcie życiowe bo oni przez trzy lata jeden weekend w miesiącu byli na zajęciach. Niech skończą dzienne studia na markowym uniwerku ale tam miejsca nawet przy niżu demograficznym są limitowane.
Polski przewoźnik powinien minimum mieć tytuł magistra i co najmniej znać dwa obce języki!A te lenie nawet kurs kompetencji zawodowych często muszą mieć użyczony! | | | |
~pic
| sebastian1981. Jaką wiedzą powinien dysponować Pan Kierofca?
Przecież połowa z obecnych kierowców nie ma zielonego pojęcia o wykonywanym zawodzie. | 1 | | |
~pic
| Co się tyczy cywilizowanych krajów. Właśnie tam pobudowano dla was baraki. | | | |