ID: 167198
Załadunek stali.
ID: 167198
ID: 167198
witam
mam oferte pracy na trasy polska niemcy ze stalą. proszę powiedzieć bo slyszalem ze są długie postoje i zawsze sa problemy na polskich hutach z zaldunkiem. faktycznie tak jest?jest to ciezka robota na stali?
dzieki
witam
mam oferte pracy na trasy polska niemcy ze stalą. proszę powiedzieć bo slyszalem ze są długie postoje i zawsze sa problemy na polskich hutach z zaldunkiem. faktycznie tak jest?jest to ciezka robota na stali?
dzieki
~stasiek*.cloud.ramnode.com
*.cloud.ramnode.com
Posty (18)
~stasiek | jak w temacie... | |||
~gość | Stasiek zapamiętaj: stal jest ciężka, a więc i robota jest ciężka. | 1 | ||
~Michał | Gdyby nie przestoje na hutach nierzadko po 24h to ogólnie robota luz grunt to mieć łańcuchy do spinania. | |||
~ku-ku | stasiek- oj jest ciężka, cheba że bydziesz woził po jednej żyletce! | |||
~stasiek | no właśnie kolego slyszalem o tych przestojach i mnie to trochę martwi. | |||
~abc | NIE IDŹ NA STAL ZA STAWKĘ KILOMETROWĄ BO Z GOŁEJ KILOMETRÓWKI NA SUCHY CHLEB NA STALI NIE ZAROBISZ PODSTAWA MINIMUM 2TYŚ I 8~10ZŁ ZA GODZINĘ POSTOJU ZAŁADUNEK MIN. 6H DO 24H ZALEŻY OD TOWARU | |||
~stasiek | kolego to jest firma sachs trans, oni mja podstawa 2 tys i stawki z kurs w euro do DE. i nie wiem co robic bo jk postoje dzień na hucie w pl to lipa/ nie wiesz nic o tej firmie? gdzie się laduja tą stalą? | |||
~Kolega_Opowiadal | Jak Sachs to idź w ciemno, ciężko się tam dostać oni mają własną spedycję i często wożą kręgi, załadunek kręgów to jest moment a w Niemczech to nie tak jak u nas wjeżdżasz, godzinka i wyjeżdżasz. | |||
~abc | ZAŁADUNEK SZYBKI JAK JEDEN TOWAR ALE KOLEJKI DŁUGIE TRAFI SIE KTOŚ PRZED TOBĄ CO BEDZIE MIAŁ ŚMIETNIK Z 60 POZYCJI TU PRĘCIK TAM RURKA I BĘDĄ GO 12H ŁADOWAĆ NIE RAZ TAK MIAŁEM A PRZED KOLEJKĘ NIKT CIE NIE WPUŚCI PRÓBUJ WYNEGOCJOWAĆ STAWKĘ POSTOJOWĄ ZAŁADUNEK POWYŻEJ 3 GODZIN PŁATNY 10ZŁ NA GODZINĘ | |||
~stasiek | no dzięki panowie za rady, biore je pod uwagę. | |||
~abc | POZA TYM PRZY STALI TRZEBA SIE NAROBIĆ NASKAKAĆ SIĘ TRZEBA DOBRZE POZAPINAĆ JAK JEDZIESZ NA D TO TEŻ TROCHĘ TRWA I BRUDNA TA ROBOTA OD TEGO OLEJU TRZEBA UWAŻAĆ ŻEBY SOBIE BIAŁEJ KOSZULI I KRAWATA NIE WYSMAROWAĆ A NA HUTACH PRZEWAŻNIE TOI TOIE STOJĄ O ŁAZIENKĘ CIĘŻKO | |||
~stasiek | no to tez mnie wkurza bo ja tylko zawsze chlodnia heh, ale trzeba ogaarnoc temat i damy rade | |||
~szoferak | Zależy gdzie ładujesz stal. Jak masz wozić drobnice gdzie za blachą za rurkami itp jeździ się po placu żeby odstać w każdej kolejce to daj sobie siana. Auto ładowane 6-12 i więcej godzin a potem spinanie tego w upale. Tonaż max na osiach a stawka pewnie godna politowania. | |||
~XXX | 10 zł za godz postoju... wstydził bym się upomnieć o taaką kwotę za przestój. wasze auta aż tyle na godz. zarabiają? gratulacje!!! | |||
zetek
| Zależy od ilości aut oczekujących na załadunek/rozładunek na daną halę. Załadunki jak i same procedury wyglądaja podobnie jak i u naszych sąsiadów, z tym ze w Niemczech są bardziej zorganizowani, wg mojego rozeznania przebiega to sprawniej. Zdarzy się, że trzeba "swoje odstać-cierpliwie. Nawet przed godz. awizacyjną na pewnej hucie w DE załadowali. Zdarzyło się na Mittalu czy Thyssenie, ze niemiec czy francuz pomógł w zabezpieczaniu ładunku, choć nie musiał; -) Przy okazji Panie międzynarodowy nazwy państw piszemy z duzej litery-) Nawet w DE porafi się zepsuc suwnica tzw. złosliwośc rzeczy martwych. Musisz pilnować wagi, symetrycznego rozmieszczenia towaru np. kręgów stalowych, prętów, blachy płaskiej, dwuteowników itp. Dla własnego bezpieczeństwa i innych zabezpieczyć towar, aby ten nie przemieścił się. Nie jest aż tak "ciężko, są plusy i minusy. Fakt, pod konkretne wzniesienie jest co ciągnąć. | 2 | ||
~Kasia | Witam, wszystkich ktoś podeślę jakiś link do przepisów, albo ustawy, chodzi mi o transport stali w kręgach przez DE. Mam do przewiezienia 3 kręgi po 7 ton na plandece, jakie są wymagania? Pozdrawiam | |||
~Jula | Firmy niemieckie maja dla ladunkow szerokich maja specjalne stojaki i ladowanie jest na ukos. Dla szerokosci do 2, 45 mozesz normalnie tylko Kier owija pasami wg zasady 1pas na kazde 900kg i sciaga jeden pas do jednej burty. | |||
~Kris | Czy robota ciężka? No jak bedziesz to nosił na plecach to bedzie ciezko. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz