ID: 167198
Załadunek stali.
ID: 167198
ID: 167198
witam
mam oferte pracy na trasy polska niemcy ze stalą. proszę powiedzieć bo slyszalem ze są długie postoje i zawsze sa problemy na polskich hutach z zaldunkiem. faktycznie tak jest?jest to ciezka robota na stali?
dzieki
witam
mam oferte pracy na trasy polska niemcy ze stalą. proszę powiedzieć bo slyszalem ze są długie postoje i zawsze sa problemy na polskich hutach z zaldunkiem. faktycznie tak jest?jest to ciezka robota na stali?
dzieki
~stasiek*.cloud.ramnode.com
*.cloud.ramnode.com
Posty (18)
~stasiek | jak w temacie... | |||
~gość | Stasiek zapamiętaj: stal jest ciężka, a więc i robota jest ciężka. | 1 | ||
~Michał | Gdyby nie przestoje na hutach nierzadko po 24h to ogólnie robota luz grunt to mieć łańcuchy do spinania. | |||
~ku-ku | stasiek- oj jest ciężka, cheba że bydziesz woził po jednej żyletce! | |||
~stasiek | no właśnie kolego slyszalem o tych przestojach i mnie to trochę martwi. | |||
~abc | NIE IDŹ NA STAL ZA STAWKĘ KILOMETROWĄ BO Z GOŁEJ KILOMETRÓWKI NA SUCHY CHLEB NA STALI NIE ZAROBISZ PODSTAWA MINIMUM 2TYŚ I 8~10ZŁ ZA GODZINĘ POSTOJU ZAŁADUNEK MIN. 6H DO 24H ZALEŻY OD TOWARU | |||
~stasiek | kolego to jest firma sachs trans, oni mja podstawa 2 tys i stawki z kurs w euro do DE. i nie wiem co robic bo jk postoje dzień na hucie w pl to lipa/ nie wiesz nic o tej firmie? gdzie się laduja tą stalą? | |||
~Kolega_Opowiadal | Jak Sachs to idź w ciemno, ciężko się tam dostać oni mają własną spedycję i często wożą kręgi, załadunek kręgów to jest moment a w Niemczech to nie tak jak u nas wjeżdżasz, godzinka i wyjeżdżasz. | |||
~abc | ZAŁADUNEK SZYBKI JAK JEDEN TOWAR ALE KOLEJKI DŁUGIE TRAFI SIE KTOŚ PRZED TOBĄ CO BEDZIE MIAŁ ŚMIETNIK Z 60 POZYCJI TU PRĘCIK TAM RURKA I BĘDĄ GO 12H ŁADOWAĆ NIE RAZ TAK MIAŁEM A PRZED KOLEJKĘ NIKT CIE NIE WPUŚCI PRÓBUJ WYNEGOCJOWAĆ STAWKĘ POSTOJOWĄ ZAŁADUNEK POWYŻEJ 3 GODZIN PŁATNY 10ZŁ NA GODZINĘ | |||
~stasiek | no dzięki panowie za rady, biore je pod uwagę. | |||
~abc | POZA TYM PRZY STALI TRZEBA SIE NAROBIĆ NASKAKAĆ SIĘ TRZEBA DOBRZE POZAPINAĆ JAK JEDZIESZ NA D TO TEŻ TROCHĘ TRWA I BRUDNA TA ROBOTA OD TEGO OLEJU TRZEBA UWAŻAĆ ŻEBY SOBIE BIAŁEJ KOSZULI I KRAWATA NIE WYSMAROWAĆ A NA HUTACH PRZEWAŻNIE TOI TOIE STOJĄ O ŁAZIENKĘ CIĘŻKO | |||
~stasiek | no to tez mnie wkurza bo ja tylko zawsze chlodnia heh, ale trzeba ogaarnoc temat i damy rade | |||
~szoferak | Zależy gdzie ładujesz stal. Jak masz wozić drobnice gdzie za blachą za rurkami itp jeździ się po placu żeby odstać w każdej kolejce to daj sobie siana. Auto ładowane 6-12 i więcej godzin a potem spinanie tego w upale. Tonaż max na osiach a stawka pewnie godna politowania. | |||
~XXX | 10 zł za godz postoju... wstydził bym się upomnieć o taaką kwotę za przestój. wasze auta aż tyle na godz. zarabiają? gratulacje!!! | |||
zetek
| Zależy od ilości aut oczekujących na załadunek/rozładunek na daną halę. Załadunki jak i same procedury wyglądaja podobnie jak i u naszych sąsiadów, z tym ze w Niemczech są bardziej zorganizowani, wg mojego rozeznania przebiega to sprawniej. Zdarzy się, że trzeba "swoje odstać-cierpliwie. Nawet przed godz. awizacyjną na pewnej hucie w DE załadowali. Zdarzyło się na Mittalu czy Thyssenie, ze niemiec czy francuz pomógł w zabezpieczaniu ładunku, choć nie musiał; -) Przy okazji Panie międzynarodowy nazwy państw piszemy z duzej litery-) Nawet w DE porafi się zepsuc suwnica tzw. złosliwośc rzeczy martwych. Musisz pilnować wagi, symetrycznego rozmieszczenia towaru np. kręgów stalowych, prętów, blachy płaskiej, dwuteowników itp. Dla własnego bezpieczeństwa i innych zabezpieczyć towar, aby ten nie przemieścił się. Nie jest aż tak "ciężko, są plusy i minusy. Fakt, pod konkretne wzniesienie jest co ciągnąć. | 2 | ||
~Kasia | Witam, wszystkich ktoś podeślę jakiś link do przepisów, albo ustawy, chodzi mi o transport stali w kręgach przez DE. Mam do przewiezienia 3 kręgi po 7 ton na plandece, jakie są wymagania? Pozdrawiam | |||
~Jula | Firmy niemieckie maja dla ladunkow szerokich maja specjalne stojaki i ladowanie jest na ukos. Dla szerokosci do 2, 45 mozesz normalnie tylko Kier owija pasami wg zasady 1pas na kazde 900kg i sciaga jeden pas do jednej burty. | |||
~Kris | Czy robota ciężka? No jak bedziesz to nosił na plecach to bedzie ciezko. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.