ID: 166556
Następna polska firma otrzymała wezwanie do kontroli MiLoG
ID: 166556
ID: 166556
Pomimo wszczęcia postępowania przez Komisję Europejską w sprawie MiLoG, niemieckie władze powoli rozkręcają spiralę kontroli wysyłając do polskich firm wezwania o nadesłanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
Pomimo wszczęcia postępowania przez Komisję Europejską w sprawie MiLoG, niemieckie władze powoli rozkręcają spiralę kontroli wysyłając do polskich firm wezwania o nadesłanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
~etransport.pl
Posty (444)
OBSERWATOR0007
| Do Maxxx - jak się o czymś pisze to powinno się mieć na ten temat wiedzę. Podatek 49% płaci się od dochodów powyżej 500 000 euro. Natomiast kwota wolna od podatku jeśli posiadasz rodzinę wynosi ok. 18 000 euro rocznie. Jeśli jesteś samotny to kwota ta jest odpowiednio niższa (odpalasz tzw. bykowe). | |||
~eurosław | tyle lat się tu kłócicie i nie doszliście do tego że artykuły tu są sponsorowane | 1 | ||
~eurosław | ja to widzę tak drobny wystraszony przewoźniku dołącz do nas a może kiedyś będzie ci dane napić się koniaku z największymi | |||
~edo | Macie pretensje, że Niemcy wymagają dokumentów przetłumaczonych na język niemiecki. Przecież wysyłając zgłoszenie i podając gdzie są przechowywane dokumenty podpisaliście zgodę na to, że macie je tłumaczyć. | |||
~bartek | a masz możliwość podpisania dokumentu, że nie będziesz tłumaczyć? | |||
krzychu88
| Mnie teraz zglosili do tego miloga i powiem Wam ze to jest identiko jak z dietami panie Kaziu Sasiu podpiszta to dobrze bedzie ku. wa jasna z tymi szkopkami | |||
~biało - żółty murzyn :) | no i posypią się łagodne kary na początek 30. 000 euro. zrobią porządek, jeszcze magnesiarzy pokarać taką samą kwotą :) | |||
~driver | niczego nie podpisywać in blanco. Jeszcze się później okaże że podatek od tego trzeba zapłacić i co wtedy? | |||
~szczur | Magnesiarzom i karciazom prawajazdy zatrzymywac nie 2tys. | |||
~szczur | Podatek i zus trzeba odrazu placic za Miloga kub potem korekty robic. | |||
Da_las
| Teraz pytanie z innej beczki. Firma zgłosiła w styczniu, na początku tej całej szopki, kierowce do Milog jeżdżącego w tranzycie przez Niemcy. Zgłoszenie zostało wystawione na maksymalny okres, czyli 6 miesięcy. Po jakimś czasie strona Niemiecka wycofała się z tranzytu i w tym przypadku kierowca nie podlega pod Milog, ale nie został wygłoszony, bo np. w każdej chwili mogła zajść potrzeba jazdy z lub po towar do Niemiec. W tym czasie od zgłoszenia jednak nie był ani raz, oprócz jazdy tranzytem w Niemczech. Moje pytanie: Jak tym "ynteligentom" udowodnić, w razie otrzymania informacji o kontroli, że kierowca nie wykonywał pracy podlegającej pod Milog? | |||
~piotr | najlepszym dowodem będą dane z tachografu. "inteligencie" | |||
~steffen | Da-las mysle ze w takim przypadku o ile dojdzie do kontroli, a nie placiles w tym czasie stawki wg niemieckiego ustawodawstwa, to okazanie wszystkich Fb (cmr) za owy okres.. ps. tak se mysle, ze chyba jeszcze troche i bede dorabial jako tlumacz i przedstawiciel i jezdzil do Koeln -w sumie rzut beretem ; ) | |||
~steffen | P. Piotrze wg niemieckiej ustawy, wykresówki nie sa podstawa do rozliczenia Milog, mimo iz zawieraja takie elementy jak czas pracy, prowadzenia itp. | |||
~steffen | A panowie, jeszcze sprostowanie strona niemiecka tylko zawiesila stosowanie w stosunku do tranzytu, a nie calkowicie sie wycofala -co nie oznacza, ze nie moze powrocic do tego rozwiazania. Wowczas czas kontroli bedzie sie rozpoczynal od dnia wprowadzenia ustawy. Moim zdaniem moze dojsc do takiej sytuacji, ze w przypadku gdy KE wszynie postepowania w celu narzucenia zmiany lub zaniechania ustawy Milog. Wowczas rzad RFN w celu ochrony swoich interesow pokryc kare z budzetu, jednoczesnie nie wycofujac sie z Milog. Przypomnijmy sobie sytuacje odnosnie dofinansowania panstwowych stoczni (tylko PL postapila zgodnie z zaleceniami KE -unikajac jednoczesnie kary) | |||
~marco | i co z Tego kwity podpisuje i płaca jak płacili aby miec podkładke a jak sie nie podoba to won umawiałes sie na tyle to tyle dostajesz proste umowa słowna tez jest wazna a nie prawo nie naszego kraju :D | |||
~realista | Ead - PRZEGRALI WOJNE. wIEDZA Z KLUBU KSIAZKI. | |||
~caferene | do maxxx - nie masz pojęcia czy głupiego udajesz? ? kolejny dziad trans który szuka oszczędności na pracownikach żeby nowego merca kupić stękając jak bardzo ciężko jest w transporcie | |||
~szef | no to chłopcy-szykowac sie na działalnosc. już możecie zacząć składać wnioski. | |||
~biało - żółty murzyn :) | szukam swojego Pana - wierny jestem jak pies szefie całuje onuce Twoje | |||
~rikkard | szef ja jako chłopiec (mam wnuka) otworzyłem w działalność i zatrudniłem się w D jako kierowca i za nic do kraju nie wrócę (chyba, że szefowie będą mnie traktować jak człowieka) Pozdrawiam Genera lnie goń się z robotą głupiego. | |||
~konkret :-) | szef a pomyslales ze komus ta dzialalnosc nie bedzie odpowiadac i ten pracodawca, znow wracamy do dziadtra... | |||
~szczurek | Milog jest tylko w kabotazu ponoc... ? ? Jak zdejmujesz lub ladujesz ci sie nienalezy... | |||
~radek | a ja rozumiem to tak przychodzisz do firmy gadasz z szefem zgadzasz sie na warunki i pracujesz a jak niemcy cos wymyslili to jest krzyk oczewiscie kierowcy powinni zarabiac godziwe pieniadze ale jesli dogdalismy sie z szefem i pracujemy to nie powino byc tak ze niemiec se wymyslil a magistry parkingowi teraz krzycza a chwile temu sie zgodzili jezdzic za stawke jaka daje szef trzeba bylo nie podejmowac pracy jak bylo malo jestem kierowca i to jest moje zdanie na ten temat | |||
~radek | jak bylo malo to trzeba bylo powiedziec przed przyjeciem sie do firmy a nie czekac az ktos czyt. niemiec za nas to zrobi nie dajmy sie zwariowac | |||
~esso | ~Hrabia De Nendza (2015-06-06 08:33:10) szkop jest zbyt dumny, by go podnieść, ale polski dziad transportowy, w pogoni za zyskiem, nawet własna matka oszuka Hrabia de nędza przestań być de nędza weś złom i bądź hrabia den biznesmen no w czym masz problem przestań płakać, chusteczek brak, może mega ręcznik papierowy tego jest więcej w listkach | |||
ŻĄDŁO
| I tym sposobem zaklinanie rzeczywistości przez wirtualnych pracodawców, znudzonych pseudo-spedytorów tudzież przygłupiego potomstwa realnych dziadtransów że Milog nie obowiązuje umiera śmiercią naturalną. Kary, kary, kary i po tysiąckroć kary najlepiej z górnej półki pomogą wrócić złodziejom na drogę uczciwości. Swoją drogą ciekawym jak długo uczciwym inaczej uda się utrzymać w tajemnicy że to właśnie ich firma została nagrodzona. Stoję na A 10 na Bp koło Tours we Francji w kierunku Bordeaux. Czerwona Magnumka na Katowickich blachach. Jeśli ktoś jest zainteresowany wymianą poglądów i doświadczeń "na żywo" to serdecznie zapraszam. | -3 | ||
~??? | Podgląd konta ŻĄDŁOŻĄDŁO (2015-06-07 10:40:35) I tym sposobem zaklinanie rzeczywistości przez wirtualnych pracodawców, znudzonych pseudo-spedytorów tudzież przygłupiego potomstwa realnych dziadtransów Jak wymieniać poglądy z człowiekiem który tak nienawidzi???. Żądło a Twoje potomstwo, to sami profesorzy-rozumiem? ?? | 1 | ||
ŻĄDŁO
| Po tej negatywnej dla złodziei a pozytywnej pod wszelkimi innymi względami decyzji Komisji Europejskiej większa część przewoźników zacznie zgłaszać swoich pracowników do strony niemieckiej i dostosowywać się do regulacji ustawy MiLoG, bojąc się ogromnych sankcji finansowych, jakie strona niemiecka może nałożyć. Należy przypomnieć, że kary uregulowane w niemieckiej ustawie mogą sięgać nawet 0, 5 mln euro. Życzę WSZYSTKIM pracodawcom w których sumieniach chciwość walczy ze strachem aby to strach zwyciężył. Ulży to też niewątpliwie Waszym sumieniom i pozwoli Wam w przyszłości stać się uczciwymi ludźmi. Stoję na A 10 na Bp koło Tours we Francji w kierunku Bordeaux. Czerwona Magnumka na Katowickich blachach. Jeśli ktoś jest zainteresowany wymianą poglądów i doświadczeń "na żywo" to serdecznie zapraszam | -4 | ||
~??? | Podgląd konta ŻĄDŁOŻĄDŁO (2015-06-07 10:55:23) A jak jest z ryczałtem za spanie. Zaliczyli Niemcy do milogu czy nie???. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.