Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

pierwsza jazda

ID: 166549


cześć koledzy jak wy pamiętacie swoje pierwsze trasy na kraju, ciężko jest ogarnąć dokumenty przewozowe?

Posty (27)

damian20
jak w temacie...
pwtelkom
jesli pracujesz w rabenie to kurs ksiegowosci potrzebny
Afryka
to prawda.
luis
damian20 z kilkuletniego doświadczenia myśle, ze na "UNI" prosciejsze dokumenty sa tzn CMR jakaś DELIVERY NOTE i wszystko a jak pwtelkom napisał jak krajówke robie to tak naprawdę podpisuje co daja w takim rabenie bo mnóstwo papierów i tak czy siak podpisujesz bo tak "wszyscy" robią :)
luis
dokumenty to pikuś a najgorsze moim zdaniem wymiany palet każdy chce "białe" a wydaje Ci ciemne jak nieładujesz to wypad na parking :) to dopiero jazda kolego
damian20
aha dzieki wielkie za porady
ZiPi
Najcięzej ogarnąć to, ze mama jest daleko.
pwtelkom
A najłatwiej porostu pytaj pytaj pytaj... szef ci powie na co uważać na czym mogą cie porobić i tego pilnuj w życiu chyba z 5 cmr ek zgubiłem ale zawsze idzie zakręcić sie za kopia ale to juz bez bombonierki nie załatwisz
damian20
chodzi mi np o to żeby nie było na przyuczeniu jak mnie wezmie przykładowo że do niczego jestem :)
knightrider
Z papierami nie ma wielkiej filozofii. Listy przewozowe, faktury, w-z, kwity paletowe itp.
Musisz jednak wziąć pod uwagę, że krajówka to w większości przypadków czysta patologia.
Z resztą wszystko szybko wyjdzie w praniu :)
Powodzonka.
damian20
wiesz najpierw pojeżdże z rok, dwa lat po kraju a pózniej to już wyjade na trasy europejskie :)
damian20
Czy lepiej odrazu wyjechac na trasy europejskie czy zacząc od tras krajowych zeby wprawy nabrać?
jacek-kuba
Na międzynarodówkę -po kraju gorzej się jeździ.
Jenc_Braun
Idz na międzynarodowke. Nawet bez znajomości języka łatwiej się dogadasz niż w Polsce, kasa dwa razy większa. Cmr to prawie zawsze jedyny ważny dokument a u nas przepustki, ciecie ważniejsze od prezesa, układy układziki itd.
knightrider
Kolego poszukaj najlepiej firmy w, której na początku wyślą Cię z jakimś doświadczonym kierowcą. Pojeździsz z nim trochę i jak uznasz, że jesteś w stanie jeździć samemu to zameldujesz to szefowi i tyle.
knightrider
Oczywiście firmę, która obsługuje międzynarodówkę.
pwtelkom
cudze chwalicie swojego nie znacie... w germani tez jest palte tauchen
pwtelkom
tyle tylko ze niemcy jeszcze nie wpadli jak w h.. ja leciec z paletami
damian20
Ok dzieki
damian20
a gdzie przyjmują bez doświadczenia na "unie" w łódzkim.
FAN-MAGNUM
i dzięki poradom w CZTERY dni można zostać "MIĘDZYNARODOWYM TRUCKEREM" :-)

2

damian20
A jak by inaczej koledzy trzeba podbijać europe
sebastians
I na poczatek system 4/1 :D
damian20
Zły to system nie jest myśle?

1

sebastians
Nie jest zly? Chlopie 4 tygodnie w busie na 2m3 czy tam ilu... Masakra...

-1

sebastians
Na 2m2 mialo byc
damian20
sebastians myślsałem ze mówisz o transporcie na ciężarówkach a tu mówisz o busach słyszałem sporo o tym daj spokój masakra, wyzysk wprowadzić tacho do busów i może to coś pomoże ale wątpie lub z mizernym skutkiem.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels