ID: 166549
pierwsza jazda
ID: 166549
ID: 166549
cześć koledzy jak wy pamiętacie swoje pierwsze trasy na kraju, ciężko jest ogarnąć dokumenty przewozowe?
cześć koledzy jak wy pamiętacie swoje pierwsze trasy na kraju, ciężko jest ogarnąć dokumenty przewozowe?
Posty (27)
damian20
| jak w temacie... | |||
pwtelkom
| jesli pracujesz w rabenie to kurs ksiegowosci potrzebny | |||
Afryka
| to prawda. | |||
luis
| damian20 z kilkuletniego doświadczenia myśle, ze na "UNI" prosciejsze dokumenty sa tzn CMR jakaś DELIVERY NOTE i wszystko a jak pwtelkom napisał jak krajówke robie to tak naprawdę podpisuje co daja w takim rabenie bo mnóstwo papierów i tak czy siak podpisujesz bo tak "wszyscy" robią :) | |||
luis
| dokumenty to pikuś a najgorsze moim zdaniem wymiany palet każdy chce "białe" a wydaje Ci ciemne jak nieładujesz to wypad na parking :) to dopiero jazda kolego | |||
damian20
| aha dzieki wielkie za porady | |||
ZiPi
| Najcięzej ogarnąć to, ze mama jest daleko. | |||
pwtelkom
| A najłatwiej porostu pytaj pytaj pytaj... szef ci powie na co uważać na czym mogą cie porobić i tego pilnuj w życiu chyba z 5 cmr ek zgubiłem ale zawsze idzie zakręcić sie za kopia ale to juz bez bombonierki nie załatwisz | |||
damian20
| chodzi mi np o to żeby nie było na przyuczeniu jak mnie wezmie przykładowo że do niczego jestem :) | |||
knightrider
| Z papierami nie ma wielkiej filozofii. Listy przewozowe, faktury, w-z, kwity paletowe itp. Musisz jednak wziąć pod uwagę, że krajówka to w większości przypadków czysta patologia. Z resztą wszystko szybko wyjdzie w praniu :) Powodzonka. | |||
damian20
| wiesz najpierw pojeżdże z rok, dwa lat po kraju a pózniej to już wyjade na trasy europejskie :) | |||
damian20
| Czy lepiej odrazu wyjechac na trasy europejskie czy zacząc od tras krajowych zeby wprawy nabrać? | |||
jacek-kuba
| Na międzynarodówkę -po kraju gorzej się jeździ. | |||
Jenc_Braun
| Idz na międzynarodowke. Nawet bez znajomości języka łatwiej się dogadasz niż w Polsce, kasa dwa razy większa. Cmr to prawie zawsze jedyny ważny dokument a u nas przepustki, ciecie ważniejsze od prezesa, układy układziki itd. | |||
knightrider
| Kolego poszukaj najlepiej firmy w, której na początku wyślą Cię z jakimś doświadczonym kierowcą. Pojeździsz z nim trochę i jak uznasz, że jesteś w stanie jeździć samemu to zameldujesz to szefowi i tyle. | |||
knightrider
| Oczywiście firmę, która obsługuje międzynarodówkę. | |||
pwtelkom
| cudze chwalicie swojego nie znacie... w germani tez jest palte tauchen | |||
pwtelkom
| tyle tylko ze niemcy jeszcze nie wpadli jak w h.. ja leciec z paletami | |||
damian20
| Ok dzieki | |||
damian20
| a gdzie przyjmują bez doświadczenia na "unie" w łódzkim. | |||
FAN-MAGNUM
| i dzięki poradom w CZTERY dni można zostać "MIĘDZYNARODOWYM TRUCKEREM" :-) | 2 | ||
damian20
| A jak by inaczej koledzy trzeba podbijać europe | |||
sebastians
| I na poczatek system 4/1 :D | |||
damian20
| Zły to system nie jest myśle? | 1 | ||
sebastians
| Nie jest zly? Chlopie 4 tygodnie w busie na 2m3 czy tam ilu... Masakra... | -1 | ||
sebastians
| Na 2m2 mialo byc | |||
damian20
| sebastians myślsałem ze mówisz o transporcie na ciężarówkach a tu mówisz o busach słyszałem sporo o tym daj spokój masakra, wyzysk wprowadzić tacho do busów i może to coś pomoże ale wątpie lub z mizernym skutkiem. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.