~prowokator
| l ysol
ty masz tak w ogóle i w szczególe kolegów.
ty w zyciu psa nie miałeś a tu na etransie kolesi se szukasz
wal sie. :) | | | |
~lubiący browara
| same sefy wiedzą dokładnie że ich nie stać na zatrudnienie prawdziwego kierowcy co by o wszystko się upominał i dziada drutami by nie wiązał !!! | | | |
~pocztowy:)
| Lysy, skup sie, walisz Orty:)
To tylko 1% Psiwoznikow jest porzadna???
No kto by Pomyslal:) | | | |
~prowokator
| panowie-nie tędy droga.
cza najpierw wpłynąć na zmianę przepisów transportowych, wyeliminować złodziejskie spedycje.
dopiero wtedy można się wziąść za własne szeregi, eliminując nieuczciwych przewożników. | | | |
~lubiący browara
| i na pewno Łysy łapie się w tym 1% !!! ha ha ha ha ha | | | |
~Ł ysy
| xyz. Raz pomyśl. Raz wykorzystaj tkwiącą w głowie galaretkę.
Niby dlaczego przewoźnicy mieliby płacić więcej?
Przecież już osiągneliście szczyt możliwości zarobkowych.
Więcej już nie będziecie zarabiać.
Jak pajace zza kierownicy ruszą głową, w co wątpię, zrozumieją dlaczego.
Oni nigdy nie zrozumieją, oni "zrozumią". | 1 | | |
~prowokator
| w stadzie owieczek, kierowników koła kierowniczego, także się znajdują czarne owce. | | | |
~xyz
| ~prowokator tylko widzisz dopóki będą istniały nieuczciwe spedycje robiące na transporcie kokosy dotąd jak najpierw nie wyeliminujesz przewoźników chcących dla tych spedycji jeździć. Wiadomo ze wybiorę klienta któremu mniej zapłacę niż temu co chce więcej. Jakby nie było takich firm to niestety musieliby. | | | |
~prowokator
| l ysol
te pajace z za kierownicy przewyższaja cie wiedzą jak i inteligencją.
to se baranie musisz uzmysłowić | | | |
~Ł ysy
| Prowokator. Ze swoją inteligencją możesz konkurować z moimi kotami. | | | |
~prowokator
| xyz
to zwiazek przewożników musi się za to wziąść, ale sie nie weżmie, gdyż większość tych złodziejskich spedycji znajduje sie w ich łapach.
druga sprawa: przewożnikom nie zależy na zmianie przepisów transportowych jak i spedycyjnych, gdyż po zmianie tychże, nie beda już zarabiali milionów w przeciagu roku. | | | |
~prowokator
| l ysol
te twoje koty to cheba z litości z tobą są. :) | | | |
~xyz
| ~Lysy widzisz nigdzie nie napisałem ze chce więcej zarabiać, a Ty mnie zaraz "rugasz", ja zarabiam tyle ile zarabiam, i to jest adekwatne do tego co wykonuje ( wiadomo człowiek zawsze pazerny jest i chciałby więcej :-D ). A prawda jest taka ze nie każdy powinien zostać i przewoźnikiem i kierowca. Nie każdy do tego się nadaje. | | | |
~Ł ysy
| xyz. Rusz galaretę w głowie, napisz, podaj metodę "wygniatania hołoty".
Stawką za przewóz, wysokością zarobków kierowców, jakością sprzętu?
Czekam na odpowiedz, proszę o radę.
Zapewne odpowiedzi nie będzie. Pomijam parkingowy bełkot. | | | |
~Ł ysy
| W latach trzydziestych winę za wszystko ponosił Żydzi.
Teraz spedycja? | 1 | | |
~Ł ysy
| ponosili | | | |
~lubiący browara
| zakaz pobierania ładunków dla aut poniżej normy euro 5 !!! i hołota wypada z tej gry !!! | | | |
~prowokator
| ja chyba wróce na powrót do zawodu grabarza.
bedzie miał wam przynajmniej kto tyłki oklepac jak kopniecie w kalendarz od nadmiaru ukradzionych miliunów.
mowa tu o dziadtransach oraz pozostałych psieudopsiewożnikach | | | |
~xyz
| Wiesz złotego srodka nie ma i nie będzie. Kiedyś były licencje ciężej dostępne ( krótkie i długie), czyż to nie dobra metoda, a nie tak jak teraz każdy kto ma pieniądze i nie ma bladego pojęcia zakłada transport. | | | |
~xyz
| Ale ja nie powiedziałem ze spedycja tylko ci co biorą takie ladunki | | | |
~prowokator
| l ysol
czy wiesz, jak ile płaci do spedycji nadawca ładunku za przewóz a ile z tego dostaje przewożnik.
nie wiesz, gdyż po zmianie prawa spedycyjnego, jest to tajemnica handlowa i instrument szantażu wobec nadawcy ładunku jak i przewoznika.
czemu nie ujednolicić stawek przewozowych, wzorem wysoko cywilizowanych krajów. | | | |
~xyz
| A potem jest pytanie jakie uslyszalem jak spedycja oddala przewoźnikowi karnet bo nie miał numeru EORI, a on mi się pyta co to jest i jak to uzyskac, a towar na naczepie już załadowany. Rece opadają. | | | |
~Ł ysy
| xyz. Jedynym sposobem na uzdrowienie branży jest ograniczenie dostępu do zawodu przewoźnika.
Biedacy, szoferskie ameby, nigdy nie powinni zostać przewoźnikami.
Jedyny sposób na uzdrowienie transportu.
Wystarczy wprowadzić prawdziwe zabezpieczenia finansowe i podnieść poprzeczkę przy CKZ.
Dzisiaj owczarek niemiecki zdaje egzamin na CKZ. | 1 | | |
~Ł ysy
| prowokator. Ile płaci nadawca?
Ja wiem, problem w tym, że ty nie wiesz, ale głośno bredzisz. | | | |
~xyz
| Ale i za tym ja jestem. Po prostu nie każdy powinien zostać i przewoźnikiem i kierowca. | | | |
~prowokator
| co ma wspólnego eori z przewiezieniem ładunku. | | | |
~Ł ysy
| prowokator. Bo skąd możesz ośle wiedzieć?
Wyobrażenia osła nikogo nie interesują. | | | |
~prowokator
| l ysol- jak wiesz, to powiedz, czy to także twoja tajemnica handlowa.? ? | | | |
~xyz
| Ależ ma. Spróbuj karnet otworzyć nie mając eori, życzę szczęścia | | | |
~xyz
| No i znowu się wyzywają, dajcie spokój. | | | |