ID: 163557
Beztroska czy zwykła głupota
ID: 163557
ID: 163557
W dniu 09. 04. 2015r. w Zamościu w ciągu DK nr 17 zatrzymano do kontroli drogowej samochód ciężarowy o dmc 7, 5 tony należący do ukraińskiego przewoźnika, które załadowane było trzema kręgami blachy.
W dniu 09. 04. 2015r. w Zamościu w ciągu DK nr 17 zatrzymano do kontroli drogowej samochód ciężarowy o dmc 7, 5 tony należący do ukraińskiego przewoźnika, które załadowane było trzema kręgami blachy.
~etransport.pl
Posty (22)
~Normalny 10 lat temu | a co z załadowcą? przecież od dawna jest zapis że za ładunek odpowiadają wszystkie tryby maszyny zwanej TRANSPORT, nie od dzisiaj praktyka jest wymóg by kierowca w zębach przyniósł dowód rejestracyjny przed załadunkiem np. w cementowni, kopalni, hucie, itd. tam sprawdza załadowca jaki jest dopuszczalny ciężar ładunku, zdarzało sie ze nawet 200 kg ponad zapis w dowodzie nie wyjedzie z kopalni i kierowca zrzucał łopatą z auta na wadze.. ale dopóki za 3 krotne przekroczenie wagi DMC jest tylko symboliczna kara, takich de bi li w przeładowanych dostawczakach będziemy codziennie spotykać na drodze. . | |||
~Senator Polak 10 lat temu | GŁUPOTA UKRAIŃSKA !!! | |||
~Senator Polak 10 lat temu | nie wpuszczać tego ukraińskiego dziadostwa w ogóle do polski !!! | |||
~STARY 10 lat temu | ITD się nie popisało... zabrakło podstawowej wiedzy i fachowości przecież w skutek przeładowania pojazdu doszło do przeciążenia elementów konstrukcyjnych ( RAMA) Taki pojazd w przyszłej eksploatacji może zagrażać bezpieczeństwu i nadaje się tylko na ZŁOM | |||
~pks poland 10 lat temu | Karę powinien ponieść też załadowca. | |||
~lisek 10 lat temu | Czy tytuł nagłówka dotyczy kierowcy, załadowcy czy raczej kary nałożonej przez inspekcję? | |||
pwtelkom
10 lat temu | 500zl tylko jeździć przeładowany | |||
~012 10 lat temu | chodzi o kasę musza trochę dla państwa zarobić a jak unia europejska zmusi nasze państwo do zmiany przepisów to dopiero zrobią z tym porządek. | |||
~stacyjka 10 lat temu | hehe mnie na Hitę Katowice nawet nie chcieli wpuścić jak byłem o tonę przeładowany, musiałem prawie na kolanach prosić, a co do wypuszczenia to nawet mowy nie ma żeby wypuścili | |||
~lisek 10 lat temu | Roman opisz proszę jak Cię zmuszał do jazdy ponad 24h? W jaki sposób? | 1 | ||
~pollack 10 lat temu | inspekcja tez sie nie popisała 1) przełądowane 2) sposób zabezpieczenia 3) do tego typy ładunków powinny być stosowane coilmuldy że wystawili 500pln porażka Państwa Polskiego i jego funkcjonarjuszy oplacanych ze wspolnej kasy parodia | |||
~astrolog 10 lat temu | a za predkosc o 20 km mozna dostac 300 zl a za takie przestepstwo tylko 500 nic tylko lamac prawo i placic te grosze | |||
~pir 10 lat temu | tyle dobrego, że przy tym ciężarze opony wytrzymały. Po wystrzale nie utrzymał by tego na drodze... | 2 | ||
~arni 10 lat temu | i tak zaraz bedzie przeladowany spowrotem bo to juz widac ze to kontrabanda | |||
zetek
10 lat temu | Nie dość, że przeładowany to źle zabezpieczony ładunek w dodatku tylko pasami. Przy jakimkolwiek hamowaniu wydłuża się znacząco droga efektywnego hamowania, przy nagłym zatrzymaniu, krążki stali miażdżą kabinę... Kara niewspółmierna do przewinienia, zero rozsądku ze strony załadowcy jak i kierującego. | 1 | ||
~mile zaskoczony 10 lat temu | a jak równo stoji, z zewnątrz nie widać, ze przeladowany, opony sztywne, jednak porzadna konstrukcja japońskiego cantera, tylko pozazadoscic | |||
~Piotr 10 lat temu | Polskie prawo w tej materii jest zwyczajnie chore 500 zł za ponad 10 ton? Super brawo dla naszego rządu!!! Burdel burdel i jeszcze raz burdel wstyd!!! | |||
Takaprawda
10 lat temu | Pewnie w StalPolu w Zamości ładowali tam to standard) | |||
kompostzlysych
10 lat temu | przywiozłem pewnego razu na parking tzw. cebulowy w Korczowej 25 ton cebuli. Ukraińcy załadowali to na dwa uazy z przyczepkami | |||
ŻĄDŁO
10 lat temu | Najłatwiej zwalić winę na kierowcę. Na przełomie Lutego i Marca jeżdżąc pod znana spedycją Radar. we Francji załadowali mi jednego kamyka do Włoch. W cmr wpisali mi 25 ton. Podczas rozładunku na suwnicowej wadze wyświetliło się 35 ton. Chciałbym poznać zdanie teoretyków transportowych co zrobiliby w takiej sytuacji. W kamieniołomach wagi nie było, do najbliższego skażonego cywilizacją miejsca ok 150 km, odmówić jazdy nie mogę a gdyby mnie zatrzymali kara byłaby kosmiczna.. Już słyszę miszczów mających wagę w oku odmawiających podjęcia tego konkretnego ładunku. | |||
ese
10 lat temu | 1. Rubryka 18 : " Wagę przyjęto z dokumentów. Brak możliwości zważenia". | |||
ŻĄDŁO
10 lat temu | ese. Tak też zrobiłem. I to wszystko co moglem zrobić. Jednak w przypadku kontroli, a nie daj Boże wypadku to ja bezwolnie przyjąłbym pierwsze ciosy zanim sprawę by wyjaśniono. O ile ktoś wogóle byłby zainteresowany jej wyjaśnieniem na moja korzyść. Ten wpis mógłby być dla żaby tyly samo wart co opis wydruku z tacho gdy się dociągnęło do stacji paliw przekraczając czas jazdy żeby nie stać na dzikusie. Na szczęście dojechałem do celu bez konieczności skonfrontowania teorii z praktyką. Teraz żegnam wszystkich bo o 3 rano ruszam; mam terminowy rozładunek na środę o 14 w Riba-Roja w Hiszpanii. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.