ID: 163203
Ryczałt, MiLoG, dieta
ID: 163203
ID: 163203
Jak rozliczać kierowców?
Jak rozliczać kierowców?
~etransport.pl
Posty (34)
~trakerowiec | bo jak nie dostanie 1-2-3 kary to dalej nie będą placic ciekawe jak frachty pojda teraz w up | |||
~sid | co na to debesciali z LULkowa... znowu bedom protesty kierowcow przeciw podwyrzce wynagrodzenia | |||
~apud_ 1 | A gajmar z lulkowa będzie pił na dingolu i zakładał magnes na zaladunek. tak się robi *ly saskie | |||
~xxxx | w llukowie to na jedno auto przypada 15 driverow i moskwe robia za 8setek i chetnych nie brakuje, jest za duzow traktorzystow na rynku i coraz wiecej przybywa takze wasze marzenia o 8. 5e to tylko bujanie w oblokach, u mnie w firmie codziennie po 20 cv splywa, na rozmowach kiermany chca tylko pracowac i godza sie na warunki takie jakie moj szef zaproponuje, podpisuja wszystko jak leci aby tylko miec prace, 80% z nich che na umowach jak naj mniej bo komornik, alimenty itd, | |||
~takto jest | z lubelszczyzny to juz podbieraja robote innym polakom w holenderskich spedycjach ciagnik + chłodnia + podwójna obsada za 0, 90 eur | |||
~takto jest | transport to najgorsza patologia same głaby i a*alfabeci zarówno pracodawcy jak i ich pracownicy | |||
~kiero | 80% z nich che na umowach jak naj mniej bo komornik, alimenty itd. Gratuluję pracowników, u mnie nie zostali by przyjęci nawet na stróża. Maja kłopoty z prawem, a to znaczy nie są uczciwi. | 2 | ||
~Zakręcony | "Zobowiązania wobec kierowców wzrosną nieznacznie". Bardzo fajny temat. W kwestii miesiąca, patrząc na otrzymane pieniądze na rękę to wszystko się zgadza. Patrząc jednak przez pryzmat KP, który swoją drogą będzie respektowany w wypadku stosowania się do MILOG, wszystko wygląda zupełnie inaczej. Temat warty rozwinięcia. | |||
~ciapowaty | Wpisz w Google MILOG - Wir werden nicht kapitulieren. | |||
~ciapowaty | Dla celów niniejszej dyrektywy pojęcie minimalnej stawki płacy, o której mowa w ust. 1 lit. c) jest zdefiniowane przez prawo krajowe i/lub przez praktykęPaństwa Członkowskiego, na którego terytorium pracownik jest delegowany. | |||
~ciapowaty | Krótko mówiąc nasze szpece od interpretacji wszelakich przepisów, nie mają w tej sprawie nic do gadania. | |||
~Zakręcony | Osobiście poczekam do 18 czerwca 2016 roku. Do tego czasu będzie troszkę przekomarzania. | |||
~george | U nas w firmie na początku roku pozmieniali umowy. Są stawki ryczałtowe dzienne zawierające diety, ryczałty, dodatki. W styczniu stawka godzinowa wyszła średnio 49zł netto. W lutym 48, 50zł netto. Marzec będzie policzony po świętach. Kierowcy mają więcej jak 8, 50eur/h brutto. Kwestia metody liczenia. Najwięcej bajzlu z papierami. Dobrze, ze Włosi nie wymyślili minimalnej stawki na tydzień a Hiszpanie na dzień. Jednym słowem: kasa ta sama, a roboty papierkowej więcej (dodatkowe ewidencje prowadzone przez kierowców, zarządzającego transportem:Wwszystk o po polsku, niemiecku, angielsku) | 2 | ||
~Zakręcony | george.. jeśli jesteś kierowcą to nie myśl o metodach liczenia, W jaki sposób wyszło w twojej firmie aż tyle pieniążków za godzinę pracy? Nie potrafię zrozumieć, znając realia. | |||
~ekon | wszyscy mądrzy ekonomiści... po chu... ja marnujecie się za szoferaka. | 2 | ||
~george | zakręcony: bardzo prosto policzyć. : 1600 netto podstawa + 10400km średnio w miesiącu x 0, 47zł. system 3/1, w tygodniu 44-45h pracy. jeździmy linię, więc odpada załadunek, rozładunek. Na Niemczech tylko papierów przybyło: wpisywanie godzin wjazdu, wyjazdu, czynności itd. | |||
~Zakręcony | Za szoferaka można wyciągnąć dobrą kasię. Wierz mi ekon | |||
~Zakręcony | george... dodatkowo bonus.. nie musisz mieszkać w domu. | |||
~george | zakręcony: piątek po południu domek, a wieczorem balety Dzisiaj w domciu bo święta:). w poniedziałek 08. 00 meldunek na bazie. Jak się chciało robic za beduina to trzeba cierpieć:) | |||
~Zakręcony | george... z całym szacunkem, Ty masz fajny układ. Zapewne masz na rękę około 10 tys. Czyż nie jest tak? | |||
~george | Właśnie że nie. Wychodzi mi 5000-6000zł. Ale jest spokój, robota poukładana. I tak jest więcej niż jakbym robił w swoim wyuczonym zawodzie. tak czy siak mam więcej jak szef. Rozumiem obawy właścicielów odnośnie MiLog. Przewoźnicy są w imadle: z jednej strony cisną kierowcy. Z drugiej zlecwniodawcy. Jeżeli np. producent samochodów chce być konkurencyjny, to musi dusić koszty, a tym samym dusić o cenę spedycje, dostawców. Przykład 1: Renault Kangoo i MB Citan - bliźniacze konstrukcje. Citan jest droższy i w zeszłym roku sprzedaą była marna. Dilerzy nie wyrobili planów. Powód:cena: Przykład 2: dostaliśmy zapytanie na przewóz z/do dortmundu do/z południe Francji. Niemiecki przewoźnik dał cenę o 300eur niższą niż nasza (nasze auto było w Dortmundzie, więc odpadał dojazd) . Przewóz był terminowy i była potrzebna załoga dwuosobowa. Jeżeli Niemiec daje niższą cenę jak Polak, to jak liczy koszty? Na forum idą przechwałki o zarobkach u Niemca (2000-2500eur brutto, czyli 1500-1700eur netto) to na ki ch... mam wyjeżdzać, jak w Polsce mam podobne pieniądze a koszt utrzymania chałupy to połowa tego z w Niemczech? Wiem, że szefa nie stać na wyższe zarobki, ale to co mam mi pasuje | 1 | ||
~Zakręcony | george... Ty masz problem z pierdólkami (wybacz). W całokształcie chodzi o kierowców tzw. TIR-ów. | |||
~george | Zakręcony: Właśnie o całokształt chodzi. Kierowca nie jest bytem samodzielnym, tylko częścią całości, naczyniem połączonym z iinymi. Jest częścią układu, na który działają różne siły. Są trzy możliwości: 1. Albo będzie działał na korzyść układu i sam odnośnił z tego korzyść, 2. będzie działał działał na niekorzyść układu i cały padnie, 3. będzie działał na niekorzyśc układu i zostanie z niego wypchnięty, co oznacza dla kierowy przebranżowienie lub bezrobocie. Dla mnie 5000-6000zł jako kiorwcy jest lepsze niż 1500-2000zł jako urzędnika ZUS czy US mimo niedogodności jak spanie w kabinie, czy praca poza domem. Problem polega na tym, że kierowcy nie widzą szerszej perpektywy. Jak w "chłopaki nie płaczą" co dla ciebie jest sufitem, dla mnie jest podłogą itd. | 3 | ||
~george | zakręcony: jeszcze jedno w temacie całokształtu: stoi transport na Rosję i Ukrainę. Co to oznacza? Sporo przewoźników, głównie z mazowieckiego i lubeskiego stoi. Tym samym sporo kierowców z tych rejonówv stoi. Co to oznacza? Chłopacy mają rodziny na utrzymaniu, część ma kredyty do spłaty, więc wezmą każdą robotę. To jest ciśnienie na kierowców, by nie przesadzali z żądaniami, bo ich wysiudają, tak na forum wyszydzani, lulki. | 2 | ||
~dziod | Brawo George. Jesteś jednym z niewielu kierowców na tym forum, który używa mózgu. Dla mnie pełen szacun dla Ciebie !!! | 1 | ||
Assad
| puchatek, a może oni już wiedza i nie potrzebny im brudny paluch wykładowcy? | 1 | ||
capri
| puchtek61 - (2015-04-04 08:59:07) "Tyle firm przewozowych protestowało a garstka chce się dowiedzieć jak wybrnąć z takich płatności "na legalu"??? Ot polska rzeczywistość. (... ) " A Ty sądzisz, że wszyscy zainteresowani powinni się spotkać jednego dnia w tej samej sali wykładowej? Uważasz to za realne? I sensowne? | 1 | ||
~sid | nie zapomnijcie o nadgodzonach w dni wolne od pracy i swieta liczysie 100 procent | |||
capri
| Artykuł rzeczywiście odnosi się do tego konkretnego szkolenia. Ale nie mówi, że było ono jedyne w kraju, prawda? Jako organizatora autor wskazuje ZMPD. Zajrzałam z ciekawości i tylko w najbliższych dniach, tylko ta organizacja zaprasza na podobne szkolenia: 08 kwietnia 2015 – Poznań, 09 kwietnia 2015 – Gdynia, 15 kwietnia 2015 – Siedlce, 16 kwietnia 2015 – Szczecin, 20 kwietnia 2015 – Opole. Skoro są organizowane, to chyba jest zainteresowanie? | 1 | ||
capri
| Polska rzeczywistość jest jaka jest, czasem warto spojrzeć głębiej nim się jej na kark kolejną przywarę dorzuci :) Pięknych życzę Świąt - w tym nasza rzeczywistość jest niezastąpiona i nie do przecenienia :) | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.