Praca pomorskie, słupsk po kraju, propozycje
ID: 162735

Poszukuje pracy po kraju od poniedziałku do piątku, okolice Słupska najlepiej

~daf
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

REKLAMA

Posty (47)

~słupsk
2015-03-24 17:24:04
ale grunt że normalni, koleżeńscy też są na tym forum, dzięki kiero
~frajer w opałach
2015-03-24 17:26:58
w Bydgoszczy szukają podstawa + diety/ mc... , weekendy wolne, koniec w sb koło 16-20, a zaczyna sie o 20; 00 w nd, czasem koło 18:00 ale to rzadko najwyżej 3 razy w miesiącu
~kiero
2015-03-24 17:27:50
Kto to jest psycho-fantasta?
~kiero
2015-03-24 17:29:45
frajer w Polskich firmach typu dziad trans tak właśnie wyglądaja weekendy wolne ; ) w sobote po 16 kończysz a w niedziele o 18 wyjazd to nawet nie wiesz że w domu byłeś tak szybko mineło ; ) Bo sief lizingóf nabrał bo myślał że pana Boga za nogi złapał bo w tranśport wejdzie i bendzie kasje trzepiał. . no niestety. :)

-1

~słupsk
2015-03-24 17:30:59
no takie właśnie są w większości firmy, ale normalne też wierze że są
~słupsk
2015-03-24 17:32:25
hehe dobre z tym psycho fantastą się udał nasz przewoźnik ; )
~słupsk
2015-03-24 17:42:42
a może jakieś jeszcze firmy znacie co przyjmują w okolicach słupska?
~kiero
2015-03-24 18:13:37
sobański działalność gosp. ziemniaki.
~Słupsk
2015-03-24 18:23:31
Sobański na przerzuty szuka, dzwoniłem tam 2 tygodnie temu
~umiem_jezdzic
2015-03-24 18:45:11
Sobański szuka kierowców z doświadczeniem
~kiero
2015-03-24 20:34:57
na kraj czy na zagramanice?
~Słupsk
2015-03-24 20:43:29
Zagranica
~Słupsk
2015-03-26 17:02:42
Nikt nic nie wie?
~mlody
2015-03-28 16:17:54
koledzy ten sam temat !!!
~oki
2015-03-28 17:25:23
???
-Robinson-
2015-03-30 23:06:03
Wie w końcu ktos coś o tym "Romanie" jak Słupsk pytał?
~nowy
2015-03-31 18:40:28
właśnie co to za ROMAN na OLXie się ogłasza?
~józek
2015-04-01 10:47:07
podbijam temat główny, gdzie praca pomorskie?
azin
2015-04-01 11:47:10
Wejdz na forum na temat Usługi transportowe Wojciech Gąbarczyk SŁUPSK. Tam wszystko na temat Gabara
~pawel
2015-04-01 18:01:23
a nie ma nikogo więcej od Gąbarczyka co przyjmuje?
~nowy
2015-04-01 20:45:21
pomóżcie bo szukam i nie moge znalezc normalnej pracodawce
-Robinson-
2015-04-08 02:17:00
Młody. Masz blisko do Gdańska. Zobacz "Union Transport".
~osa
2015-04-11 20:47:38
Podbijam
~nowy
2015-04-12 15:24:47
???
~tiger
2015-04-21 21:39:57
Gabarczyk przyjmuje ostatnio bo ponoc kupili 3 auta w tym roku i kiero maja stałych z tego co sie orientuje
azin
2015-04-21 21:54:14
Tiger to sie kiepsko orientujesz bo kierowców ciagle szuka dziadki siedzą ale ciagle roszada moze kiedys bylo ladnie ale nie teraz stawki takie same od kilku lat
~tiger
2015-04-22 16:22:19
A co ty azin taki doinformowany jestes, z tego co widze to tez miejsca nie mozesz zagrzac nigdzie a na forum to wiesz najwiecej od wszystkich o każdej firmie w słupsku... czyżbys w każdej pracował juz i cie pozegnali?? nie chcesz nie pracuj
azin
2015-04-29 22:52:05
Tiger nie trzeba zmieniac firm wystarczy zobaczyc jaka rotacja jest po za tym w slupsku kilka firm na krzyrz i zazwyczaj na zaladunkach sie widzi kierowcow co ciekawe auto znajome a co miesiac inny kierowca wysiada i mowi ze on nowy to co. A co do ogloszen chyba logiczne ze jak firma ma przypuscmy 20 aut a szuka 2-3 kierowcow (ogloszenie caly czas aktualne od pol roku lub dluzej) to wynika ze ciagle nowe auta dochodza?a na placu caly czas 20 czyli rotacja w firmie. w slupsku pracowalem tylko w jednej firmie transportowej za co dziekuje i nie polece i nie zareklamuje
azin
2015-04-29 23:01:00
Prace mozna zmieniac i co miesiac byle dobrze na tym wychodzic za sentymenty i przywiazanie to teraz nie placa. Na forum wyrazam tylko i wylacznie wlasne zdanie a zrobisz jak uwazasz
Ja znalazlem robote w pomorskim mala firma w miare placi prezes szanuje i zjezdzam do domu zawsze w zaplanowanym terminie (weekend gwarantowany w domu) a przypomne ze weekend zaczyna sie w piatek o 17 a konczy w poniedzialek o 7-8. Zycze wszystkim aby znalezli takiego pracodawce jakiego by chcieli ale nie ukrywajmy jak narazie wiecej tych zlych niz dobrych
~Marcelina
2020-10-27 10:08:29
WITAM, SZUKAM PRZEWOŹNIKA NA TAKĄ TRASĘ! ZAPRASZAM

s://www . olx. pl/oferta/codzienne- ladunki-stala-relacj a-slupsk-do-nowa-sol -CID619-IDH7xaA. html
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.238.107.166

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels