ID: 162690
Po proteście przewoźników
ID: 162690
ID: 162690
Około tysiąca dwustu ciężarówek wzięło udział ogólnopolskim proteście przewoźników.
Około tysiąca dwustu ciężarówek wzięło udział ogólnopolskim proteście przewoźników.
~etransport.pl
Posty (415)
~sid | iiiiii milisz odwage z glupotom | |||
~biało - żółty murzyn :) | przejmujecie się podniesiecie o 20 gr za km i po sprawie. | |||
~abc | jaks ie nie podoba? zamykac firmy i do roboty! tak sefy zawsze twierdza, ze zawsze mozna sobie zmienic, zachód dba o swoje i maja głeboko indywiduum typu łysy ze nie potrafi wynegocjować stawek i nie pozwolą sobie zeby jezdzili tam za czesc stawki a niemieckie firmy wyslą kierowców na zasiłek, jak ulom, to do łopaty a nie za business, itd wciąz pisze o zasadach uczciwej konkurencji, wiec do dzieła:) , nalezy tez pamiętać ze nie ma obowiązku " tam" jezdzic, jak sie nie oplaca, ktos kogos zmusza? jak zle to ZAWSZE sobie mozna zmienic, są kolejki chetnych za... miedzą:) | |||
~ciapowaty | Łysy. Odpowiem parafrazując Twój wpis z godziny 11; 17. Głupota polskiego dziada nie zna granic. Jest sens komentować gorzkie żale? Jest sens komentować głupawe wizje? Nie ma sensu. (_) Co do Niemców, to mają pełne prawo, a nawet obowiązek tępić nieuczciwą konkurencje pleniącą się na terenie ich państwa. Nie pasuje Ci, to nie musisz tam jeździć. | |||
~biało - żółty murzyn :) | lysy z renatami :) tylko w trzecim świecie można takimi jeździć :) | |||
~biało - żółty murzyn :) | euro 2, 3 to nie konkurencja | |||
~janek | Nasi pracodawcy stale maja problemy bo sie nic nie oplaci!!!Przewoznicy zachodni dorabiaja sie z pokolenia na pokolenie a nasi przewoznicy chca sie dorob ic wszystkiego w przeciagu 3 lat. Gdzie sa placone diety czy ryczalty za nocleg, nadgodziny, jazda noca. Gdzie sa nasze pieniadze!!!?Ale w koszta wliczaja wzystko co sie da zeby z podatku uciec i wten posob wy* Polskie Panstwo na grube pieniadze. Ale nasz Rzad niczego nie widzi tak jak zawsze. Biedni kierowcy musza jabac tyle czasu poza domem za marne pieniadze!!! | |||
ese
| ~janek (2015-03-28 14:40:23) Nasi pracodawcy stale maja problemy bo sie nic nie oplaci!!!Przewoznicy zachodni dorabiaja sie z pokolenia na pokolenie a nasi przewoznicy chca sie dorob ic wszystkiego w przeciagu 3 lat. Gdzie sa placone diety czy ryczalty za nocleg, nadgodziny, jazda noca. - Slusznie! Na początek dobrze by było zrobić taką listę, wyliczyć ile jest diet, ryczałtów za nocleg, za jazdę nocą itd.. na przykład w Niemczech, we Francji, w Rumunii, w Finlandii, W Estonii, we Włoszech, na Węgrzech w Portugalii, w Danii, w Irlandii, w Anglii itd. By było wiadomo do czego dążyć | |||
~!!!iii | Janek ty biedny kierowco. rozmawiałeś może z przedszkolanką, nauczycielem, pielęgniarką, Chciałbyś zarabiać po europejsku a mieszkać w i wydawać w Polsce. Przeprowadź się do Niemiec i twoje problemy się skończą. | 1 | ||
~pater | łysy juz dawno temu pisalem ci ze niemcy ingeruje w polityke wewnetrzna innych panst bo na tym polega cala unia. to nie polska gospodarka ma byc silna tylko europejska czyt. niemiecka i frncuzka ma konkurowac z rosja chinami czy stanami. my w uni pelnimy role jak kierowca w kolchozie czyli jestemy tylko numerkiem nadodatek machalismy szabelka w kierunku wschodu. teraz wschod nalozyl embarga a zachod uwaza nas za murzynow niszczacych konkurencje na europejskich rynkach bo jestesmy zbyt tani | |||
~pocztowy:) | No i wszystko wiadomo pater:) | |||
~biało - żółty murzyn :) | cos się zmieniło, może podwyższą za km o 20-30 gr i będzie ja (gód) więcej | |||
~... | Kucharski to madry facet ma racje. Kazdy kierowca go poprze, tylo pseudo kierowcy z Dziad-gumofilc-trans ow go nie zrozumieja, bo nie sa kierowcami, jak ich szefowie biznesmenami. | |||
~!!!iii | Chodzi o to, że wchodząc do UE mówiono nam, że będzie wspólny rynek i swobodny przepływ towarów, usług i ludzi, że pobudzi to konkurencję, która jest dobra dla ogółu. Otworzenie rynków Unii dla nas miała być zasada bilansu zysków i strat dla starych i nowych członków. Skutek jest taki, że Unia zmusiła nas do zamykania stoczni, cukrowni, kopalń, limity na połowy, limity mleczne itp; a przy okazji ZAGRANICZNE ZAKŁADY stawi się na SPECJALNYCH WARUNKACH i zatrudnia się tam Polska Tanią Siłę Roboczą. Handel zabili też swoimi sieciami i zatrudnili tam pracowników za tyle ile prawo w Polsce pozwalało a nie jak stanowi prawo w ich kraju. 80% produktów w marketach pochodzi od nich a ceny są tez jak u nich. Mówiono, że aby być konkurencyjnymi i aby dogonić starą Unię musimy być tańsi, solidni, dłużnej pracować itp, bo inaczej nie będziemy mogli odnaleźć się na tym wspólnym rynku i wyrównać poziomu życia. To te miejsca pracy z zachodu są Łaską Unii ale My Tam to jesteśmy Wschodnim Dumpingiem Socjalnym. Ja nie mam pretensji do Niemiec, bo walczą o swoje mam pretensje do naszych 'nie rządzących', że pozwalają na taką unijną HIPOKRYZJE, bo jak jest dziedzina w której dogoniliśmy stara UE bez żadnego wsparcia od UE i naszego Państwa, to ta unia nie mogąc poradzić sobie z konkurencją pokazuje nam gdzie jest nasze miejsce i że jesteśmy 2 kategorią. Wychodzi, że to oni bardziej potrzebowali nas do UE aby mogli się wzbogacić a nie po to abyśmy my wzbogacili się dzięki nim. To jest STEROWANY WOLNY RYNEK pod dyktat bogatych i zmienia się reguły podczas gry tak aby im w starej Unii krzywda się nie stała i im nie ubyło czyli "dumping ekonomiczny". Niech u nas wprowadzą, że wynagrodzenia pracowników w marketach i zakładach mają być w wysokości takiej i według prawa takiego jak w krajach z których pochodzi kapitał i zarząd tych spółek lub kapitał banków kredytujących te inwestycje nad Wisła. O dopalaczach ustawa powstała w 3dni to tu tez dadzą rade. Już widzę zadowolenie zarządów Lidl, Carrefour, VW, OPLA itd. Zaraz będzie wojna starej Uni, ze łamiemy zobowiązania traktatów akcesyjnych itp. Unia oczywiście daje nam pieniądze tylko jak. Na infrastrukturę, która potrzebna im jest do połączenia ze wschodem oraz aby te produkty wyprodukowane TANIA POLSKĄ SIŁĄ wywieźć do siebie ale już nie polskim konkurencyjnym przewoźnikiem, a te drogi i tak 'budują' zachodnie konsorcja z zachodnich materiałów tylko robocizna Polska.. Czyli Unia dała i Unia zabrała. Próbuje się teraz przez złamanie zasad wspólnego rynku zabić POLSKIEGO PRZEWOŹNIKA, który jest wiodąca marka w UE. Nie trzeba być doktorem ekonomi aby zrozumieć, ze nasze przedsiębiorstwa, a co za tym idzie nasi kierowcy, poruszając się po tamtych rynkach zarabiamy tam pieniądze ale przywozimy te pieniądze do naszego kraju i budujemy tu gospodarkę po przez wydawanie tych pieniędzy tutaj. Widać o co chodzi krają starej Unii, że przepływ kapitału w dziedzinie transportu odwrócił tendencje przepływu kapitału. Wiec nie walczymy tylko dla siebie ale tez dla naszych obywateli i naszej Polskiej gospodarki. Taka droga Unii prowadzi do ustawienia nas w tylnym rzędzie oraz nigdy nie pozwoli abyśmy trochę się do niej zbliżyli gospodarczo. Jeżeli pozwoli się na takie wprowadzenie i interpretacje przepisów MiloG to będzie to pierwszy krok do końca UE. W kolejce po transporcie jest branża meblowa, a kolejne kraje starej unii już są prawie gotowe do wprowadzenia podobnych przepisów. Władymir aby zdobyć Ukrainę musi się namęczyć zbrojnie i przetrwać kryzys tym spowodowany. Angii nawet jednego euro na pocisk nie musiała wydać aby zdobyć Polskę i zniewolić polaków i jeszcze przy tym zarabia ogromne pieniądze kosztem naszych obywateli a jak my zarabiamy u nich zgodnie z zasadami akcesyjnym i to szuka się sposobu aby dać nam kopa w 4litery i nas wydymać. Transport to tylko początek a ten MiloG podzieli Unie i oby tylko tak się skończyło. | 1 | ||
~!!!iii | Nie walczymy z patologią w firmach, które są na co dzień nasza konkurencja. Pewnie, że one psuja rynek i opinie dobrym firma ale od tego są PRACOWNICY tych firm aby to zgłaszać do odpowiednich organów. Jeśli słyszę na CB, że kierowca jedzie na kamieniu to spisuje nr i nazwę firmy, jak jest, i do ITD. Walczymy o równe stosowanie prawa europejskiego dla wszystkich członków EU. Już urządzenie TollCollect jest niemieckim wywiadem gospodarczym, a teraz te administracyjne obowiązki?? Co To K... WA jest??? jak będę miał ochotę to przeniosę firmę do De i będę im się meldować, a tak póki mam firmę w PL to gówno ich powinno obchodzić jak moi pracownicy u mnie są wynagradzani. Mam licencje, mam vat eu to jestem legalnie na wspólnym europejskim rynku. Przepisy EU regulują kabotaże oraz transport wewnątrz EU. Niemcy uzurpują sobie prawo do wprowadzenia swoich zasad w europie. W ubiegłym roku Angii powiedziała ze jej armia to w 50% złom i nagle cala unia prosi aby Niemcy się zbroiły. Trochę zaczyna to przypominać 1938r. | |||
~Dziad Bozpolski | 10/10 fajny opis. Te oczywistości były oczywiste już parę lat wstecz. Kolega nic więc nowego nie odkrył. Fakt opis ciekawy ale problem stary... w zasadzie oczywisty dla średnio rozgarnięty ludzi - nie mylić z odmóżdżonymi urzędasami wszelkiej maści. | |||
~frakfammain | Lysy sie udziela hehe lyay ty sie nie przejmuj ty itak do niemiec nie wjedziesz tymi renatkami | |||
negro_
| listonosz, godna emeryturę to będziesz miał jak dzieci napłodzisz i ci zrzutke będą robić co miesiąc, ty sie łudzisz jeszczze emeryturą z ZUSu? prawda jest oczywista i prosta jak sznurek, im więcej wrzucisz dzis w ZUS tym Peło więcej przebimba, jakim frajerem trzeba jeszcze być żeby liczyc na emkę z zusu | -2 | ||
~!!!iii | Trzeba być Logicznie myślącym kierowcą lub związkowcem. | |||
Alina26
| Albo wziąć i robić lokaty, lub jak kto woli - w skarpetę odkładać. Tego ZUS i państwo nie odbiorą ; ) | |||
~biało - żółty murzyn :) | ~!!!iii no i bardzo dobrze, co ma być to będzie. Oby jak najszybciej, wszyscy staniemy w okopach. Skończy się ten wyzysk | |||
~pocztowy:) | negro_ A wiesz ty Nieświadomy iż można zrobić przelew skaldek ZUS do Niemieckiej Ubezpieczalni?? N iemieckiej, Francuskiej, Belgijskiej, Holenederskiej... i odwrotnie?? Trzeb a wiedzieć w jakim momęcie taki przelew zrobić Kmiocie:) Gwarantują to Traktaty Unijne o Przepływie Środków oraz innych dóbr:) | |||
~pocztowy:) | Jak to się robi?? Pracujesz np. 10 lat u Polskiego Dziada, zatrudniasz się u Niemieckiego Dziada jednocześnie przelewając środki z ZUS do Niemieckiej Ubezpieczalni co Gwarantują Umowy Unijne i pozostawiasz tam swoje środki dożywotnio. Czy Kumasz Przesłanie Baranie?? Bo mie się zdaje iż ty nic nie Kumasz:) | -1 | ||
~pocztowy:) | Są tam jeszcze Czarnuchy, czy już odpadło Tałaciarstwo?? | |||
~pocztowy:) | Po to jest Unia abyś mógł sobie wybrać swój Żywot. To tak w skrócie o idei Unii Kmioty:) | |||
~pocztowy:) | Wystarczy iść do ZUS i zapytać się jak to Uczynić:) | |||
~młody | pocztowy przestań mendzić wszyscy wiedzą żeś najmądrzejszy tu na forum pomyliłeś zawody jesteś lepszy czyli głupszy od dwóch swych kolegów co opanowaliście ET, gdzie nie pyknąć to twoje głupie wpisy. | 2 | ||
~pocztowy:) | Na Stronie "h. t. t. p. s://kefir2010. wordpress. com/" jest opisane jak to Uczynić. Formularz: V110 | |||
~To-Ja | te młody-! | |||
~To-Ja | młody- popraw sie ! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.