Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Po proteście przewoźników

ID: 162690


Około tysiąca dwustu ciężarówek wzięło udział ogólnopolskim proteście przewoźników.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (415)

~A... G
Wiadomość z ostatniej chwili. W związku z połączonym protestem przewoźników jaki miał miejsce w zeszłą środę w Brukseli. Komisja Europejska na nadzwyczajnym nocnym posiedzeniu, które zakończyło się o 2 nad ranem ogłosiła, że, przepisy w sprawie MiLoG mają zastosowanie tylko dla firm zarejestrowanych na terenie Niemiec, W związku z tym Niemcy będą musiały zwrócić przewoźnikom koszty jakie w związku z tym ponieśli, czyli zwrot za faksy i inne.
Ponadto minister Rynasiewicz obiecał dzisiaj o 8 w TVN24, że sprawa ryczałtów zostanie definitywnie rozwiązana.
Szczegóły jutro na naszej stronie.
Z wszelkimi żądaniami do strony niemieckiej prosimy się wstrzymać do uprawomocnienia postanowienia Komisji
Jutro przekażemy instrukcję
Uuuu jaka szkoda, znów wielkie nadzieje motłochu parkingowego typu pocztowy legły w gruzy !!!
Współczuje, teraz dopiero zaczniesz sie pienić :)
Taka strata !!!8. 50 euro za godzine !!! Nadzieje jeszcze tylko we Francji !!!

1

~kris gdańsk
pocztowy... tacy jak ja naprawde tylko czekaja az nawet do Konga Belgijskiego za chlebem pouciekacie... małp jest tyle, że niewolników nie zabraknie

a to nie prima aprilis, bo ludzie biznesu z takich rzeczy sobie jaja nie robią - wolą sie posmiac z braku np waszej higieny czy wykszttałcenia matole

1

~ciapowaty
~kris Gdańsk. Ciekaw jestem czy jutro wystąpisz pod tym samym Nickiem.
~ku-ku
poczta - zrób numerek aż mu się rogi wyprostują !
~ku-ku
poczta - nie napinaj się, tylko łyknij wzmocnionego browarka !
~!!!iii
pocztowy przepraszam, że zrobiłem błąd w pisowni. Pewnie wynikło to z pośpiechu oraz, że niezmiernie rzadko używam inwektyw. Ważne, że treść została zrozumiana. W używaniu inwektyw jesteś nie doścignionym wzorem. Chodziarz u ciebie szwankuje wzrok lub rozpoznanie znaków interpunkcji gdyż nie używam znaków zapytania (pytajników) w swojej nazwie.

1

ese
~!!!iii
(2015-04-01 22:17:50) n (... ) . . Chodziarz u ciebie.. "-
Sorry.. To nie złośliwość. Ale nie pasuje do tak sensownych wypowiedzi lapsus, ktory z pewnością w pośpiechu ma przyczynę
~!!!iii
szybkie pisanie w samsung i droga powrotna z pracy.
ese
~!!!iii
(2015-04-01 22:49:26) - Mam nadzieję, że nie bylo to odebrane jako czepianie się. Jeszcze raz uznanie za sensowne wypowiedzi
~piorun
ha ha a mi zapłacili i firma nie upadła
~pocztowy:)
a to nie prima aprilis, bo ludzie biznesu z takich rzeczy sobie jaja nie robią

Powinno być krisie: a to nie prima aprilis, bo ludzie biznesu z takich rzeczy sobie jaja robią.

Zabrakło Logiki, zapomnialeś o "__nie_""_ i Lipa:)
~piorun
firma z Gniezna jeśli kogoś to interesuje
~piorun
chciałem się pochwalić że jest już firma która wystraszyła się kar za nie płacenie tego czego żądają Niemcy ale dyskutujcie dalej o *łach
~ciapowaty
Pocztowy nie masz racji.
Ludzie biznesu (widocznie dobrze znając Krisa i wiedząc, że Kris wszystko łyknie ) postanowili zabawić się jego kosztem.
~!!!iiii
pocztowy gdzie tu jest stronniczość i po czyjej stronie mnie ustawisz? i w jaki sposób wyrazisz swój obiektywizm. "Chodzi o to, że wchodząc do UE mówiono nam, że będzie wspólny rynek i swobodny przepływ towarów, usług i ludzi, że pobudzi to konkurencję, która jest dobra dla ogółu. Otworzenie rynków Unii dla nas miała być zasada bilansu zysków i strat dla starych i nowych członków. Skutek jest taki, że Unia zmusiła nas do zamykania stoczni, cukrowni, kopalń, limity na połowy, limity mleczne itp; a przy okazji ZAGRANICZNE ZAKŁADY stawi się na SPECJALNYCH WARUNKACH i zatrudnia się tam Polska Tanią Siłę Roboczą. Handel zabili też swoimi sieciami i zatrudnili tam pracowników za tyle ile prawo w Polsce pozwalało a nie jak stanowi prawo w ich kraju. 80% produktów w marketach pochodzi od nich a ceny są tez jak u nich. Mówiono, że aby być konkurencyjnymi i aby dogonić starą Unię musimy być tańsi, solidni, dłużnej pracować itp, bo inaczej nie będziemy mogli odnaleźć się na tym wspólnym rynku i wyrównać poziomu życia. To te miejsca pracy z zachodu są Łaską Unii ale My Tam to jesteśmy Wschodnim Dumpingiem Socjalnym. Ja nie mam pretensji do Niemiec, bo walczą o swoje mam pretensje do naszych 'nie rządzących', że pozwalają na taką unijną HIPOKRYZJE, bo jak jest dziedzina w której dogoniliśmy stara UE bez żadnego wsparcia od UE i naszego Państwa, to ta unia nie mogąc poradzić sobie z konkurencją pokazuje nam gdzie jest nasze miejsce i że jesteśmy 2 kategorią. Wychodzi, że to oni bardziej potrzebowali nas do UE aby mogli się wzbogacić a nie po to abyśmy my wzbogacili się dzięki nim. To jest STEROWANY WOLNY RYNEK pod dyktat bogatych i zmienia się reguły podczas gry tak aby im w starej Unii krzywda się nie stała i im nie ubyło czyli "dumping ekonomiczny". Niech u nas wprowadzą, że wynagrodzenia pracowników w marketach i zakładach mają być w wysokości takiej i według prawa takiego jak w krajach z których pochodzi kapitał i zarząd tych spółek lub kapitał banków kredytujących te inwestycje nad Wisła. O dopalaczach ustawa powstała w 3dni to tu tez dadzą rade. Już widzę zadowolenie zarządów Lidl, Carrefour, VW, OPLA itd. Zaraz będzie wojna starej Uni, ze łamiemy zobowiązania traktatów akcesyjnych itp. Unia oczywiście daje nam pieniądze tylko jak. Na infrastrukturę, która potrzebna im jest do połączenia ze wschodem oraz aby te produkty wyprodukowane TANIA POLSKĄ SIŁĄ wywieźć do siebie ale już nie polskim konkurencyjnym przewoźnikiem, a te drogi i tak 'budują' zachodnie konsorcja z zachodnich materiałów tylko robocizna Polska.. Czyli Unia dała i Unia zabrała. Próbuje się teraz przez złamanie zasad wspólnego rynku zabić POLSKIEGO PRZEWOŹNIKA, który jest wiodąca marka w UE. Nie trzeba być doktorem ekonomi aby zrozumieć, ze nasze przedsiębiorstwa, a co za tym idzie nasi kierowcy, poruszając się po tamtych rynkach zarabiamy tam pieniądze ale przywozimy te pieniądze do naszego kraju i budujemy tu gospodarkę po przez wydawanie tych pieniędzy tutaj. Widać o co chodzi krają starej Unii, że przepływ kapitału w dziedzinie transportu odwrócił tendencje przepływu kapitału. Wiec nie walczymy tylko dla siebie ale tez dla naszych obywateli i naszej Polskiej gospodarki. Taka droga Unii prowadzi do ustawienia nas w tylnym rzędzie oraz nigdy nie pozwoli abyśmy trochę się do niej zbliżyli gospodarczo. Jeżeli pozwoli się na takie wprowadzenie i interpretacje przepisów MiloG to będzie to pierwszy krok do końca UE. W kolejce po transporcie jest branża meblowa, a kolejne kraje starej unii już są prawie gotowe do wprowadzenia podobnych przepisów. Władymir aby zdobyć Ukrainę musi się namęczyć zbrojnie i przetrwać kryzys tym spowodowany. Angii nawet jednego euro na pocisk nie musiała wydać aby zdobyć Polskę i zniewolić polaków i jeszcze przy tym zarabia ogromne pieniądze kosztem naszych obywateli a jak my zarabiamy u nich zgodnie z zasadami akcesyjnym i to szuka się sposobu aby dać nam kopa w 4litery i nas wydymać. Transport to tylko początek a ten MiloG podzieli Unie i oby tylko tak się skończyło"

1

~ku-ku
Zamiast rozbudowywać gospodarkę i pomnażać majątek narodowy to tylko strajki we łbach !
~woytek
Ku kus a tak narzekaja dziady na Ciebie !
~Wieta-kto
Sie tera znerwiłem !
Locio
Śmieszny ten protest był bo co on dał. Protest przeciwko niemieckiej ustawie w Polsce
~BumCykCyk
Polska kupila u Niemcow Leopardy. To takie TIRy z lufom. Stali one to w Zaganiua moze i stojo. Szefy job wasiu mat! Wy pogadajtie z tankistami owymi z tych Leopardow by lufy skierowali na Berlin a nie Moskwe. Skutek murowany. Maci frachty + 25%. No czto, nie skorzy wy?
~!!!iii
Stacjonują w niedalekiej okolicy i tak się składa, że dostaliśmy ten przestarzały sprzęt z 1euro. Na 100 sztuk 5 odpala. Niemcy nam oddały ten schrott, bo u nich już się wysłużyły a my to wzięliśmy z pocałowaniem reki i się cieszymy jak zawsze. Pociski do nich produkują tylko niemieckie zakłady a ćwiczebny kosztuje ok 4000e a bojowy 6000e i znów nas wydymali. Jak lufy ustawimy w ich kierunku to tych bojowych na pewno nam nie sprzedadzą. Następny strajk powinien polegać na blokowaniu niemieckich zakładów w Polsce.
~Borsuk183
To może by tak napaść Niemcy o 5 rano tymi czołgami, wystrzelać co tam mamy na stanie magazynowym i o 5:15 się poddać? Z dnia na dzień mamy niemieckie prawo i Angele na tronie.
~pocztowy:)
Kolego ~!!!iii, My to wszystko wiemy o czym Ty piszesz.

O Braku Wyobrazni i prawdopodobnym Lapowkarstwie Politykierow tez wiemy.

Co prosty czlowiek moze uczynic??

-Glosow ac na Kukiza co nie wykluczy po jakims czasie mozliwosci wplywu na jego decyzje przez Niemieckie Lobby.
-Kupywac Polski Chleb,
-Kupywac Polskie piwo z malych rodzinnych Browarow... et cetera
-Miec Konto Osobiste w PKO BP, pobierac kredyty w tymze banku.
-W Prywatnych Polskich Firmach stworzyc Kase zapomogowo-pozyczkow a tak jak jest np w Szkolnictwie aby wykluczyc zyski Bankow Zachodnich.

Dlaczego probuje sie zlikwidowac SKOK-i??

Jest juz za pozno.

Ja to obserwowalem od srodka, drenaz polskiego spoleczenstwa jest porazajacy.
Bylem pracownikiem podczas prywatyzacji jednego z Bankow, po przejeciu 51% udzialow zabrano nam premie kwartalne w wysokosci jednej dodatkowej pesji w skali miesiaca.
Wiekszosc Mezczyzn sie zwolnila, wrocilem do starego wyuczonego zawodu czyli do Transportu.

Obecnie Pracuje w branzy pokrewnej z transportem w firmie w ktorej udzialy maja Hiszpanie.
Drenazu polskiego spoleczenstwa ciag dalszy.

Sorki za brak polskich znakow.
~pocztowy:)
_Z dnia na dzień mamy niemieckie prawo i Angele na tronie. __

Oraz 8, 5 ewrasa Brutto za Godzine Pracy.
~woytek
Ale chlep po 5 euro za 600 dkg, taka prawda ! Pko bylo kiedys polskie, a teraz prezesem jest wloch, wlascicielem agricole ! Mam u nich konto od 1976 roku, a Matka pracowala cale zycie wPowszechnej Kasie Oszczednosciowej. Tak pocztus. Pozdrawiam

-1

ese
WŁADZE BANKU

Rada Nadzorcza PKO Banku Polskiego
Jerzy Góra
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Tomasz Zganiacz Wiceprzewod niczący Rady Nadzorczej
Mirosław Czekaj Sekretarz Rady Nadzorczej
Mirosław a Boryczka Członek rady Nadzorczej
Zofia Dzik Członek Rady Nadzorczej
Jarosław Klimont Członek Rady Nadzorczej
Elżbieta Mączyńska - Ziemacka Członek Rady Nadzorczej
Piotr Marczak Członek Rady Nadzorczej
Marek Mroczkowski Członek Rady Nadzorczej
~pocztowy:)
Moze woytkowi chodzilo o PKO SA? ?
Dzieki ese za wsparcie.
~woytek
Popatrz pewno dostalem czerwone ze Matka pracowala w PKO? Boze widzisz moja krzywde a nie grzmisz
~pocztowy:)
Luigi Lovaglio, Prezes Zarządu Banku, CEO, Bank PKO SA.
~woytek
W Pekao to kasjerka byla ciotka Czeslawa ! Tego nie myl z Kasa
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.77.114

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels