Scania R420 Euro 4
ID: 162119

Witam. Zastanawiam się nad zakupem Scani euro 4 r420 manual, auto będzie jeździło pod wywrotką.. Jakie są wasze opinie na temat tego samochodu, chętnie wysłucham; )

Posty (31)

Spontan
2015-03-11 19:46:17
jak w temacie...
~mysia pysia
2015-03-11 19:57:19
auto supe, a pod wywrotka, to juz kosmos...
Spontan
2015-03-11 20:15:05
a jakieś bardziej wyczerpujące opinie?
~scania
2015-03-11 20:46:51
Może być koszty utrzymania jak inne modele także ciężko powiedzieć ogólnie dobry samochód ważne trzeba go sprawdzić przed zakupem aby nie było niespodzianek typu cewki, wtryski, turbo i inne wiadomo sprzęt używany
Spontan
2015-03-12 20:20:09
a skrzynie biegów bo są 6 + połowki i 8 biegowe bez połówek. R420 poradzi sobie na tej bez polówek na krótkich odcinkach, a nie na autostradach, czy trzeba szukac tej 6 + połbiegi
~fach
2015-03-16 12:29:37
szukaj tej z połówkami bo przy tych obciażeniach bedzie ci ich brakować...
Co do Euro4 to radze kupic z polecenia bo mozesz róznie trafić.. Ostatnie Scanie nie do zajechania to Euro3 a co do 4 to zaczelo sie juz troche problemów, no i droższa eksploatacja...
~scania r
2015-03-16 12:56:48
euro 4 daj se spokój, one palą jak smok, kup euro 3 lub 5. Euro 4 to szrot i wynalazek z turbocompound
Spontan
2015-03-16 21:04:58
kurde, jedni mowia ze euro 4 to git sprzet, inni ze szajs, sam juz niewiem. A euro 5 z adblue czy bez? auto bedzie jezdzilo na krotkie odcinki (szofer codziennie w domu)
Spontan
2015-03-16 21:14:50
a moze DAF euro 5 105. 460? ?
~fach
2015-03-17 08:55:18
Euro 5 jak juz to z adblue, silnik nie męczy sie wtedy na dopalanie spalin i jest sporo mniejsze zużycie! Do tego nie jest tak skomplikowany jak bez adbue czyli mniej do popsucia; ) Adblue tanie jak barszcz wiec nie ma sie co stresować a i kierowca bedzie miał mniej wymówek...
Daf-ów nie miałem i nie chce... Auto stworzone pod kierowce, przez kierowce ale nie pod pracodawce...
Drogie w utrzymaniu, ze spalaniem tez kiepściutko, no ale to tylko opowieści innych wlascicieli dlatego nie chce siać niepotwierdzonego zamętu...
Spontan
2015-03-17 19:59:44
te scanie e4 duzo wiecej pobierają paliwka od e5?
Spontan
2015-03-17 20:00:56
bo nie powiem większy jest wybór i cena mniejsza, a i tak na zachód nie będzie to auto jeździło. a rok musi być od 2008
~maro
2015-03-17 20:09:16
Scania 420 euro 4 i 440 euro 5 mozna przyjąć, we spalają podobnie. 420 euro 5 z ad blue ok 2 do 3 litrów mniej.
~kierowca
2015-03-17 20:16:59
jeżdże taką ma przejechaną prawie bańke bez 10tys km zrobiłem nią dokładnie 181 zostały skręcone cewki i turbo zrobione przy delikatnej jeździe trasa szczecin sandomierz nawozy 32l jak jest lekko na francje jak lecę to nawet poniżej 25 schodzi każdy miesiąc zamykam poniżej 30 i mowie szczerze mam ciężką nogę nawet jak mi się nie śpieszy. Aha auto ma chipa zrobionego od razu jak została kupiona więc nie wiem jak było wcześniej!

1

~fach
2015-03-18 12:01:22
Mielismy 10 szuk R i 124L, 440 i 420 - każda przejechala ponad 1, 5bańki bez wiekszych problemów. Poszly do żyda z pocałowaniem ręki i z tego co mi wiadomo to maja sie dobrze, zreszta widuje je czasem do dziś...
Euro 4 byly 2 sztuki i zawsze cos sie z nimi dzialo do tego spalanie nieporównywalne do Euro3...
Nie jest to tylko moja opinia ale i ludzi którzy wzieli ich wiecej.. Uśredniajac 1 na 3 byla trefna i non stop coś sie dzialo, znam też przypadki ZWROTU Euro4 i rezygnacji z reszty zamówionych z racji awaryjności... Co z tego ze nowe na gwarancji bo przeciez wiadomomo ze jak stoi to nie zarabia...
Aha... Ceny obsługi Euro 4 sa sporo wyższe od E3.
Podsumowując: Jezeli to kraj i mało autrostad z czystym sercem polecam E3, jezeli w gre wchodzą opłaty drogowe zdecydowanie Euro piątke. Weż pod uwagę ze producenci cieżarówek maja wymyslone już EURO 7 + wiec wzrost cen oplat drogowych to kwestia czasu... a chyba nie mozesz patrzec tak krótkoterminowo (kilkumiesiecznie).. .
~grabol
2015-03-18 13:06:45
fach nie *l głupot bo nie będzie juz zadnego euro 7 ciemniaku na euro 6 skonczyło sie, euro 4 to nadaje sie jedynie na złom. Bedziesz ładował w to auto wiecej niz gdy wezmiesz nowe w leasing. Ja osobiscie nie wsiadłbym juz do auta euro4 po xxx kierowcach.
fach
2015-03-18 13:27:31
Wiesz co to dział rozwoju i modrnizacji produktu buraczyno... To akurat informacje wyjete z ust jednego z prezesów Renault. A to ze nie sprzedają i jeszcze nie produkują nie znaczy ze nie planują i nie mysla w przyszłość... Coś musi napedzac ten rynek i regularna wymianę (inwestycje) taboru...
Dlatego łap za fajere i nie p. i. e. r. d. o. l
ps. A umiesz ty chociaż zmienic koło w tym swoim nowiutkim zestawie... Czy dziad którego okradasz ci zmienia żebyś sie nie pobrudził...
~Kamil
2015-03-18 17:57:55
Nie zgodze się z kolegą, ktory uważa ze producenci szykują się do Euro7. Oficjalnie zapowiedziano ze norma spalin euro6 będzie ostatnią normą spalin. Dlatego np. ciężarówki E6 są zwolnione do 2017 roku z opłat drogowych. Co do scanii tez kupuję scanie 420 po 2008roku. Moim zdaniem troche za słaba jest na wywrotke pod 40t non stop. 480pali 3-5 litrów mniej niż 420. Ostatnio trace nadzieję na znalezienie takiego pojazdu, wszystkie 420 ktore mają okolo 800tys przeszły juz remont silnika. Co sie dzieje z tą motoryzacją??
~lubiący browara
2015-03-18 18:19:29
nie długo to ten piach będziecie na furmankach przewozić !!!
~Maro
2015-03-18 18:52:36
Witam. Jeździłem Scania 420 euro4 i do 1, 3 mln km jeździła bez problemu. Pózniej została sprzedana i zamienili na nowe daty 106 460. Osobiście mi lepiej jeździlo sie Scania. Daf mi nie leży i tyle. Poza tym spalanie w Scani było w skali miesiąca do 30 litrów. Daf wychodzi miedzy 32-33l i do tego ad blue. Jak kupisz Scanie z oryginalnym przebiegiem w granicach 800tys. To jeszcze pojeździsz. Ale znając naszych sprzedawców to te auta maja juz po 1. 5-2. 0 mln km. Wiadomo ze juz sie bedą psuły.
~kupiec
2015-03-18 20:46:15
Nie zgodze się z kolegą, ktory uważa ze producenci szykują się do Euro7. Oficjalnie zapowiedziano ze norma spalin euro6 będzie ostatnią normą spalin. Dlatego np. ciężarówki E6 są zwolnione do 2017 roku z opłat drogowych. Co do scanii tez kupuję scanie 420 po 2008roku. Moim zdaniem troche za słaba jest na wywrotke pod 40t non stop. 480pali 3-5 litrów mniej niż 420. Ostatnio trace nadzieję na znalezienie takiego pojazdu, wszystkie 420 ktore mają okolo 800tys przeszły juz remont silnika. Co sie dzieje z tą motoryzacją??

Hah ahaha a gdzie to tak zwalniają z opłat? ale *ły piszesz fachoffcu
~maro
2015-03-18 21:28:40
kupiec matole każdy wie, ze na Kubie scanie euro 6 zwolnione z opłat drogowych.
~mobil1
2015-03-18 21:42:36
~fach a windows przypadkiem nie chce wprowadzić nowego windows 2016? bez komentarza
fach
2015-03-19 08:49:36
Matoły, transport nie konczy sie za 2, 3 czy 5 lat... wiecie co to gaz, wodór, hybrydy czy postęp technologiczny... ? ? Przeciez ledwo co weszlo E6 to co panikujecie p. i. p. k. i
Wystarczy rzucić wam coś co nie miesci sie w głowie (za cieżkie do przetworzenia przez te zlasowane mózgi) i powstaja teorie i banialuki parkingowe...

Moze jeszcze podasz mi date która wpisałem ze tak ostro sie szykują... ? !

Nigdzie nie pisze ze zwalniaja z opłat tylko są roboty (tym bardziej pod wywrotką) gdzie korzystasz z autostrad w minimalnym stopniu wiec "5zł" w tą czy tamtą nie robi róznicy (czyt. E3 czy E5 mongoły).

Co jeden to wiekszy filozof... Świat to nie tylko obrazki przed przednią szybą, wycinki z lusterek czy CB pier.. do. lenie...
Sa jeszcze ludzie i instytucje które nie myslą ile trzeba ukraść w skali tygodnia a wybiegają nieco dalej..
~sssr
2015-03-19 10:16:24
Odradzam euro 4, największa porażka Scani, kupuję ten kto się nie poznał, wałek rozrządu się wylupuje i ogólnie ten egr to już problem
~pajdzan
2015-03-19 17:49:07
Euro 3 420 jak najbardziej polecam mało awaryjne i oszczędne euro 4 odradzam !
zibi1906
2015-03-19 17:53:29
~pajdzan
(2015-03-19 17:49:07) Euro 3 420 jak najbardziej polecam mało awaryjne i oszczędne euro 4 odradzam !



Odradzam bo?
Spontan
2015-03-19 18:20:14
a co powiecie o zaslepianiu egr?
zibi1906
2015-03-19 18:27:09
Dobra myśl
Można też zaślepić cylindry i rurę wydechową... nie będzie czadu.
~DONIU
2017-06-23 21:07:41
Dobra myśl
Można też zaślepić cylindry i rurę wydechową... nie będzie czadu.

I to właśnie będzie euro 7
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.91.4.56

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce