Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jakieś wskazówki przy jeździe z ADR

ID: 161963


Witam, jadę jutro pierwszy raz z ADR. Jakieś wskazówki od doświadczonych by mnie interesowały. Chodzi mi bardziej czego się spodziewać na eurotunelu czy promie?

~Adi
*.7.78.54

Posty (16)

~Adi
jak w temacie...
~236778oo8
magnes i wio.
~236778oo8
oczywiście ten rozpuszczalny w wodzie
~nikos
przez antwerpie w kenedym jest zakaz
~Adi
Przejazd z ADR nie będzie zatajony na promie. Ciekawią mnie wasze doświadczenia z tego typu załadunkami.
~Andrzej
Wszystko rób jak w kwitach i nie będzie problemów.
qtaphone
nie zabieraj autostopowiczek :)
~mysia pysia
Chcesz miec klopoty na drodze?>zrob sobie kurs ADR!!!

-1

~michał
mysiu nie rozumiem? owszem kontrole mam wrażenie że są częściej niż bez adr, ale przynajmniej jest ciśnienie na siebie żeby WSZYSTKO było ok tj. przede wszystkim ZABEZPIECZENIE ŁADUNKU, potem czas jazdy i pracy, i na końcu wyposażenie i tyle, jeżdze 100% czasu z otawartymi tablicami i już bez stresu zatrzymuje się do kontroli - po prostu wiem e mam wszystko OK.

1

~Scania driver
Promy dodarkowa wizyta w biurach kontrole jesteś pierwszy do ostrzału a plus zakazy cię niebinteresuja swiatecznie w Polsce ogólnie to lipa jak dla mnie adr
~koltun
czy przez tunel szambiarą z ADR można jechać?
~młody traker
jadzie 10 aut tylko ty masz ADR i stoi ITD BAG ktore kolwiek jestes potencjalna ofiara 9 z nich moze miec tacho do wyrzucenia moze jechac na magnezji ale ty jestes wyciagniety do kontroli
~Damian Reszytyło
Młody tracker bzdury, jeździłem z ADR (cysterna) i to co piszecie to bzdury, bag zwraca mniejszą uwagę na cysterny a jeżeli na polskie standardowe transporty. Kolego Adi pamiętaj o podstawowych zasadach ADR, czyli instrukcja pisemną, następnie dobrze obserwuj znaki nakazów, zakazów dla ADR, jeśli jedziesz cysterna w Cmr masz podane kody tuneli zwracaj na to uwagę, kolejne wyposażenie jak. I oznaczenie, wszystko. Jak książka pisze i będzie dobrze 4lata tak. Jeździłem 2 kontrolę raz Niemcy raz Francja wszystko git
Marcias
Widac, ze większość udzielila ci cennych informacji co pokazuje na jakim sa poziomie :)

A wiec przy przeprawie promowej najwazniejszym dokumentem jest DGN ( prawidlowo wypisany i podpisany - co nie zawsze sie zgadza ! ) dodatkowo potrzebujesz tablice lub naklejki odpowiednich klas jakie masz zaladowane ADR-y. Co do tuneli zwracaj uwage przez ktore mozna przejezdzac majac zaladowane sztuki przesylki a ktore dotycza przejazdu luzem lub w cysternach np. takie tunele sa w Rotterdamie

Powodzonka :)
~michał
i właśnie z tego powodu o którym pisze młody trucker uważam jazde z adr za plus bo:
dbasz o zabezpieczenie
dbasz o czas jaxdy
nie przeginasz
dbasz o stan opon i hamulców
po prostu jesteś dobrym kierowcą i pracujesz jak njormalny biały cxzło9wiek - BEZ MAGNESU I PRZEGINANIA
~kierowca
francja nacional ADR 70km/h i w niektórych regionach tego pilnują, hiszpania tylko drogi płatne chyba że nie ma innej możliwości dojazdu tak kosztuje to 245eur, portugalia objazdy dla adr czasami to porażka lepiej by było tablice zamknąć
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.173.112

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels