ID: 161085
Czas jazdy dzienny i odpoczynek
ID: 161085
ID: 161085
Witam mam takie pytanie, Wyjeżdzam w poniedziałek o 7. 00 o 7. 30 dojezdzam na załadunek i czekam do 9. 00 (załądunek jestem na młotkach) wyjezdzam o 9. 00 i jade 2h (czy młotki wliczają się do czasu jazdy do tych 4, 5h?) do 11. 00 robie 45min przerwy i jade 4, 5h no i 11h odpoczynku i czy o 3. 00 moge już jechać czy musze czekać do 7. 00 we wtorek??zeby zamknąc cykl 24h?
Drugie pytanie czy postuj w korku lub inna praca wlicza sie w czas jazdy?czy trzeba odliczać od 9h jazdy??
Trzecie pytanie czy np gdy wyjade o 7. 00 w poniedziałek zajade na 9. 00 i bede miał inną prace do 20. 00 to pozostaje mi tylko do jazdy 1h by cykl był zamknięty we wtorek o 7. 00 poprzedzony odpoczynkiem 11h??
Witam mam takie pytanie, Wyjeżdzam w poniedziałek o 7. 00 o 7. 30 dojezdzam na załadunek i czekam do 9. 00 (załądunek jestem na młotkach) wyjezdzam o 9. 00 i jade 2h (czy młotki wliczają się do czasu jazdy do tych 4, 5h?) do 11. 00 robie 45min przerwy i jade 4, 5h no i 11h odpoczynku i czy o 3. 00 moge już jechać czy musze czekać do 7. 00 we wtorek??zeby zamknąc cykl 24h?
Drugie pytanie czy postuj w korku lub inna praca wlicza sie w czas jazdy?czy trzeba odliczać od 9h jazdy??
Trzecie pytanie czy np gdy wyjade o 7. 00 w poniedziałek zajade na 9. 00 i bede miał inną prace do 20. 00 to pozostaje mi tylko do jazdy 1h by cykl był zamknięty we wtorek o 7. 00 poprzedzony odpoczynkiem 11h??
~Luki12*.arreks.pl
*.arreks.pl
Posty (305)
~ktosik | q-q - ale nie dla kierowcy | |||
~prowokator | w wysoko cywilizowanych krajach godziny nadliczbowe są płatne lub do odbioru i unikanie tego jest przestępstwem, ale nie w polszy | |||
~prowokator | ktosik to nam wytłumacz, czemu nie dla kierowcy. | |||
~Zakręcony | mysia jeździ u siebie (chyba), ponieważ zgodnie z ustawą o czasie pracy kierowców, w punktach dotyczących kierowców zatrudnionych na umowę o pracę jest to niemożliwe. | |||
~mysia pysia | oj, po kraju nie smigam, i narazie nie mam zamiaru... to wylaczam sie z dyskusji. bo nie pogadamy. | |||
~mysia pysia | Zakrecony co jest nie mozliwe?? | |||
~Zakręcony | już wiem mysia... Ty bardziej jesteś pysia. | |||
~ku-ku | prowokator- Tam jest podobnie, włazisz do LKW i tachograf na linię dyspozycyjną, albo na młotki i dziadtrans musi z tego tytułu płacić, a nie kombinować jak to ominąć bo go dotknie armagedon ! | |||
~ktosik | ok ok. 40 / tydz 48/ tydz z nadgodz | |||
~prowokator | pragne dyskutantom uzmysłowić, że przepisy o czasach pracy kiero zostały stworzone pod dyktando lobby przewozników i dla przewożników, umożliwiając im na mocy prawa oszukiwanie kierowców.. nic dodać nic ująć. | |||
~prowokator | ktosik masz rację, tylko spróbuj to wymusić na przewożnikach | |||
~ku-ku | prowokator - w ciągu roku kierowca może mieć około 60 godz nadliczbowych ! Reszta to dymanie frajerów ! | |||
~Zakręcony | prowokator... swoją drogą wiele jest możliwości kształtowania umowy o pracę. Nasi kierowcy wszelakie aktywności poza jazdą rejestrują jako odpoczynek. Stąd biorą się największe zyski naszych rodzimych dziadów. INNA PRACA TO NIE JEST PRACA ! | |||
~ktosik | pro - ja nie mam mozliwosci ani checi naprawiac caly swiat. ja w firmie gdzie pracuje dalem rade. inni tez moga. | |||
~prowokator | ku ku to tylko w teorii nie znam dokladnie tych przepisów. | |||
~prowokator | zakrecony 200% racjii | |||
~Zakręcony | ktosik... w mojej firmie przyszedł nowy i daje radę. On daje radę, a inni, starzy kierowcy nie dają rady. Czy ja jestem gorszym kierowcą? Jak sądzisz, o co chodzi? | |||
~prowokator | ktosik ale ci inni co daja rade, sa czarnymi owcami i zakałami dla siofferów dupolizów i wazeliniarzy. przykład: odmówiłem recznego załadunku 600 kilogramowych palet ręcznym paleciakiem. przyjechał drugi pa*t i było bosiunio ja załaduję. mój boss przez tydzień sie do mnie nie odzywał HHaa | |||
~prowokator | zakręcony a ten nowy to cheba dostał nowe autko jak tak to to nobilituje do wydajnej pracy... ) | |||
~ktosik | Zakrecony - a co mnie to obchodzi? pro - a co mnie to obchodzi? ja robie swoje, a na reszte mam wywalone | |||
~prowokator | ktosik tak czymaj.. | |||
~Zakręcony | ktosik... Twój wybór, nie każdy ma dostęp do mrożonek, aby potem odsprzedawać to w wafelku. | |||
yearsley
| przyjacielu : możesz jechać max. 4, 5 godziny to co masz na młotkach wliczasz w 6 godz. / jazda 4, 5 + 2 godz na młotkach - tyle możesz zrobić jednorazowo/ potem musisz zrobić 45 min. pauzy. co do cyklu dobowego - nie ma czegoś takiego, możesz ile chcesz w ciągu doby kończyć i zaczynać tarczkę aby tylko utrzymać odpowiednią przerwę / 9 lub 11 godz. | |||
~ku-ku | prowokator - w ciągu roku może pan szofer mieć 260 godz. nadliczbowych wd. Kodeksu Pracy ! To jest 21 godz miesięcznie ! BASTA ! | |||
~matoly gora | yearsley doedukuj sie lepiej zanim ci yearsley wreczy do podpisania liczbe wykroczen, albo drapnie cie vosa | 1 | ||
~janek | znowu idiot zadał pytanie | |||
~rad79 | Nie bójcie się używać młotków, to nic nie boli. | |||
~prowokator | pytanko to jak to tak. kierowca jedzie maksymalnie 4, 5 godziny i po tym czasie szuka parkingu na wykrecenie 45. tak to rozumieć.. ? ? | |||
~Zakręcony | yar... coś tam dalej... głupoty piszesz dla kierowców na umowie o pracę. | |||
EmerytWP
| anty1 Ktosik pisze o pauzie łączonej którą można wykonywać codziennie pod warunkiem że w ciągu piętnastu godzin pracy robisz jeśli jest taka możliwość 3h pauzy potem jedziesz pracujesz a następnie wykręcasz 9h pauzy. Zamykamy etap 24godzin. Jest w sumie 12 h pauzy. NIE MARNUJESZ 11-stki i JEST to zaliczone jako normalna pauza. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz