ID: 160116
KONIEC PRACY DLA KIEROWCÓW
ID: 160116
ID: 160116
://tech. wp. pl/kat, 130036, title, Bezzalogowe-ciezarow ki-w-przyszlym-tygod niu-pojawia-sie-na-h olenderskich-autostr adach, wid, 17231821, wiadomosc. html
://tech. wp. pl/kat, 130036, title, Bezzalogowe-ciezarow ki-w-przyszlym-tygod niu-pojawia-sie-na-h olenderskich-autostr adach, wid, 17231821, wiadomosc. html
~EDEK*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Posty (93)
rubber_duck_o2_pl
10 lat temu | ~woytek (2015-02-04 21:32:52) Nie pisz na antypodach bo nikt nie zrozumie co to znaczy... ; ) | |||
jacek-kuba
10 lat temu | Poważnie mówiąc kiedyś to nastąpi, następnym etapem będzie transport linowy w metropoliach-o ile nie wytniemy się wcześniej wzajemnie | |||
jacek-kuba
10 lat temu | potem pewnie jakaś transformacja | |||
xf 480
10 lat temu | Eksperymentalny konwój wyjedzie na autostradę A28 z miejscowości Zwolle (w której mieści się fabryka marki Scania), żeby zrobić "pokazową rundkę" po okolicy. Idea jest dosyć prosta: żywy kierowca jedzie w pierwszej, otwierającej konwój ciężarówce, a reszta pojazdów, sterowana bezzałogowo, zachowując minimalny odstęp podąża jego śladem. Dzięki rozwiązaniu firmy Scania transport drogowy stanie się tańszy: po pierwsze pensję dostawać będzie tylko jeden kierowca, po drugie - minimalny odstęp pomiędzy cieżarówkami znacznie zmniejszy ilość spalanego paliwa (dzięki mniejszemu oporowi powietrza). | |||
~woytek 10 lat temu | Szansa ze sie podciagna inz, mgr, licencjatow, technikow i omc przecie na et nie brakuje ! Jezdza duze zestawy u fina widuje tzw linki, jezdza tez Polacy w Aholi z Trojan. Edek za duzo ma na glowie i euro w oczach, to nie je bajka do zycia potrzeba kielbasy i chleba ! Na takiego drivera wystarczy dwa dni na miedzynarodowce ! | |||
xf 480
10 lat temu | Planowany na 9 lutego pokaz to jak na razie jednorazowy występ zorganizowany z myślą o holenderskim rządzie i Komisji Europejskiej. Scania chce bowiem przekonać wszystkie europejskie kraje do tego, że ich rozwiązanie jest bezpieczne i może być stosowane na terenie całej Unii Europejskiej. O ile oczywiście wszystkie państwa członkowskie przygotują odpowiednie przepisy, zezwalające na bezzałogowy transport drogowy. | |||
rubber_duck_o2_pl
10 lat temu | jak już wspomniałem Ryanair też chciał latać bez pilotów bo jest taka możliwość. Ciekawe czy jechali byście autokarem bez kierowcy czy pociągiem bez maszynisty? :) | |||
~woytek 10 lat temu | Co bydzie jak bedzie czerwone? Pozne zolte, kto zaplaci i kogo przejada? | |||
~dobry gosc 10 lat temu | panowie bedziemy wrzucac krzesla jak beda jechac z 3 zestawy to po srodku krzesla kamienie beda chamowac hehehe same | |||
rubber_duck_o2_pl
10 lat temu | chyba poszukam pracy na holowniku, scania chyba chce tą branżę rozwinąć :D | |||
~michał 10 lat temu | Podgląd konta jacek-kubajacek-kuba (2015-02-04 21:06:30) uwaga słuszna Michał, tylko skoro to nie pojedzie samodzielnie, to po co to robić dla zwiększenia komfortu pracy kierowcy, zmniejszenia stresu i ułatwienia pracy za kółkiem a co za tym idzie zwiększenia bezpieczeństwa w ruchu | |||
rubber_duck_o2_pl
10 lat temu | dla bardziej dociekliwych: ://en. wikipedia. org/wiki/Google_driv erless_car i też mają z tym problemy prawne a projekt działa już od dłuższego czasu. | |||
~michał 10 lat temu | w pociagach jeżdzi 2 / dwóch maszynistów, a pociągi jeżdzą w ruchu bezkolizyjnym... po co drążyć temat? | |||
rubber_duck_o2_pl
10 lat temu | Polecam zakłądkę: Incidents Limitations. Skoro głowacze z google nie potrafią sobie z tym poradzić to już widzę te scanie haha :) | |||
BAGERA85
10 lat temu | CRDI sam jeżdze obecnie 12letnim fiatem marea i nie mam zastrzeżeń, a jeździłem wieloma innymi markami, jak było nowocześnie to jeździłem z głupotami do mechanika, jak było tanie w zakupie to drogie w serwisie, jak był tani serwis to psuło sie na potęge, jak było bardzo drogie w zakupie to się nie psuło, ale jak się popsuło to w tysiącach itp itd, a tu stara technologia i leje i jeźdzę... | |||
rubber_duck_o2_pl
10 lat temu | ~michał (2015-02-04 21:54:05) w pociagach jeżdzi 2 / dwóch maszynistów, a pociągi jeżdzą w ruchu bezkolizyjnym... po co drążyć temat? Bezkolizyj nym powiadasz, zwłaszcza w Polsce :) | |||
~john 10 lat temu | amatorski projekt walniętego magisterka... żadnych szans na powodzenie. | |||
~michał 10 lat temu | Bezkolizyj nym powiadasz, zwłaszcza w Polsce :) właśnie... jeżdzą w ruchu " bezkolizyjnym " ( ps. nie tylko w polsce ) a i tak siedza w środku maszyniści a tak naprawdę funkcja ta nazywa się " mechanik " dla bezpieczeństwa i zwiekszenia komfortu i ułatwienia pracy kierowcy... po nic wiecej no może jeszcze po to żeby zainstalowań jak najwięcej drogich czujników w zderzaku i lusterkach, żeby w razie lekkiej kolizji nie opłacało się auta naprawiać... | |||
BAGERA85
10 lat temu | Edek się rozmarzył i tyle w temacie, przeczytał co chciał przeczytać, wyciągnął swoje przewoźnicze wnioski i założył wątek, żeby "dopiec" kierowcom. | |||
BAGERA85
10 lat temu | Robią to dla swoich pieniędzy, pewnie pociągneli duuuuuuuuuuuuuużo kasy z EU na projekt INNOWACYJNA GOSPODARKA i teraz piorą kasę którą roztrwonili na wyyyyyyyysokie pensje:D | |||
~EDEK 10 lat temu | BAGERA85 za dwa lata :) przypomnę co tu napisałem :) i wtedy pogadamy :) a ja kierowców lubię przynajmniej swoich spoko ziomy :) | 2 | ||
~Czapkiewicz 10 lat temu | gdzie jest GA? on wi fszysko, jemu nawet rolniki by nic nie zrobiły... | |||
~michał 10 lat temu | pociąg, szynobus z PESY kosztuje 10mln i jeżdzi tylko po szynach, trasą wyznaczoną z dyspozytorni a w każdym szynobusie siedzi maszynista... i co chwile pyka w guzik i dodaje " gazu " i ujmuje... nawet skręcac nie musi... | |||
rubber_duck_o2_pl
10 lat temu | EDEK podaj numery w totka na ten piątek, dzięki :) | |||
~michał 10 lat temu | ~EDEK (2015-02-04 22:04:09) BAGERA85 za dwa lata :) przypomnę co tu napisałem :) i za dwa lata dalej maszynista / mechanik bedzie siedział w szynobusie i pykał w guzik i bedzie dodawał i ujmował " gazu "... i za 20 lat też tak bedzie siedział i dodawał i ujmował " gazu " i pykał w guzik... a juz za 7 lat na niemieckim rynku pracy bedzie brakowało 150000 kierowców... nie przewożników... | |||
BAGERA85
10 lat temu | Edek, spoko, za dwa lata solo na forum na temat TWOICH BEZZAŁOGOWYCH CIĘŻARÓWEK :) | |||
~Rad 10 lat temu | Tylko po co wysyłać 5 ciężarówek za sobą po autostradzie. Skoro można jedną mocniejszą i 5 przyczep i na pewno mniej spali. A autostrady nie mają ostrych zakrętów i wzniesień więc takie rozwiązanie jest chyba ekonomiczniejsze. | |||
~Emil, łowca de*ili 10 lat temu | UWAGA!!! Bardzo ważne. Koniec pracy dla kucharek. W biedronca są takie gotowe kotlety schabowe z pure z ziemniaków i zasmażaną kapustą. | |||
~ekon 10 lat temu | Ciekawe kto towar na rampę wystawi niemcowi czy holendrowi?? | |||
~sid 10 lat temu | DZIADTRANS JUZ WYMIENIA15 letnie magmunki na te bezzalogowe [sprzeda gospodarke i na pierwsza rate mu starczy ] |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.