Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

8, 5 Euro NIE BEDZIE KONTROLI !!!

ID: 159727


Jest porozumienie w sprawie niemieckiej płacy minimalnej, na którą skarżą się polscy przewoźnicy. Władze Niemiec na razie nie będą egzekwować przepisów, według których polscy kierowcy ciężarówek przejeżdżający przez Niemcy, mają zarabiać co najmniej 8, 5 euro na godzinę.

~LKW WALTER
*.dynamic.chello.pl

Posty (213)

~hugo
Do przewoźnik. Po pierwsze ja nie beczę lecz stwierdzam fakty. Jeśli napisałem nie prawdę, proszę napisz gdzie
nakłamałem. Bo ja mogę mnożyć przekręty polskich przewoźników A co do twojego wpisu to ja nie mogę zostać właścicielem firmy transportowej z prostej przyczyny. JESTEM UCZCIWYM CZŁOWIEKIEM. Wyprzedzając twój kolejny post jaki byś zamieścił to ja nie okradam swojego pracodawcy i go nie oszukuję. Poozdrawiam.
~przewożnik
do hugo ja tylko chce CI powiedzieć zobacz jak to jest być przewożnikiem pozdro
~przewożnik
tych HAWAJÓW ci życze
~hugo
Do przewoźnik. No na pewno, oszukiwać w majestacie prawa nie jest łatwo. Jest to zajęcie bardzo trudne, ale jest jak jest, Polski kierowca też, jest jaki jest. Lecz ja wierzę że któregoś dnia na Polskich drogach zamiast górników i rolników staną ciężarówki i ja też tam będę. I nie chodzi tylko o Was przewoźników lecz też o podejście naszego rządu, gdyż wiem jakie ponosicie koszty. Pozdrawiam.
~porzadny kierowca
~hugo
(2015-02-07 11:00:03) Do przewoźnik. Po pierwsze ja nie beczę lecz stwierdzam fakty. Jeśli napisałem nie prawdę, proszę napisz gdzie
nakłamałem. Bo ja mogę mnożyć przekręty polskich przewoźników A co do twojego wpisu to ja nie mogę zostać właścicielem firmy transportowej z prostej przyczyny. JESTEM UCZCIWYM CZŁOWIEKIEM. Wyprzedzając twój kolejny post jaki byś zamieścił to ja nie okradam swojego pracodawcy i go nie oszukuję. Poozdrawiam.


Kłamstwo to kolego opowieści o Hawajach i ustawkach. Zresztą ewidentnie wychodzi tu nie wiedza i brak elementarnych prawd rządzących tym zagadnieniem. Dalej jak sam opisujesz, nie możesz zostać właścicielem firm transportowej, bo jesteś uczciwy. Wniosek logiczny jest prosty. Według Ciebie nie można prowadzić uczciwie firmy transportowej-nawet tej jednoosobowej???. Tylko nie piszesz dlaczego. Pewnie nie masz pojęcia. Ale rzeczywiście tak jest. Przepisy sa tak skonstruowane, że nie ma możliwości, być w porządku do wszystkich i nie chodzi tu wcale o okradanie kierowców (ITD, PIP, Art 561). Co jest z góry pojęciem abstrakcyjnym, ponieważ kierowcy nie są okradani. To tylko ich wyobraźnia i dokształcanie po parkingach może coś tak bzdurnego zdefiniować. Ale żeby zrozumieć i przynajmniej mieć willę bez basenu i raz do roku -nie pięć-wyjechać na hawaje, musisz koniecznie spróbować tego miodu i rzeczywiście zostać właścicielem firmy- tak sam dla siebie- czego Ci serdecznie życzę.
~mysia pysia
Kontroli nie bedzie, ale w razie kontroli to sprawdza czy jestes zgloszony, jesli nie to kara dla przewoznika 5000 euro!!! amen.
~porzadny kierowca
~mysia pysia
(2015-02-07 11:18:12) Kontroli nie bedzie, ale w razie kontroli to sprawdza czy jestes zgloszony, jesli nie to kara dla przewoznika 5000 euro!!! amen.


Jak myślisz tak piszesz-czyli nie logicznie. Jak kontroli ma nie być -to dlaczego miałaby być???. Pomyśl nim coś napiszesz. Widzę, że rajcuje cię kwota kary- i pewnie to jest powodem Twojej radości. Zapewniam, ze nikt przynajmniej do lata a myślę, że praktycznie nigdy, nie zostanie z powodu nie zgłoszenia ukarany. Bo jak można karać kogoś za coś, co nie istnieje. Wasza głupota i zawiść sięga zenitu i przysłania potrzebę logicznego myślenia.
~obserwator
Żyjemy w wolnym kraju i kazdy ale to kazdy może zostac przewoznikiem i jak sie kierowcy wydaje, ze jak pracodawca go okrada to nikt ani nic nie stoi na przeszkodzie żeby załozyć własną firmę czy to przewozowa czy w każdej innej branży. A jak to co kierowca zarabia ok 7 tys i mysle nie przesadzam i mu zle bo śpi w kabinie to przeciez może iśc pracować na kase do biedronki za 1670 zł i bedzie spać w domu. Pracodawcy Was okradją ciekawe a na radiu co jakiś czas jadąc naszym pieknym krajem slychac sprzedam ropke ciekawe skąd to się bierze? Wszyscy to złodzieje pracodawcy, rząd, policja, inspekcje ale tylko jedynymi obywatelami w tym kraju sa kierowcy biedne szare żuczki
~hugo
Jeśli nie wiesz co to jest metafora widać, że jesteś człowiekiem prostym nie mylić z prostakiem. Oczywiście nie miałem na myśli firmy jednoosobowej ; tylko de*il sam siebie by oszukiwał Jeśli nie rozumiesz tekstu dla ciebie tłumaczę co do płac chyba nie masz zastrzeżeń że jest tak jak napisałem. Co do kontroli to przecież wszystko gra przecież papiery podpisane przez kierowcę nawet grafolog nie pomoże. Oczywiście podpis przed wypełnieniem delegacji podpisany in blanko.
{pewno kłamię }. Co do wyjazdów to nie znam biednego przewoźnika. Co do przepisów cyt: - I nie chodzi tylko o Was przewoźników lecz też o podejście naszego rządu, gdyż wiem jakie ponosicie koszty. - Twój post jest jawną próbą mydlenia oczu co jest normalne u pracodawców. Na tym kończę wolę spędzić czas z rodziną niż pisać z kimś kto jest przekonany o swojej krzywdzie. Pozdrawiam.
~slawski
s://berlin. trade. gov. pl/pl/download/file/ f, 34724
poczytajcie, Panowie, potem dyskusja...
~pic
obserwator. Nie myl kierowców z hołotą transportową. Doskonały termin : "hołota transportowa"-precyz yjnie określa walory umysłowe, charakterologiczne powożących pajaców.
Prymitywny cham wykonujący prosty zawód zarabiający jak dyrektor.
I kuurrwa źle.
~slawski
sorki, nie to sie skopiowało... zaraz podrzuce linka
~slawski
Skopiowane z broszury wydanej 02. 02. 2015
Dla branży transportowej:

- nie ma na razie żadnych wyłączeń (poza tranzytem) ze względu na czas przejazdu na terenie Niemiec (dotyczy to np. przewiezienia taksówką pasażera ze Słubic do Frankfurtu) oraz ze względu na ładowność samochodu i liczbę przewożonych zarobkowo osób (czyli także samochody do 3, 5 ton oraz małe busy z liczbą pasażerów do 8 osób) ;

- płaca minimalna dotyczy także drugiego kierowcy ewent. innych osób (np. pilot wycieczki), a praktycznie jedynym dokumentem, którym powinien się legitymować kierowca to dokument tożsamości (zgodnie z par. 2a ustawy o zwalczaniu nielegalnego zatrudnienia). Wbrew wcześniejszym informacjom nie ma wymogu posiadania przez kierowcę kopii umowy o pracę czy kopii wysłanego formularza informacyjnego 037 mobil;

- niemiecki urząd celny, do którego faksem wysyłane są zgłoszenia, nie odsyła potwierdzenia otrzymania formularza. Strona niemiecka poinformowała, że w najbliższych tygodniach planowane jest stworzenie innych form zgłoszenia niż tylko faksem;

- strona niemiecka podkreśla, że kontrole będą prowadzone wyrywkowo, a ewent. kary stosowane w przypadku umyślnego wykroczenia i to po udowodnieniu przez organ kontrolujący; kierowcy w żadnym przypadku nie będą kontrolowani w zakresie MiloG, ani też karani; odpowiedzialność w tym zakresie ponoszą jedynie pracodawcy;

- nie ma jednolitego wzoru dla prowadzenie dokumentacji czasu pracy kierowcy na terenie Niemiec, w przypadku kontroli sprawdzane będą 4 dokumenty: rozliczenie czasu pracy, rozliczenie wynagrodzenia za okres pracy na terenie Niemiec wg stawki 8, 50 euro brutto, umowa o pracę ewent. odpowiedni aneks oraz dowody wypłaty pracownikowi ww. wynagrodzenia; treść a nie forma będzie w tym przypadku istotna dla kontrolujących;

- przewozy realizowane przez jednoosobowe firmy transportowe nie podlegają regulacjom MiloG;

- przewozy transportem własnym eksportera podlegają tym regulacjom tylko w sytuacji, o ile działalność transportowa firmy nie przekracza 30% obrotu całości obrotu firmy;

- przewozy środkami transportu należącymi do podmiotów publicznych nie podlegają regulacjom zgłoszeniowym MiloG (o ile nie prowadzą zarobkowej działalności transportowej jak np. przejazd na wycieczkę do Niemiec autobusem szkoły, jednak w przypadku wynajęcia autokaru od firmy przewozowej wyłączenie takie już nie obowiązuje) ;

- rozliczenie i wypłata należnego pracownikowi wynagrodzenia powinna nastąpić w uzgodnionym z pracownikiem terminie lub najpóźniej do ostatniego dnia bankowego (wg kalendarza bankowego dla Frankfurtu n. Menem) miesiąca następującego po miesiącu wyświadczonej pracy;

- kurs przeliczenia EUR na PLN powinien być stosowany wg. dotychczasowych reguł obowiązujących w Polsce w przypadku przeliczania należności z EUR na PLN (zwykle jest to średni kurs NBP z dnia poprzedzającego wypłatę) ;
WaszChlebodawca
Hugo sprawa jest prosta. Zarabiasz tyle na ile się umówiłeś, jeżeli jest inaczej a Ty wciąż pracujesz to jesteś idiotą. To że przepisy są abstrakcyjne i wymuszają na pracodawcy dawanie kwot z kosmosu (ryczałt jest tylko w naszym kochanym kraju) kierowcy to tak jak Szef zostaje "zmuszony" przez Państwo do dawania Tobie tych delegacji tak i Ty jesteś "zmuszony" do podpisywania tego.
~pic
Niech się Niemcy pałują. Przed europejskim trybunałem przegrają każdą sprawę.
Niech zatrzymują samochody, będą fajne odszkodowania.
WaszChlebodawca
Zauważ że Pracodawcy walczą z tym żeby ryczałt został zniesiony czyli nie chcą dawać Wam tego do podpisywania.
WaszChlebodawca
Hugo zgodzę się z Tobą że nie można prowadzić firmy transportowej będąc uważany w majestacie prawa uczciwym. Państwo WYMUSZA na Pracodawcy bycie "nieuczciwym" właśnie wprowadzając chore przepisy tyczące się delegacji. Skoro jest osoba która podejmuje się pracy w przedsiębiorstwie za np 2000zl brutto bo tyle mu Pracodawca zaproponował a ten się zgodził to powinna ta osoba otrzymywać 2000zl brutto a nie 5000 bo urzędas bez podstaw ekonomii tak sobie wymyślił. W końcu nie on ma Tobie te pieniądze płacić.

1

WaszChlebodawca
Drodzy kierowcy a co byście powiedzieli w sytuacji kiedy przychodzicie na rozmowę o pracę i mówicie potencjalnemu Szefowi że wyceniacie swoją usługę na kwotę 7000zł netto w końcu macie takie prawo, Pracodawca się zgadza i spisujecie umowę. Współpraca idzie w jak najlepsze, jesteście zadowoleni ze swojej wypłaty a Szef ze swojego pracownika. Nagle urzędas się denerwuje bo jak taki kierowca może 3 razy więcej zarabiać od niego, urzędnika i wymyśla prawo że od teraz kierowca powinien max zarabiać 3000zł netto. Jak byście się zachowali w takiej sytuacji? W końcu w majestacie prawa powinniście zarabiać dużo mniej a Wy przecież jesteście wszyscy tacy uczciwi więc rozumiem że potulnie byście takie prawo respektowali bez zbędnych komentarzy?
~obserwator
WaszChlebodawca dobrze gadasz ! tak jak wspomnialem wcześniej zyjemy w wolnym kraju i nikt nikogo nie zmusza do tego zeby pracował. Jak się komuś nie chce to nie musi ale jak na rozmowie z pracodawca wyrazi zgode na warunki jakie mu daje to nie powinien potem chodzic i plakac, że go ktoś okrada bo jak sie nie podoba to nie podejmowac pracy za proponowane stawki. A co do urzednikow dokładnie tak to jest z jakiej racji byle urzedas ma mi mówić ile mam komu zapłacić? Bo skoro każa przewoznikowi płacić takie a nie inne pieniądze to także powinni narzucić spedycją taka a nie inne stawke za km nie wiem czy to sa 4 czy 5 złotych ale niech każą płacić x 2.
~xxx
O TAK
WaszChlebodawca
Ciekawy jestem czy byście szybciutko wtedy do Szefa nie pędzili że chcecie podpisywać papier że jednak 3000zł netto zarabiacie a resztę weźmiecie pod stołem :) Punkt widzenia zmienia się wiecie od czego :)
~KIEROWCA
witam panowie, kolega ma dzialalnosc i ma swoj samochod ktorym sam jezdzi, wiec z tego jak rozumie jak ma licencje na siebie to moze jezdzic legalnie, czy tak?
~KIEROWCA
juz doczytalem, wyxej, dziekuje
~xxx
NIESTETY JESTEŚMY OD SIEBIE ZALEŻNI
~Zakręcony
proponuję wszystkim kierowcom przy każdej okazji (kontroli) mówić o płatnościach z kilometra, frachtu itp. Nie bójcie się tego. Wam kierowcom nic za to nie grozi.
~porzadny kierowca
~pic
(2015-02-07 12:25:59) obserwator. Nie myl kierowców z hołotą transportową. Doskonały termin : "hołota transportowa"-precyz yjnie określa walory umysłowe, charakterologiczne powożących pajaców.
Prymitywny cham wykonujący prosty zawód zarabiający jak dyrektor.
I kuurrwa źle.


Kolego Łysy aby poprzeć Twoje ostatnie zdanie (szczególnie), podam przykład pewnego forumowicza o nicku woytek. Otóż wyżej wymieniony, jak sam się chwalił, jest kierowcą na emeryturze i jednocześnie posiadaczem 16 -sto hektarowego gospodarstwa, koni pod siodło, ciągnika ursus i kilku motocykli bmw, kombajnu w stodole ze nie wspomnę o szabli i pozwoleniu na jej noszenie. Ów osobnik bardzo głośno wykrzykiwał na temat Milog, że się należy bo bieda itd, itp. Dzieci na swoim -dobrze im się powodzi. Pytam czego wieśniak może jeszcze więcej chcieć???. W zasadzie pewnie już niczego -oprócz promu kosmicznego, który upchał by w stodole zaraz obok kombajnu. Ot tak żeby mu sąsiedzi zazdrościli.
~porzadny kierowca
~Zakręcony
(2015-02-07 13:14:42) proponuję wszystkim kierowcom przy każdej okazji (kontroli) mówić o płatnościach z kilometra, frachtu itp. Nie bójcie się tego. Wam kierowcom nic za to nie grozi.


Dlaczego na siłę chcecie żeby ktoś za was coś załatwił???. Po co kapować-to przecież nie ładnie. Nie lepiej zwyczajnie w świecie nie podejmować pracy na km i frachty???. i poniżej 10 000 Pln. To chyba proste???
~Zakręcony
Proste jest liczenie godzin pracy ponad normę na magnesie, godzin poza domem, godzin oczekiwania na załadunek w imię zrobienia następnych kilometrów itd. Dziady nie potrafią zorganizować czasu pracy kierowcy i stąd całe zamieszanie.
~pocztowy_:)
__ Po co kapować-to przecież nie ładnie. __

Bo taka forma wynagradzania jest niezgodna z warunkami zawartymi w umowie o pracę Baranie.
~michał
albo tu :

- przewozy transportem własnym eksportera ( POWINNO BYC " NIE ' ) podlegają tym regulacjom tylko w sytuacji, o ile działalność transportowa firmy nie przekracza 30% obrotu całości obrotu firmy;

jest błąd ( na stronie żródłowej też ) , albo milog nie obowiązuje KAŻDEGO kto ma więcej niż 30 % obrotu z transportu?
szukam żródła po niemiecku ale nie mogę znależć, możecie pomóc poszukać?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.131.13.196

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels