Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Ot mata przedstawiciela dziadtransy

ID: 159427


"Mamy milion osób zatrudnionych bezpośrednio w transporcie, jeżeli tylko 20 proc. z tych firm padnie, to 200 tys. osób będzie szukało pracy. A to w konsekwencji spowoduje utratę części rynku. Nasze zniknięcie nie będzie dostrzeżone przez transportowy rynek europejski, bowiem na nasze miejsce czekają przewoźnicy litewscy, rosyjscy, białoruscy, węgierscy" - podkreśla Buczek. Polskim transportowcom to się nie opłaca a tym krajom wymienionym przez prezesa BUCZKA się opłaca- czyżby niemieckie przepisy dotyczyły tylko polskich i niemieckich przewozników?

~świetlicowa
*.blue.kundencontroller.de

Posty (57)

~świetlicowa
jak w temacie...

1

~ktosik
jasne ze nie.
ale tamci wiedza jak walczyc o stawki w spedycjach.
a polski " psifoznik" wie jak utopic sasiada

2

~baca
... ktosik mos u mnie darmową łokowite.
~JACEK TRUCKER
A kto powiedział że właściciel firmy transportowej musi być właścicielem firmy transportowej?Jeżeli nie pasują mu warunki, które zaproponowali Niemcy to mają dwa wyjścia, albo omijać Niemcy ewentualnie zmienić branże. Na jego miejsce czeka następnych 10 (takiego to argumentu używali właściciele firm transportowych w stosunku do kierowców, którzy upominali się o jakąkolwiek podwyżkę)

1

~świetlicowa
próba radyjka
~świetlicowa
kuźwa- mądre myśli mi nie wchodzą
co jest?
~prowokator
świetlicowa
więc poloneza czas zacząć. :)
Assad
świetlicowa, jaką matę masz na myśli?
~księgowy
dziadtrans myśli że jak padnie to ja nie będę miał pracy- a ja pójdę pracować do gebelsa
~księgowy
I jeszcze lepiej zarobie
~pic
księgowy. Dlaczego do tej pory nie poszedłeś?

3

~711
Sens wypowiedzi jest wlasciwy ale Buczek walnal mega byka z ta kolejka chetnych ze wschodu. Oni chetni sa ale nie na 8. 5
~Zakręcony
świetlicowa... dotyczy wszystkich unijnych przewoźników. Nie wiem ja z ruskimi.

1

~Zakręcony
ale pozaunijne to chyba jakieś wizy mają?
~siwy
zakręcony... można być unijnym i ruskim w jednym. GIRTEKA
~Zakręcony
Dzięki moderator za przytoczenie tematu. Jak to jest z ruskimi itp. jeżdżącymi 3 tygodnie po Niemczech? Ktoś mądry może wie? Jakby nie patrzył ma wizę do pracy u Polaka, ale jest delegowany, czy też w delegacji. Dodatkowo znając aspekty zatrudniania cudzoziemca, to skąd on się wziął u polskiego pracodawcy?
~rad79
Betonowe buciki i do wisły.
~lisek
świetlicowa, jacek, ktosik - oczywiście macie rację. Ale Wasze słowa logiki na nic w konfrontacji z przygłupami psiewoźniczymi, oni urodzili się z licencją w doopie.

1

~Wielki Szu
Świetlicowa, jak zwykle trafnie i mądrze napisane. Pogratulować.
Ł ysy
Wielka szmata, o czym ty znowu bredzisz?
Znowu się wsiarzu podszywasz.
~mario
jak można walczyć o stawki, skoro ma moje miejsce w spedycji czeka 10 psiewoźników???
~Wielki Szu
Ł ysol, coś chiba wczoraj za dużo ruskiej okowity sie ożłopałeś.
wesolek
jacek
słuszna uwaga; kto powiedział, że przewoznik musi być przewożniekiem, tak, jak szofer kierownikiem kierownicy. ::)
~-zp
Połowa firm w PL musi upaśc, to jest warunek aby polski kierowca miał lepiej. I nie opowiadajcie mi, ze nie będę miał wtedy u kogo jezdzić, bo ja nie muszę jezdzić w polskiej firmie. Patologię w polskim transporcie kreują przede wszystkim małe firmy, które zanizają stawki a pózniej mają pretensje, ze nie mają za co auta w trasę wysłać nie mówiąc juz o wypłacie dla kierowcy.
~gość
Wy de*ile nie zauważacie jednego, że kierowca ze wschodu pracuje za 2 - 2, 5 tysia polskich złotych ( oczywiście po przeliczeniu ). Dla polskich nierobów i nieuków 5 tysi to za mało. O to wszystko się rozbija, a nie o stawki.
~ciapowaty
~gość
(2015-05-09 13:05:03) Wy de*ile nie zauważacie jednego, że kierowca ze wschodu pracuje za 2 - 2, 5 tysia Dla polskich nierobów i nieuków 5 tysi to za mało. O TO WSZYSTKO SIĘ ROZBIJA, A NIE O STAWKI. (_)

Oto mamy przykład rozumowania dziada i powodu jego żalu do kierowców.

1) jak pojedziesz jeszcze bardziej na wschód, to dojdziesz do stawki miska ryżu za dzień pracy, tylko co to obchodzi polskich kierowców.
2) jeślibyś chciał zatrudnic takiego azjatę, to tez musisz mu zapewnic co najmniej polskie minimalne wynagrodzenie i wszystkie inne świadczenia związane z pracą. Diety, ryczałt, Milog, itd.

Wiem, że ukraińscy kierowcy nie maja swiadomości, że jakie prawa im przysługują ( w tym dokładnie takie samo wynagrodzenie i świadczenia jak polakowi ) , ale czuja się pokrzywdzeni, a jak już się co nieco dowiedzą, to _ *iec_
~ciapowaty
Teraz załóżmy, że spełnią się wasze marzenia i kierowcy będą siedzieć przez miesiąc w budzie za 2 tyś miesięcznie.
1) jaki będzie to miało wpływ na stawki za przewóz?
2) jacy _specjaliści_ zostaną w tym zawodzie?
3) z czego będziecie dokonywać potraceń i temu podobnych?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.59.92.247

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels