Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Francja - minimum 9, 53 euro za godzinę.

ID: 159367


Francja idzie w ślady Niemiec, z tym, że stawka jest trochę lepsza :)

~olaf
*.30.156.227.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (64)

g-a
Nic nie podpisuje, przychodzi przelew.
~Emil, łowca de*ili
Tylko w Niemczech masz zaksięgowane, że wziołeś 49 euro diety i 37, 5 euro za nocleg, na dobę. Do tego dopiero pensja wynikająca z umowy wraz z dodatkami wg. KP. Tak jest zaksięgowane. Jesteście bogaci. Na papierze.
~Emil, łowca de*ili
Tak się składa, że sam przelew nie wystarcza. Dokumenty płacowe muszą być podpisane. Ktoś podpisuje je za ciebie, a tobie przelewają co chcą? Niezła firma.
g-a
Skoro tak - to i te 8, 50 zaksięgują.
~Emil, łowca de*ili
Dokładnie tak. Brawo.
~rungis
emil de*ilu pisz pisz wiecej, poczytamy.

1

~Zakręcony
Diety są jak najbardziej korzystne dla pracodawców, ale z pewnością nie dla rządu. Pod pojęciem "włodarzy" miałem na myśli rząd.
~Emil, łowca de*ili
Rungis. Tak się składa, że jestem łowcą de'bi'li. Twoją gębę mam na ścianie obok innych geniuszy z tego forum i nic na to nie poradzisz. Pisac ci więcej? Musisz zaczekać w kolejce.
g-a
No to teraz polecą "tytułami naukowymi"...
HDI
I bardzo dobrze niech w koncu zaczną płacić tyle ile się należy!!! Niemiec, francus holender jest w stanie zarobić i dać pracownikowi zarobić!!! a Nasi wiecznie płączą a auta nowe cały czas kupują.. ale kierowca sam sobie winien bo nie potrafi jak Gornik, stoczniowiec wyjść i walczyć o swoje tylko na parkingu duzo gadac umie. Panowie tak chorej roboty jak kierowca to ja nie znam.. pauza - jazda, pauza- jazda, w dzień i w nocy, spac w w aucie w samo południe w 35 stopni na plusie i ruszamy o 22. 00 to jest to!! poje... ana robota wiec przynajmniej zadbajcie o Swoje!!! a tym co za kilometrówke pomykają rozumu życze..
~Zakręcony
Emilku, baranie. Czym ty łowisz? Swoją wątpliwą inteligencyją?
~Zakręcony
g-a... a Ty to jakaś wróżka jestes? :-)
g-a
Nie, po prostu "parę lat już żyję" :-)
~Emil, łowca de*ili
Zakręcony. Baran to cię zrobił a potem zapomniał zjeść. Tumanie.
~Emil, łowca de*ili
Zakręcony. Tępy półgłówku. Zacząłem pisać w tym temacie przyznając ci rację. Nie widzę powodu dla którego miałbyś mnie obrażać. Poprostu jesteś świńs'kim pe'ni'sem i już masz taki wredny świnski charakter.
~Zakręcony
Emil mój bracie... tak długo cię szukałem.
g-a
A nie mówiłem? :-) "Docent doktor habilitowany"... "profesor nadzwyczajny"... "magister inżynier". .
~Zakręcony
g-a, rzuć ten zawód i zacznij żyć z fusów. Prawdopodobieństwo Twoich przepowiedni wróży Ci dużą kasę.
~PIKOR74
A w Holandii płaca minimalna ma być 11 eur za godzi
~Kierowca_z_ckz
Jak F i D zatwierdzi to Ryżawy Tchorz z "reformatorka" sluzby zdrowia moga najwyzej jak zwykle zrobic "nic" jak to zwykle robia...
g-a
Narzekacie? To poczytajcie...

W piątek o godzinie 13 na drogę krajową nr 6 w Warszkowie pod Sławnem wyszła blisko setka armatorów, którzy trudnią się organizacją turystycznych rejsów dla wędkujących.
Miejsce protestu nie było przypadkowe - Sławno jest położone w połowie drogi między Szczecinem a Trójmiastem. Zjechali tu uczestnicy protestu z całego pasa nadmorskiego, w tym z Darłowa, Kołobrzegu, Ustki i Łeby.

- 19 grudnia 2014 roku została na szybko przygotowana ustawa o rybołówstwie morskim, która w ekspresowym tempie, na kolanie, została zatwierdzona przez sejm i senat. Teraz jest u prezydenta i czeka na jego podpis - wyjaśnia Jacek Stefański, z Komitetu Protestacyjnego Armatorów Wędkarstwa Morskiego.

- W tej ustawie jest podział na rybołówstwo komercyjne i rekreacyjne - to, które my prowadzimy. Tego jeszcze nie było, ale nas chcą objąć zakazem połowu w lipcu i sierpniu, kiedy my mamy najwięcej turystów, którzy chcą w morze wypłynąć, żeby sobie dorsza złapać. Chcą też nas objąć limitami na połowy. A do tego szykuje się ogromna podwyżka licencji dla nas z 49 złotych do 3 tysięcy. Kto to widział?! Przecież dzięki nam rozwija się turystyka, dzięki nam też korzystają hotele i ośrodki. Tworzymy miejsca pracy. I chcą nas utopić? Za granicę mamy wyjeżdżać?! Nie damy się!

- Już teraz balansujemy na granicy opłacalności - mówił z kolei inny protestujący - Waldemar Giżanowski z Kołobrzegu. - Ubezpieczenie, opłata za tonaż, postojowe i inne opłaty, dają mi razem rocznie ponad 20 tysięcy wydatków. A ma być jeszcze drożej po tych zmianach. Ale nie damy się utopić. Prędzej zatopimy Gdańsk. Mamy nadzieję, że prezydent nie podpisze tej ustawy. Dlaczego inne państwa potrafią dbać o swoich ludzi?

- Do tej pory, średnio rocznie, każdy armator obsługiwał tysiąc turystów. Jak ustawa wejdzie w życie, to będziemy musieli zamykać swoje interesy - stwierdził smutno Andrzej Antosik z Darłowa.

Przejazd był blokowany między godziną 13 a 16. Protestujący przechodzili przez 10 minut po pasach, bez przerwy, w jedną stronę i z powrotem, a następnie przez 10 minut przepuszczali auta. Tym sposobem dość szybko na drodze tworzyły się kilometrowe korki. Część kierowców kierowała się objazdem na Sławsko - Staniewice -Wrześnicę. Niektórym puszczały nerwy: - Do roboty by się lepiej wzięli, a nie innym ludziom życie utrudniają. Spieszę się - rzucił jeden z kierowców stojących w kolejce samochodów. Inny zareagował spokojnie: - Rolnicy, górnicy, teraz rybacy, wędkarze - każdy walczy o swoje. Ja ich rozumiem, też szlag mnie trafia, że w tym państwie ludzie muszą wychodzić na ulice, żeby ktoś z nimi zaczął rozmawiać.

Takie rozmowy są przewidziane, z udziałem wiceministra rolnictwa Kazimierzem Plocke: - 30 stycznia w Gdyni - oczywiście jedziemy - zapowiada Jacek Stefański. - A jak te nasze protesty nic nie dadzą, to wtedy zablokujemy porty - dodaje.

://www. gk24. pl/apps/pbcs. dll/article?AID=/201 50123/POWIAT06/15012 9864
tu macie link do całości
~Zakręcony
Samochody na parkingi i łazimy po przejściach w tę i nazad. Mandatu chociaż nie będzie.
~porzadny kierowca
Emil, łowca de*ili
(2015-01-23 20:56:23) Zakręcony ma rację. Francuzi ostatnio strajkowali. Są nieźle wku'rw'ieni na wschodnich przewoźników, którzy zaniżyli im stawki poniżej wszelkiej krytyki i faktycznie teraz chcą zrobić coś podobnego co Niemcy. Oczywiś ie tego nie można zrobić z dnia na dzień, ale żebyście się nie zdziwili, któregoś dnia. Żabojady są nieobliczalne. Pamiętacie alkomaty? To dopiero był pomysł.

Kolego gdybyś nie wiedział to, to co opisałeś nazywa się konkurencja i jest podstawą gospodarki wolnorynkowej. Natomiast jest w EU tzw swobodny przepływ kapitału. Wyglądało to tak, ze nasi zachodni dobrzy panowie kupili fabryki w PL i je pozamykali. Jakoś w PL nikt nie strajkował. Konkurencja jest zdrowa i tak powinno być. Natomiast każda interwencja Państwa w wolny rynek to protekcjonizm z - zakazany w gospodarce wolnorynkowej. Czyli zachód jak zwykle co innego mówi a co innego robi. Nie jestem w stanie zrozumieć z czego tak naprawdę wielu z Was się cieszy. Z własnej głupoty, z własnej niewiedzy czy płytkiego myślenia i niedostrzegania zagrożeń dla nas i dla naszego kraju, spowodowanych tego typu działaniami naszych sąsiadów. Najpierw wymyślili prawo żeby je następnie złamać bez żadnych konsekwencji. o szacunku dla nas nie wspomnę.

3

~gram
Nadchodzi koniec dla bochomazów transportowych.
Po kierowcy od razu widać podczas kontroli drogowej u kogo pracuje.
Wystarczy spojrzeć na człowieka.
Niemcy i Austryjacy będa tłuc mandaty za każde uchybienie,
spedycje kroić na kasie jak nie podpiszesz papiera
Promy i przeprawy w górę.
Mauty w górę no i gdzie ten ecotax do cholery!
Miał być już dwa lata temu!
Branża wystawiła sobie klepsydrę w gazecie trochu za wcześnie.
Śmierć dopiero nadchodzi (choć jest to koniecznością każdego).

1

Kierowca_z_CKZ
My walczymy o 8, 5€ /h a rudy sprzedawczyk w zamian za sprzedaz Polskiego Majatku otrzymuje 30 000 € /mc... wnioski pozostawiam wam samym...
zibi1906
Podgląd konta Kierowca_z_CKZKierow ca_z_CKZ
(2015-01-23 23:13:10) My walczymy o 8, 5€ /h a rudy sprzedawczyk w zamian za sprzedaz Polskiego Majatku otrzymuje 30 000 € /mc... wnioski pozostawiam wam samym...



W jaki sposób walczysz?
Przed komputerem?

2

~Donn Diego
nijne przepisy o pracownikach delegowanych już zatwierdzone

Kraj e Unii Europejskiej ostatecznie zatwierdziły we wtorek unijne przepisy mające poprawić ochronę praw pracowników delegowanych, czyli wyjeżdżających tymczasowo za granicę w ramach swojej umowy o pracę z dotychczasowym pracodawcą.
~Donn Diego
Tzw. dyrektywa wdrożeniowa wzmacnia obecnie unijne przepisy z 1996 r. o pracownikach delegowanych, szczególnie w niektórych sektorach, jak budownictwo czy transport, gdzie często dochodzi do prób obejścia praw pracowniczych. Parlament Europejski przyjął nowe przepisy 16 kwietnia.

"Przyjęcie dyrektywy wzmacniającej unijne reguły dotyczące pracowników delegowanych jest jasnym sygnałem przed wyborami do Parlamentu Europejskiego, że UE nie akceptuje nadużyć kosztem pracowników, jak również wszelkich form +dumpingu socjalnego+" - oświadczył we wtorek komisarz ds. zatrudnienia Laszlo Andor.

Nowe przepisy precyzują definicję delegowania pracownika, aby pomóc władzom krajów UE ustalić, czy nie dochodzi do prób obejścia prawa, np. poprzez zakładanie tzw. firm-skrzynek pocztowych w krajach o niższym poziomie ochrony pracowników i zabezpieczenia społecznego. Skonstruowano też listę krajowych środków kontroli firm, do której jednak państwa UE będą mogły dokładać dodatkowe środki, o ile będą one "uzasadnione i proporcjonalne". O takich środkach kontrolnych państwa członkowskie będą musiały informować Komisję Europejską.

Firmy delegujące pracowników będą musiały wyznaczyć osobę odpowiedzialną za kontakty z władzami, informować o liczbie pracowników delegowanych, miejscu i rodzaju ich pracy, jak również dacie rozpoczęcia i zakończenia kontraktu oraz przechowywać podstawowe dokumenty, jak umowy o pracę czy dowody wypłat.

Dyrektywa wprowadza też tzw. solidarną odpowiedzialność wykonawców i bezpośrednich podwykonawców w sektorze budownictwa za jakiekolwiek zaniechania w wypłacie wynagrodzeń pracownikom. Kraje UE będą mogły jednak stosować inne, bardziej restrykcyjne zapisy oraz obejmować inne sektory taką odpowiedzialnością. Obecnie stosuje je osiem krajów UE: Austria, Niemcy, Hiszpania, Finlandia, Francja, Włochy, Holandia i Belgia.

Ponadto nowe przepisy poprawiają dostęp do informacji zarówno dla firm, jak i pracowników delegowanych. Obowiązkiem krajów unijnych będzie założenie strony internetowej, na której dostępne będą m. in. informacje na temat warunków zatrudnienia w danym państwie i o sposobie składania skarg. Strona ma być przetłumaczona na język narodowy, którym posługuje się największa liczba pracowników delegowanych. Państwa członkowskie mają też współpracować między sobą przy ściganiu nielegalnego zatrudnienia i wymianie informacji.

Państwa będą zobowiązane do uznawania kar finansowych i grzywien nałożonych na przedsiębiorcę w innym kraju UE.

Nieprzestrzegani e dyrektywy o pracownikach delegowanych z 1996 r. powodowało łamanie praw pracowników delegowanych, a także postrzeganie ich w wielu krajach UE jako nieuczciwej konkurencji na rynku pracy.

Według szacunków KE w 2011 r. w UE pracowało 1, 2 mln pracowników delegowanych. Najwięcej pracowników delegowanych pochodzi z Polski (228 tys. ), Niemiec (227 tys. ), Francji (144 tys. ). Następne są Rumunia, Węgry, Belgia i Portugalia.

Kraje UE muszą wdrożyć nową dyrektywę nie później niż dwa lata i 20 dni po jej publikacji w Dzienniku Urzędowym UE. (PAP)
~Zakręcony
Donn Diego... i tak oto dyrektywa przechodzi w akt wykonawczy. Koniec nadużyć kosztem pracowników.
~kierowvca
hmmm a miało być tak pięknie, nowy merc już zamówiony, brygada do położenia dachu z wikliny w daczy nad jeziorem, wczasy juz też wykupiłem w australii (jakby nie można było w Polsce umrzeć), a tu jakaś gł upia markelowa miesza, nici z planów
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.0.48

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels