Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

czytajcie i płaczcie dziady transportowe 8, 5e/h

ID: 159054


podtrzymane zostało stanowisko dotyczące stosowania zasady terytorialności dla płacy minimalnej jako wynagrodzenia za każdy rodzaj świadczonej na terytorium Niemiec pracy, niezależnie od formuły (praca stała, oddelegowanie, użyczenie pracownika, podróż służbowa) ;

całość artykułu
htt p: // ww w. esp edytor. pl/news/919. p hp

~michał
*.89.204.135.pool.telefonica.de

Posty (342)

~prowokator
michał
moje gratulacje z powodu wczesnego ojcostwa.
w dzisiejszych czasach pociagniety byłbyś to odpowiedzialności o uwiedzenie nieletnie lub ketnia o uwiedzenie ciebie jako dzieciaka.. HHaa:)
~prowokator
mundry ktosik
czy ty sobie wyobrazasz, że polscy psiewożnicy robiacy przerzuty lub majacy tam zarejstrowane firmy jeżdżą za 2. 80 zł. jak w polsce.. ? ??
~pic
Dość dużo czasu spędzam z końmi.
Te zwierzęta są inteligentniejsze od polskich kierowców.
~ktosik
polska firma zarejstrowana w niemczech?

hmm, no cos nowego

a jaka to jest np?
~michał
ktosik - znowu mylisz pojęcia
ad. kamper
~Tylda111
(2015-01-02 09:24:55) no więc dzwoniłem do inspekcji. sprawa wygląda następująco każdy kto prowadzi działalność gospodarczą i wsiadzie do pojazdu powyżej trzech i pół tony musi używać tachograf uz wyłączeniem transportu czysto prywatnego na przykład kupienia sobie kanapy w ikei do domu. każdy też musi posiadać prawo jazdy z kodem 95 wyjątkiem tego transportu czysto prywatnego z kanapą. muszę mieć też to zaświadczenie o przewozie rzeczy na użytek własny europejskie
ad. miejsca pracy
NIE MYL, NIE WIĄŻ MIEJSCA PRACY KIEROWCY Z FIRMĄ TRANSPORTOWĄ / SZEFEM
firma czy nawet sto może upaść i nie ma to wpływu na miejsca pracy kierowcy bo ilość towary do przewezienia się nie zmienia, kierowcy zmienia firme / bandere i tyle, na miejsce zlikwidowanych firm powstana nowe lub już istniejące zwiększą tabor żeby obsłużyć tę samą ilość towaru które przewoziły zamknięte firmy, i tyle
~michał
jeszcze ad kamper
Podgląd konta Tylda111Tylda111
(2015-01-02 09:28:42) A zapomnialem dodac iz z ta kanapa to do 7. 5 t. dmc. czyli generalnie to zwolnienie do siedmiu i pół tony dotyczy tylko samochodów prywatnych nie na firmę którzy kupują towar zmiana firmy i nie jest to towar handlowy czyli tak naprawdę dotyczy prywatnych laweciarze ciągnących pojazdy z zagranicy którzy kupują te auta na osoby prywatne kropka hej
~ktosik
michas - ale jak ja jestem przewoznikiem i zabiore paczke kawy po drodze, bo ktos mial chec ja wyslac komus do hiszpani?

to ja zalozylem to tacho
~prowokator
ktosik
mało jeszcze wiesz
widać, żeś szczawik.
jak myslisz adar to gdzie miewdzy innymi jest zarejstrowany na magagaskarze.. ? ?
~ktosik
firma czy nawet sto może upaść i nie ma to wpływu na miejsca pracy kierowcy bo ilość towary do przewezienia się nie zmienia, i tyle, na miejsce zlikwidowanych firm powstana nowe lub już istniejące zwiększą tabor żeby obsłużyć tę samą ilość towaru które przewoziły zamknięte firmy, i tyle




ta.
tyle ze to beda obsugiwac firmy z np bulgarii lub rumunii.


"firma czy nawet sto może upaść i nie ma to wpływu na miejsca pracy kierowcy"

takiej glupoty to nie bede komentowal, bo po co?

ilosc miejsc pracy sie zmieni. zmniejszy sie.
w dziure po polskim transporcie wejdzie inny przewoznik. nie polski. ze swoimi kierowcami.
a kto za to zaplaci?
konsument.
bo im drozszy transport, tym drozszy towar w sklepie.
taka glupia zaleznosc.
( w druga strone raczej malo spotykane. tzn. im tanszy transport tym tanszy towar w sklepie )

1

~michał
10000 ton żwiru w ciągu roku może przewiżc jedna firma z np. 100 pojazdami lub sto firm z jednym samochodem, co by się nie stało i ile firm nie padnie do przewieziania tego żwiru potrezba bedzie stu kierowców, a czy będą oni pracowac w tej jednej dużej czy w stu małych, dla kierowcy to bez różnicy
bułgarzy, rumuni, ukraińcy, filipińczycy (? ) polska jest największą potęgą w europie w transporcie i nikt nas ( kierowców ) nie jest w stanie zastapić
~xxxx
~ktosik
(2015-01-18 12:57:38) tylko widzisz michal - nie mozesz pojac zasadniczej sprawy.

zadnej polskiej firmy nie bedzie stac na wyplacanie takich stawek jakie wymyslili sobie niemcy.



skąd masz takie info
~prowokator
ktosik
nareszcie zaczynasz mysleć jak rasowy ekonomista.

60% wpływu na cene produktu ma transport oraz pojembani pośrednicy..
wyeliminować złodziejskie spedycje, większość pośredników, ustalić stawkę za ładowny kilometr, powiedzmy jak na warunki polskie 3, 80 i nie będzie zadnych problemów
~ktosik
narazie jest.

od marca moze nie byc.
dlaczego?
bo ta potega polska jezdzi glownie po niemczech lub przez niemcy.

"100 pojazdami lub sto firm z jednym samochodem, co by się nie stało i ile firm nie padnie do przewieziania tego żwiru potrezba bedzie stu kierowców"

oczywi scie. tyle ze to wcale nie musi byc 100 polskich pojazdow, ani 100 polskich kierowcow
~ktosik
xxxx - z kalkulatora.

prowokator
(2015-01-18 13:21:52) ktosik
nareszcie zaczynasz mysleć jak rasowy ekonomista.

60% wpływu na cene produktu ma transport oraz pojembani pośrednicy..
wyeliminować złodziejskie spedycje, większość pośredników, ustalić stawkę za ładowny kilometr, powiedzmy jak na warunki polskie 3, 80 i nie będzie zadnych problemów


no to eliminuj tych posrednikow.
ustal sobie stawke 3, 8 i za mniej nie jezdzij.
~michał
my jako kierowcy w odróznieniu do prawie każdej innej profesji nie jesteśmy przywiązani do lokalizacji pracodawcy, i tak pracując dla polaka jeżdzimy m. in. z niemiec do angli czy włoch, więc nie ma absolutnie najmniejszego związku czy nasz pracodawca znajduje się w polsce czy portugalii z miejscem wykonywania pracy, i tego boja się nasi szefowie, że wykonując tę samą pracę w tym samym miejscu ( na zachodzie ) możemy pracowac dla każdego innego zagranicznego szefa, i to jest największa róznica między kierowcami a innymi zawodami, że my faktycznie fizycznie przebywamy/ pracujemy na zachodzie a zarabiamy jak na wschodzie
~ktosik
dlatego juz kilkanascie ( kilkadziesiat ) postow wczesniej ci napisalem - juz skladaj CV do zagranicznego przewoznika,
~xxxx
xxxx - z kalkulatora.
to masz kiepski ten kalkulator
~ktosik
no.
a wg twojego kalkulatora jaki bedzie koszt utrzymania pracownika przy proponowanych stawkach przez niemcy, oraz wyplacajac to co w polskiej ustawie stoi?
~michał
~ktosik
(2015-01-18 13:22:18)

oczywi scie. tyle ze to wcale nie musi byc 100 polskich pojazdow, ani 100 polskich kierowcow

oczywiś cie, tylko w związku z tym że jest nas tak dużo pracujących w m. in. niemczech, nie da się nas zastapić, tym bardziej że trend jest taki że ok. 2022 roku w niemczech będzie brakować ok 150000 kierowców wg. dekry
~ktosik
da sie zastapic.
kazdego sie da zastapic
~michał
zadnej polskiej firmy nie bedzie stac na wyplacanie takich stawek jakie wymyslili sobie niemcy.

I TO JEST PROBLEM
bo normalny człowiek / inteligentny najpierw liczy koszty działalności a potem tak działa ( jeżdzi za takie stawki, szuka takiej pracy / frachtów ) żeby wyjść na plus
a w polsce jest odwrotnie
najpierw jest stawka / fracht / praca a potem szef próbuje jakoś wyjść na plus? !! i kradnie gdzie się da, a najłatwiej na pracowniku, bo za paliwo musi zapłacić a o podatki us sie sam upomni
~ktosik
ceny dyktuje rynek
nie widzimisie
~ktosik
"bo normalny człowiek / inteligentny najpierw liczy koszty działalności a potem tak działa ( jeżdzi za takie stawki, szuka takiej pracy / frachtów ) żeby wyjść na plus "


a niby jak jest teraz?
szef wychodzi na plus? wychodzi
pracowniko w ma zadowolonych z pensji? ma, bo inaczej nie mialby pracownikow

to gdzie widzisz problem?

a ze niemieccy przewoznicy nie wytrzymuja konkurencji, to dlaczego za to ma placic polski przewoznik?

wystarczy ze niemiecki obnizy koszty uslugi i jest git
~michał
podliczenie kosztów + zarobek = to jest właśnie cena rynkowa
1) 1680 brutto + koszta + zarobek szeryfa = rynkowa cena usługi
2) 1680 brutto + koszta + zarobek szefa = rynkowa cena usługi
tyle że w drugim przypadku to 1680 euro
inaczej to co robisz to jest jak udowadnianie że transport padnie jak paliwo bedzie po 8 złoty, nie, nie padnie, transport nigdy nie padnie, ale będzie droższy i tyle
~xxxx
~ktosik
nie jestem księgowym tylko kiero ale już od 15 lat mam w przeliczeniu ok 1500 eur brutto + delegacje
polska firma i stać ją na to a nawet się rozwija, kondycyjnie też ma się dobrze
~michał
no pracownicy raczej nie sa zadowoleni z pensji - przynajmniej na ET, chociaz ja jestem a nawet nie, bo teraz mam za dużo : (
~lisek
Witam! Tak jak pisałem wcześniej. Nie ma opcji by Niemców wykiwać. Niemcy to nie Polska. Gdyby w Niemczech stosowali polskie "prawo", to wyglądałoby tam życie tak jak w Polsce, byłby po prostu taki bu-rdel jak w Polsce. I nie pomogą prośby, groźby polaków i szczekanie na niemiecki rząd. Zaskarżajcie lepiej Polskę do Trybunału, bo to co ten rząd wyprawia to jawna dyskryminacja, złodziejstwo i oszustwo. Niemców zostawcie w spokoju. Ordnung muss sein!
~podwykonawca
a lisek gdzie tera pracujesz? rtc -wywalony, bielinski-wywalony, jego kolega -wywalony - kogo teraz wywalasz na kase? słyszałem, że siedzisz w Berlinie
~ktosik
~xxxx
(2015-01-18 13:40:55) ~ktosik
nie jestem księgowym tylko kiero ale już od 15 lat mam w przeliczeniu ok 1500 eur brutto + delegacje

i od tej kwoty masz zus?
ja sie nie pytam ile masz na wyplate, tylko jakie beda koszty utrzymania pracownika.

a dlaczego nie masz nadgodzin i ryczaltow?
~lisek
podwykonawca nie odpowiadam na "argumentację" ad personam.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 52.15.217.86

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels