ID: 158437
Przyjmiemy Busy wyposażone w windę (3, 5T DMC + W
ID: 158437
ID: 158437
Witam, przyjmiemy do prowadzenia busy z windami, dowolna zabudowa
lecz plandeki mile widziane, stałe ładunki, stałe km, stała współpraca, jazda w systemie 3/1 lub dłużej.
Płatność 50 dni - luźna umowa + system zleceniowy. minimum 12 tys km na wyjeździe.
Płacimy km pusto-pełne, zarówno wyjazdy i zjazdy do PL, przyjmujemy autka bez względu
na miejsce garażowania.
Zapraszam do kontaktu, odpowiemy na wszelkie pytania.
matt@mm-logistik. pl
tel. 734130104
Witam, przyjmiemy do prowadzenia busy z windami, dowolna zabudowa
lecz plandeki mile widziane, stałe ładunki, stałe km, stała współpraca, jazda w systemie 3/1 lub dłużej.
Płatność 50 dni - luźna umowa + system zleceniowy. minimum 12 tys km na wyjeździe.
Płacimy km pusto-pełne, zarówno wyjazdy i zjazdy do PL, przyjmujemy autka bez względu
na miejsce garażowania.
Zapraszam do kontaktu, odpowiemy na wszelkie pytania.
matt@mm-logistik. pl
tel. 734130104
~Mateusz*.mm-logistik.pl
*.mm-logistik.pl
Posty (13)
~Mateusz | jak w temacie... | |||
ququ
| jakie stawki?, | |||
jacek-kuba
| Tylko z windą-tak? ile kg wozimy? stałe ładunki-jakie kraje? 12 tys km gwarantowane za 3 tygodnie czy miesiąc? np Italia płatnymi czy landem? | |||
~pedro | Zapraszam do kontaktu, odpowiemy na wszelkie pytania. j/w | |||
~polszyniet | Tu wam nic nie napiszą, żeby nie spaliło na panewie. Liczą, że się jacyś frajerzy najarają i tak zapewne będzie. Bus do 3, 5 tony z windą... wolne żarty. Może jeszcze przestrzeń na 10 palet? | |||
~polszyniet | Nie widzę problemu w podaniu stawek. Tak należałoby zrobić chcąc znaleźć przewoźników. No chyba, że jest to palenie głupa i kolejny casting na dziada. Jak każdy inny. | |||
~Tołdi | Ile taki bus ma ładowności jak ma podwieszoną windę? 100, 200, 300kg??? | |||
jacek-kuba
| 800 max przy najlżejszej zabudowie, standard ok 700-mówię o szmacie naturalnie | |||
~PRZEFOZNIK | A ILE TONEK SIE FOZI 1, 2, 3, ? ?? TONKI? ?? | |||
~man | Jezdzilem busem z winda 8 e palet, zabudowa cala z aluminium. Ładownosc jaka mialem to 550 kg. Auto zatankowane, kierowca spakowany na 3 tyg | |||
~Tołdi | Pocieszający jest fakt, iż w miarę przejechanych kilometrów, ubywa wachy w zbiorniku i ładowność idzie w górę - pi razy drzwi - 1 litr = 1kg dodatkowego ładunku, co i tak nie ratuje przed mandatem, tylko może pomniejszyć jego wartość. Także jak już musicie, to dajcie się łapać na wagach tak około pod koniec zbiornika paliwa, ok?? | |||
jacek-kuba
| man jakie auto? mój master 8ep zab alu, bez burt-bo po co? w dowodzie 1320kg w realu tona ze mną z całym bajzlem i na rezerwie-winada z tych nowych lekkich to 150kg | |||
jacek-kuba
| jeszcze jedna uwaga 2 razy w życiu jechałem przeładowany. U mojego pracodawcy nie było przeładunków i nie było jazdy za śmieszne stawki-woleli mnie za darmo przestawić -a nie wzięli frachtu za paliwo, żeby przejechać w inne miejsce. Ale takich firm jest ułamek procenta |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.