ID: 157897
Czy warto robić prawko kat. D
ID: 157897
ID: 157897
Panowie i Panie:
Mam takie pytanie mianowicie zastanawiam się czy opłaca się jeszcze robić prawo jazdy kategorii D.
Drugie moje pytanie brzmi tak jak jest z pracą na tą kategorie czy może lepiej jest z kategorią C
A i jeszcze jedno pytanie czy w transporcie jest praca lekka czy moze ciezka?
Panowie i Panie:
Mam takie pytanie mianowicie zastanawiam się czy opłaca się jeszcze robić prawo jazdy kategorii D.
Drugie moje pytanie brzmi tak jak jest z pracą na tą kategorie czy może lepiej jest z kategorią C
A i jeszcze jedno pytanie czy w transporcie jest praca lekka czy moze ciezka?
~waldemar*.29.17.177.ipv4.supernova.orange.pl
*.29.17.177.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (129)
~kgb | I jeszcze jedno. Podejmujac prace jako kierowca autobusu wez pod uwage odpowiedzialnosc, ktora na Tobie spoczywa. Odpowiedzialnosc za sprzet i za te swinie, ktore siedza za Toba. W turystyce dochodzi jeszcze sprzatanie, i nierzadko mycie autokaru, a to zajmuje co najmniej 2-3 godziny. Zmeczony czy wypoczety - musisz jechac. W turystyce jestes wiecznie spozniony, pilotka bedzie Cie poganiac, a jak cos sie od*li to powie ze jechales na wariata i smierdzialo od Ciebie alkoholem. | |||
~waldemar | ale jeszcze niezadałem pytania czy zatrudniają bez doświadczenia bo to też wazne zrobie prawko i kursy a roboty nieznajde | |||
~kgb | W turystyce, w sezonie, znajdziesz robote 'od reki'. Szukaja jeleni, ktorzy beda robic za psie pieniadze. Oczywiscie jazda w podwojnej obsadzie, bo nikt Cie samego nie puści na miedzynarodowke. | |||
~waldemar | a starzy kierowcy (ci już z kilkuletnim doświadczeniem) mniej więcej ile zarabiają | |||
~kgb | Na parkingu kazdy zarabia sustke. Doswiadczony kierowca pracujacy w dobrej firmie, na miedzynarodowce, zarobi 3500-4000~ + boki (barek + podarki od turystow, i kilka groszy z oszczednosci) | |||
~waldemar | a taki świerzak zarobi pewnie 1200 | 2 | ||
~kgb | Z tym ze trzeba zaznaczyc, ze doswiadczenie nie oznacza tylko umiejetnosc prowadzenia autokaru, bo to potrafi przecietny smiertelnik. Doswiadczenie to rowniez znajomosc siatki drog, dojazdu do obiektow turystycznych, parkingow, etc. Nie licz na to, ze przez pierwsze 3 lata bedziesz pracowal jako "pierwszy kierowca". Jako drugi, czyli do przyuczenia, bedziesz je/bal za marne grosze. Dorobic mozesz tylko na lewiznie; i to pod warunkiem ze ten pierwszy bedzie chcial sie z Toba podzielic. | |||
jacek-kuba
| Co tam kasa-pomyśl-wychodzi sz na dworcu, krawat lśni w słońcu, Ty masz ręce obowiązkowo szeroko-jesteś na topie, 50 par oczu, wpatrzone tylko w Ciebie, jak w obraz. Wciągasz brzuch, mówisz mało ale dobitnie. Ludzie umo*dowani, niewyspani, pomięci-a Ty? delikatny uśmiech pod wąsem, okulary przeciwsłoneczne poprawiasz od niechcenia-ech piękna sprawa | 3 | ||
~kgb | Jedyny plus tej roboty jest taki, ze troche sobie po*lisz za darmoche :D | 1 | ||
~waldemar | hehe | |||
~waldemar | nie no panowie ja tu poważne pytanie a wy tu żarciki | |||
~waldemar | jest jeszcze ktoś tutaj | |||
pikolo78
| Pasażerowie są odbiciem kultury społeczeństwa. Bywają roszczeniowi i pretensjonalni, ale potrafią być sympatyczni. Znam kierowcę który jeździ na stałe linią po Rembertowie i ludzie go lubią, znają i on ludzi. Na Święta naznosili mu różnych podarków. Odkąd jeżdżę jako kierowca autobusu rzeczywiście bardziej rozumiem i wiem, że przycięcie pasażerów drzwiami z reguły nie wynika z nieostrożności czy złej woli kierowców, ale pasażerowie tego nie wiedzą. Trzeba się szanować wzajemnie i będzie dobrze. | 3 | ||
~kgb | Ale wszystko co zostalo tu napisane to szczera prawda. | |||
~waldemar | a to pikolo78 ile juz lat jezdzisz jestes kierowcą autobusu? | |||
~waldemar | czyli ogólnie to nie polecacie:) | |||
pikolo78
| Zrobiłem prawko w 2014 roku, jeżdżę w komunikacji miejskiej w Warszawie, głównie w weekendy, bo na tygodniu mam inną robotę. | |||
~maly | To jest tak jak z jazda "tyrem" jak to lubisz i chcesz to robic to znajdziesz dobra robote | |||
~waldemar | a prace znalazłeś odrazu czy musiałec długo czekac? | |||
~Patrycja | w miejskiej komunikacji i większości PKSów praca jest od ręki... Mnie do miejskiej rok temu przyjeli z dnia na dzień, bez większego doświadczenia ( dosłownie kilka kursów wcześniej wykonywałam), zostałam wysłana w trasę ze "starszym" kierowcą i potem zapadła decyzja, że zostaje. Praca jest od ręki ale niestety ta najgorzej płatna, lepiej płatne - większe wymagania i najczęściej znajomości, bo jest to raczej środowisko zamknięte - choć takie znajomości dość łatwo się nawiązuje oczekując na dworcach, na parkingach (na turystyce). | 2 | ||
~waldemar | to widze że nawet kobiety jeżdżą autobusami | |||
~Patrycja | a co nie widziałeś jeszcze takiej na drodze?! | |||
~waldemar | nie no widziałem u mnie w miejskich autobusach dużo kobiet jeżdzi i powiem ci Patrycjo że naprawde sobie radzą. Napewno jeżdżą bezpieczniej poprostu lepiej prowadzą nie tak nerwowo:) | |||
~Patrycja | mamy swoje ograniczenia - szczególnie te związane z technicznymi aspektami ( jakieś awarie, sytuacje gdy trzeba więcej siły) ale prawdą jest, że większość kobiet jak już robi D to chce jeździć i radzą sobie dość, dość :) | 1 | ||
~anglik | Warto robic C +E lub D ale pracowac w UK a nie na polskiego pracodawce bo mozna sie garba dorobic. | |||
~taki | warto ale nie dla pracy w polszy ogólnie to trzeba lubić jazdę z (nie dotyczy wszystkich ale są tacy) świniami i narzekającymi na wszystko. Robota czysta i pilotki blondynki spoko. W miejskiej 1200 -2500 zależy od miasta i regionu | |||
~waldemar | czyli warto robic i pracowac w anglii | |||
~Cezary_5 | Znajac angielski napewno. I szukac firm bez posrednikow. W Uk tez sa pewnie firmy jezdzace turystycznie a to o wiele lepiej niz jazda po ciasnym Londynie | |||
~Kasia | a ja sie przyłącze do tego wątku bo też będe zdawała na kategorie D i mam takie pytanie czy trudno teraz jest zadać egzamin na prawojazdy? | |||
~Kasia | dodam ze mam juz kategorie B |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.