ID: 156907
Pomogę znaleźć i dobrać kierowców z Ukrainy
ID: 156907
ID: 156907
Pomogę znaleźć i dobrać kierowców z Ukrainy.
Pomoc w poszukiwaniu i załatwieniu na pracę pracowników z Ukrainy.
Pomogę znaleźć i dobrać kierowców z Ukrainy.
Pomoc w poszukiwaniu i załatwieniu na pracę pracowników z Ukrainy.
~Ostarbeiter*.75.42.118
*.75.42.118
Posty (115)
~ggggg | kto fikał? ?? Ł ysy pokaz mi ten kryzys wsród kierowców?? bo ja go jakos nie widze... a irmy które mało płaca zawsze bada miały problem z pracownikami nawet z ukrainy iluz to ukrainców sie juz zwolniło z polskiej ziemi obiecanej?? eksodus na zachód?? człowieku Ty myslisz ze uraincy wypraa polaków z niemiec?? wysun czasem nos ze smardzewic... | |||
~ggggg | tak ese?? a ja znam przykład firmy gdie zwolniło sie 20 ukrainców firma płacił z kilometra i duzo przestojów... otwarcie granic itd powoduje ze młodzi kierowcy maja dostep do pracy juz w całej europie a prawda jest taka ze gorzej niz w polsce nie ma nigdzie dlaczego rumuni i bułgarzy nie pracują w polskich the besciarskich firmach?? bo to poprostu bieda... a młodzi ludzie znaja dziisiaj conajmniej jeden jezyk obcy wiec powodzenia poslik dziadom zycze jak najszybszego zakonczenia działalnosci bo tylko psuja rynek poniewaz moga zatrudniac kierowcaó na warunkach na które nie zgadzaja sie nawet rumuni | |||
~Ł ysy | Jan. Doceniam twoją głupotę. Jak Ukrainiec pójdzie do Szwaba polski mistrz kierownicy gdzie pójdzie? Senegalu, Birma? Wróci z podkulonym ogonem do polskiego pana. Same plusy w zatrudnianiu Ukraińców. | |||
~ggggg | buahahaha... rynek niemiecki jest otwarty od kilku lat i co i nic czy stawki jakos poleciały czy Ty sadzisz ze ukraina skolonizuje niemcy??? popatrz 3/4 rumuni wyjechało do beneluxów i dalej ogłoszenia wisza na kazdym słupiu i kazde z nich na lepszych wasrunkach niz w polsce | |||
~Ł ysy | gggg. A. Ty masz najwyraźniej problem z czytaniem. Robota dla kierowców jest, jest jej do bólu. To fakt. Kryzys dotyczy jakości kierowców. Połowa z obecnie powożących nie ma pojęcia o zawodzie. To gnojki po kursie. Co potrafią? Nic, nawet po dwu, trzyletniej praktyce. Pozostała część to motłoch, odpad z rynku pracy. Kierowców może jest 15%. | 1 | ||
ese
| ~ggggg (2015-08-06 11:06:11) - Mówię o tym co znam z bliska i wiem na pewno. Zaś co do " a młodzi ludzie znaja dziisiaj conajmniej jeden jezyk obcy", to wybiegliśmy chyba bardzo daleko do przodu. Na początek byłoby fajnie we własnym nie robić żenujących byków. | |||
~ggggg | a Ty myslisz że wśród ukraińców to sama elita??? | |||
~Ł ysy | gggg. A. Co się tyczy zarobków też synku pieprzysz głupoty. Jak przystało na głupawego gnojka patrzysz na zarobki kotów, pomijając siłę nabywczą. Za 1500eur w Niemczech jesteś dziadem, w Polsce prowadzisz wygodne życie. | 1 | ||
ese
| ~ggggg (2015-08-06 11:06:11) "... a prawda jest taka ze gorzej niz w polsce nie ma nigdzie. . "- Bardzo ciekawe odkrycie. No to co robią te tysiące szoferów w najgorszych w świecie warunkach? | |||
~ggggg | sam jestęś jesteś głupawy gnojek pieprzony kastracie co od 5 lat siedzi na etrasporcie i suje wizje z których sie tylko ludzie śmieją... i co Ty myslisz ze ta sama siła nabywcza pienądza nie dotyczy ukraińców?? oni tak samo jak polscy kierowcy po kilku tygodniach wracają do siebie i żyją w swoim kraju tam utrzymują rodziny 1500e w Polsce to jest sporo | |||
~Jan | Na razie głupoty to sam wypisujesz, ubliżasz ludziom, a nie masz nic konstruktywnego do przekazania, Jeżeli o mnie chodzi to zatrudnij sobie nawet Chińczyka | |||
~Ł ysy | gggg. A. Polski szoferski motłoch boi się Ukraińców. Stąd tysiące bajek na ich temat. Więcej hołoty jest w szeregach polskich szoferów niż wśród Ukraińców. Nie mam tendencji do generalizowania, ludzie są różni. | 1 | ||
ese
| ~ggggg (2015-08-06 11:18:56) - Spróbuj używać argumentów w miejsce plucia. Mów mniej, ale spróbuj z sensem. | |||
~ggggg | do ese co robia?? proste... nie znają języka obcego albo sie poprostu boją wiec zostaje im praca w "zagranicznych" polskich firmach typu norbert hsf wolter de rooy itd za ochłapy prawda jest taka że nawet pracując w niemczech za stawke minimalną ma sie lepsze warunki niż w polskich super firmach teraz jest halo o delegowanie i i 8, 5 a nie pomyślał jeden z drugim żeby sie poprostu zatrudnić w niemieckiej firmie i tu problem trzeba znac jezyk... | |||
~Ł ysy | Patrzysz na zarobki kwotowo -błąd klawiatury Samsunga S5 | |||
~ggggg | ese to nie ja zaczłołem epitetować chcesz argument?? najniższa krajowa w niemczech za 8 godzin pracy to 4400 zł plus zwrot podatku ok 7000zł za rok a jak ktos potrafi liczyc to doliczy do tego urlop płaty 100% ew zasiłek ok 600 eu bo o takich sprawach jak kindergeld nie będe pisał powiedz mi która polska firma daje lepsze warunki niż minimalne warunki w nimczech | |||
~pracodawca z Warszawy | ostrzegam przed zatrudnianiem kierowców z Ukrainy kompletnie nie potrafią jezdzić autem bez przerwy jakieś przytarcia śpią po 12 godzin nadużycia alkoholu Zatrudniałem 2 kierowców z Ukrainy nigdy więcej | -1 | ||
~Ł ysy | gggg. Czy ty nie jesteś tym po*ym michałkiem w nowym wcieleniu? | |||
~ggggg | hm.. mi też coś lapek szwankuje... | |||
~ggggg | nie | |||
~pracodawca z Warszawy | Do Łysego tak czytam się chłopcze i się zastanawiam skąd ty bierzesz czas na przesiadywanie tutaj a jeśli chodzi o, jakość kierowców, to jest bardzo dobra tylko trzeba płacić z jakością to Pan ma problem szczególnie z jakością wypowiedzi i kultury pozdrawiam | |||
~pracodawca z Warszawy | cię | |||
~ave | łysego premiumkami jezdza ukraińcy bo juz nie ma kto powozić takimi gratami hahaha. | -1 | ||
~Ł ysy | pracodawca z Warszawy. Kolejny szoferasek wbił się na moment w rolę szefa. Nieudana próba. Co się tyczy porządnych mądrych szoferów, oni pracę mają, są szanowni. Wieczne żale ma szoferski motłoch, wiecznie wyrzucany na zbity pysk. | 1 | ||
FAN-MAGNUM
| POŚREDNICTWO = CZYSTY BIZNES, kasa od Ukraińca za pomoc i kasa od bossa za tańszego kierowcę TEN "BYZNES " już kiedyś przerabiałem, gdy było ciężko w dawnych czasach :-) | |||
~Ł ysy | Co was może obchodzić polityka kadrowa szefa? Zatrudnia kogo chce i jak chce. Wy macie dymać za fajerą i tyle. A jak się nie podoba, to wypad. Proste, jasne, oczywiste. Tylko trzeba mieć głowę, a nie pusty łeb. | 1 | ||
Marcin
| FAN-MAGNUM: ta sama sytuacja jest w inną stronę - polski kierowca - niemiecka/holendersk a/belgijska firma i między nimi pośrednik zatrudnienia. Pośrednictwo to temat na osobny rozdział i tak jak powiedziałeś - czysty biznes i dotyczy to każdej branży. Brak jedności w transporcie - to forum - jest idealnym przykładem na to, że w transporcie nie będzie lepiej dopóty dopóki Ci którzy prowadzą pojazdy w firmach, w których pracują postrzegają je jako Dziadtransy a Szefowie - swoich Pracowników - jako złodziei. Kierowca i Właściciel firmy transportowej siedzą na tej samej gałęzi. trzeba być ślepym aby tego nie widzieć. | 1 | ||
~spacho | A czy nie lepiej stworzyc zdrowe warunki pracy dla swoich a nie isc na latwizne i zatrudniac tanszych pracownikow w tym przypadku zza wschodniej granicy?Typowe myslenie zyciowego nieudacznika a nie kreatywnego lwa biznesu. | |||
~Jan | prawda największego smoka zmieni w kupe | |||
Marcin
| spacho: To teraz zadaj sobie to samo pytanie w kwestii polskich kierowców w zachodnich firmach. Fakt, że polscy kierowcy w Polsce zarabiają mniej od niemieckich w Niemczech i więcej od ukraińskich na Ukrainie jest naturalny ponieważ poziom rozwoju gospodarek jest różny i to przekłada się na dysproporcje płacowe. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.