ID: 155894
czujnik nox man tgx 18. 440 Wzroslo spalanie.
ID: 155894
ID: 155894
Witam, jakiś czas jezdzilem bez poboru adblue, stwierdzono ze jest uszkodzony czujnik NOX, Mechanik wymienił czujnik nox'a, błąd informujący o braku poboru adblue zgasł, lecz mechanik po wymianie czujnika nie podłączył komputera z powodu ze komp był uszkodzony, wybrałem sie w trasę i po pierwszym tyg wyszło mi ze auto pali 3-4l/100 więcej niż przed wymiana czujnika oczywiscie auto pobiera adblue ale spalanie mnie przeraża man jest z 2010r z silnikiem 440 i automatyczną skrzynia. z góry dziekuje za podpowiedzi !
Witam, jakiś czas jezdzilem bez poboru adblue, stwierdzono ze jest uszkodzony czujnik NOX, Mechanik wymienił czujnik nox'a, błąd informujący o braku poboru adblue zgasł, lecz mechanik po wymianie czujnika nie podłączył komputera z powodu ze komp był uszkodzony, wybrałem sie w trasę i po pierwszym tyg wyszło mi ze auto pali 3-4l/100 więcej niż przed wymiana czujnika oczywiscie auto pobiera adblue ale spalanie mnie przeraża man jest z 2010r z silnikiem 440 i automatyczną skrzynia. z góry dziekuje za podpowiedzi !
~iihlaie*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (31)
~biało-żółty murzyn | kierowc kradnie i tyle, daj mu mniej wypłaty. Jak będzie więcej ubywać daj mu jeszcze mniej. Pźniej kopnij w du.. pę :) Tak Łysy zawsze pisze, słuchaj go | |||
~iihlaie | ~biało-żółty murzyn Mysle ze sam Siebie nie musze okradać, szukałem pomocy tu a nie rady kto kradnie... | |||
~dar | mam ten sam problem. a takiego glupka jak murzyn sam kopnolbym w d... | |||
~Allah tak chciał ! | tylko głupek kupuje MANa i pyta o spalanie. To jak kupić bilet na Titanica i dziwić się, że zatonął. Polski transport opanowali I. D. I. O. C. I | 1 | ||
Kollo
| Po wymianie czujnika nox powinno się wykasować błąd który ma wpływ na spalanie, a przede wszystkim sprawdzić czy wymiana coś dała, słaba diagnoza, zmarnowany czas i pewnie okaże się że to nie czujnik był winny i kasa też poszła w błoto. | |||
~Michał | Allah a tak konkretnie. Czemu tylko glupek kupuje MAN-a? | |||
Kollo
| Głupek to się pcha w renault lub iveco, a tak to kwestia gustu i środków finansowych. | |||
~przewoznik | kollo ma rację w dafie a 2013r miałem to samo tylko u mnie padły dwa nox-y przed kat. i za kat. podłącz kompa i kasuj błędy teraz dafik prz 24t pali 29/100 pierwsza diagnoza czujnik nox za kat. wymieniony podłączony komp kasowanie błędu i okazało się ze jeszcze padł przed kat. | |||
Kollo
| A padł czujnik nox bo pewno bez adblue było jeżdżone. | |||
~przewoznik | ja na pewno nie jezdzilem chyba ze poprzednicy bo dafika kupiłem w sierpniu 2015 pierwszy raz kontrolka zapaliła sie w pazdzierniku ale po 90km zgasla a w styczniu juz na stale no i wymiana, a jest to przyczuna jazdy bez adblu ze padnie nox? Bo w serwisie nie umieli odpoc dlaczego padły z dwa | |||
Kollo
| Zapaliła się ostrzegając o defekcie, wyjeździłeś 50h roboczych i dlatego nawaliło całkiem. | |||
~bili | trzeba skasować błedy i zrobić reset ograniczenia mocy, Odnośnie Mana jedno z oszczedniejszych samochodów, niech nikt nie pie. . . o tym ze duzo pali. Kierowcy tylko sobie wymyślili takie bajki, jak wszystko jest sprawne ( nie mówie tu o EBS, FFR itp tylko EDC ) na it spalanie z 24 t nie wieksze jak 31 l, mam 6 szt wszystkie tak palą | |||
~Roko1726 | A co powiecie o takim spalaniu 80 litrów na 100 km Mam tgs 18. 400 | |||
Roko1726
| Witam wszystkich a co powiecie na takie spalanie 80 litrów na 100 km. Mam tgs 18. 400 z 2010 r. euro 6. Nie pobiera adblue. Pozdrawiam | |||
Roko1726
| Witam spalanie 80 litrów na 100 km. nie pobiera adblue Mam TGS 100. 400 z roku 2010. | |||
~Pawlo | No takiego przypała jak ten Allah to jeszcze nie widziałem. Najwyrażniej ma takie pojęcie o MAN-ie jak ja o tańcu z gwiazdami. | |||
gigi
| Allah tak chciał !- jaką ciężarówkę polecasz? skoro many to padła | 1 | ||
~Kamil1948 | 3 lata temu to pisał, do tej pory na pewno przekonał się do MANa | 1 | ||
gigi
| Kamil1948 pewnie tak było | 1 | ||
~Łukasz | Witam MAN TGX Euro 6 500 000km wymieniony czujnik nox gdyż palił się na żółto check. Samochód słaby jakby brakowało mu mocy. Spalanie wzrosło o 3-5 litrów. Po wymianie check się nie pali, auto dalej słabe, spalanie nie wróciło do normy. Po przekręceniu stacyjki do momentu wyświetlenia się wszystkich kontrolek check zapala się na chwilę, gaśnie i tak co 5-6 sekund. Coś go boli tylko nie wiem co. Jak czytam fora to piszą o wtryskach, turbina, zawór daładowania, egr itp. Wydaje mi się, że będzie to bzdura, ale trudna do zdjagnozowania. Check podpowiada, że dalej coś nie tak z obróbka spalin, ale już sam nie wiem. Może ktoś coś podpowie od czego zacząć. Pozdrawiam | |||
gigi
| musisz jeździć i obserwować ale zrób porządną diagnostykę | |||
~Sebastian | Łukasz - udało się zdiagnozować? Mam ten sam przypadek i od tygodnia nie możemy dojść co jest nie tak. Diagnoza wykazała czujnik nox przed katalizatorem. Wymieniony i nadal jest trochę słabszy i 2 l więcej średnio spalanie wychodzi. Check tak samo się teraz zachowuje. Raz wyskoczył komunikat EDC 4591-02 (kontrola ciśnienia doładowania), ale zaraz zgasł. Po podłączeniu kompa nie pokazuje żadnych błędów. | |||
Goldi1231
| Sebastian od tygodnia też zaczął mi wyskakiwać błąd 4591. W serwisie kazali wymienić zawór Pierburga, ale dalej błąd wyskakiwał - pokazuje się podczas jazdy z obciążeniem pod górę. Podłączyłem Texe i zrobiłem test westgate niskiego i wysokiego ciśnienia. Na niskim sztanga na gruszce się przestawiała, ale na wysokim już nie. Teraz nie wiem co dalej - skąd idzie sygnał do sterowania wysokim ciśnieniem. Wyskakuje mi jeszcze błąd 4304 czujnik nox za dodatkowym oczyszczaniem spalin: zanik napięcia. Texa pokazuje, że przekaźnik przyłącza 15 szwankuje, ale nie mam pojęcia gdzie szukać. Jaki miałeś błąd że wymieniłeś czujnik przed katalizatorem? W moim Manie błąd 4591-02 wyskakuje pod obciążeniem i po podpięciu Texy jest widoczny. | |||
~malex | witam znalazł ktoś przyczynę mam ten sam problem błąd edc 4591-01 zaświeca sie pod obciążeniem gdy auto jedzie pod górę potem gaśnie | |||
~Goldi1231 | Witam Też szukam przyczyny 4591, bo w serwisie wymienili Pierburga, ale błąd dalej wyskakuje pod górkę pod obciążeniem. | |||
~Goldi1231 | Zapala się błąd, ale na pulpicie czerwony silnik i wykrzyknik się pali tak jest u mnie. | |||
gigi
| nox gdzie kupiony | |||
malex
| Mam te same obiawy zapala się pod górę na prostej idzie normalnie a auto hwilowo w trasie nie wiem jeszcze kiedy wróci jak będę coś bliżej wiedział to dam znać | |||
~Goldi1231 | Czujnik kupiony nowy firmy DINEX | |||
Goldi1231
| Małex jak będę coś wiedział również dam znać. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.