ID: 155889
gdzie kupić magnes do TGX-a?
ID: 155889
ID: 155889
Jadę jutro na olszynę i potrzebuje gdzieś po drodze kupić magnes. Potrzebny mi jest bo dziś znów przewaliłem czas jazdy o 6 minut bo nie było jak wcześniej na parkingu się ustawić. Czy po drodze gdzieś to kupię?
Jadę jutro na olszynę i potrzebuje gdzieś po drodze kupić magnes. Potrzebny mi jest bo dziś znów przewaliłem czas jazdy o 6 minut bo nie było jak wcześniej na parkingu się ustawić. Czy po drodze gdzieś to kupię?
~kiero*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Posty (82)
~pit | Wystarczy popatrzeć na parkingach podczas weekendów. Młodzi uchole łaża i szukają kolegów żeby posłuchać opowieści jak to było kiedyś. Łażą w niedziele od bladego świtu i jak tylko zobaczą, że dwóch kierwców gdzieś rozmawia to biegną jak psy, żeby nic ich nie omineło. Pauze spędzają najczęściej w czyjejś kabinie, albo koło czyjegoś auta. Dziadek wyżej napisał samą prawdę. | |||
~pit | dominik to się najeździłeś po świecie jeżdżąc po tej Łodzi:D:D:D:D A ile razy byłeś w Rosji, u kazacha, na ukrainie u norka ( o europie popularnej nawet nie wspominam) Ile wysp zjeździłeś? Ile milionów km już w życiu przejechałeś? Ile razy zostałeś napadnięty? Ile razy jechałeś w jedną stronę 9 dni jadąc 20h na dobę? Ile razy doświadczyłeś temperatury -40 stopni nie mając ogrzewania postojowego? Ile razy szedłeś 30km po pomoc w środku kraju w którym stacja benzynowa jest co 200km? Co Wy wiecie o tym fachu? Jak nazywa się szkoła samochodowa którą ukończyłeś, ucząc się podstaw mechaniki zanim zostałeś kierowcą zawodowym? | |||
~pit | Sieć dróg nie była rozbudowana i dlatego mapy papierowe, a teraz potrzebna nawigacja, bo jest pajęczyna autostrad:D:D:D:D:D- tylko młokos mógł coś takiego wymyśleć:D | 1 | ||
~swd | Ciekawe czy np murarze tak się jak wy licytują? Ile cegieł dziś użył a może ile zaprawy kielnią rozrzucił. Dziecinada panie moje drogie te wasze targi. | |||
driverlodz
| pit widze to wszchodni kierowca ale byli CI co tylko jezdzili na szedlandy, giblartar, itd, na wszodzie wiele dało sie zalatwic za wziatki a na zach. nigdy nie dałeś w łape zawsze legal punkt widzenia odp. siedzenia to mialo plusy i minusy. a co do starych tyle razy sie podłozyli ze ręce opadaja a widziałem pary młodych ze dawali rade wtakich sytuacjach ze czapki z głow i jeden plus maja młodzi -jezyki | |||
driverlodz
| swd dziecinada ze tylko kierownica i klucz CI zostal a murarz zawsze cegle połozy | |||
~kama3 | Stary driver tosz ty nojlepszy drojwer na swiecie chyba. Prawda jest taka ze kiedys jak i dzis kombinowali oszolomy co w dziadtransach jezdzili. Poza tym jak kiedys np na powrocie z zachodu po calej szychcie jazdy stawalo sie do kolejki na Olszynie jak jeszcze terminala nie bylo, ale Stary driver tego nie pamieta, bo za krotko jezdzi zeby to pamietac, a kolejka pod koniec tygodnia to minimum 30h podjezdzania i pilnowania co by pseudokoledzy nie wychebali, bo tylko o to chodzilo zeby kogos wydymac w kolejce jak sie koledze przysnelo. Tak, tak bylo mlodzi, wtedy w kolejce piwo z toba pil taki jeden z drugim, a jak byl podjazd to cie burak jeden z drugim nie obudzili, TAKA BYLA SOLIDARNOSC miedzy kierowcami, I TAK BYLO NA WSZYSTKICH GRANICACH Polski. Po odbebnieniu maratonu bez spania, odprawieniu celnym (tu fakt, czasem cza bylo uzyc nieraz niezwyklych sztuczek z celnikami, jak z papierami bylo cos nie rychtig) wjazdu do kraju, nie cza bylo nic kombinowac, pomimo zmeczenia zasuwalo sie do chalupy, tylko z opon sie kopcilo, bo NIE obowiazywaly w polsce przepisy AETR, (bo AETR zaczol obowiazywac z dniem wejscia PL do EU), i NIKT sie do tego nie przypieltalal, tak ze Stary driverze cos ci dzwoni ale w kierym kosciele. CDN. | |||
~kama3 | Na wyjazd z kraju wygladalo to tak ze zaladunek, odprawa UC robilo sie na tarczce wypisanej na sasiada np. gornika, (bo tez tego nikt nie sprawdzal), potem po takiej dobie pracy (UC to kilka godz stania, wiec mozna bylo sie kimnac) zasuwalo sie na granice, a kiedys z Katowic na Olszyna czy Zgorzelec (potem Jedrzychowice) samej jazdy bylo 8h, stawalo sie do kolejki gigant. Jak sie odprawilo juz towar, to minelo tak srednio ze 40 godz na obrotach, wtedy najzwyczajniej wypisywalo sie wlasnorecznie urlopowke (zolte tarczki) za ostatni tydz, tak ze prawnie do EU wjedzalo sie wypocztym jak po wczasach, a w rzeczywistosci przy BAG na ryj sie padalo ze zmeczenia (czesto na wjezdzie BAG kontrolowalo) doskonale wiedzieli o naszych wyczynach, i lewej urlopowce, ale nie mogli nic zrobic, bo tak stanowilo prawo, ale w zamian skupiali sie na mocowaniu ladunku, tak ze po tych wszystkich przygodach jak BAGwcy puscili cie dalej jechalo sie pelna dniowke jazdy, sama radosc, zeby zdazyc rozladowac, zaladowac powrot, i na wekend stanac do kolejki na granicy. | |||
driverlodz
| kama szacun za znajomosc tematu | |||
~kama3 | Czy bylo lepiej wtedy?? Dla mnie tak, bylo weselej to napewno, a prawdziwa kase to trzepali kierowcy, ktorzy na schwarzarbaicie u guldena albo belgusa na Rosje zasowali, zarabiali 4-5 krotnie wiecej anizeli w polskiej firmie, i oczywiscie o przestrzeganiu czasu pracy nie bylo mowy. No i jeszcze jeden aspekt tamtych czasow, to wyplaty sie nie ruszalo, zylo sie z lewizny, a czym bardziej ktos byl pomyslowy to mial wiecej kasy w portfelu (takim z przegrodkami, na kecie, heheh) a z firma sie kontaktowalo wtedy jak pan kierowca na to mial ochote, bo jak mial ochote posiedziec u kochanki w Dortmundzie, to pocisl kit firmie, ze czeka na rozladunek, a on Danke po * klepal w tym czasie, tak wtedy mozna bylo poczuc troche wolnosci wtedy, bo teraz jak psy na elektronicznych smyczach. | |||
~kama3 | Driverlodz to nie znajomosc, tylko 3, 5mln km wygumowanych opon po europejskich szlakach. | |||
~kama3 | Stary driver 4 odprawy do Francyjii, nono, i tylko jedna granica, no szacun, a co z tymi co na turka i greka jezdzili 6-7 granic i na kazdej cyrk jaki malo ktorym sie przysnic moze. | |||
~swd | driverlodz nie zajarzyłeś oczywiście o co chodziło w moim wcześniejszym wpisie. Trudno jakoś z tym będę musiał żyć. | |||
~swd | Ważne że pół życia przestałeś w kolejkach na granicy. Gratuluję jest co wspominać. | |||
~swd | Koorwa jak czytam te wypociny to rozumiem dlaczego mają nas kierowców za ostatnich gamoni. | |||
~szwed | kiero z zakupem magnesu masz problem, ale z zółtymi papierami to chyba nie miałes... | |||
barracuda
| Szwed, to typowa mentalność kierowcy-tłumoka. Lepiej użyć magnesu, niż wiedzy. Wystarczyłoby powołać się na art. 12, ale trzeba by było o tym wiedzieć. Przecież tłumok-z zasady-jest wiedzoodporny. | 1 | ||
~ku-ku | Co tu sie dzieje! | |||
~sid | im mniej wiesz tym spokojniej spisz | |||
~ojtam | 42 656-85-64 - bardzo dobra firma, magnesy mają obcykane, także wyjaśnia ci co i jak na 100%. To jest akurat telefon do oddziału łódzkiego ale mają filie w całym kraju wiec nie ma problemu. | |||
~ku-ku | Zara dzwonim gdzie trza! | |||
zibi1906
| ~Stary driver (2014-11-18 22:16:30) Na każdej granicy? Ponawiam pytanie... ile to już latek za "fajerką"? Ty synek tyk=lko po uni pewnie? Kiedyś jadąc z pl do fr robiło się 4 odprawy. Kiedyś synku o 6h warowało się pod załadunkiem w pl firmie, żeby zdązyć się odprawić na węwnętrznym UC do 16h. Ale Ty to synek jeszcze dużo musisz pytać o stare czasy 4 odprawy? A jak "końcowa " była na granicy to ile? Ile odpraw trzeba było "zaliczyć" jadąc np. do Grecji lub Turcji? | |||
zibi1906
| ~g@pa (2014-11-19 10:30:39) zibiusz nie podniecaj się bo ci T1 umknie i nie pojedziesz, karnet fachowo wypisał ty??? EX zabrał z zoolamtu?? Ojjjj zibi aleś ty *ła małostkowa Jeśl i karnet to po co T-1, lub odwrotnie? | |||
zibi1906
| ~g@pa (2014-11-19 10:47:26) zj, ebiusz taki uogólnik, bo sr, asz mundrościami jakobyś ty jedyny zoolamty przerabiał, wedle mnie to ty możesz na ATA jechać ale twa małostkowość mnie irytuje Zawsz e możesz przestać mnie czytać skoro irytujesz się tym. Wolny kraj, przymusu nie ma. | 1 | ||
_JaGa
| to może napiszcie do czego służy karnet TIR i co to jest T1, aha i nie zapomnijcie kilka zdań napisać o CMR, a ja ocenię który z was wie więcej :-) | |||
zibi1906
| Słabo się na tym znam. | |||
zibi1906
| ~g@pa (2014-11-19 10:53:28) ZJ, EBIUSZu przestane cię poprawiać gdy ty przestaniesz ludziom ciemnote wciskać !!! Jaga weż CMR i se podetrzyj co tam możesz Jaką ciemnotę? Że karnet i T-1 to dwa niezależne od siebie dokumenty? Bredzisz jak mały Kazio po dużym piwie. | |||
~dominik | ~pit (2014-11-18 22:50:09) dominik to się najeździłeś po świecie jeżdżąc po tej Łodzi:D:D:D:D A ile razy byłeś w Rosji, u kazacha, na ukrainie u norka ( o europie popularnej nawet nie wspominam) Ile wysp zjeździłeś? Ile milionów km już w życiu przejechałeś? Ile razy zostałeś napadnięty? Ile razy jechałeś w jedną stronę 9 dni jadąc 20h na dobę? Ile razy doświadczyłeś temperatury -40 stopni nie mając ogrzewania postojowego? Ile razy szedłeś 30km po pomoc w środku kraju w którym stacja benzynowa jest co 200km? Co Wy wiecie o tym fachu? Jak nazywa się szkoła samochodowa którą ukończyłeś, ucząc się podstaw mechaniki zanim zostałeś kierowcą zawodowym? napis alem, ze zaczynalem w, nie znajac wogole miasta i bedac pol roku po egzaminie na B... porownalem specjalnie, bo wszystkiego mozna sie nauczyc... nie tak jak mysli stary driver, po drugie nigdy nie jezdzilbym 20 h na dobe przez 9 dni, bo nie jestem wołem, a jesli stalbym bez ogrzewania postojowego w taki mroz, o ktorym piszesz, to w druga trase, juz bym nie pojechal, a po trzecie, gdzie ty jezdzisz, skoro stacja jest 200 km od siebie? :) | |||
~dominik | ~pit (2014-11-18 22:52:56) Sieć dróg nie była rozbudowana i dlatego mapy papierowe, a teraz potrzebna nawigacja, bo jest pajęczyna autostrad:D:D:D:D:D- tylko młokos mógł coś takiego wymyśleć:D no mlokos, racja. A skoro nie mam racji to odpowiedz czy jezdzisz tylko i wylacznie po mapie? ?? bez jakiejkolwiek nawigacji | |||
~Kiero | Już kupiłem sobie magnes. Temat można zamknąć lub usunąć, obojętnie... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz