ID: 154069
KIEROWCY Z UKRAINY ZASTĄPIĄ POLSKICH NIEROBÓW
ID: 154069
ID: 154069
To już potwierdzone, że polskim pseudo szoferom nie chce się pracować i wybrzydzają. To kwestia czasu jak leserów zastąpią odpowiedzialni i uczciwi szoferzy z ukrainy.
To już potwierdzone, że polskim pseudo szoferom nie chce się pracować i wybrzydzają. To kwestia czasu jak leserów zastąpią odpowiedzialni i uczciwi szoferzy z ukrainy.
~bosowa*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (1346)
~Przewoźnik | Ty jesteś zdrowo stuknięty, pewno cie już nikt nie chce ofermo zatrudnić to czepiasz się ukraińskich kierowców. Podpowiem ci nieudaczniku: jak ukraiński kierowca otrzyma świadectwo kwalifikacji to głupku znaczy że przeszedł wszystkie procedury sprawdzające. Cieszy mnie fakt że musicie już takie wpisy robić. Ja już nie mam polskich kierowców, mam święty spokój. I polecam każdemu. Wy jesteście pieniacze, po co się z wami użerać. Iddziecie do pracy do niemca - on wam da 3 tys eur ( oczywiście za jazdę samym ciągnikiem) a jak jeszcze podepniesz naczepę to poniżej 4 tys na miesiąc nie dostaniesz/ | |||
~pks | Przewoźnik nie ściemniaj, jak słabo zna język polski to nie zda. Uprawnienia na wózki z UDT nie mogą zdać bo maja problemy językowe. Ale świadectwo kwalifikacji zdają, tylko nikt ich na kursie poza pierwszym dniem nie widział. Wiem bo widziałem na własne oczy. | 3 | ||
~Transportowski | Mariusz ale ty jesteś durny, jeśli nie masz o czymś pojęcia, to nie pisz. A może twój szef zastąpił takiego profesjonalistę jak ty, kierowcą z Ukrainy? Powinien już dawno tak zrobić, a ty siedź na zasiłku i pisz głupoty na forum. | |||
~Przewoźnik | Widzisz sieroto, coś na akademii parkingowej usłyszałeś i powtarzasz. Nawet testy na kod 95 są w języku ukraińskim... Więc nie musi znać w ogóle j. polskiego. Państwo polskie przygotowało się solidnie na zamianę tuzów transportowych na zwykłych kierowców z ukrainy... Najpierw była teoria że od 1. 01. 2019 zostaniemy bez kierowców. I co? Dalej jest kolejka chętnych. Więć teraz siejecie kolejny zamęt. Nic wam to nie da. My was już po prostu - NIE CHCEMY | -1 | ||
~Marek | Mariuszku, dwie sprawy: 1. jeśli GITD wydał kierowcy świadectwo kwalifikacji, tzn. że jego dokumenty są kompletne i pracodawca ma czyste ręce i sumienie; GITD dopuszcza takiego kierowcę do pracy na unijnym rynku 2. artykuł 234 kodeksu karnego: Kto, przed organem powołanym do ścigania lub orzekania w sprawach o przestępstwo, w tym i przestępstwo skarbowe, wykroczenie, wykroczenie skarbowe lub przewinienie dyscyplinarne, fałszywie oskarża inną osobę o popełnienie tych czynów zabronionych lub przewinienia dyscyplinarnego, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. | |||
~Max | Ja tam nie widzę problemu, jeżeli system działa tak jak działa i pozwala na ewentualne zatrudnianie pracowników ze wschodu, Etiopi, Czy też Ukrainy, to jest to dla mnie sygnał, jak widzę ogłoszenie typu zatrudnię pracowników również z Ukrainy, że taki pracodawca jedzie po najniższych kosztach czy tam jak mówią, ledwie przędzie i należy sobie go odpuścić... | 1 | ||
~kiero | Przewoźnik ściemniasz z ta kolejka chętnych. Niemcy swój rynek pracy otwierają dopiero o stycznia 2020. Owszem są już testy i materiały edukacyjne dla Ukraińców, co nie zmienia faktu że na egzaminie ich nikt nie widział. Po drugie w przypadku egzaminu w obcym języku potrzebny jest tłumacz. A po trzecie to nie ty, nie chcesz polskich kierowców, tylko oni omijają twoja firmę z daleka. | 1 | ||
~Marek | A w "mojej" firmie tzn. tej w której pracuję od 10 lat kierowcy polscy i ukraińscy mają ten sam regulamin pracy i wynagradzania = kasę też dostają taką samą za porównywalną robotę. I tak powinno być | |||
~kompost z łysych | Prędzej Unia zastąpi polskich dziadów na unijnych drogach uczciwym przewożnikami z Europy Zachodniej. Polski dziad trans ma jeżdzić za miskę ryżu. . "Panowie" szefowie czas rozpocząć edukację z techniki podnoszenia szlabanu z rozszerzeniem na odsuwanie bramy i współpracy z waszym psem przewodnikiem. Nie zapomnijcie zdać egzaminów z donośnego szczekania bo skomleć i ujadać to już umiecie. | 1 | ||
PavelSPM
| Ukraińcom, LEGALNIE pracującym kierowcami w Polsce z WIZAMI w transporcie międzynarodowym, dozwolono wykonywać TYLKO docelowe przewozy z Polski do krajów UE i przewozy z powrotem. Żeby LEGALNIE wykonywać przerzuty i kabotaże po EU (do 30 dni), kierowcy z Ukrainy powinny mieć polską KATĘ CZASOWEGO czy STAŁEGO POBYTU. Jednego świadectwa kwalifikacji dla tego nie wystarczy. | |||
~Anna | Karty pobytu, zezwolenia na prace, zaproszenia, sprawy Urzędowe. 514 667 679 | |||
~Przewoźnik | A67 w nieczech pijany kierowca jechał pod prąd, Salzgitter - kierowca tira wjechał po wiadukt oznakowany 2, 90 metra, na A10 pijany kierowca jechał slalomem. Zgadnijcie z jakiego kraju byli ci alkoholicy zdegenerowani. Oni jak nie chleją na parkingu i jszczją w spodnie to jeżdża pijani po drogach. I ktoś będzie pisał jacy to my przewoźnicy jesteśmy dziady... Szkoda czasu na alkoholowe szumowiny.. | |||
luzny1
| ha ha ha Raczej wyniosą się do sąsiada bo jak wiecie otwiera szeroko bramę :D | -3 | ||
~kiero | Przewoźnik ten pod wiadukt 2, 9 m. to Ukrainiec z Elmexu. | |||
~Przewoźnik | Niemcy: tir z Polski utknął pod wiaduktem. Kierowca jest ciężko ranny W Salzgitter w Dolnej Saksonii kierowca tira zignorował znak drogowy, ograniczający wysokość aut, które mogą wjechać pod wiadukt. Ciężarówka zaklinowała się, jej kabina została poważnie uszkodzona. Siedzący za kierownicą Polak jest ciężko ranny. kiero: niemieckie źródła podają wyraźnie. Polak. | |||
~Pan Ordynator | A-9 Francja, pali się ciężarówka, stoimy. Kierowca też Polak? | |||
~Wielki Szu | polski dziad to menda i jełop. | |||
~Przewoźnik | Odezwał sie polski Pan Kierowca. Was należy unikać jak ognia, siejecie ferment, was już nawet znaki zakazu nie dotyczą ani jazda na prawej stronie na autostradzie. Sami się zneutralizujecie, was tylko odpowiednie służby muszą przypilnować na parkingach to już 25 procent odpadnie, reszta to tylko czas. Znani jesteście już medialnie. Szczęście że nie muszę z takimi popaprańcami pracować... | |||
~Przewoźnik | oczywiście przepraszam uczciwych p. l kiwerowców pracujących rzetelnie od lat w jednej zazwyczaj firmie. Wam opinię szargają szumowiny z ET, Przypadki opisywane w mediach to zazwyczaj nieudolne wyniosłe paniska, co wiecznie tylko myślą dlaczego to oni ( pomimo porządnego wykształecenia zawodowego lub podstawowego ) muszą pracować na swego szefa a ten w dodatku nie chce dać im 10 tys miesięcznie... Jeszcze raz przepraszam uczciwych kierowców | |||
~kiero | Przewoźnik o tym że Polak za kierownica to dodali polskie dziennikarzyny, sprawdź ten sam tekst na niemieckiej stronie. Tam nie ma mowy o narodowości kierowcy jest tylko że samochód z Polski. Elmex to 90% wschód. | |||
~hahahaha | 12 lat doświadczenia za kółkiem. Miałem przerwę w kierowaniu i "szczęście" powrotu ok jednego roku temu. Wcześniej żadnej przygody poza romkami co lubią przytulić to i tamto. Teraz w ciągu roku: 2x podczas postoju na P wjechano w kabinę (zestaw pl, kierowca ua), 1 x zabrane lusterko przez kierowcę ze wschodnim akcentem, 1 x odebranie auta po wjechaniu pod "za mały wiadukt" (j/w). Dodam jeszcze że troszkę częściej widuję zestawy do góry kołami. Wiadomo każdy się uczy ale na nr zestawów z P, Es nie spotkało mi się widzieć chłopaka z ua co nie podołałby wjechać w rajkę czy pod rampę. Wiadomo swój ciągnie do swego jaka firma i" sef" takie "drajwery". Ua też nie głupki i po nauce pójdą dalej w świat - do normalności. | |||
~kompost z łysych | przewożnik, nie wiedziałem że żeby być uczciwym to trzeba pracować od szkoły do emerytury w jednej firmie, Co, ty tutaj niewolników szukasz. W normalnym świecie jest tak że jak mi nie pasuje praca u takiego który nie jest fair wobec mnie to idę tam gdzie to mnie pasuje a nie tobie | |||
~Ukrainiec z Tarnopolu | Do roboty, nieroby. Od 01. 03. 2019 wolno nam na UK. 90 dni na rok. Juz po was, PLuskwy. | |||
~Kierownik ciężarówki | Taa, zastąpią. Jeden specjalista z Ukrainy, pokazał wczoraj w Salzgitter, ile jesteście warci. Dodam, że nie jest to pierwszy taki przypadek. | |||
~Gnom | dużo słychac o tym jak tam się prawo jazdy robi... | |||
~Sancho Pancho | Mam kolegę Policjanta, nie powiem w jakim rejonie. Większość zdarzeń to bialorusini i Ukraińcy. W dodatku po kielichu. Miłej nocy życzę :) | |||
Kierownikciezarowki
| Sancho nie przesadzaj. Białorusini to dobrzy ludzie, i normalni kierowcy. O obywatelach z UA powiedzieć już tego nie można. | -2 | ||
~Sancho Pancho | Jeszcze jedno, a gdzie jest boss owa. Już zwinela się z rynku transportowego :) | |||
Kierownikciezarowki
| Zapewne nadaje pod innym nickiem. | -2 | ||
~Sancho Pancho | Wszędzie są normalni ludzie, więcej ma zgłoszeń do UA i BY niż do Polaków. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.