Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

CZY IŚC NA SWOJE?

ID: 152723


OCP 1500 na rok
OC 4500 na rok
ZUS 5000 na rok bo pierwsza działalność
viatol - 0. 47 gr za km razy 100000 km rocznie 47000
paliwo ok1, 50 zł za km razy 100000 km rocznie 150000
podatek od środków transportu ok. 5000 rocznie
service auta 12000 zł
RAZEM 225000
PRZYJMIJMY ŻE POD SPEDYCJĄ 3 zł za km daje 300000 rocznie czyli zostaje 75000 podzielić przez 12 miesięcy daje ok 6000 zł na mc.
Obecnie jeżdżę u kogoś robiąc +/- 9000 km miesięcznie nie zawsze na legalu dostaje za to średnio na miesiąc - wyszło za ostatni rok - 3790. czyli ta kwota 6000 jest kusząca.
ZASTANAWIAM SIĘ NAD KUPNEM ZESTAWU ZA OK 80000. MOJE PYTANIE DO ZORIENTOWANYCH I MOŻE JAKAŚ SPEDYCJA SIĘ WYPOWIE CZY MÓJ NIBY "BIZNES PLAN" JEST DUŻO CHYBIONY I W JAKIM STOPNIU NA OBECNE WARUNKI JEST REALNY. POZDRAWIAM I DZIEKUJE

Posty (162)

~ffg
apropo krajowego transportu to co wcześniej napisałem (NIE ISTNIEJE) a wiem to z doswiadczenia które zdobywam od 99r zaznaczam że nie jestem przewożnikiem na szczęście i NIGDY ALE TO NIGDY NIE BĘDE
)
~Loki
ffg - jeździłeś kiedyś na liniach w jakiejkolwiek firmie logistycznej? Mówię o firmie logistycznej, mającej własne oddziały w kraju a nie jakiejś spedycji. Chyba nigdy nie miałeś z tym do czynienia, bo bredzisz... Nie mówię, że Nagel jest idealny, ale płaci na czas i robota jest poukładana co do niemal minuty.

Coś kiepsko idzie to zdobywanie doświadczenia...

PS. bez urazy, świeżak jesteś póki co, jak będziesz miał trójkę na początku (doświadczenie) to porozmawiamy :-)

1

~ffg
Loki nie spinaj się tylko naucz się czytaac rozdaję robotę takim jak ty co myślą że przewoznik to pan, jesteś niestety w błędzie na dzień dzisiejszy w łańcuchu dostaw czy to w tranporcie kraj lub mmiedzynarodówka przewożnik jest na samym końcu w kolejce do pieniążków z danego frachtu i zarabia najmniej a w wielu przypadkach wcale dlatego że sytuacja w transporcie jest fatalna dlatego że przewożników na rynku jest 0 30% za duzo tak jak i kanapowych spedycji (przepisywaczy zlecen) i nikt tego nie zmieni w najbliższym czasie. dodam że telefonów od takich kmiotów którzy myślą że są panami biznesmenami odbieram trzydziesci i mam dla nich złe wieści
~ffg
i nie sap mi o doświadczeniu bo wysłałem więcej towarów w świat niż ty masz włosów na głowie
~ffg
Loki ma 30 lat doświadczenia w cofaniu pod rampę i myśli że się zna na tranporcie ale nie ma co sie spinać 85% przewożników w polsce tak myśli i dlatego polski kiero jeżdzi za miche ryżu na przeżutach tygodniami
~ffg
a i ostanie słowo do kolegi który założył ten wątek. na dzień dzisiejszy ZDECHNIESZ Z GŁODU jak zostaniesz panem przewożnikiem pozdrawiam do usłyszenia bo może rozmawiamy przez tel.
~Loki
Hmmm, no tu bym polemizował bo ja w przeciwiństwie do Ciebie siedzę w tym biznesie od 1981 roku, więc ciut dłużej i troszkę więcej wysłałem :-)

Robota, to kolego jest przy łopacie - ja pracuję a nie robię (no, czasem robię ale to ma raczej związek z transportem asenizacyjnym). Bez przewoźników (którym nota bene nie jestem) tacy ludzie, uważający się za alfę i omegę (bo pracują AŻ od 1999 roku, gdy zorganizowanie transportu było proste jak drut) nie istnieliby. Przewoźnik bez spedycji sobie da radę bez najmniejszego problemu - spedycja bez przewoźnika już nie. Oczywiście mówię o przewoźnikach przez Duże Pe a nie o siefach, którzy nie mają zielonego pojęcia o transporcie.

PS. taki mały teścik jeśli pozwolisz - myślę, że taki fachowiec pracujący od 99 roku w transporcie nie będzie miał problemów z odpowiedzią: jaka była wartość utraconego w transporcie kilograma ładunku w powiedzmy 2003 roku według polskiej Konwencji CMR?

1

robin2552
, loki piszesz transport asenizacyjny powiadasz światowiec jestes
~Loki
Jeśli słowo asenizacyjny jest dla Ciebie zbyt skomplikowanbe to napiszę wprost - szambiarka :-) I tyle mojego związku z "robieniem" (koopy)
~Loki
ffg - czyżby moje pytanie było zbyt skomplikowane dla takiego fachowca, za jakiego się uważasz?
robin2552
, loki nie popieram ani ciebie ani fgg bo uważam ze jestescie warci tyle samo ale musze ci zwrocic uwage ze twoj dyskutant sie pozegnal czyli wystepuja u ciebie problemy z czytaniem bo pewnie nawet tego nie przeczytal
~Loki
No cóż, nie zawsze powiedzenie "do widzenia" jest jednoznaczne z wyłączeniem komputera...

Może i jesteśmy warci tyle samo, ale ja przynajmniej nie opowiadam bzdur i nie szczycę się tak gigantycznym doświadczeniem (zdobywanym od 99 roku) jak mój dyskutant. Co więcej, ja w przeciwieństwie do niego do przewoźników mam szacunek i wiem że są ważniejsi niż, pożal się boże spedycje...
~Loki
Teraz ja się pożegnam - może ów doświadczony światowiec ffg odpowie jutro? Moje pytanie, dla człowieka pracującego w transporcie jest bardzo proste, nie powinno stanowić najmniejszego problemu :-)

1

grzestga
ja też dziękuje za wyczerpujące wypowiedzi. Coś mi się wydaje ze nie pozostaje mi nic jak założyć nowy wątek pt. szukam pracy na przerzutach ; )
Sergiej-TG
Podgląd konta grzestgagrzestga (2014-09-25 19:17:02)
ja też dziękuje za wyczerpujące wypowiedzi. Coś mi się wydaje ze nie pozostaje mi nic jak założyć nowy wątek pt. szukam pracy na przerzutach ; )

A po co zaśmiecać forum? Nie lepiej dać ogłoszenie w dziale PRACA?
~El_Camino
Loki - sądząc po wypowiedziach ffg nie będzie on miał pojęcia o co Ci chodzi. Ja dokładnie wiem, czemu wpisałeś datę, czemu przytoczyłeś polską Konwencję i o które wartości pytasz :-P
Ciekaw jestem czy ktoś jeszcze wyłapię niuanse Twojego pytania?

1

PIOTRNNARCYZ
cyrk na kólkach
przewozic maszyny rolnicze zazwyczaj płaca od reki
~maly
Jak kupujesz auto za 80000, to zalozenie 12 tys na serwisowanie swiadczy miernej wiedzy i kompletnym braku wyobrazni. Pozostaje jedynie miec nadzieje ze ktos odwiedzie cieod tego typu mysli.
~El_Camino
Tyle tylko, że stawki są raczej przeciętne... I na dodatek wijają kliny pod koła w podłogę naczepy. Swojego czasu wiozłem z Irlandi, z okolic Cork traktory do Olsztyna - stawka mocno przeciętna (1880E), wbili mi gwoździe o długości ok 25cm w podłogę naczepy, na dodatek waga ok 22t. Znajomy wiózł używane szmaty spod Dublina pod Warszawę, nie dość że miał na sobie może z 6 - 7 ton to jeszcze stawka bez porównania lepsza: 2050E. No, tylko że rozładunek niemal cały dzień bo rozpakowywali to ręcznie
PIOTRNNARCYZ
no to niezle negosjowaliscie cene ; / promy tez kosztuja ja zokolic lion do kalisza ciagnik i przyczepe 8tys do reki mi zapłacił
~Jacek
skad ten narcyz spierniczyl, takie baje opowiada ze szok, idz juz spac gimbusie jutro szkola
driverlodz
piotrek a gzie jest we fr miasto lion??jaki to rejon moze cale lub biaritz?? :}
driverlodz
sorry miało byc perpignią, lub diżon, miluza i takie tam region jest wazny to jaki w regionie ten lion czy moze w okolicy szambery :)
PIOTRNNARCYZ
kolego zciagałem bramy w rennes i tam do tej wiochy miałem 120km przed lionem rejon to dolna normandia chyba
PIOTRNNARCYZ
Miejsce Lion-sur-Mer : Kraj Francja, Region Dolna Normandia, Województwo Calvados. znalazłem w necie dokładniejsze dane miasta
driverlodz
dzieki mysłalem o lyonie ale sie pomyiłem -taki zart :)
~tojato
grzes, pominąłeś jeden bardzo ważny składnik tych kosztów, a mianowicie amortyzacje, nie mylić z serwisem, kupujesz zestaw za 80000zł za 3 lata jago wartość będzie równa jego wadze (czytaj złomu)
~El_Camino
Promy, w przypadku transportu na/z wysp to kolego są wliczone w cenę eksportu z PL jakbyś nie wiedział...

-1

~Mistrz
I udało sie czy nie?
~Mistrz
Jak wychodzicie przy swoim aucie?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.31.17

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels