ID: 152677
Lepsza Scania z 1mln km czy Premium z 600 tyś?
ID: 152677
ID: 152677
Witam chce kupić sobie autko na transport codzienny czyli nie ma spania w kabinie. Mam dwa fajne autka z firmy serwisowane itp. Scania 2006r 420 ma 1200 000 km a więc już sporo. Renault Premium 2008 ma 600 000 km a więc o połowę mniej... Autko bedzie robić po 350 km dziennie co byście wybrali...
Witam chce kupić sobie autko na transport codzienny czyli nie ma spania w kabinie. Mam dwa fajne autka z firmy serwisowane itp. Scania 2006r 420 ma 1200 000 km a więc już sporo. Renault Premium 2008 ma 600 000 km a więc o połowę mniej... Autko bedzie robić po 350 km dziennie co byście wybrali...
~ScRe*.230.117.28
*.230.117.28
Posty (31)
~Tom 11 lat temu | Ja śmigam Scania co ma 1067000km iz roku2004 i ci powiem ze jeszcze sie zbiera nie wiem jak renualt najlepiej popytaj kierowców co jeżdzą Renualt premium | |||
~ScRe 11 lat temu | No właśnie niby te premiumki fajne bo lekkie i silniki volvo, ale w praktyce nie wiem, wiem tylko, że kierowcy narzekają bo miejsca mało to fakt no ale na 8 godzin siedzenia to buda mnie nie obchodzi zbytnio | |||
~Autista 11 lat temu | co ty chcesz przyrównywać REYO HI HI DO SCANI | |||
~ScRe 11 lat temu | Przy różnicy 600 000 km już jest co porównywać moim zdaniem | |||
~kuba 11 lat temu | Scania tylko Scania. Mamy, ma 1500000 km i śmiga jak złoto. Pali maks 30 l pod ładunkiem. | |||
~ror 11 lat temu | Lepsze volvo z 1, 5 mln :D tak na serio to z doświadczenia wiem, że wysokie przebiegi dobrze znoszą MANy i volvo Fh gdzieś 2005-2006 rok. Scania jest mimo dobrej opinii bardzo himeryczna. Ja w każdym razie swoją sprzedałem. Mam jednego FHacza i trzyma się świetne (900000 km). Więcej już Ci nie powiem bo zmieniłem taktykę i poszedłem w nowe auta w leasingu. | |||
~ScRe 11 lat temu | Lub w grę wchodzi jeszcze MAN TGA 440 lub starsza jednostka 430 podobno silniki super wytrzymałe tylko na wyświetlaczu ciągle jakieś błędy wyskakują | |||
~ror 11 lat temu | Tak, man ma ciągle coś na ekranie, ciągle coś na*a, ale w większości to nic strasznego. | |||
~ScRe 11 lat temu | ror nie Volvo odpada ceny są takie że jakbym się uparł to dwa Iveco za Volvo kupie. Samochody na tych relacjach nie opłaca się kupować nowych | |||
~qqqq 11 lat temu | W tej sytuacji wybrałbym Premium 350 km to nie duża trasa każdy samochód się sprawdzi natomiast różnica polega na tym że Scania wnioskuje jest euro 3 max 4 z czego Premium euro 5 a to robi kolosalną różnicę druga sprawa przebieg 600 tyś jest to bardzo dużo Premium jeszcze zrobi na pewno te drugie 600 z czego Scania bym się zastanowił proszę nie spinać się o to ponieważ Scania skończyła się na serii 4 które wytrzymywały 2 mln km sam jestem posiadaczek 480 v8 ale ma przejchane 840 tyś więc nie mogę się wypowiadać na temat wytrzymałość spalanie myślę że podobne u mnie Premium 450 DXi pali 25-27 l na kontenerach ładunki od 10 do 24 ton cykl mocno mieszany cały czas gaz w podłogę dodam że to automat awaryjność nie licząc napraw bierzących typu klocki oleje to zero awarii czasami się defekt wtrysku zapali ale gaśnie. Zastanów się tylko czy auto na kartę nie będzie Ci przeszkadzało w wykonywaniu pracy no chyba ze chcesz ryzykować wyłącznikiem magnesem ; ) | |||
~ScRe 11 lat temu | qqqq na legalu to zrobie z resztą nie uważam żadnych pstryczków... Boję się tylko o adblue bo to cholerstwo nie występuje wScani a w Reni jest i podobno to kosztuje duzo w sensie napraw | |||
~qqqq 11 lat temu | Naprawy są spore aczkolwiek mozna to ominąć ja np po drugiej awarii zaślepiłem i nie ma wcale na papierze widnieje euro 5 nie dymi różnicy w mocy spalaniu nie ma a to że nie ciągnie adblue nikt nie musi wiedzieć :) | |||
~ScRe 11 lat temu | Dziadostwo to adblue ktoś nieźle zarobić na tym gów... | |||
~Bolo 11 lat temu | Wszystko w zależność jak trafisz? ja mam Premiumke 450 w E5 i złego słowa nie mogę na nią powiedzieć zresztą jak dbasz tak masz :) | |||
~qqqq 11 lat temu | Zaślepisz i po zawodach nie ma czego się bać to nie wpływa na nic tylko na oczyszczanie spalin więc silnik oraz żaden podzespół nie dostaje po tyłku jedynie może rura wydechowa i katalizator się zakopci :D | |||
~ScRe 11 lat temu | Dzieki koledzy też wiele dobrego słyszałem ze te Premiumki wyjątkowo udane... Wiadomo kabina troszkę ciasna ale ja od 8 do 17 będę siedzieć | |||
~qqqq 11 lat temu | Ciasna nie ciasna pozycja za kierownicą jest dobra wszystko dostępne, 2 łóżka są schowki też ogarnięte wiadomo jak ktoś jezdzi na 2-3 tygodni to mu braknie i w Daf-ie Tobie spokojnie straczy można nawet lepiej łatwiej utrzymać w czystość mniejszą kabinę. Według mnie nie będziesz narzekał stanąć staniesz podręczne rzeczy schowasz poleżeć też jest gdzie więc nie ma na co narzekac | |||
~BritnejRT 11 lat temu | Jeżdzę premium, co prawda ciut starszym, ale... przebieg już dawno za milionem, jakieś tam kontrolki się zapalają, ale jeździ i wiele aut w tyle zostaje ; ) mankament to chłodnice które się rozszczelniają, co tu powiedzieć, zawieszenie jak to zawieszenie, wybijesz i w nowym aucie po polskich zadupiach, kabina faktycznie ciasna, przebieranie się, jakieś "manewry" w kabinie ciut wkurzają... no ale są dwa plusy. lekka jest i bardzo zwrotna ; ) w każdą dziurę wjedziesz. | |||
~pawel 11 lat temu | kolego ja śmigam volvo z 2007 euro 5 w automacie ma 1200000 i nic się nie dzieje silnik 480 bardzo dobre auto polecam | |||
~Łukasz 11 lat temu | ja smigam scania 380 z 2003 roku, i teraz sie wyzerował licznik drugi raz :) skrzynia juz jest wymieniona z mostu troche cieknie, ale silnik suchy i cały czas na wannie po 25-6 ton ciaga :) | |||
~... 11 lat temu | Scania | |||
~Marian 771 11 lat temu | Oczywiście, że scania śmigam scanią serii 4 po europie (480 V8) przebieg 1. 860. 250 nic się z silnikiem nie dzieje tylko do wymiany był kompresor i uszczelniacz w skrzyni biegów. Pamiętajcie LEPSZA STARA SCANIA NIŻ NOWE IVECO CZY TEŻ RENAULT !!! | |||
~Rysiek 11 lat temu | nikt nie da ci tu mądrej odpowiedzi bo przebieg to nie wszystko (miałem już styczność ze skatowanymi autami z nalotem 300tkm a i ze zdrowymi o przebiegu 1300tkm ) wiec wszystko zależy od tego jak był eksploatowany i jak dbano o niego | |||
~zzz 11 lat temu | scania jest przereklamowana mam 3 scanie i 3 premiumki i powiem ci ze premiumki sa mniej problemowe w scani zawsze cos trzeba dlubnac i tez ma swoje felery fabryczne jak kazde inne auto wiec po co przeplacac jak masz lekko bierz renie spali ci mniej | |||
~daf 11 lat temu | Części renówki powalają na głowe, już więcej żadnej paryżanki | |||
~andreek 11 lat temu | Renia odpada jest tak awaryjna ze masakra powyżej 750tys przebiegu mamy trzy w firmie pod wywrotkami.. psują sie non stop... adblue działa tylko w jednej... koszty napraw to juz połowa wartosci tych aut... porównaj sobie cenę scani z tego rocznika i reni potem zadaj pytanie czemu renia kosztuje ponad połowę mniej... | |||
~Rysiek 11 lat temu | andreek- w tamtym czasie była taka różnica w cenach nowych aut w zakupie że za jedną Scanie miałeś dwie premiumki | |||
PIOTRNNARCYZ
11 lat temu | ja jezdziłem premiumka i magnumka tak sie pier.. doliły ze powiedziałem ze odchodze z firmy bo w norwegi minus 35 a mi albo webasto nie działa albo weże paliwowe sie poprzecieraja zawsze jakas awaria co wyjazd wiec koles dał mi scanie 1100000przebiegu szczerze to to auto spaliło mi namniej bo 33l z 24tonami i nigdy mnie nie zawiodła raz mi sie wyczepiła listwa od zbiornika tak to nic dafem nigdy nie jezdziłem ale podobno po przebiegu bańki olej biorą nie wiem słyszałem scania i volovo ja bym w taki sprzet inwestował zadnch ivec i renówek chociaz sa tansze i e5 | |||
~drajwer 11 lat temu | skakanki z przebiegiem babia 200 bym nie brał bo trochę dużo a renaty też nie. ale jak wyżej napisane renata pewnie młodsza wiec opłaty mniejsze | |||
~drajwer 11 lat temu | bania 200 miało być |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.