ID: 150323
Kabel ABS
ID: 150323
ID: 150323
Naczepa nie hamuje tak jak powinna cała siła hamowania idzie na przednią oś w samochodzie po zapięciu z innym samochodem naczepa hamuje ok czy może być winny za to kabel od absu jest to volvo 2007 jest cieńszy przewód łączący z naczepą a po zapięciu scani 2008 jest grubszy kabel abs i naczepa funkcjonuje ok. Wszystkie zawory i siła hamowania jest ok w tym volvie
Naczepa nie hamuje tak jak powinna cała siła hamowania idzie na przednią oś w samochodzie po zapięciu z innym samochodem naczepa hamuje ok czy może być winny za to kabel od absu jest to volvo 2007 jest cieńszy przewód łączący z naczepą a po zapięciu scani 2008 jest grubszy kabel abs i naczepa funkcjonuje ok. Wszystkie zawory i siła hamowania jest ok w tym volvie
~Bartek*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (25)
~Bartek | jak w temacie... | |||
~ktosik | kabel ABSu nie ma nic wspolnego z sila hamowania ciagnika. owszem, uszkodzony przewod MOZE byc przyczyna zlego dzialania hamulcow naczepy, ale nie ciagnika | |||
~Bartek | samochód dobrze hamuje tylko naczepa nie tak jak powinna i przenosi na ciągnik i czy ten cieńszy kabel może nie spełniać takiej funkcji jak powinien | |||
Assad
| to masz podłączony przewód ABS/EBS do naczepy? Czy tylko przewód oświetlenia (cienki) ? | |||
~zaisty | może wodę masz w zbiornikach naczepy | |||
~ktosik | grubosc nie ma znaczenia. zmien przewody i sie dowiesz. przewod mozna wypiac zarowno przy naczepie jak i przy ciagniku ( aucie ) | |||
Assad
| ktoś powiedział że długość ma znaczenie. Myślę że grubość również. Może kolega podpoił tylko przewód od oświetlenia? | |||
~zaisty | wciśnij czarny i czerwony przycisk w naczepie | |||
barracuda
| Ustawienie siły hamowania naczepy, jest w ciągniku. Miałem kiedyś odwrotnie (naczepa hamowała za mocno). Bez serwisowego komputera, nie zrobisz nic. Regulowanie przez serwis, trwało 5 min, ale musi to zrobić serwis. | 2 | ||
~ktosik | wy to jestescie jacys ulomni, albo czytac nie umiecie. albo piszecie byle pisac. " po zapięciu z innym samochodem naczepa hamuje ok" po jaki chu.. serwis? po jaki chu jakies guziki? Assad - zmien partnerke, to i dlugosc i grubosc przestanie miec znaczenie. a moze i wtedy zaczniesz myslec | |||
Assad
| ktosik, prosimy o wnioski tak dogłębnej j a*alizy. O moje życie prywatne proszę się nie martwić, daję radę. | 1 | ||
Assad
| a*aliza to też zabronione słowo na tym forum? ?? czy to nie chore? | |||
Assad
| ktosik a może guziki i serwis po to aby uświadomić ci żeś nie alfa i omega razem wzięte... | |||
~smutny | ktosik ty jesteś fenomen chłopak przed tobą pisze mu dobrze co ma zrobić a ty tu głupoty wypisujesz, musi mu ktoś ustawić zawór dajacy siłe chamowania na naczepę i będzie ok | |||
~zzz | w samochodzie masz zawor ktory steruje sila hamowania naczepy odpowiednio od tego ile masz zaladowane na osi to taka daje moc hamowania i napewno cos masz z tym zaworem nie tak kabel nie jest niczemu winny | |||
Assad
| koledzy smutny i zzz to co opisujecie było kilkanaście lat temu. Dziś hamulcami steruje komputer ciągnika i kabel ABS/EBS ma kluczowe znaczenie. Tak jak grubość którą Narcyz ktosik wyśmiewa. Do sterowania potrzebny jest spory prąd więc grubość ma znaczenie. I nie ma tu żadnych seksualnych podtekstów. | |||
~ktosik | spory prad to znaczy jaki? | |||
barracuda
| Dopiero teraz zobaczyłem wpisy, które dodano po moim. Jeśli naczepa hamuje z innym ciągnikiem dobrze-oznacza, że w ciągniku jest źle wyregulowane ciśnienie podawane do naczepy, przez żółty przewód (bo on służy do sterowania hamulcami naczepy) i musi to ustawić serwis komputerem. Może to zrobić serwis od naczepy (w moim przypadku ustawiano w serwisie Krone, a ciągnik to DAF). Oczywiście-nie zamierzam przekonywać o tym ktosika. | |||
~ktosik | zolty przewod podaje cisnienie do naczepy. takie cuda tylko w dafie u barracudy. spoko. ale moze chowaj sie czasami do cienia? | |||
barracuda
| W każdym aucie, czerwony przewód podaje powietrze do układu, a żółty steruje hamulcami. | |||
~ktosik | a czarny od czego jest? a zawor odciazeniowy to tylko tak dla wiekszej wagi naczepy? kurna, tyle lat nauki poszlo sie je.. bac przez wpisy barracudy.. | |||
~ktosik | a co sie stanie jak nie podepniesz zoltego przewodu i bedziesz hamowal? naczepa zahamuje czy nie? bo nie bedzie sterowania z zoltego przewodu? | |||
~czesiek | .. kolego zobacz ile pinów masz w naczepie ( 5 czy 7) i tyle samo musi mieć kabel ABS/EBS łaczacy ciągnik z naczepa. | |||
~str | Proste rozwiązanie. Na zgaszonym z zaciągniętym ręczny podepnij przewód czerwony i żółty. A później spróbuj na zwolnionym ręcznym. W ten sposób masz pewna odpowiedz, który przewód zapewnia dostawę powietrza do naczepy. Pozdrawiam | |||
~str | Ups nie dodałem. Będziesz czuł ciśnienie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.