Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

viatol bramka nie naliczyła przejazdu

ID: 149309


Dzień Dobry

Parę dni temu do firmy wpłyneło pismo z ITD dotyczące ominięcia opłaty za przejechaną bramownicę ale z stycznia 2014. Kierowca przynajmniej raz na tydzien przejeżdża tą bramownicą i za każdym razem jest naliczana opłata, dodatkowo firma posiada konto z odroczonym terminem płatności. W jaki sposób odwołać się, pismo jest z lipca 2014 natomiast niby wykroczenie z stycznia 2014. Jaki ma czas ITD na zgłoszenie takiego faktu firmie transportowej? Komu grozi mandat i w jakiej wysokości firmie czy kierowcy?

~Nowy
*.145.130.146

Posty (10)

~Nowy
jak w temacie...
transtica-pl
proszę zadzwonic pod nr. 500 561 861. pozdrawiam
~Viatoll
zadzwon pod numer 800 101 101 lub +48 22 521 10 10

1

~marecki
i tu ukazuje się zlodziejska ręka GIDT
i polskiego "państwa" o ile można ten złodziejski kraj tak nazwać

-1

TGD
zapraszamy do kontaktu 602 464245
~ktosik
Jaki ma czas ITD na zgłoszenie takiego faktu firmie transportowej? Komu grozi mandat i w jakiej wysokości firmie czy kierowcy?


do 180 dni moga wysylac zawiadomienia


k to placi?
wg " starych " przepisow - sprzed nowelizacji - placi kierowca

po nowelizacji ( podpisanej kilka dni temu przez prezydenta RP ) zaplaci za to przewoznik


co zrobic?
jezeli nie bylo innych problemow z urzadzeniem pokladowym - pod innymi bramownicami - to niewielie mozna zrobic.

skoro urzadzenie jest sprawne ( pobiera oplaty pod innymi bramownicami ) a tylko pod ta jedna nie, i tylko w tym dniu, to mozna z duza doza prawdopodobienstwa zalozyc ze albo urzadzenie bylo showane, ale zasloniete, albo w jakis inny sposob bylo zaklocone jego dzialanie.

bo niby samo sie potem naprawilo?
~ktosik
ile mandatu? - 3000 PLN
~zzx
czasami bramownica nie działa -np. z braku energii.
sprawa do wygrania na wstępnym etapie bez pomocy wszelkiej maści "załatwiaczy".
wypełnia się dołączone dokumenty wskazując kierującego, jednocześnie do odpowiedzi dołącza się oświadczenie kierującego, że urządzenie było sprawne działało oraz, że było sprawdzone przed wjazdem na płatny odcinek i znajdowało się w miejscu wymaganym instrukcją. Jednocześnie można dołączyć informację o sposobie płatności oraz o tym, że na kolejnych bramkach opłata została pobrana prawidłowo.
sprawa do umorzenia.
~ktosik
zzx - jezeli nie piklo pod bramownica to obowiazkiem kierowcy jest zglosic taki fakt niezwlocznie na infolonie viatolla
~wojtas dzis nie zalogowan
ktosik a gdzie jest napisane w przepisach - zgłaszać usterki bramownic operatorowi VIATOLL. ZZX ma rację u nas w firmie taka sama sytuacja odwołanie i sprawa umożona!
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.16.70.99

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels