ID: 146477
Wielton – filarem polskiej gospodarki
ID: 146477
ID: 146477
Wielton – największy polski producent naczep i przyczep otrzymał tytuł „Filar Polskiej Gospodarki”, tym samym znalazł się w ścisłej czołówce IX edycji rankingu przygotowanego przez redakcję dziennika „Puls Biznesu” i firmę badawczą ARC Rynek i Opinie.
Wielton – największy polski producent naczep i przyczep otrzymał tytuł „Filar Polskiej Gospodarki”, tym samym znalazł się w ścisłej czołówce IX edycji rankingu przygotowanego przez redakcję dziennika „Puls Biznesu” i firmę badawczą ARC Rynek i Opinie.
~etransport.pl
Posty (61)
~PLĄBA | Kilka lat temu zebraliśmy się z kilkoma kolegami z zamiarem zagospodarowania miejsca na specjalnej strefie przemysłowej, niestety okazało się że żeby skorzystać z ulg inwestycyjnych musimy "dobrać" kogoś z "zagranicznym paszportem" Przecież sami sobie robimy pod górkę ! mamy to na własne życzenie... | |||
~PLĄBA | Oczywiście nie neguje jakości wyrobów Wielton-a, wizualnie wygląda to dobrze, jednak żeby przekonać nas do zakupu ich produktów uuważam że cena powinna być bardziej konkurencyjna od tych zachodnich, 500 euro to zdecydowanie za mało... | |||
~Ł ysy | Pląba nie przesadaj. Mam porównanie Krone z Wieltonem z tego samego rocznika, nie widzę różnic. Krone 2008 gnije jak majtki na dziwce. Wielton od nowości u mnie wygląda bardzo przyzwoicie. Z dachem też nie ma problemu. negatywne opinie wystawiają ci, którzy nigdy nie mieli nic wspólnego z tymi naczepami. Taka polska mentalność, cudze chwalicie, swojego nie znacie. | 1 | ||
~Ł ysy | Powiem więcej, lepiej smakuje 1500 eur ze szwabskiej ręki od 6500 zł u Polaka. | |||
~Wielki Szu | Ł ysy a te Zremby rocznik 1988 posiadasz jeszcze? | -1 | ||
ese
| ~PLĄBA (2014-05-28 09:33:15) Zgadzam się z Nomadem, nie widzę powodu wspierania "polskiej" przedsiębiorczości w kraju gdzie jestem gnębiony i upokarzany przez byle urzędasa- "Urzęda sowi" bez róznicy czy kupuje się wyroby krajowe czy obce. Ale mieszkańcowi niewielkiego Wielunia czy okolicznych wiosek ktorych ponad tysiąc zatrudnia firma o której mowa już dużo mniej. Gdy się firma rozwija, zatrudnia dalszych pracowników. Gdy ma problem ze sprzedażą wyrobów-zwalnia. | |||
~gapa | wielton ruski rynek szturmem bierze, a przy jakości ich dróg jakość wykonania naczepy musi być maxymalnie wytrzymała | 1 | ||
~Ł ysy | wielka szmato. Nigdy nie miałem naczep Zremb. gdynym zatrudniał takich przygłupów jak ty, Zremb rocznik 1988 byłby doskonałym rozwiązaniem. Na szczęście nie zatrudniam przygłupów. | |||
katharsis
| Ł ysy, po co mu w ogóle odpisujesz na te chore prowokacje/insynuacj e? Moim zdaniem powinieneś każdy taki posty a/ lekceważyć, b/ zgłaszać do moderacji (z prośbą o zablokowanie autora takich rewelacji). | 1 | ||
~Ł ysy | Mój altruizm nie zna granic. W ten sposób wspieram duchowo przygłupa. Niech przygłup ma coś z życia. | 2 | ||
~Krokodyl | zapraszam do merytorycznej dyskusji na temat Wieltona. Moze jacyś kierowcy z Regesty sie wypowiedzą na temat tych naczep? Z tego co sie oriętuje maja kilkadziesiat sztuk. | |||
~22-gi | "oriętuje" -... ja pierdziu - ale retoryka. | 1 | ||
~lopez | widze na drogach firany i wywrotki do złomu duza firma zaufala marce wielton czyli chyba dobry produkt | |||
~cholota | A co do Krone nigdy nie miales i nie bedziesz mial bo nie stac cie na cos takiego porownanie wielzloma i krone to jak porownanie twych Renault ze Scania, dlaczego baranie dsv i inne spedycje np walter tylko krone biora bo nie boja sie ciezkiej pracy ladunkow po 26 ton nie lamia sie i sa solidnie wykonane i tworzywo drut nie jest im potrzebne a pgr wie lepiej ma renowki walterze dsv polski boss rzuci was na kolana.. powiem ci o wieltonie kultowa fraze spieprzaj dziadu | -1 | ||
~szczerze | o chłodniach nikt nie pisał, więc ja się wypowiem. w ogóle nie trzymają temp, nówka wielton do 5 letniej schmitz nie umywa się... mówię na przykładzie jednej naczepy, być może akurat tak trafiłem. | -1 | ||
~Wielki Szu | Krone i schmitz sa najlepsze. Polski dziod nigdy nie patrzy na jakosc tylko cene. | |||
nygus8
| W czym Krone jest lepsze? W tym, że ma 4. 05m wys. całkowitej i Szwajcarzy z Austriakami mają się o co przypie. rdalać? A może Schmitz jest lepszy w tym, że jest ciężki jak wóz z węglem? Co do ceny, to Wielton nie jest tańszy od tamtych. Kosztuje praktycznie tyle samo. Tanie to są Fliegl, CIMC i Koegel. | |||
Ł ysy
| Jednak trzeba się logować, chołota szaleje. | 2 | ||
Ł ysy
| Cholota. Masz poważny problem z czytaniem, nie rozumiesz prostych tekstów. Może znajdziesz post, w którym pisałbym o zarobkach na poziomie 6, 5tys zł? Mając wszystkie weekendy wolne, jedną nockę w tygodniu w domu zareabiają około 4, 5 klocka. Raz więcej, raz mniej. Ty możesz być miłośnikiem psiego losu siedząc miesiąc w budzie. Co się tyczy posiadanych naczep, ty wiesz lepiej. Ten temat pozostawiam bez komentarza. Przygłupie, odpisuję tylko dlatego, bo chcę zrobić ci przyjemność. Twoja wylewana żółć świadczy o poważnych problemach emocjonalnych. Więcej pokory cwoku. | 1 | ||
Ł ysy
| cholota. jesteś kolejnym głupim, wyszczekanym kierowczykiem. Tekst " bo cię nie stać " traktuję terapeutycznie. Dla jasności różnica w cenie między Krone, a Wieltonem to raptem 500-700 eur. Praktycznie żadna. Nie widzę żadnej różnicy w eksploatacji naczep wyżej wymienionych producentów, poza jednym. Krone gnije jak majtki na dziwce. | 1 | ||
~ciuciu | Jak balcerowicz moze byc profesorem to wielton moze byc filarem | |||
Ł ysy
| nugus. Fakt z wysokością Krone jest sprawa dyskusyjna. Szwaby zrobili " myka" dwie wysokości zaczepów. Gdy ustawisz wyższe " zapięcie" masz jak w banku 4, 10, a w środku 2, 95. W Wieltonce jest pełne 3m w środku i 4, 05 całkowitej wysokości. Dla ludzi posiadających megi stanowi to zasadniczą różnicę. Dla burków takich jak cholota, ten temat nie istnieje. | 1 | ||
nygus8
| Łysy, ja nawet nie o megach pisałem - Profi Liner ma 4. 05 na zewnątrz przy 2. 79 w środku. Wystarczyłoby zrobić 4. 02 i 2. 77m. Przy podnoszonym dachu do załadunku nie byłoby problemu z boczną wysokością. Dla mnie kluczową kwestią jest abym mógł ładować 2. 72m, ale nie za cenę je, bania mandatami na każdym kroku za wysokość. | |||
~ciuciu | Double decker 46 palet 5, 2m i smiga ale w unii sa zasady niemieckofrancuskie | -1 | ||
ROH
| już widziałem Wieltonki np na włoskich blachach. Ale to jeszcze margines w porównaniu do niemieckich producentów, ale brawo, i powodzenia w zdobywaniu unijnego rynku życzę, zawsze to podatki i praca w polsce zostaje | 1 | ||
Łysyjunior
| Jak najbardziej popieram! kupujcie panowie polskie produkty! i tak nie wiele już tych producentów zostało. Niemcy i Francuzi popierają swoich my popierajmy i dawajmy prace Polakom to bedzie w tym kraju może lepiej | 2 | ||
~tyk | Krone sie gnie.? Ludzie mam kilka sztuk latam po kraju i powiem tyle krone i kogelki moim skromnym zdaniem sa naj lepsze. Schmitki mialem wyginaly sie lubily peksc miedzy druga a trzecia osia wieltonki jedna wada slaby tyl nie jedno krotnie po wiechaniu wozks widlowego na tul wpsfala podloga nie wytrzymywaly wsporniki poprzeczne na tyle i to tyle niemickie czy polskie aby fobre. | 1 | ||
~nygus8 | Żebyś Ty jeszcze kolego czytał wolniej. Krone GNIJE, a nie się gnie. A co do Koegla, że najlepszy? Dziwna opinia, ale może miałeś dobry egzemplarz. | |||
~Wielki Szu | Kolega ł ysy - najwiekszy krzykacz foruma zapomniał dodać że jego sprzęt w całości pochodzi " z odzysku " | |||
~Wielton | Panowie ja pracuje w firmie Wielton. Nie którzy słusznie zauważają nasza firma płaci podatki w Polsce, tylko Polski kapitał, zatrudniamy polaków. Przecież to po części i dla was zysk. Wystarczy spojrzeć na łańcuch powiązań. Pracownik Wieltonu dostaje wypłatę, idzie do sklepu kupuje produkty, te produkty trzeba przywieź do sklepu, dostajecie zlecenie, dostajecie wynagrodzenie kupujecie nowe naczepy i koło się zamyka. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.