Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Patologie na polskich drogach

ID: 145866


W Polsce przybywa dobrych dróg i spada liczba wypadków oraz ich ofiar. Niestety do średniej europejskiej ciągle nam daleko. Dlaczego tak jest?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (8)

damian461vppl
a Cóż się tu dziwić... Autostrad tyle co na palcach jednej reki policzyc.. wiekszość tranzytu wali po krajówkach, które mają koleiny i dziury że szkoda słów.. masa znaków, mało obwodnic, mnóstwo krajówek leci przez miasta i wsie... nieczytelne skrzyżowania, brak chodników i ścieżek rowerowych.. to wszystko się przekłada na to co mamy... ale najwygodniej jest napisać że Polski kierowca to furiat chcący wyzabijać wszystko co się na drodze rusza... Są piraci jak w każdym kraju... Ale jak by infrastruktura była na należytym poziomie to i nerwy szoferów nie byłyby zszargane. .

1

damian461vppl
a wypadków też byłoby Mniej...
~Forest glemp
Troche racji masz, jednak niestety polski driver to w 90% przyglup nie znajácy podstawowych przepisow natomiast mniemanie o sobie maxymalne! Do tego dodaj wrodzone cechy polaczkow-buractwo, cwaniactwo... I jest jak jest!

1

zetek
Upatrując przyczyn wypadków, nie sposób nie wspomnieć o powtarzających się negatywnych prawidłowościach i "standardach (patologiach drogowych). Najczęstszymi i bezpośrednimi przyczynami są błędy ludzkie, rzadziej infrastruktura drogowa.
To o czym damian461vppl napisał również ma wpływ na ryzyko wystąpienia wypadku /kolizji czy innego zdarzenia. W połączeniu z brawurą, lekceważeniem przepisów, oraz osobowością kierującego bądż. innego uczestnika ruchu daje pewien "obraz zachowań-negatywnych .
Mentalnośc (... )? Hmmm-łatwe usprawiedliwienie, wygodnie ujęte. Zachowania, normy, postawy. Prawo silniejszego, prędkość (a co tam) ->Nikt przeciez nie zakłada/ł, że "to może spotkać mnie".
Kazdy uczestnik drogi ma wpływ "mniejszy bądz "większy.
Dla mnie zmorą jest -późne sygnalizowanie manewrów wymuszanie pierwszeństwa. Ale nie każdy się zastanawia jakie decyzje podejmuje na drodze, a przyczyn znów co nie miara.
Forest o charakterach, temperamentach-słusz na uwaga, nie bez znaczenia, znacząca!-)
~Bartek
z perspektywy 10 lat i wyjazdów max do Katowic w strone Polski to jest ok. dalej to porazka.
~pomorze
Witam
Prosty przykład w Płocku na światłach są zamontowane zegary odliczające czas do zmiany światla na czerwone czy tez zielone ja uważam że jest to pomocne fajne łatwe bo człowiek widzi co ma zrobić już wcześniej. Do czego zmierzam, chciałbym porównać teraz droge E75 od Piotrkowa do Częstochowy ograniczenie do 70 i co totolotek czy przejde czy nie np Bełchatów, Radomsko it-dalej mało tego przed Siewierzem co ten SHELL po lewo jet tam przed światłami jest 80. czy w takich miejscach takie zegary odliczające nie poprawiały by bezpieczeństwa.

1

~Robson
W wielu gminach twierdzi się, że takie zegary to spory wydatek, taniej jest puscić w imię bezpieczeństwa nieoznakowany radiowóz, wystarczyło by w całym kraju iść sladem np. Austrii gdzie swiatło zielone mruga zanim zrobi zmiane na pomarańczowe, czerwone, tanio i skutecznie.
~burak
nie trzeba wojny bo ciemny narod sam sie wykonczy
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.149.251.155

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels