Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Normy paliwa dla Urzędu

ID: 145845


Ogólnie ta sytuacja jest chora.. Potrzebuje po prostu rzetelnych informacji.. Piszę w imieniu swojego narzeczonego. Jeździ najczęściej na wschód (rosja) czasami na zachód. Po zmianie samochodu norma jaką przywoził była 32-35l. Teraz ma samochód o większej mocy i odkąd nim jeździ nie zszedł poniżej 38l, ogólnie to stare auta zazwyczaj "bitki" sciągają trupy z zagranicy i robią je u siebie. Ogólnie złożył wypowiedzenie na początku miesiąca i miał jeździć do końca maja, Powodem było bluzganie przez spedytora, szefa wyzywanie od de*ili i skur**synów za byle co, nawet za to że zapchał się filtr paliwa co też nie było jego winą. Norma w firmie to 33l, kiedy zgłaszał że samochodem jest coś nie tak, sprawdzano na warsztacie który mają swój na firmie a mechanicy dzień w dzień albo pijani albo na kacu powiedzieli że wszystko jest w porządku. No i teraz jak już ma kończyć zaczęło się: Ty złodzieju, szef straszy go sądem, prokuratorem, wydzwania do wszystkich kierowców że jest złodziejem, mówi że kierowcy skarżą się że on ich namawia do kradzieży. Przede wszystkim zacznijmy od tego że on nic nie brał, nie sprzedawał tej ropy bo tak na prawde mu to nie potrzebne. Mamy kase on zarabia sporo i ja też. Nikt mu nie wierzy, kierowcy z którymi pracuje znają go i wiedzą że on nic nie bierze, a kilku z nich sprzedaje rope gdzie się da. Słyszałąm o jakiejś nocie za norme paliwową na podstawie normy paliwa jaka jest zgłaszana do urzędu skarbowego przez firmę przewozową. Ile ona wynosi? Podobno 45l, i z tego rozlicza się firma przewozowa. Ogólnie najśmieszniejsze jest to że wyjezdzamy za granice, jak załążą sprawe to po naszych planach... Żeby mu założyć sprawe musi przekroczyć norme zgłaszaną do urzędu. Tylko ile ona wynosi bądź ile w przybliżeniu moze być..

~Ola
*.dynamic.play.pl

Posty (41)

~woytek
Dostal cynk od poprzedniego pracodawcy na zebraniu przewoznkow. Z firmy odchodzi kierowca nawet nie chce pracowac do konca miesiaca, boss na to -moze lepiej ze odchodzi bo w poprzedniej firmie polecial za paliwo, jak go przyimowal to nie bylo problemu. SZKODA PISAC na temat zachowan !
~woytek
Problem czy jezdzi na legalu czy na gebe, co do zuzycia paliwa poszukaj wiedzy czy spuszczaja paliwo na bazie. Wtedy boss ma problemy ze skarbowka, kleka
~anty
Ola na tym forum napewno nie uzyskasz mądrej odp.

1

~woytek
Ola dba o swoja przyszlosc jest mloda narzeczona wiec kto pyta nie bladzi dowie sie samo wszystkiego ! Pozdrawiam
~giver
Co niemadrego jest w rzucaniu wolontariatu? Uczciwa praca uczciwa placa.
~dziadtrans
Nie ma żadnych norm które sa oddawane do urzędu. Nikt z urzędników nie wylicza norm spalania dla samochodów.
~woytek
Wszystko jest kosztem firmy w rozliczeniu z fiskusem
~grabowko
Ola znam osobiscie paru kierowcow co mieli sprawy w sądach i wiesz mi nie ma czegos takiego jak NORMY.
W jednym procesie kierowca musial dostarczyc opinie z MERCEDESA z niemiec w sprawie norm spalania to Mercedes napisal ze samochody ciezarowe mercedesa maja norme spalania od 10 litrow do 100 litrów a napisali tak argumentujac ze jest za duzo czynnikow aby dac choćby mniej wiecej spalanie jak np w osobowkach.

I pracodawcy nawet na tym formum strasza ze chca pozwac kierowce bo za duzo spalal a dla nich to jest jednoznaczne z tym ze kradnie paliwo. I maja sprawe w sadzie przegrana.

A poruszylas dobry watek gdyz szefowie wymagaja norm od kierowcow najlepiej po 10 litrow na 100km a z urzedu odliczaja po 45-60 litrow. Slyszalem ze do 60 litrow ale musza miec na to fv wiec podejrzewam ze na okolo 30-32litry maja a reszte fv kupuja za 7% od stacji benzynowej.

Slyszalem pare opini i jestem im przychylny ze transport w 50% to jedna duza pralnia pieniedzy zaczynajac od politykow po DZIADTRANSY...
Pozdrawiam
~janek
grabowko piszesz że dziady kupują faktury to jest pomysł do US jak pojazd był tankowany w PL jak w tym samym czasie był fizycznie na UE można sprawdzić tacho [cyfrowe ]
~cdn.. ,
woytek jeszcze do 70-tki mnie trochę brakuje, a nie po to poszedłem na emeryturę/ani pół dnia dłużej/żeby wracać do zawodu z głodu nie umieram co miałem się dorobić to dorobiłem a resztę zostawiam młodym.
~dziadtrans
nie ma już skąd brać faktur za ropę, bo prawie wszyscy kupując ropę biorą faktury.
Stacja paliw nie może wystawić na więcej faktur aniżeli fizycznie ropy posiada.

Następny bełkot baranów z wiedza przeczkolaków.

1

~cdn.. ,
woytek dodam do tego że ma emerytura była od 60 lat, jednym byłem z ostatnich co się na to mogli załapać.
~woytek
Znam sprawe z Twoich wpisow, moja zona zalatwia sprawy urzedowe za mnie bo brak czasu lub checi zycie juz nie pedzi tylko szybciej nie potrafie tego nazwac czasem brak tchu. POZDRAWIAM
~woytek
Ja tez emeryt pomostowy, musialem pracowac dluzej w zwiazku nowa ustawa o 8 miesiecy. Poszedlem po 16, 5 latach pracy w mpk na autobusie. Pozostala praca w warunkach szczegolnych nie byla brana pod uwage
~woytek
Dziad nie napalaj sie bo znasz temat, a znajcy znaja temat z wirtualu, szkoda zdrowia
~cdn.. ,
p woytek żebym to przeholował to bym dymał dużo więcej, najpierw 65 a teraz 67, trochę/ze dwa lata/parałem się od czasu do czasu na skoczka nie więcej jak 2x na pół roku, ale był to autobus zupełnie inny system pracy, ale to tylko robiłem grzecznościowo dla kolegów/urlop, choroba/ a teraz nawet mnie to nie w głowie, 43 latka w tym badziewiu wystarczy. Pozdr.
~woytek
Zus na tyle lecz jezeli kroka przecinek ze w glowie sie nie miesci. Ja odszedlem na mocy ustawy dzialajacej wstecz ale udalo sie.
~cdn.. ,
woytek przepracowałem i PRL-u i KOCHANEJ NOWEJ POLSCE, nikogo/kierowcę/nie obchodziło ile płacili za ZUS czy PZU/też tak było każdy był ubezpieczony/ a teraz dziad nie płaci lub płać sam na *filary*a za rok czy dwa ubezpieczyciel bankrutuje i budzisz się z ręką w nocniku.
~cdn.. ,
Ola może to i dobra rada wyżej Olali, przepracowałem w tym burdelniku ponad 40lat, żona nawet nie wiedziała gdzie leje się palliwo i w ogóle czy się leje.
~łuki
witam niema takiego czegos jak noma paliwowa to wymyslili nasi szefowie auto moze spalic mniej i wiecej wszystko zalezy od ładunkow i terenu jazdy
~małyRafał
Ola nie bedzie tak zle, sprawa w sądzie nie jest taka straszna, wy też zróbcie spr właścicielowi za diety, nocleg w kabinie itp może znajdziecie jakieś przekręty związane z karnetem, jak psiewożnik sie dowie to zrezygnuje sam. Trzymajcie się razem, poszukajcie innych oszukanych przez tą firmę
~vigi trans
czesc taki szef co wyzywa to nie szef mam propozycje zadzwon do mnie a powiem ci co zrobic sam jestem kierowca i mam firme 3 auta czyli znam ten fach od podszewki napewno to ten jego szefunio bedzie sral w gacie a nie wy 500237588
ese
Sugerowałbym zarzuty ograniczyć do fakktów wyłączając przypuszczenia i komentarze od siebie, bo niepotrzebniej sytuację rozmywają.. Przy tym porozmawiać z kims znającym temat. Bo choćby że Narzeczony jeździ autem większej mocy nie musi w żadnym razie oznaczac, że ma ono wiecej palić. Zdarza się że jest właśnie odwrotnie. A 38l/100 km. to zużycie bardzo duże. Z Rosji wraca się zwykle pusto, a na zachodzie po autostradach niczym nadzwyczajnym nie jest 10 litrów mniej.
Nie słyszałem, by w firmie każde auto miało być oddzielnie rozliczane. Stąd sugestia o ponowne podejście do tematu

1

~woytek
Ja tez nie spotkalem sie z ty zeby wszystkie auto byly rozliczane razem.

1

~biegły
ola
żaden producent samochodów nie podaje zużycia paliwa w litrach na km, tylko w gramach na kilowatogodzine.
im samochód jest więcej załadowany, tym wiecej bedzie spalał (g/kWh)
~biegły
ola
żaden producent samochodów ciężarowych nie podaje zużycia paliwa w litrach na km, tylko w gramach na kilowatogodzine.
im samochód jest więcej załadowany, tym wiecej bedzie spalał (g/kWh)
~goscie
jak jeżdżą na rosje to i Paliwo też przemycają wystarczy telefon do izby celnej i urzędu skarbowego...
jak dobrze przedstawicie temat a i pracodawca musi przedstawić faktury na zakup paliwa i rozliczyć sie z kilometrów w co watpie ze mu sie pokryje to odechce sie złodziejowi
~20-ty
De-bile mają swoich adwokatów.
W sumie jakiś to zawsze news z tą notą.
Intrygujące.
~20-ty
Wypłynął już stary wątek podniesiony przez jednego z de-bili, że firma wymaga od kierowcy
normy 31 litrów a rozpisuje do US 40-ci i więcej.
"Papuga" jednego z de-bili wymyśliła nawet formę noty.
No to może być ciekawy wątek.
Czekam na kontynuację.
A może jeszcze wróci wątek diet zwracanych/rekompens owanych przez Pocztę Polską a nie wypłacanych kjerofcom?

1

~chwasty sie wyrywa
ola
zaden producent samocodów ciężarowych niepodaje spalania w litrach na km.
producenci sam cięzarowych podają w g/kWh (gramy na kilowatogodzine)
im więcej samochód jest załadowany tym więcej potrzebuje gram paliwa
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.202

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce