Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Tylko zwolniła, a nie zatrzymała się?

ID: 145284


Ustalają, jak doszło do tragicznego karambolu na S8.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (130)

Mięsnyjeż
~ktosik
(2014-05-06 19:08:01) MIesny - a dasz glowe ze zmieniajac pas ruchu nie spowodowalbys katastrofy w ruchu?
przeciez przy takiej mgle nie mogles widziec czy cos jedzie prawym pasem...

Oczywiście, że nie.
Tyle, że wydaje mi się to lepszym rozwiązaniem niż zatrzymanie się na lewym.
Pamiętajmy, że to droga S-8
~Bojak
I znowu, białorus mo*duje, gdzie policja i itd?kontrolować zaćkajstwo bo robią co chcą
~ktosik
Miesny - skad wiesz ze sie zatrzymala?
rzeczni k policji twierdzi inaczej

jesli uda ci sie znalesc
wiadomosci polskiego radia pr1 z dnia 5. 05 godz 14. 00
~cdn...
coście się tak uparli że kobita się zatrzymała na tym pasie, chyba mało komaty człowiek wie że to samobójstwo, tym bardziej mgła, zresztą na prawym to samo.

1

~truck driver
Ktosik mandatem ukarana została kobitka za niezachowanie należytej ostrożności podcxas wykonyeania manewru, całe szczęście że nie było dużej prędkości bo inaczej byłoby gorąco. Wybór prosty: czołówka z innym autem, rów albo wjechanie w bagażnik idiotki.
~ktosik
truck - sciemniasz.
jesli bylby mandat, to za wymuszenie pierwszenstwa

1

~D truck
a ja tez jezdze 40tonowym autem nawet we mgle na odcieciu i co?i jakos ja i 90proc ciezarowek jezdzacych po niemieckich drogach nie mamy sytuacji... w pl jest zbyt latwo zdobyc uprawnienia do kierowania a poziom szkolenia jest taki do D>Y ze szkoda slow
ese
Właśnie rzecznik prokuratury powiedział, że kierowca "TIR-a" miał aż 28 lat.
~ktosik
ese - no i co z tego?
moze u nich ( tak i u nas do niedawna ) mozna prowadzic takie auta od 18roku zycia.
wiec mogl miec 10 letnie doswiadczenie w zawodzie
ese
Nic. Po prostu tej informacji nigdzie nie słyszałem. A doświadczenie nie do konca mnie przekonuje, jeśli nie widząc na dostateczną odległość szedł 95km/h.
~ktosik
ese - niemalze w kazdej onformacji jest podane ze kierujacy ta ciezarowka ma 28lat ( nie mial, bo jeszcze zyje, o ile mi wiadomo)
a to ze jechal 95km/h nie wynika z doswiadczenia, tylko z glupoty. a to nie to samo
~SCANIA 420
co wy tu ludzie wypisujecie???czy wy jesteście kierowcami???nigdy nie jechaliście w nocy we mgle, albo w dzień przy anomaliach pogodowych gdy widać na kilka metrów???czy wtedy się gna 90???a może pierwszy samochód zwolnił radykalnie bo miał przed sobą przeszkode???a gdyby tam ktoś leżał na drodze to najlepiej gnać, przejechać i mieć to gdzieś???pomyślcie, to nie boli.

1

~esso
~cdn...
(2014-05-06 17:43:34) obserwator, a gdzieś wyczytał że nie można jechać lewym pasem, jakoś trzeba chyba wyprzedzać i bezpieczniej tym lewym jak prawym.


lewy pas łuzy do wyprzedzania, dojazdy owszem ale jak ktoś jest szybszy a nie przekracza dozwolonej prędkości twoim obowiązkiem jest zjechać

1

ese
~ktosik
(2014-05-06 21:13:07) ese - niemalze w kazdej onformacji jest podane ze kierujacy ta ciezarowka ma 28lat ( nie mial, bo jeszcze zyje, o ile mi wiadomo) -
1. o. k. Nie obserwuję zbyt wnikliwie tej tragedii więc mogłem nie zauważyć. Mam włączone radio i yslyszałem. 2. Powiem inaczej jeśli chcesz (choć nie sądzę by było o co się spierać) , że kierowca w chwili spowodowania wypadku miał 28 lat. Bo niewykluczone, że dzić ma już rok więcej. Co nijak na sytuację nie wpływa. Jak i na to, że mógł trafić w zgubione koło zapasowe, urwaną z haka przyczepkę, zgubiony ładunek (widzialem niedawno na oko dwumetrowe bele papieru które spadły z naczepy) czy cokolwiek innego. Mógł sam, bądź ktoś inny przed nim z dowolnego powodu zacząć gwałtownie hamować i tragiczny efekt byłby podobny. Nie zagłębiajac się w porównania, bo nie o to tu chodzi. Bardziej do przemyślenia powinno dać. Choćby gdyby tachograf miast owych o wiele za wysokich 95 km rejestrował akurat odpoczynek.
~ktosik
ese - nie spieram sie. bo i nie ma o co.
ja cie tylko poinformowalem ze w kazdej informacji medialnej jest mowa o wieku kierowcy bialoruskiego.
ponadto, to ty raczyles zwrocic wszystkim uwage na jego wiek, niedwuznacznie sugerujac ze wiek mial tutaj jakies znaczenie.
~ktosik
ciekawe jest czy beda jakies wzmianki o pracy tachografu za poprzednie 28dni...
bo pewnie dosc wnikliwie bede to badac..
~ktosik
pozostawiam to do przemyslenia " magnesiarzom "

1

ese
Nie chcę przedłużać polemiki, bo i nie ma o co. Ale jakoś przypadkiem kierowca polskiego autobusu ktory spowodował tragedię we Francji też był w podobnym wieku. A jest róznica między tym gdy się chodzi po świecie 28 lat, a tyle samo ma za kierownicą spędzone.
~esso
Podgląd konta eseese
(2014-05-06 21:32:49) Nie chcę przedłużać polemiki, bo i nie ma o co. Ale jakoś przypadkiem kierowca polskiego autobusu ktory spowodował tragedię we Francji też był w podobnym wieku. A jest róznica między tym gdy się chodzi po świecie 28 lat, a tyle samo ma za kierownicą spędzone.
to według ciebie jaki wiek powinien byc graniczny, jak ma olej w głowie a nie ułańska fantazje to 18 lat może mieć zresztą kiedyś tak było, szedłeś do woja wychodziwszy z kategoria, doświadczenia tyle co na pszczole albo 266 albo i nie, bo pojeździł na szkółce a potem i tak z kapcia, nie jeden z kierowców tak otrzymał prawko, i nie było ani ABS ani ESP ani opon zimowych
~esso
Życie było twoim mentorem i ono cie uczyło a teraz

1

~Busiarz
Największy problem to dzisiejszy sposób szkolenia. Uczy się do egzaminów tylko, instruktor radzi jak zdać egzamin a nie jak przeżyć na drodze i ewentualnie jak nikogo na drodze nie zabić. To jest ogromna różnica o której tylko doświadczony kierowca może wiedzieć. Ja mam pj C+E i przejeździłem całą europę ale takich jaj jak u nas to nie widziałem nigdzie na zachodzie. Tylko Rosja, Rumunia i Bułgaria nam dorównuje. Nasi kierowcy nie wiedzą jak zachować się w trudnych warunkach, wiedzę teoretyczną mają ale nic poza tym. Już nie mówię o tym jak wyjść z poślizgu... Dopóki system szkolenia w Polsce się nie zmieni, dopóty ludzie będą ginąć, poza parkowaniami na centymetry i jazdą tylko po mieście, do tego sztuczną jak ja pierdziele nie uczy się niczego więcej! Każdy kierowca, czy to małej wagi czy dużej, powinien mieć robione obowiązkowe badania psychologiczne oraz zdrowotne by wykluczyć imbecyli i potencjalnych de*ili. Na tą chwilę, byle matoł może prawko zrobić i ryzykować życie swoje i innych bez zastanowienia. Bo przecież ja mogę... przecież mam prawko to wszystko potrafię. Kurna ja po 5 latach jazdy zawodowo nie mogłem powiedzieć że wszystko umiem a tu takie szczochy młode w BMW czy innym złomie się wybijały że potrafią jeździć jak Colin McRae. Potem kończyli na słupach. Pamiętajcie, życie jest jedno i nie warto szybko gnać do trumny. Tak samo nie należy nikogo do tej trumny szybko pakować.

1

~terex
Kiedyś już to napisałem, ale powtórzę raz jeszcze. Kobiety absolutnie nie radzą sobie w niestandardowych sytuacjach na drodze. Jeżeli czegoś nie przerabiały w praktyce na kursie pj, to znaczy, że takie zjawisko nie istnieje. Później jest panika, histeria i de*ilne zachowania, stwarzające śmiertelne zagrożenie dla innych uczestników ruchu - tak jak w tym przypadku.
Nie wiem jakie dokładnie panowały warunki na tej drodze, ale przy ograniczonej widoczności jazda 95km/h takim składem, to co najmniej brak wyobraźni.
~kicham
busiarz

idź na badania

przejdzie sz?
~kicham
terex
czy ti terx?
tak czy inaczej vvykopalisk

znap trzy kobietki, które cię zgaszą vv trzy sekundy

vvaga lekko kurza

"hołoto"
~kicham
://kontakt24. tvn24. pl/temat, przeciez-pozabijaja- nas-zapnijcie-sie-w- pasy-nagranie-z-kara mbolu-na-s8, 121920, html?categoryId=496
~kicham
"- Na obecnym etapie śledztwa nie udało się wykazać, by uderzenie przez kierowcę TIR-a doprowadziło do powstania innych skutków, zwłaszcza śmierci trójki osób jadących subaru. Zgodnie ze wstępną opinią biegłego niewykluczone, że zginęli oni w związku z uderzeniem w tył TIR-a, który stał przed nimi - wyjaśnił Kopania. "
~cdn...
wiek nie jest żadną wykładnią praktyki, kierowca 30 letni może mieć 10 lat praktyki, a 50 letni tylko rok czy wcale/przeflancowany z innego zawodu/a takich jest coraz więcej.
~19-ty
już nie kierowca
(2014-05-06 15:34:51) ktosik ale Białorus tylko zakończył to wszystko. Tępa baba zwolniła...

Powyżej klasyczny przykład de-bila forumowego.
Skoro była mgła to zwolniła natomiast wg miejscowych głupolków powinna przyspieszyć.
Rozsiewanie domniemań Policji i show medialny pominę.
Co do Białorusa - prędkość z jaką jechał w tych warunkach nie podlega dyskusji.

2

~cdn...
o ile ta niewiasta zwolniła to jedyna co zachowała się prawidłowo w przeciwieństwie do reszty*ścigaczy*

1

~lysy
a ja myśle ze mieli włączoną nawigację i zobaczyli prostą i za*ali bez wyobrażni

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.224.52.200

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce