~były
| człowieku jeden z drugim, czy ja coś złego napisałem o tej firmie?
Napisałem że jest to nowoczesna firma na poziomie tyko mnie zastanawia dlaczego jest taka rotacja kierowców a dałem przykłady być może przyczyn tego.
jak jesteś taki mądry to odpowiedz na to pytanie a nie pieprzysz jeden z drugim głupoty. | 2 | | |
~Xyz
| Do obecny... firma rzeczywiscie rewelacja... zawrotne 45 h pauzy po 2 tyg zyc nie umierac. skakanie po autach. siedzenie w gotowosci pod telefonem. wyplata na czas... zadna laska... obowjazek. w jakim ty swiecie zyjesz?teraz juz mozesz pracowac na 2/1 3 kierowcow na 2 autach lub 2/2 wtedy 2 na aucie. | 1 | | |
~Xyz
| Wystarczy chciec stworzyc system ale dopoki sa geniusze dla ktorych atutem jest :bo kasa na czas to w wielu firmach dzieki takim mozna zapomniec o normalnej pracy | | | |
~obecny
| do były: odpowiedziałem Ci czym to jest spowodowane: kierowcom pomieszało się w * c h ; wymyślają kwadratowe jaja, myślą że znajdą coś lepszego, powodzenia | -1 | | |
~obecny
| do Xyz: łatwo się mówi o systemie a gorzej go zrobić, przy tej ilości kierowców ciężko jest to zgrać, jak sobie wyobrażasz system 3 kierowców na 2 autach?
1. co zrobisz jak jeden ma rozwolnienie a drugi urodziny teściowej? co wtedy? pewnie auto na plac a jak Pan kierowca będzie chciał pojeździć to go pracodawca ma prosić?
2. a jak przyjdą święta to jak zrobić który z tych trzech kierowców ma mieć wolne?
3. jak to zgrać żeby jeździć zgodnie z czasem pracy i jazdy?
wiesz łatwo się coś mówi, gorzej już z realizacją. | -1 | | |
~Xyz
| Nie rozbawjaj mnie akurat pracuje w takiej firmie 2/1 lub 2/2. co kto chce. gdzie widzisz problem 2 auta 3 kierowcow?umiesz liczyc?policz. auto nie stoi. swieta. w swieta sie nie pracuje. od wigili do okolo 6 stycznia wszyscy wolne. pozostale swieta jak przypadnie | 1 | | |
~Peter
| Oczywiście ze w medze można zrobić 3 kierowców na dwa auta, stworzyć grafik i wtedy kierowca jest max 6 dni w trasie i 3 dni w domu tylko trzeba chcieć ale to jest dodatkowa robota dla biura wiec po co, niech jelenie zasuwają po 2 tygodnie i 45 w domu. | 1 | | |
~obecny
| Do Xyz: no widzisz tylko, że w Medze pracuje się we wszystkie święta, od Wigilii do 6 stycznia tak samo, a nawet więcej, liczyć umiem ale u Ciebie chyba jest problem z myśleniem, najłatwiej jest snuć teorie, a jeśli pracujesz w takiej firmie gdzie jeździsz jak ci wygodnie, to gratuluje. A powiedz ten tydzień wolnego to masz wolne bezpłatne czy firma za to też płaci? | -1 | | |
~Kierowca
| witam, koledzy kierowcy piszecie 4000-8000 zł, przeciez nikt z polskich kierowców takiej kasy nie zarabia, w urzedzie skarbowym każdy rozlicza się z krajowej tylko podstawy i zusy tez więc z kad takie pieniadze??? na parkingach spicie w autach pauza 9-11h do toalety natura, pod drzewko itd. spozywacie posiłki w kabinie, czyli diety zamiast wydac na cele wspomiane zaoszczędzacie, i mówicie 4-8 tyś. a niech kazdy wyda te pieniadze na potrzeby bieżace i nikt nie powie, że tyle zarobił. Tak moze powiedziec kierowca zatrudniony na kontrakt w holandii lub umowę o pracę w niemczech. Pozdrawia kierowca z międzynarodówki ja zarabiam 2200miesiecznie, pozdrawiam | 1 | | |
~Misiek
| 2200 ale euro pewnie :-)
W Medze tez się zarabia 2200 ale zł a reszta to diety :-), nie polecam tej firmy, są o wiele lepsze ale jak dopiero zrobiłeś prawo jazdy i nie masz w ogóle praktyki to wtedy taka firma jak Mega jest dla ciebie, bo tutaj bez żadnego problemu cie przyjmą nauczą wszystkiego i po roku znajdziesz sobie lepszą robotę :-) | 1 | | |
~xyz
| Do obecny... mam stala pensje wiec nie bawie sie w rozliczanie tygodni itd. 10 zawsze wplywa ta sama kwota | | | |
~Xyz
| Większość kierowców w medze to kierowcy młodzi którzy właśnie zaczynają swoją karierę za kółkiem i oni są jak żołnierze, wykonują wszystkie rozkazy jak leci, więc stary driver nie ma tu nic do powiedzenia, albo jest posłuszny albo wypad. | | | |
~obecny
| do Xyz: jesteś w błędzie kolego, gdyż 60% obsady to kierowcy ze stażem powyżej 5 lat, a że trzeba się dostosować, to jest oczywiste, bo kierowcy tej firmy nie prowadzą, tylko kadra zarządzająca, i po rozwoju widać ze dobrze im to wychodzi | | | |
~Olo
| do obecny: Ty chyba jesteś świeży bo z tym rozwojem to od dłuższego czasu raczej odwrotnie. Ty nie patrz na nr boczne na samochodach a na faktyczny stan, bo z tego co mi wiadomo to było duuuużo więcej aut niż teraz jest. A jeśli chodzi o kierowców to 80% to kierowcy nowi, staż może i mają ale nie nabyty w tej firmie. A czy długo popracują to czas pokaże. | 1 | | |
~kierowca
| Gdyby był tam jakiś system pracy, to chętnie bym wrócił. Firma sama w sobie nie jest zła, dobre zaplecze, auta świeże, ludzie w biurze i spedycji całkiem fajni. Jak na krajowe realia fajna firma, choć brakuje tego jakiegoś systemu np:2/1. Pozdrawiam. | 1 | | |
~Mariusz
| Do ~obecny
Chłopie Ty jesteś jakiś nienormalny??? Mega jest najlepsza? ! Dla tych starych kierowców co ich na palcach policzy bo to tacy kierowcy jak ci co wracają po trzy czy więcej razy. Bo w Berlinie czy innym większym mieście jeden komin od mleczarni widzi to jakoś trafi. Jeżdżą jak te PKS od punktu a do b. Mnie już tam pięć lat nie ma a byłem tylko rok i chociażby płacili 10tys zł na konto to ja tam nie wrócę bo mam rodzinę!!! | 1 | | |
~Abc
| Brak normalnego systemu np. 2/1 i brak auta na stanie, myślę że to główne powody rotacji kierowców w tej firmie a szkoda bo by była naprawdę zajefajna robota | | | |
~Alek
| U konkurencja Megi z Pasłęka w firmie Adamczyk jest system 2/2 i kierowcy bardzo chwalą takie rozwiązanie, mają swoje auto i stałego zamiennika, 2 tygodnie są w domu i zarabiają na rękę około 4 tyś | 1 | | |
~Były
| Mega to super firma 300h w miesiacu 66 h w domu i 2500 na rekę a reszta w dietach, polecam szczerze naj naj naj supcio dla ludzi co nie maja dzieci i mieszkaja u rodzicow ta praca jest idealna !! | 1 | | |
~obecny
| do Były; 300h w miesiącu to nie jest realne, chyba ze jesteś jednym z tych co nie potrafią obsługiwać tachografu i wbicie odpoczynku sprawia im problem, bo ciężko pomyśleć i zrobić to tak jak należy, powodzenia "kolego" w innych firmach, tam na pewno lepiej Ci zapłacą (w większości pod stołem) | | | |
~Były
| Do obecny : po twoich postach można wywnioskować że na pewno nie jesteś kierowcą tylko jakimś śmiesznym krawaciarzem, umię obsługiwać tacho na pewno lepiej niż ty ale ty za to masz problemy z matematyką bo w Medze dzień pracy wynosi 13, 15 godzin a dni pracujących jest ponad 20 a dla normalnego kierowcy oczekiwanie w kolejce po kilka godzin za zaladunkiem lub rozladunkiem to praca a nie odpoczynek jak twierdzi Mega no i ty.
Aha i zmieńcie tok myślenia bo nie długo to sami będziecie jeździć bo ostatnio to więcej kierowców się zwalnia niż przyjmuje. | 1 | | |
~kierowca
| Dopóki nie będzie jakiegoś systemu pracy to i z kierowcami będzie kiepsko, bo przychodzą z założeniem "pojeżdżę rok i uciekam". Firma ma dobre zaplecze, tabor ale jest dobra dla ludzi samotnych, kawalerów bo nie idzie nic zaplanować, zero życia prywatnego, chyba że 45h komuś wystarczy. Konkurencja z Pasłęka poszła po rozum i jakoś kierowców nie brakuje. | 1 | | |
~Obecny
| Do Były: jeśli oczekiwanie na załadunek to wg Ciebie to jest praca, to jesteś w błędzie bo zgodnie z przepisami jeśli wiesz z góry ile czasu będziesz musiał czekać to jest to odpoczynek, a jeśli nie wiesz to jest to dyspozycja, jeżeli Ty zaznaczasz to jako inną pracę to robisz wykroczenie, związane z naciąganiem pracodawcy na koszty i poświadczanie nieprawdy | -1 | | |
~Obecny
| do kierowca: nie wiem czy ktoś z Megi chciałby pracować za 4000, chyba poza drobnymi wyjątkami, a skoro u Adamczyka tak wspaniale to droga wolna, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma | -1 | | |
~kierowca
| Za moich czasów jakieś 4 lata wstecz, to oponki na zimę były zmieniane i pilnowali tego, auta też każdy sprzątał, bo jak nie to byłeś w plecy. Fakt z mojej ekipy już tam nikogo nie ma, widać sporo młodzieży, a jak jest dziś, to nie wiem. | | | |
~kierowca
| Ech ile to zaledwie w ciągu paru lat potrafi się zmienić, trochę kierowców się tam przewinęło. To kupa kasy na te święta he he. | | | |
~ciekawy
| Panowie czemu mają służyć te ciągłe wędrówki po autach?Przecież jak kierowca jeździ załóżmy te dwa tygodnie i zjeżdża na 66 godzin do domu to auto mogłoby stać na bazie i po pauzie wsiada w swoją ciężarówkę bez wędrówek. Inaczej jak jeździ się w systemie 2/1, 3/1 lub innym wynalazku wtedy auto musi latać non stop. | 1 | | |
~janko
| czy jest jakaś szansa aby mega za sponsorowała zrobienie papierów w zamian za podpisanie jakiejś lojalki | | | |
~Fahrer
| Podejrzewam że niedługo będzie taka możliwość bo mega nie ma pomysłu jak zatrzymać dobrych kierowców którzy uciekają z tej firmy jeden za drugim a zostają tylko sami desperaci. | 1 | | |
~Kair
| Do Alek : i wyłącznik na stanie i ogień. | | | |