ID: 144990
Gospodarka pędzi, czy ludzie emigrują, czy... ?
ID: 144990
ID: 144990
Co jest zasługą tak dużej i dynamicznie postępującej dysproporcji pomiędzy ilością ofert pracy a ilością potencjalnych kandydatów na to stanowisko?
Czyżb y nasza oraz globalna gospodarka tak pędziła, że wzrosło zapotrzebowanie na usługi transportowe?
A może, jesteśmy świadkami kolejnej fali emigracyjnej i po prostu "nie ma komu robić w tym biznesie"?
Lub może też, coraz więcej ludzi traci zapał to tego fachu?
Jakie są Wasze spostrzeżenia?
Pozdrawiam
Co jest zasługą tak dużej i dynamicznie postępującej dysproporcji pomiędzy ilością ofert pracy a ilością potencjalnych kandydatów na to stanowisko?
Czyżb y nasza oraz globalna gospodarka tak pędziła, że wzrosło zapotrzebowanie na usługi transportowe?
A może, jesteśmy świadkami kolejnej fali emigracyjnej i po prostu "nie ma komu robić w tym biznesie"?
Lub może też, coraz więcej ludzi traci zapał to tego fachu?
Jakie są Wasze spostrzeżenia?
Pozdrawiam
~Dan*.vm11.cable.virginm.net
*.vm11.cable.virginm.net
Posty (69)
~Dan | jak w temacie... | |||
~maryś | Tak było zawsze. Ludzie od wieków się przemieszczają : za pracą, chlebem, rodziną. | 1 | ||
~Dan | maryś, zgadza się... pomimo, że jestem bywalcem tego forum już ładnych parę lat, to aż takiej dysproporcji między "dam pracę" a "szukam pracy" nie widziałem | |||
Nadul
| zjawisko jak co roku na wiosnę. Zimą będzie odwrotnie | |||
kornel_86
| Obawiam się że grono winy leży po stronie opłat jakie trzeba zrobić zanim stanie się kierowcą zawodowym. Reszta to wpływ tego że ludzie uciekają z kraju najdalej jak się tylko da. Znam sporo ludzi którzy jeździli w kraju i wyjechali. Często większość tras mieli w jednym kierunku i nauczyli się języka / kultury. Tam znaleźli pracę lepiej płatną z lepszym socjalem. Chociaż u nas coraz rzadziej zdarza się płaca minimalna dla kierowcy (nawet na B) bo nikt nie pójdzie do takiej pracy - jak mu się zwróci prawko i kursy? Za granicą z tym nie ma takiego problemu. Kierowca dostanie 1. 800e i żyje sobie spokojnie, zjeżdża na weekendy albo w ogóle pracuje po 8h dziennie. | |||
Starytrucker19
| 1800e to w de by nikt niie jezdzil bo 1500e się zarabia na magazynie wozkim widłowym 2500e netto to minimum z dietami nie słuchajcie lysola sam dostałem kilka ofert 2800e brutto + 24e diety netto i weekendy wolne a w pl jak placa lab firmy 5000na ue lub mnie to nikt nie jeździ a dobre które placa 6-8 to się nie oglaszaja | -3 | ||
kornel_86
| Wiesz, to zależy od doświadczenia ale fakt, 1. 800e to niemiec nie pójdzie robić. Polacy też się szanują za granicą i nie robią za minimalną (na transporcie przynajmniej). | -1 | ||
ese
| kornel_86 (2014-04-30 15:37:55) Obawiam się że grono winy leży po stronie opłat jakie trzeba zrobić zanim stanie się kierowcą zawodowym. - A może "grono" leży w niedouczeniu i powtarzaniu bzdur zasłyszanych na parkingach? | 3 | ||
~Wielki Szu | Pocztowy myśli politycznie. Jak zawsze. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz