~rafi
| jak ma się 1 zestaw to nie jest łatwo policzyć że się opłaca praca z uczciwą spedycją, moje rozliczenie:
zabezp ieczenie 2 tys euro za kartę paliwową + 1 tys euro za karty autosradowe,
płatność natychmiastowa- u klientów nie możliwa,
jakie by nie było wspracie ludzi z językami obcymi,
pewność że kasa będzie
nawet jakby brali za to wszystko 500 euro miesięcznie to się opłaca, dlatego pracuję z adarem
jakby była inna opcja to bym ją rozarzał, a na dziś to tyle | | | |
~rafi
| pracowałem wcześniej na giełdach i mam do dziś 8 tys euro kasy co nie przyszła, ale jak to, przeicież "zarobiłem więcej" :) | | | |
~jaguar6
| Wiadomo, że przy nawet 3 autach opłaca się z adarem, bo potem to już spedytorów trzeba zatrudnić o ile płynność finansowa jest | | | |
~rafi
| znam osobiście szefa, uczciwy człowiek | | | |
~marceli
| no i? ja też go znam, nie uczciwy, lecz ustawiony na tyle, że nie rzuca się na kasę, a to różnica | | | |
~marceli
| a tyle firm z nimi jeździ bo płacą szybko i paliwo dają- ot cała tajemnica | | | |
~Driverssss
| Paliwo rozliczają netto na koszt spedycji??? | | | |
~polnart
| dostajesz kartę paliwową IDS i rozliczana jest w kwocie netto za darmo, paliwo jest w miarę tanie, teraz około od 0, 95 do 1, 5 euro za litr netto
nie płacisz za paliwo tylko rozliczają z zarobku twojego jak dokumenty wyślesz, nie pobierają zabezpieczeń i nie podpisujesz weksli | | | |
~Driverssss
| No tak ale wtedy uciekają koszty firmy. | | | |
~borys
| Czy Adar dostosuje swoje frachty do ustawy o placy minimalnej w DE? | | | |
~Driverssss
| Borys zapytaj ich bezpośrednio i daj odp na ogólny. Sam jestem ciekawy. | | | |
~grzes
| koszty nie uciekają, pogadaj z księgową, normalnie jak tankujesz za 1000 euro netto to zostawisz w kasie dodatkowe 190 euro. To fizycznie oddajesz, płacisz. Po 6 miesiącach od złożenia wniosku urząd może oddać Ci te 190 euro, całość jeśli całą procedurę zrobisz sam, jeśli nie to płacisz prowizję za usługę odzyskania vatu. I teraz masz wybór zrobić sobie koszty na poziomie 190 euro przez nie odzyskanie vatu, bo robiąc koszty zyskasz 19% podatku dochodowego czyli tu około 35 euro zaoszczędzisz, ale tracisz 190-35 euro = 165 euro. Dlatego opłaca się nie płacić vatu. Równie dobrze, możesz kupić do tylko chcesz nawet biurka do firmy i też wrzucisz je w koszty, zyskując 19%, ale po co skoro tracisz pozostałe 81%. Biura przynajmniej Ci zostają, a VAT za paliwo nie, dlatego wszyscy go odzyskują. | | | |
~edek
| i minimum 2 tygodnie kierowca na wygnaniu, a żarcie za granicą drogie, bo na 2 tygodnie nie nabierzesz | | | |
~prawda
| paweł oczekujesz odpowiedzi z Adaru a sam nie bardzo rozumem grzeszysz... Masz pojęcie o transporcie to widać skoro nawet nie wiesz jakie stawki są na Francje za autostrady za km... 40centa dobre ciekawe gdzie? A jak wam fachoffffcy nie pasuje to mozecie w pks po bazie jeździć. Znawcy tematu za dychę | | | |
~edek
| a co do paliwa to jesteście pewni że to netto? bo jak dla mnie to brutto by było | | | |
~olek
| na 100%, wystawiają fakturę w netto, stary ich kierowca powiedział mi, że kiedyś kasowali za to jakiś procent, teraz nic nie biorą | | | |
~medyk
| mija mój 6 miesiąc pracy z adarem, wszystko ok | | | |
~polaczek
| adar nie przyjmuje już aut nowych, odprawili mnie z kwitkiem... może będzie opcja w marcu, czekam cały czas na info, ma ktos jakąś spedycję na przeczekanie na miesiąc zanim nie będzie u nich opcji? | | | |
~666
| zależy ile chcesz stracić :) weź lepiej poczekaj aż u nich będzie miejsce, ale po kraju coś się pobujaj, albo rób to co do tej pory robiłeś, adar ma takie fale, uwierz mi, zapisali Twój numer telefonu i jak będzie kolejna "fala" to zadzwonią. Ogólnie rzadko takie przerwy w rekrutacji przewoźników mają | | | |
~Roki
| Ja tez czekam na ich sygnal a umowe mam juz podpisana | | | |
~sony
| ludzie czekacie bo jest styczeń i luty i pracy po prostu nie mają, inni waszego pokroju tak do nich na*a.. drzwiami i oknami... | | | |
~Roki
| Jakirgo pokroju wez sie zastanow, uwielbiam te komentarze ludzi sukcesu | | | |
~sony
| nastawiają się na kokosy, może i adar płaci na czas i można "coś" zarobić, ale te dolary w oczach tłumu który się tak garnie mnie śmieszy | | | |
~tomcio
| mówcie, że zależy wam na współpracy nawet na 10 lat, to wtedy miejsce się znajdzie mi się tak udało
oni przyjmują chętniej jak komuś zależy na stałej współpracy | -1 | | |
~ada
| Dają 3 msc wypowiedzenia? | | | |
~polaczek
| wypowiedzenie zależy od tego jakie będziesz chciał mieć termin płatności, jak chcesz mieć płacone odrazu po przesłaniu faktury to wypowiedzenie jest większe, szczególnie jak bierzesz ich karty paliwowe i urzadzenia na autostrady, przynajmniej tak było kiedyś jak ja dołączałem, teraz nie wiem | | | |
~grzes
| adar jest ok, ciężko się dodzwonić w nocy, poza tym ok | | | |
~robot
| przyszły takie czasy, że pracy jest wszędzie mało i adar nie jest wyjątkiem, chcesz zarabiać to zmień branżę, jasne że zaraz będą argumenty że z adaru kasę dostaniesz na czas i karty paliwowe otrzymasz, ale rynek jest bezlitosny, a nie uwierzę, że zapłącą swojemu przewoźnikowi więcej niż to minimum co mogą, ja producent nie produkuje to skąd adar ma mieć pracę, jak nie ma czego wozić, jak na 1 samochód przypada pół ładunku. | | | |
~medyk
| Mija mój 9 miesiąc współpracy. Cały czas jest tak jak od początku się spodziewałem, raz lepiej raz gorzej, jak na rynku. Zmieniłem opiekuna, nie za nic w świecie nie zgadzajcie się, aby waszym opiekunem był ten brytyjczyk!
Ciężko było się do nich dostać, ale jak już to przeczekasz to się opłaca. Nikt inny chyba nie powie inaczej, podobno od paru miesiący przyjmują przewoźników prawie tylko z rekomandacji. | -2 | | |
~grzes
| w adarze się coraz bardziej poprawia | -1 | | |