Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Firma z Bolesławca podbija Europę

ID: 144644


85% ładunków w Polsce przewożonych jest ciężarówkami. Według opublikowanego przez Komisję Europejską rankingu jakości transportu w krajach członkowskich UE, Polska zajęła ostatnie miejsce pod względem jakości infrastruktury. Są jednak firmy, które mimo niesprzyjającego otoczenia oferują usługi transportowo-spedycyjne na najwyższym poziomie.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (30)

~spedytor
jakie stawki są Wegier do Polski najczęściej na poziomie kosztów czy poniżej, z Słowacji tez? Warunki zleceń też standard? 24 godziny nie płatne itp? Za sypkie od tony, słyszałem że nie można
~Bolek
ja słyszałem że ty słyszałeś.

1

~Analizator
a znajomy mojego znajomego miał znajomego któremu jego znajomy mówił że słyszał od swojego znajomego

2

~kierowca
Firma staje się międzynarodowa, zyski stają się międzynarodowe, a kierowca zarobi pewnie po polsku no bo przecież firma musi zarobić. I tak oto cieszymy się z sukcesów...

2

~rafa
artykuł żenzda
~GLADIATOR
Do tego Pan Mariusz Kozak i jego firma TSH Polmar ma duży wkład w rozwój dzieci i młodzieży w Bolesławcu po przez wspieranie naszego Klub Sportów Walki "GLADIATOR". Wielkie podziękowania dla Pana firmy od całego Zarządu.

1

TSHPolmar
Dzień dobry.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. W tym miejscu pragniemy odpowiedzieć na pytania zamieszczone przez Państwa w komentarzach. :-)

DO SPEDYTOR:
Jeżeli posiłkujemy się ładunkami z rynku wtórnego trudno mówić nawet o zwrocie kosztów poniesionych na trasie Węgry-Polska. Stawki importowe wahają się na poziomie 50-70 centów za 1 km, dodatkowo koszty autostrad wydają się być najdroższe w Europie (a gdy jeszcze weźmiemy pod uwagę ich niewielką ilość na Węgrzech... ). Co się tyczy Słowacji – tu sprawa wygląda nieco lepiej. Stawki transportowe wahają się w okolicach 80 centów za 1 km, a warunki zleceń są dość tradycyjne – bez udziwnień. Podstawowym atutem Słowacji są dobrze działające urządzenia OBU, które na Węgrzech nie działają w ogóle. Problemem jest ich niedokładność, przez co odzyskanie nadpłaconych pieniędzy jest wręcz niemożliwe (a tę informacją dzielimy się na podstawie doświadczeń własnych i innych członków stowarzyszeń transportowych).

Dodamy jeszcze, że 24-godzinne postoje na Słowacji i Węgrzech stają się normą. Trzeba się liczyć z tym, że po godzinie 13. samochód nie zostanie już rozładowany. Dodatkowo, na terenie Słowacji obowiązuje 2-godzinna przerwa obiadowa (od godziny 12 do 14). :-)

Odpowiadając na kwestię związaną ze stawkami za sypkie towary – są one uzgadniane indywidualnie, z klientami. Płatności występują frachtowe i za tonokilometry.

DO KIEROWCA:
Firma staje się międzynarodowa, zyski stają się międzynarodowe, a kierowcy rozliczani są uczciwie, m. in. procentowo. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkim zależy na rozwoju naszej firmy. :-)

DO GLADIATOR:
Wspieran ie Klubu Sportów Walki „ GLADIATOR” to dla nas czysta przyjemność! Nic tak nie cieszy jak sukcesy młodych zawodników! :-) Pozdrawiamy cały klub!

Gdyby posiadali Państwo jeszcze jakieś pytania – z przyjemnością na nie odpowiemy.
TSH POLMAR
~XxX
Czy zatrudniacie kierowców?
~frajer
Tak zatrudniamy, ale musz doplacic do tego okolo 3500 pln na miesiac
danieldab111d
Ech, polska złość, po co te głupie komentarze? Brawo dla firmy Polmar za rzeczowe udzielanie się na forum. Nie znałem Was, ale teraz na pewno będę miło patrzył na tą działalność. Życzę wszystkiego dobrego!

2

TSHPolmar
Do XxX:
Obecnie zakończyliśmy rekrutację, jednak niewykluczone, że na przełomie czerwca i lipca będziemy powiększać naszą załogę o 3 kolejne stanowiska pracy dla kierowców. Jeśli jest Pan (tak zakładamy, ale możemy się mylić ; -) ) zainteresowany, prosimy o przesłanie CV na adres kierownika ds. Transportu i Spedycji: lukasz. pirog (małpa) tshpolmar. pl.

Do frajer:
Nie będziemy odnosić się do tego typu komentarzy.

Do danieldab11d:
Dzięk ujemy!

1

~l200
Szacun za wypowiedzi na forum, mało którą firme oficjalnie na to stać. Pozdrawiam i ignorujcie niepoważnych.

1

~ZEBI ORGINAŁ
DO KIEROWCA:
Firma staje się międzynarodowa, zyski stają się międzynarodowe, a kierowcy rozliczani są uczciwie, m. in. procentowo. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkim zależy na rozwoju naszej firmy. :-)

pozwolę sobie na wypowiedz Bardzo ważne m. in. procentowo są rozliczani kierowcy...
Nie róbcie sobie Państwo pośmiewiska na forum
Bo wszyscy kwiczą i znają ten system rozliczeń od podszewki
To ze system tak pozwala w tym kraju... to nie trza wspominać... i co za tym sie kryje

-1

~xmen
9-ma zestawami podbijaja europe. dobre sobie!!!Chyba tylko okoliczne wiochy wokół Bolesławca. I w to wątpie. Żenada

-1

~kierowca Tira
Podbijają Europe śmiech. Ludzie ale się ośmieszcie z czym na rynek z tymi 9 LKV. Ciekaw jestem ile kosztuje taka reklama. Troche pokory. Europa już dawno opanowana przez DELTE CITRONEX Maszonski KUŻNIA, ŻENADA TEN ARTYKUŁ

-1

~Rysiek
"TSHPolmar -Firma staje się międzynarodowa, zyski stają się międzynarodowe, a kierowcy rozliczani są uczciwie, m. in. procentowo. "
Ty dziadu j.. ny, ty to nazywasz uczciwością? zł... je j... ni

-1

iz862
żal, po prostu żal mi was, forumowicze. dopóki tak będzie, że Polacy nie będą potrafili cieszyć się z sukcesów Polaków (TAK, zwyczajnie cieszyć się z sukcesów innych Polaków), tak długo będziecie pogrążać ten kraj i biznes w ruinie. Bo co? Polak musi być oszustem? Napisali, że kierowcy są rozliczani m. in. procentowo, o ile mi wiadomo, to oznacza, że niekoniecznie muszą być rozliczani prowizycjnie, mogą mieć PODSTAWĘ + PROWIZJĘ, czy tak jest TSH? CZY TO BYŁOBY ZŁE ROZWIĄZANIE, KOLEDZY KIEROWCY??? Zacznijcie patrzeć trochę bardziej życzliwie, panowie i nie srajcie (za przeproszeniem) we własne gniazdo. W internecie każdy może być anonimowy i pisać co chce, ale czy nie lepiej, zamiast głupich słów napisać trochę poparcia, okazać "radość", kto wie, czy taki kontakt się wam kiedyś nie przyda? poza tym, potrafimy się łączyć w trasie, pomagać sobie, jednoczyć, a na forach jesteśmy jakąs niezorganizowaną bandą nienawidzącą siebie nawzajem. PO CO? przepraszam za emocje, ale nie mogę czytać takich rzeczy

2

~xmen
Jakby byli tacy uczciwi i płacili normalne pieniadze to kierowcy by nie odchodzili od nich. Potrzebują kierowców ciekawe tylko czemu???

-1

~Rysiek
uczciwie płacimy - % daj spokój jak to jest uczciwa zapłata - dno i jeszcze raz dno jak we wszystkich dziadowniach żerujących na wyzysku pracownika !!! na % to ja mogę się w banku umawiać albo jak bedę udziałowcem a nie pracownikiem

-1

~karo
xmen: kierowcy mogą być potrzebni bo się np. firma rozrasta. skąd masz informacje o ttym, że pracownicy odchodzą?

2

~kolezka
do iz862. Kto Twoim zdaniem potrafi się jednoczyć w trasie??? kierowcy??? chyba tylko wtedy gdy, którys fajek potrzebuje na weekendzie albo piwa, na krzywy ryj. a jeśli chodzi o pomoc to prędzej ci obcokrajowiec pomoze niż wlasny rodak.

1

~Amadeusz T.
Gratulacje dla firmy! Trzymam kciuki za dalszy rozwój i mam nadzieję na dalszą owocną współpracę między naszymi przedsiębiorstwami :)

2

~transportowiec
Firma pokazała, że ma przysłowiowe jaja i charakter odpisując na niepochlebne komentarze. Brawo! Wiele polskich przedsiębiorstw na pierwsza lepszą krytykę, choćby grubo nietrafioną, chowa głowę w piach. Proszę się uczyć od konkurencji, bo w naszym wspólnym interesie jest podwyższenie standardów!

2

~marcin
dobra przemyślana reklama
nrj-trance2
DO KIEROWCA:
Firma staje się międzynarodowa, zyski stają się międzynarodowe, a kierowcy rozliczani są uczciwie, m. in. procentowo. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkim zależy na rozwoju naszej firmy. :-)

Uczciwie procentowo?
~Rysiek
wyzysk i okradanie kierowców z ich wynagrodzeń i składek na poczet przyszłych świadczeń !!! ot taki jest koszt rozwoju firmy i jej wzrost
~AHAHAH
KIEROWCY ROZLICZANI PROCENTOWO HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH AHAHAH

1

~siwy
co nowego w tej firmie?istnieje jeszcze?
~Koks
Istnieje non stop się ogłasza czyli się dynamicznie rozwija się, dynamika pompa.
~zebra
Oto schemat myślenia PANA KIEROFFFCY MIEDZY NARODOWEGO made in Poland: wyjechać z kraju 1-go dnia miesiąca i stanąć na pierwszym parkingu. Po czym wrócić na koniec miesiąca i zsumować diety za 30 dni. No bo czy się stoi, czy się leży, się należy!!! Żaden pół mózg nie kuma, że jak auto stoi, to firma nie zarabia także, a wręcz traci grube pieniądze!!! No ale to jest poza nimi...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.149.23.124

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels