~kam
| odetnijcie ad blu tak wszystkie dziady robią a ze auto wiecej spali na to tez jest sposob 24l +0. 4 kierowca zaplaci | | | |
~TIR
| Kam. Kierowca nie zapłaci. Zapłaci złodziej i cwok udający kierowcę. | | | |
~mlody
| no to chyba cos z tym moim volvem jest cos nie tak, na komp pokazuje spalanie 29, 8 a jak zatankuje to w rzeczywistosci jest 34... auto mam przejechane 6tys km...
mlody79 a jakie miales spalanie na poczatku jak auto zaczelo jezdzic?? | | | |
~mlody79
| U mnie max rozbieznosci podczas tankowan to 0, 4l na 100km. Wszystkie volva ktore mam od nowosci po 70tys zaczynaja palic troszke mniej niz na poczatku przebiegu. | | | |
~mlody
| dzieki za informacje.. czyli czeka mnie obowiazkowa wizyta w serwisie | | | |
~xxx
| młody - a sprawdzałes czy Ciebie na CPN nie kantują? zdarzało sie ze w rzeczewistosci samochód palił 28 a jak z CPN palił 32. | | | |
~xxx
| a działa magnes w tym samochodzie? czy są jakies lepsze sposoby? | | | |
~Transportowiec ; ]
| Volvo, nie lubi ch****wych kierowców; ], dasz mi te volvo i ci wykręce 26 ; ]. a wsiądzie kto inny i będzie 40 ; ] | | | |
~ojtam
| najlepiej 20 wykrec | | | |
~xxx
| to jak z tym magnesem w nowym fh? | | | |
~...
| nie dziala | | | |
~kierowca gruchy
| "no to chyba cos z tym moim volvem jest cos nie tak, na komp pokazuje spalanie 29, 8 a jak zatankuje to w rzeczywistosci jest 34... auto mam przejechane 6tys km... "
Młody przyfiluj, czy nikt Ci nie doi kotła. Powszechna jest praktyka, że sef upuszcza szoferom zupę. | | | |
~mlody
| ~kierowca gruchy, to niezle cuda :D ale raczej to nie u mnie... ojciec by mi nie spuszczal paliwa :P | | | |
~Truckdriver
| Mi pali srednio On 29-31 /100
adblue 1, 6 l/100 | | | |
~lukasz
| 26 to ja Ci moge wykręcić w jedna strone zaladowany w druga na pusto :D | | | |
~Tadeusz
| U nas w firmie są nowe actrosy euro 6 i szef teraz zakupił 3 sztuki nowego Volva, na trasie z wyszkowa na Słowację i z powrotem 24 tony pod Silosem mercedesy wychodzą 30-31 L a VOLVO 33-34l | | | |
~Maniek
| Najlepiej zeby paliły po 15 to wtedy bylo by super a i tak kierowce za zlodzieja miec | | | |
~xXx
| a jakie ładunki wozisz? | | | |
~przem
| 500 KM euro 6. śr. spalanie z 27tys km ok 30l/100km + 2, 5l/100km adblue. (u mnie komp oszukuje rowne 2 litry, ale jak wjedziesz na serwis i powiesz ile to ci to skalibrują tylko powiedz o ile) trasy tylko anglia i francja i powrot do kraju powrót zawsze 20-25t z kraju 12-25t | | | |
~fh new 500ps
| j. w | | | |
~fh new 500ps
| jakie opinie macie koledzy o tym autku ja po przejechaniu 47856 tys km nie mam zastrzeżeń | | | |
~fh new 500ps
| widzę że niewielu jeszcze jeździ takim sprzętem, koniec pauzy pozdrawiam narka | | | |
~miły
| jakies opinie | | | |
~lik
| prosze o spalanie | | | |
~-zp
| Mi pali 2L więcej ON co poprzedni model ( poprzednio tez był fh 500, tyle ze ze euro 5 ) Ad blue spala duzo więcej co poprzedni model, ok. 5 - 8% spalania ON. W instrukcji jest napisane, ze moze tyle ad blue spalić. Im auto ma cięzej, tym więcej ad blue spala. | | | |
~-zp
| Przy 28 tyś km auto mi stanęło na autostradzie. Powód : Zapowietrzenie układu paliwowego. Uszkodzona była ( de facto fabrycznie zle złozona ) uszczelka w ręcznej pompce odpowietrzającej.
Reszta, jak narazie bez zarzutu. | | | |
~ku-ku
| Mi?To ty umiesz czytać? | | | |
~nikos
| baterie katastrofa, puzy weekendowej nie przestoisz spokojnie, trzeba ciagle przepalać, spalanie 36-37 l trasy norwegia | | | |
~maxxx
| Volvo 510KM 2014r automat spalanie na trasie valencja E-Warszawa 28-30l z chlodnią 40t w obie strony i 2-3 l adblue. przebieg 100tyś km. Wcześniej przed ułożeniem palił 30-32l. Auto z funkcją i-see-zapamiętuje górki. | | | |
~ggg
| FH 540 EURO 6 3 osiowe Spalanie trasy dania norewgia i przerzuty po norwegi (cala) srednia od 36 jak lekko do 44 jak ciezko a sa odcinki gdzie na 500 kilometrow srednia ok 50 na sto np bergen kristiansand, bremnes oslo droga 134 czy kristiansand przy pelnej lufie ryby Problemow z nim nie ma Raz jakas elektroniczna *la ze nie chcial odpalic ale odlaczenie pradu na 10 min i wsio ok A tak od tego czasu nic sie nie dzieje | | | |