ID: 143717
STRAJK KIEROWCOW POLSKICH
ID: 143717
ID: 143717
Czas w koncu postawic na swoim
Czas w koncu postawic na swoim
Posty (549)
~Ł ysy | Z innej beczki, chciałbym rozszerzyć transport o produkcję tabliczek, które macie na przednich szybach. Tak dla przykładu : "Marek sustka Damian łusymka Jak myślicie, wypali biznes? Mając taką tabliczkę potencjalny restaurator z góry będzie wiedział, czy ma do czynienia z dziadem czy z magnatem. jaką porcję, jakie danie ma przygotować. | -1 | ||
~Ł ysy | dyzio. Powiedz, jak może zabraknąc pracowników w zawodzie prostym, w którym zarabia się dwa, trzy razy więcej niż w innych prostych robotach? Puknij się w głowę. | -1 | ||
ese
| A ja widziałem w firmie przy granicy niemiecko-holendersk iej napis w polskim jezyku (nawet bezbłędnie), że przy dostrzeżonej próbie kradzieży będą wzywac policję. | |||
~dyzio | Piekarze potęgą? A z czego będą piekli jak im młynarz mąki nie sprzeda? Młynarz tez nie jest potęgą, bo co będzie mielił jak mu rolnik ziarna nie sprzeda? Rolnik też nie jest potęgą, bo co wyhoduje jak mu Bóg wody nie da albo da jej za dużo? Tylko Bóg jest potęgą, a cała reszta jest tylko narzędziem w Jego ręku czy komuś się to podoba czy nie. | |||
Nadulak
| dyzio. Wszyscy zjednoczeni też jesteśmy potęgą. Jeśli jeszcze z Bogiem, to nikt nam nie podskoczy ; -) | |||
Locio
| Łysy od rana jesteś tu na tym forum i się mądrzysz, weś się do pracy. Nie uważasz, że dzisiejszy Twój dzień będzie zaliczony do straconych. Co z tego masz, że siedzisz tu pól dnia wyzywasz ludzi? | |||
Locio
| weź się... | |||
~Ł ysy | Locio. Dzisiejszy dzień postanowiłem przeznaczyć na prześledzenie kilku giełd. W międzyczasie zaglądam na etransport. Od wypisywanych tu bredni bolą plecy, dolna część pleców. | |||
~dyzio | Ty Łysy może sam byś się puknął w głowę, bo albo nie masz pojęcia o czym piszesz albo jesteś jednym z większych prowokatorów na tym forum. Jeśli uważasz że praca kierowcy jest łatwa, prosta i pozbawiona odpowiedzialności i przyrównujesz do innych prac np sprzątaczki, malarza, hydraulika czy stolarza to się mylisz. Zawód kierowcy wiąże się z ogromną odpowiedzialnością za życie własne, kolegi, pasażerów, innych użytkowników ruchu drogowego, oraz powierzony przez pracodawcę zestaw. Powiedz jaki masz w tym interes że deprecjonujesz zawód kierowcy? | |||
~Ł ysy | Proszę o konkrety, kiedy stajecie? Trzeba urlop zaplanować. Proponuję koniec kwietnia do początku maja, tak gdzieś do szóstego. | 1 | ||
~Ł ysy | dyzio, tak uważam. Powiem więcej, w dobie nawigacji może ją wykonywać każdy złamas. | |||
~Ł ysy | dyzio. Mówiłeś coś o odpowiedzialności? Miałeś na myśli polskich szoferów? Zejdz na ziemię. | |||
~astrolog | zawód kierowcy jest cięzki tylko pytanie na ile jest wyceniony? u jednego zrobisz 2000 zł a udrugiego 2000e za podobną robotę kazdy sam za siebie odpowiada | 2 | ||
~Ł ysy | dyzio. Włąsnie przez Waszą odpowiedzialność leją Was po ryjach, wywalają na zbity pysk. Na polskim kierowcy poznała się już cała Europa. Dlaczego w ND pogonili Polaczków, zatrudniają inne wschodnie nacje? | |||
~hotelik | łysy ty zaplanuj sobie dłuższy urlop ale zakratkami | |||
~Ł ysy | Chcecie godnie zarabiać zacznijcie od siebie. Dbajcie o powierzony sprzęt, zacznijcie jeździć oszczędnie, róbcie kilometry, a wszyscy będą zadowoleni. Wam wzrosną zarobki, szefom zysk, szef nie straci płynności finansowej, bo jakiś przygłub narozrabiał. Prosta recepta na poprawę bytu, tylko który z hołociarzy przestanie kraść, chlać? | |||
~MaryjanZwasem | A co ma piekarz do tego??? Jak kierowca maki do piekarni nie przywiezez lipa hehe. Ludzie dlaczego wam tak zle to dla czego nie pojdziecie na budowe albo na produkcje, lub do biedronki za 3 tysi netto jak juz ktos napisal na tym forum??? i to 8 godzin i do domku, droga wolna panowie | 1 | ||
~Ł ysy | Strajk? Mam jeden postulat ; " wolny dostęp do kotła". | -1 | ||
chohlik
| -lysy-masz racje tyle ze jest jedno ale=jezdzic oszczednie oznacza w wydaniu polaka dokupowac paliwko za swoje/dbac o sprzet oznacza sponsorowanie awarji zwiazanych ze zuzyciem pojazdu/bezbledna jazda to juz wrecz poezja polega ona na tym ze polski szef bierze z ulicy najtanszego kierowce i mysli ze ktos za 3000zl bedzie mial umiejetnosci kierowcy ktory ponizej 5000zl nie pojedzie nawet na rozmowe wstepna... BRAWO LYSY... | |||
~Ł ysy | chohlik. Pleciesz bzdury. Kto bierze z ulicy złamasa? czy każdy z " szanujących się " jest profesjonalistą? Znam wielu przysłowiowych baranów, których nie chciałbym zatrudnić nawet za 1500zł. Oni siebie wyceniają na 5 klocków. Czy problemem jest jeździć oszczędnie? Przecież tak jeździ 80% z was, tylko 79% kradnie. Czyli na jedno wychodzi. Jeden kierowca potrafi spalić 27 litrów, drugiemu 35 jest mało. Gdzie leży przyczyna? Kogo trzeba szanować? Chłopcze skończ z tymi głupotami. Nie wszyscy szefowie są głupi. | |||
~Ł ysy | Skończmy bicie piany. Jak nie pasuje praca wypad i po temacie. Droga wolna. | |||
ese
| Nie przesadzajmy z tym szczególnym zawodem. By zdobyc zawód, trzeba skończyć choćby trzyletnią szkołę. Jak to porównać do kilkutygodniowego kursu uczącego jedynie podstaw prowadzenia pojazdu w najprostszej, najlżejszej wersji. Zwykle mały MAN-iek rzędu 160 PS z przyczepką na tandemie. Zero przepisów dotyczących przewozu. Zero dokumentów wymaganych przy tym i sposobów sposobu posługiwania sie nimi. Samo liczenie godzin pracy/prowadzenia jest dla wielu (co się to regularnie widzi) zagadnieniem prawie nie do pojęcia. Wierzę, że kiedyś bedzie można mówic o zawodzie kierowcy w Polsce | |||
~Ł ysy | chohlik. Ty jesteś dobrym przykładem polskiego złamasa. Twoje umiejętności wyceniam na max 2tyś zł. Ty zapewnie siebie wyceniasz na 2tys eur. Nie ma czasu i ochoty na szperanie w archiwum etransport. Wyszukałbym kilka tekstów świadczących o twoim profesjonaliżmie. To tyle, czas pobawić się " miętkim drucikiem". "Cza podrutować Renaty". | |||
~dyzio | Łysy, chcemy zarabiać adekwatnie do poświęconego czasu na pracę, jeśli pauza jest w kabinie to też jest praca), adekwatnie do odpowiedzialności za udział w ruchu drogowym i do odpowiedzialności za powierzony sprzęt. Jeśli Twoja flota pojazdów warta jest łącznie 10 tys. zł to sobie zatrudniaj najtańszych pracowników którzy będą chcieli dorobić na kradzieży paliwa, palet, etc. Ale jeśli Twoja flota warta jest kilkaset tys. albo kilka milionów PLN to chyba warto się zastanowić czy może lepiej zapłacić godnie i oczekiwać rzetelnego wykonywania pracy i poszanowania sprzętu. | |||
chohlik
| -Lysy-ty naprawde jestes idjota... a co do twojego, mietkiego druta, ja nadal obstawiam ze nie masz transportu tylko spedycje | |||
~Ł ysy | dyzio. Odpowiedz na proste pytanie. Po czym poznasz, że starający się o pracę jest profesjonalistą, a nie przysłowiowym idiotą? To, że chce " piuntkę, sustkę usymkę " o niczym nie świadczy. | |||
chohlik
| jesli wodule jestes jakimkolwiek wlascicielem-bo zaczynam podejzewac ze co najwyzej poganiaczem na jakiejs zlodziejskiej spedycji... =masz dostep do 3 kompow, pracujesz wieczorami, jestes ordynarny i tepy. nic sie nie znasz na mechanice samochodow ciezarowych... jak nic to nie pasuje na wlasciciela firmy transportowej | |||
~Ł ysy | " Cza ' kończyć występ. | |||
~dyzio | Wiesz Łysy, jak szukałem pracy spotkałem się z jednym biznesmenem posiadającym starą Premiumkę z burtową naczepą i nic więcej. Oczywiście narzekał na obecnego kierowcę, że mu nie wierzy bo auto paliło 37l. Podejrzewał że go okrada. Kotły zamknięte na kłódki do których kluczyki miał tylko ów pracodawca i tylko on tankował. Podejrzewam że z ciebie jest podobny biznesmen. | |||
ese
| ~dyzio (2014-04-08 15:37:14) Łysy, chcemy zarabiać adekwatnie do poświęconego czasu na pracę, jeśli pauza jest w kabinie to też jest praca), adekwatnie do odpowiedzialności za udział w ruchu drogowym i do odpowiedzialności za powierzony sprzęt... "- Czas czasowi nierówny. Trzeba go samemu wycenić. Biorąc adwokata czy innego eksperta trzeba mu zapłacić tyle, na ile on swój czas wyceni. Podobnie i tutaj. Nie wystarczy chcieć. Trzeba wycenić swój czasi i po prostu "sie szanować". | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.