ID: 143270
Brak mocy FH13-540
ID: 143270
ID: 143270
Witam,
Mam problem z mocą, auto 2010r, przebieg 500kkm, wymieniony sensor nox, filtr paliwa i powietrza. Nadal pokazuje błąd zbyt małego ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Auto na zimnym silniku kręci turbine na 3/4 skali, po rozgrzaniu tylko 1/2.
Przy podjazdach pod góre pierwszą część podjazdu (10-15sek) pokonuje sprawnie, po czym wskaźnik doładowania turbo opada do połowy i ciężko wdrapać się na szczyt.
Po odkręceniu rury między turbo a katalizatorem, turbina idzie na full.
Czy to będzie zapchany Katalizator??
Witam,
Mam problem z mocą, auto 2010r, przebieg 500kkm, wymieniony sensor nox, filtr paliwa i powietrza. Nadal pokazuje błąd zbyt małego ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Auto na zimnym silniku kręci turbine na 3/4 skali, po rozgrzaniu tylko 1/2.
Przy podjazdach pod góre pierwszą część podjazdu (10-15sek) pokonuje sprawnie, po czym wskaźnik doładowania turbo opada do połowy i ciężko wdrapać się na szczyt.
Po odkręceniu rury między turbo a katalizatorem, turbina idzie na full.
Czy to będzie zapchany Katalizator??
Posty (15)
Piotrek503
| jak w temacie... | |||
~jary | Tak. Trzeba wyczyścić i będzie OK. Mieliśmy to samo. | |||
Piotrek503
| Kolego Puchatek, w serwisie Volvo w DE wydałem prawie 1000jurków i rozłożyli już ręce tak samo jak i ja zresztą :-) | |||
Piotrek503
| Kolego Jary, gdzie oddawałeś katalizator do czyszczenia, czy to było profesionalne wypalanie? Czy można zrobić to samemu i jak? | |||
~jary | Robiliśmy to na własną rękę. Czyli udrożniliśmy katalizator własnoręcznie ; ) | |||
~fh 400 | kolo sprawdż sobie intercooler czy jest szczelny bo może być dziurawy ja miałem podobny problem w fh 400 był problem z moca i dużo paliło | |||
~warsztat sochaczew | Wyreguluj zawory, podpieraja się od temperatury. Sprawdź cooler i wszystkie łączenia do niego na końcu można podstawic drugi czujnik doladowania. Okopcony na czarno czujnik doladowania to znak, że zawory są do regulacji. Zapraszam do nas na diagnostykę. 660-984-552 / 503-364-726 Pozdrawiam | |||
~janek | Nie ma jak euro 3. Ja mam fh 12 460 z 2003r przebieg 1mln280tys km i autko ma moc turbina kreci do końca skali | |||
~wojtek | Masz zatkany tłumik albo do wymiany albo wybebesz go z tego co ka w srodku. Mielismy to samo w volvie. | |||
Piotrek503
| Czujnik w kolektorze dolotowym okopcony na czarno, wyczyszczony a następnie wymieniony w serwisie na nowy, nie pomogło. Teraz spróbuje z regulacją zaworów. Ostatnia regulacja 100kkm temu. | |||
~Warsztat sochaczew | Jak czarny czujnik to zawory do regulacji. | |||
Piotrek503
| Problem rozwiązany, katalizator wyczyszczony i autko zapiernicza aż miło :-) Dzięki za pomoc! | |||
PMPS
| Piotrek503 a jak i gdzie wyczyściłeś ten katalizator bo mi w piątek na serwisie właśnie zdiagnozowali przytkany katalizator i krzyknęli 35tyś za wymiane:-) | |||
~marcin | a umnie też nie szedł w ogóle 460 e5, całkowite brak mocy, siłownik nie otwierał turbiny bo się zapiekł, trzeba było wykreęcac i go rozruszać. | |||
~marcin | w serwisie powiedzieli by co pól roku posmarować ten siłownik by nie zapiekł się, teraz auto idzie jak trzeba |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.