ID: 143165
Dostęp do danych kierowcy
ID: 143165
ID: 143165
W Niemczech każdy pracodawca ma wgląd do danych nowo przyjmowanego kierowcy. Gdy zauważy, że delikwent zmienił około 5ciu firm w swoim plugawym żywocie to mało który a praktycznie żaden pracodawca go nie chce zatrudnić. Uważam, że w Polsce powinna powstać jak najszybciej podobna baza danych, ponieważ większość kierowców to smyki co zmieniają firmy jak rękawiczki. Tysiące z nich mają na sumieniu pracę u kilkunastu pracodawców i ciągle płaczą, narzekają jacy ich chlebodawcy paskudni i źli a sami są winni. Jeden z drugim chciałby kończyć w piątek o 13-tej i pić alkohol cały weekend a potem jechać skacowany w poniedziałkowe popołudnie, kraść paliwo, opisywać pracodawców na forum etransport (jaki to dziadtrans), płakać jak przyjdzie sunąć dach, podłączać laptopy i inne satelity a potem płakać:"szefie te baterie to szmelc", nie szanować opon na zakrętach w naczepie i zawracać gdzie popadnie a potem żądać wypłaty na czas i to w całości. A pracodawca niech ponosi wszystkie koszty.
W Niemczech każdy pracodawca ma wgląd do danych nowo przyjmowanego kierowcy. Gdy zauważy, że delikwent zmienił około 5ciu firm w swoim plugawym żywocie to mało który a praktycznie żaden pracodawca go nie chce zatrudnić. Uważam, że w Polsce powinna powstać jak najszybciej podobna baza danych, ponieważ większość kierowców to smyki co zmieniają firmy jak rękawiczki. Tysiące z nich mają na sumieniu pracę u kilkunastu pracodawców i ciągle płaczą, narzekają jacy ich chlebodawcy paskudni i źli a sami są winni. Jeden z drugim chciałby kończyć w piątek o 13-tej i pić alkohol cały weekend a potem jechać skacowany w poniedziałkowe popołudnie, kraść paliwo, opisywać pracodawców na forum etransport (jaki to dziadtrans), płakać jak przyjdzie sunąć dach, podłączać laptopy i inne satelity a potem płakać:"szefie te baterie to szmelc", nie szanować opon na zakrętach w naczepie i zawracać gdzie popadnie a potem żądać wypłaty na czas i to w całości. A pracodawca niech ponosi wszystkie koszty.
~Ludwig MTD Mikołów*.167.91.94
*.167.91.94
Posty (91)
cyferka10
| Przyłączam się do tego co napisał Nadulak. | |||
wesolek
| kierowca. 200% racji.. nie dziw się kotharsis.. ona juz przynależy do nowej generacji inteligencji polskiej, wychowanej na zasadach neokapitalizmu tzn. wyzysku człowieka (robola) przez zapyziałego polskiego psiewożnika (zwanego już teraz kapitalistą i inteligentem). ::) | -1 | ||
~Ł ysy | Kierowca z przypadku, wyrastasz na kolejnego parkingowego filozofa. Wszystko upraszczasz, spłycasz, a przez to zafałszowujesz rzeczywistość. Nie ogarniasz związku przyczynowo-skutkowe go. Dyskutujesz o skutkach pomijając przyczyny. | -1 | ||
~Ł ysy | Kierowca z przypadku. Odpowiedz na jedno pytanie. Jak można prowadzić z zyskiem transport skoro 75% przewoźników jeździ poniżej kosztów. Poradz parkingowy filozofie, co zrobić aby w takiej sytuacji wychodzić na duży plus? Wysłucham twoich rad pod jednym warunkiem, że rady nie zamienią się w przysłowiowe pier do le nie o niczym. | |||
wesolek
| L ysol jesteś w tych pozostałych 25% można jeżdzić jak duszą leasingi i kredyty wzięte na niby transport a spożytkowane na rezydencję ze stawem, Q7, i grono kochanek. jak być biedasmanem i inteligentem polskiego transportu to pełną gębą.. :) | |||
~kiero | W Niemczech nie ma takich DZIADÓW jak w Polsce to się firm nie zmienia. Uczciwa płaca uczciwa praca. Chyba, ze polski DziadDrutSznurekTran s w EU to co innego ; -0 | |||
~kiero | Błąd UE | |||
~lolek | Przewoznicy to elita. Oni zawsze wszystko wiedza najlepie. Wiec spytaj Łysy swoich jak oni to robia zer jezdza ponizej kosztow i sie opłaca. | |||
~magneto | dziad trans zawsze zostanie dziad transem i kropka. | |||
~Ł ysy | Merytorycznych odpowiedzi na moje pytania nie widać. Parkingowi mędrcy wolą wylewać pomyje lub gorzkie żale. | |||
~magneto | myśle że to dobry pomysł prześwietlić kierowce ale żeby to działało w dwie strony czli abym mógł sobie sprawdzić dziada z takich żeczy jak.. min 1. Czy ma sprawy w sądzie z kierowcami i o co 2. Czy ma długi i jakiej wielkosci 3. Czy jest duża rotacja kierowców (czy wymienia sobie kierowców jak żarowki) 4Czy jest wypłacalny 5. Czy płaci zus | |||
~Ambrozy | Proste pytanie, skoro dziady są niewypłacalne i bez przyszłości, to czego się ich trzymacie jak wystraszone dziecko spódnicy mamy? | |||
~Ł ysy | Ambroży. Zadajesz trudne pytania. Połowa tych ciuli nie łapie " w czem okoliczność ". | |||
~bala łala | co za pajac to napisał... gdyby zamknąć firmy w których płacone jest za km lub zaniżone są diety, brak dodatków za prace w nocy. . to na rynku polskim może przetrwałoby 10 procent firm.. a prostszym rozwiązaniem byłoby zamykanie właścicieli do więzienia... za te przekręty.. bo gdyby nie te PRZEKRĘTY to KIEROWCY NIE ZMIENIALIBY PRACY>a ciebie powinni złapać gacie spuścić i wystawić * na drogę sam bym stawał, zeby za każdym razem dać ci kopa PAJACU | |||
~Ambrozy | Czyli z tego bełkotu wnioskuję, "Nie będzie dziadów, my kierowcy będziemy bezrobotni"? | |||
~Ł ysy | Ambrozy. To są Twoje wnioski diametrialnie różniące się od prawd absolutnych wypowiadanych przez parkingowych przygłupów. | |||
~Ł ysy | Jeden z dyżurnych przygłupów wielka szmata przedstawił prawdę objawioną. | |||
~bala łala | do łysego... odp na Twoje pytanie... jak sobie nie radzisz to zlikwiduj firmę jak będzie mniej takich pedałów jak ty to pozostali pracodawcy bedą mogli podnieść stawki... może wtedy wrócisz i bedzie ci sie opłacało... dziwne ze w innych krajach sie oplaca i stac aby kierowcy dwa razy tyle co w Polsce zaplacic | |||
~Ł ysy | bala łala. Skoro 75 % przewoźników poslugując się twoją terminologią nie rodzi sobie, wszyscy oni powinni zamknąć firmy? | |||
~Ł ysy | Ciekawe, co na taki scenariusz powie parkingowa ellitta? Większość przewoźników zamyka firmy, chwilowo powstaje nisza, stawki idą lekko w górę. Hordy złamasów zaczynają kaklulować Q/ rwa jest zysk, jest kasa, kupujemy fury. Po kilku tygodniach złamasów jest do bólu, stawki spadają jeszcze niżej, a złamasy zostają ze złomami, leasingami. Ellitto, co " trza" zrobiç, aby nie doszło do takiej sytuacji? | |||
~Ł ysy | Ellitto, co " trza" zrobić, aby kierowcom z nowych dziadtransów żyło się lepiej? Zachęcam wszystkich parkingowych mędrców do podzielenia się swoją wiedzą. | |||
~Ł ysy | Wielka szmata znowu bredzi. Ponoć u dziadów jeździ się za kopiejki, zatem skąd gotówka na zakup fury. Ten przygłup nie rokuje poprawy. Zawsze będzie przygłupem. | |||
~Ł ysy | Dyskusja z naczelnym przygłupem forum wielką szmatą jest stratą czasu. | |||
~koltun | No i co? Łysiaczku ! | |||
~Ł ysy | " Co co " koltunie? | |||
~czesiek | .. powitać KOCHANKA swego DAGO.. !!! | |||
~Ł ysy | Zlot przygłupów trwa. Odpowiedzi zero, merytorycznej dyskusji zero. | |||
~czesiek | .. Ł ysy... a czemu to ostatnio DAGO przesiaduje na DU/PIE.. ? ??, czyżbyś ZADAŁ mu TAKI BUL... | |||
~RFN | ludwig mtd... jestes kolejnym przykładem frustrata, u którego nikt nie chce pracować, plac tyle co ww opisanych Niemczech, miej taki sam sprzet, zaoferuj takie same warunki, to i będziesz miał kierowców. ale jak sie płaci podstawę minus wszystko co możliwe, plus 2 magnesy, to masz to za co płacisz | |||
~Ł ysy | czesiek. Taki duży chłopak, a bez jaj, musi swoje plugawe teksty pisać pod głupawym nickiem. Jak coś boli to zapraszam do bezpośredniej dyskusji. Kolejny parkingowy bohater, krzykacz schowany za bezpiecznym nickiem. Nie do końca bezpiecznym. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz