Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Zdawał ktoś niedawno egzamin C+E?

ID: 142982


Wytłumaczcie jak dokładniej w kolejnosci wyglada ten egzamin bo kazdy inaczej mówi.
Czyli tak :
- najpierw 2 pytania z obsługi
- później sprzęganie
- łuk
- parkowanie
- miasto
- rozprzęganie?

Jakie swiatła sprawdza sie na obsłudze a jakie po sprzęgnięciu?
Kiedy powinno sie sprawdzic zapięcie burt, umocowanie ladunku, przed sprzegnieciem czy po?

~fediyu
*.191.25.200.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (36)

~ano
co drugi watek na tym forum jest taki ze kierowcy tak zwanych tir ow to tacy i tacy same negatywy to po co robicie prawko na takie auto, nie lepiej jest isc za ciecia
ogieńzrury
do dlaczego sam nie pojdziesz za tego ciecia nie biedziesz mial takiej opini
kamillo30
w wrocku ostatnio byłem z kolesiem to ; losowanie placu i zaraz po tym jakies plyny oleje i 2 swiatla i odrazu rozpiecie i spiecie luk manewry i miasto tak jest w WORD WROCLAW
~mysia pysia
cieciem byc to powarzna funkcja, to drugi czlowiek w firmie po prezesie!!!
~ano
jezeli jest tak zle to po co sie pchac w ten fach
ogieńzrury
ja nie placze, zrobie co mam zrobic i tyle pauzuje... wytłumacz mi to ze skoro jest tak zle to dlaczego coraz wiecej osob robi to C+E kwalfikacje i siada za fajere???
~dominik
a jak to jest chlopaki z testami? bo ucze sie z plytki cd ( ok 1000) pytan, no a na egzaminie wewnetrznym sa rowniez inne, mozna jakos zdobyc reszte pytan?
marin73
Dominik jakie testy jak masz kat C to jak robisz C+E nie masz egzaminu to po co ci testy
~ewizna
Dominik nie ucz się z płytek bo baza pytań jest ciągle powiększana aktualnie wynosi ponad 3000 pytań! Musisz ogarnąć cały aktualny podręcznik jak chcesz zdać nie ma innej opcji niestety, są strony internetowe gdzie zdający opisują zapamiętane z egzaminu pytania.
~gośc
Nie piszcie tutaj czy warto byc kierowca czy nie. Kazdy niech robi to co lubi
Temat dotyczy egzaminu wiec prosze nie zbaczac z tematu
~dominik
~ewizna
(2014-03-30 12:45:43) Dominik nie ucz się z płytek bo baza pytań jest ciągle powiększana aktualnie wynosi ponad 3000 pytań! Musisz ogarnąć cały aktualny podręcznik jak chcesz zdać nie ma innej opcji niestety, są strony internetowe gdzie zdający opisują zapamiętane z egzaminu pytania.

ale niektore pytania sa de*ilne, jaki oni maja zysk na tym ze testow nie zdam??? naprawde czesc pytan jest idiotyczna, no ale coz, jakos ludzie zdaja, ja najbardziej obawiam sie wlasnie testow, plac idzie ogarnac spokojnie, miasto tez jesli bd w miare spoko koles, tak mi sie wydaje
~kirer3rq
zapięcie burt, umocowanie ladunku sprawdza sie na obsłudze
przed sprzęgnięciem
~olik
pytania ponoć się zmieniają
~mateusz
Na egzaminie panstwowym zabezpieczenie ladunku sprawdza sie na pewno po sprzegnieciu, nie przed. Od razu po tym juz wsiada sie do auta, przygotowanie do jazdy i przystepuje do zadania ruszanie z miejsca oraz jazda pasem ruchu do przodu i do tylu, czyli "luk" :)
~rfrfg
A wie ktoś czy sprawdzenie świateł w przyczepie oraz sprawdzenie zabezpieczenia ładunku wlicza sie do tych 10 min które jest na sprzeęgnięcie czy mogę te czynnosci wykonać już po upływie tego czasu?
~rfrfg
A wie ktoś czy sprawdzenie świateł w przyczepie oraz sprawdzenie zabezpieczenia ładunku wlicza sie do tych 10 min które jest na sprzęgnięcie czy mogę te czynnosci wykonać już po upływie tego czasu?
~kier
a co na kursie nie nauczyli co i jak? ??///
~gregi
na obsłudze sprawdzasz tylko jedne światła wylosowane przez komputer czyli pozycyjne mijania drogowe awaryjne kierunkowskazu cofania przeciwmgłowe tylne stopu i jeden płyn czy chłodzący olej sygnał dźwiękowy spryskiwaczy
~gregi
później sprawdzasz burty podnosisz zaczep sprawdź drzwi i maskę bo egzaminator lubi otworzyć ustawiasz fotel kierownicę lusterka zapinasz pas włączasz silnik i światła i mówisz że jesteś gotowy do sprzęgania
~gregi
podjeżdżasz pod zaczep jak najbliżej się da regulujesz wysokość zaczepu i cofasz jak się nie zapnie to wyreguluj dyszel i poszarp autem do przodu i do tylu pomaga następnie ja spinałem przewody stronami czyli lewy elektryczny i żółty pneumatyczny następnie prawy elektryczny i abs oraz czerwony pneumatyczny sprawdzasz pożniej wszystkie światła czyli pozycyjne obrysowe awaryjne przeciwmgłowe tylne cofania oświetlenie tablicy stop kierunkowskazy
~gregi
masz na to wszystko 10minut następnie składasz podporę i wyciągasz kliny wsiadasz do auta i zapinasz pas włączasz auto światła i robisz łuk wszystko płynnie bez zatrzymania następnie zaczynasz cofać i masz na to 5min nie konczonca się liczba podjazdów raz możesz wysiąść nie możesz stanąć więcej niż jeden metr
~gregi
później masz zestawy parkowanie prostopadłe przodem wjazd przodem wyjazd tyłem oraz ruszanie ze wzniesienia oraz drugi zestaw parkowanie skośne wjazd przodem wyjazd tyłem i parkowanie prostopadłe tyłem wjazd tyłęm wyjazd przodem i jedziesz na miasto
~gregi
jeździsz po mieście i ja wracasz to masz 7min na rozprzęgnięcie czyli kliny podpora odczepienie przewodów podniesienie zaczepu i postawienie samochodu obok przyczepy egzamin zakonczony zyczę powodzenia ja zdawałem 1. 04. 2014 zdałem za drugim razem
~Maciek
zdawałem w lutym, pierw masz jeden płyn i jedno światło, te rzeczy losuje komputer jak zaliczysz zaczyna się sprzęganie 10min jak podepniesz bierzesz się za podpięcie świateł ABS i pneumatyki, podnosisz stopkę i sprawdzasz światła po wszystkim robisz łuk masz 5min po łuku masz z góry wylosowane przez komputer elementy dodatkowe są dwa zestawy, skośny przodem i parkowanie tyłem i drugi wjazd przodem wyjazd tyłem i górka, zaliczasz to i jest miasto po mieście rozprzęganie 7min i masz zdane CE WORD SUWAŁKI
~Krzysiek
Kolejność jest taka jak napisałeś. Dwa elementy z obsługi przed spięciem (np. światło i płyn czy klakson), potem jak zepniesz to wszystkie światła sprawdzasz. Na łuku możesz się podciągać dowolną ilość razy, byle byś się w czasie zmieścił i nie poszedł po liniach itp. Raz możesz wysiąść, żeby sprawdzić odległość.

Ja po egzaminie się nie rozpinałem, ale u nas, w Częstochowie to często się zdarza.
~Gugi
://m. youtube. com/watch?v=_MStCt70 PuA
~lollll
hehehe nie mow łuk, mi egzaminator cos tlumaczyl i zapytalem czy mam jechac tam na łuk to zapytal czy ogladalem robin hooda (*ał mnie i myslalem ze juz koiniec:) hehe:D i mowil ze to pas ruchu:D ja mialem sprawdzenie klaksonu i awaryjnych:D sprzeganie plac i jazda :D latwiej bylo niz na C :D
~Młody Driver
Jełopo, wszystko masz opisane na stronie internetowej WORD'u, a jak się będziesz chodził i się po parkingach pytał to nie dziw potem, że każdy co innego mówił i miało być inaczej. Najpierw obsługa, później sprzęganie i łuk, plac, miasto i na końcu rozprzęganie.
~Mss
Egzamin do łatwych nie należy, bardzo szarpie za portfel niestety... każda poprawka to 250zł i do tego jazdy doszkalające. U nas w Częstochowie nie trzeba sprawdzać ładunku i zabezpieczenia (przynajmniej w moim przypadku tak bylo). Warto zrobić taki papierek ale nie ukrywam że wszystkie uprawnienia na zawodowe prawko kosztowało mnie ok 10 tyś
~Mss
W odpowiednim rozporządzeniu wszystkie czynności są rozpisane co i jak robić po kolei
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.221.245.196

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels