Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Ile wytrzyma Volvo z przebiegiem 1mln km

ID: 141249


Witam mam do kupienia Volvo fh 440 euro 5 pierwszy właściciel pełen serwis problem w tym że ma już milion km zrobione i stąd moje pytanie czy te auto warto kupować czy teraz zacznie się sypać? Chciałbym nim zrobić 400 000 km ale jeżeli będzie się psuł to może lepiej kupić Iveco z przebiegiem 600 000 jak myślicie

~Bodexik
*.21.104.1.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (119)

~Forest glemp
Spuszczacie się nad autami, ale tylko łysy zauważył słusznie, że dużo zależy od tego kto powozi. Dobry kierowca pyknie 1, 5 mln i więcej bez problemu, gumofilec- siofer po 200 tys zakatuje każda bryke i powie; sefie sefie to auto to chu.. jowe jakieś...

2

~nikt
tylko nieświadomy por volvo 460 do renaty 460, po za tym jak dbasz tak masz ale do rzeczy kup kolego
R 500 v 8 powiedzmy z 1200000 dokręć do 2 2, 5 i sprzedaj złego słowa nie powiesz tylko z rynku niemieckiego zadbaną
~dziod
Auto z przebiegiem 2, 5 miliona km musiałoby mieć minimum 17 lat ( średni roczny przebieg 150 tys. ) ty "nikt" to faktycznie jesteś nikt.

1

~ESS
Jak ktoś dbał to milion km na Volvo to nic. Śmiało brać dbać, robić serwisy i wymieniać na czas 500 000 bez większych problemów zrobi
~dziod
A jeszcze "nikt" napisał, żeby po tych 17 latach to cudo sprzedać? Pytam się komu? Chyba drugiemu podobnemu, ale biedniejszemu przygłupowi "nikt nr2".

1

~nikt
dziod ty jesteś a*alfabeta samochodowy w * byłeś gówno widziałeś, ja kupiłem 3 latke z 602000 tyś,
ty szmaciarzu umysłowy, euro 5 jest ty przygłupie od 2005 roku

-1

~dziod
Do nikt : przebieg 200 lub 250 tys. w roku jest realny na podwójnej obsadzie, ale jeden warunek : nowe auto, tak max. do 1 mln km. Później złoma kupuje taki pajac jak ty, i jeździ od 100-140 tys. Km rocznie. A auto które przekroczyło milion nadaje się tylko na kraj ( 100 tys. rocznie) , Ew. na części. W Wielkopolsce skupuje Scanie firma spod Słupcy, 5 łatkę z przebiegiem 600-800 tys. już tam znawco motoryzacji kupisz

1

~nikt
dzięki za rehabilitacje i naukę super a*alityku z wólki
~dziod
Dostałeś lekcję jełopie, bo ty niedouczony jesteś. Przez takich jak ty, zachwalających auta z milionem w górę, stawki są takie jakie są

1

~dziod
Zmień chłopie forum na "eszrot"

1

~nikt
gdybyś miał podstawową wiedze to byś wiedział że 5 latki to dopiero auta spłacone a polityki wcześniejszej wymiany aut nie będę ci tłumaczył bo to kosmos dla ciebie
~dziod
A nie słyszałeś głąbie o 3-letnich leasingach? A nie zastanowiło ciebie, skąd się wziął ten 3-latek co go niby kupiłeś? Auto z przebiegiem ponad milion to bomba z opóźnionym zapłonem, koniec, kropka.

1

~nikt
słuchaj ty głąbie finansowy jak dla ciebie 50 tyś euro brutto nadaje się na złom to ja sobie wyobrażam jakim ty jesteś gołodupcem ty ośle.

-1

~nikt
zobacz czym pomyka 80 procent północy
~nikt
gacie też masz na kredyt 3 letni
~nikt
piszesz o stawkach, jakie ty masz pojęcie o tym w czasach jak nie było lizingów to byle jelczem zarobiłeś 4 razy tyle co teraz nowym lizingiem ty kołku. to właśnie przez te lizingi i łatwy dostęp stawki są w *
~nikt
jak jeden zapoda 5 to drugi goło*c lizingowy 10 i stawki w dół ale już niema z czego a dojdzie żnie będzie na lizingi
~dziod
Kupić milionerkę za 50 tys. euro to dopiero deal !!! Zmień głąbie profesję, bo poza robieniem wiatru i psuciem rynku niczym innym nie wykazałeś. A gacie mam codziennie świeże

1

~nikt
i będziesz jeździł krową
~dziod
Łezka się w oku kręci, Jelonek za własną kasę, jazda w koło komina, sam szef za kółkiem i w ka*ale... To było życie, nie to dziadostwo co teraz, no nie... A ty jak byłeś nikim, tam jesteś i będziesz
~dziod
Słowo kanał jest zakazane?
~nikt
wiesz co zreflektowałem się i nie będę rozmawiał z przygłupem po 6 piwach i dziurami w kieszeniach ty nie masz elementarnej wiedzy o życiu i dlatego jesteś wyrobnikiem parkingowym
~dziod
Powodzenia w dalszej karierze transportowca życzę. Słyszałem coś o premiumkach z2007 roku i przebiegach od 1100-1300 tys. Może zainteresują szanownego kolegę? Bez odbioru "panie nikt"

1

~???
~biało - żółty murzyn :)
(2015-07-24 20:56:15)


Witam kolego murzyn. Zauważyłem, że tu krążysz wiec tu napiszę co i jak z tym Strabagiem. Otóż tak jak podejrzewałem różowo to nie wygląda. Dzwoniłem do kilku oddziałów i podobnie mi opowiadano. Stawki zależą głównie od budowy i są różnie dla każdej. Stawki wahają się od 50 zł pracy 4-oski za godzinę na budowie w górę. Ta góra to zazwyczaj 80-90 zł. W zależności skąd dowozi się kruszywo stawki za km są zazwyczaj ok 3, 50 zł za km. Praca na 4-ośki nie jest cały rok. Na dzień dzisiejszy w żadnym oddziele nie przyjmują-tyle mają chętnych do pracy. Stos podań z propozycjami cenowymi-tak mi powiedziano (duża konkurencja). Oczywiście zaproponowano mi złożenie oferty. Co do zarobków kierowców w Strabagu. Niestety konkretnej odpowiedzi, czyli stawek mi nie powiedziano. Ponoć jest to tajemnicą firmy. Jednak gdy zapytałem czy są one zbliżone do ok 4 tys- powiedziano mi, że nieco powyżej, ale praca po 12-13 godz na dzień w sezonie. Czyli 34 zł na godzinę odpada. (Zapytałem wprost ile mam liczyć wypłatę kierowcy aby nie było dużej różnicy i żeby ktokolwiek chciał u mnie pracować). Oczywiście Ty możesz mieć inne info co do stawek i nawet darmowych obiadów. Ja na transporcie zęby zjadłem i wiem jedno na pewno. Zarobki w granicach 6000zł w Pl i to na legalnym tacho pozostaną długo tylko w sferze marzeń-niestety. Abyś mógł potwierdzić to co piszę proponuję podzwonić po spedycjach i wówczas uzyskasz konkretne info. Stawki są tak małe, że gdybym nie miał auta tam gdzie mam-nigdy w życiu nie zdecydowałbym się na wstawienie ciągnika pod jakąkolwiek spedycję w PL. Dziś obdzwoniłem ok 10 spedycji. Również tych cudownych z zachodu z filią w PL. Doznałem szoku. Zupełnie nie wiem jak te firmy funkcjonują przy tych stawkach jakie obecnie są proponowane przewoźnikom. Życzę wszystkim marzącym o dużej kasie i willach-powodzenia.

2

~Pan Profesor Parkingowy
i to ma was zniechęcić a dziady dalej będą sobie lody kręcić, wille budować i samochody zmieniać
~Maciej
Kolejny raz normalny człowiek zadał ciekawe pytanie a jak zwykle zrobiło sie bagno, gnój i obrażanie sie... smutne bo jednak wiekszosc w tej branży to "gumowe buty"-powinno wszystkim byc wstyd!

2

~Maciej
A nawiazujac do pytania:Volvo z 1mln nie jest ryzykiem. mam 2 takie w firmie i chodza bez zarzutu. Polecam po zakupie odwiedzic serwis-tam ok 10. 000zaplacisz ale na kolejne 400. 000 bedziesz mial spokój. Nie wahaj sie.

2

~ace
ja sprzedalem w maju volvo z przebiegiem 1, 6 mln euro 3 2002 rok, chodzilo jak po*e zero problemow

1

ese
~Pan Profesor Parkingowy
(2015-07-24 23:32:00) i to ma was zniechęcić a dziady dalej będą sobie lody kręcić, wille budować i samochody zmieniać"-

Słusznie. Nie ma co czekać tylko brać się za robotę na swoim i jednocześnie szukać działki (dużej) na willę, oraz zamawiać konkretne auto dla siebie.

1

~...
Kolega pytał o auto a nie o dochody z transportu, jak zawsze kilku buraczków psuje opinie wszystkim transportowcom masakra.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 35.172.194.25

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels