ID: 141249
Ile wytrzyma Volvo z przebiegiem 1mln km
ID: 141249
ID: 141249
Witam mam do kupienia Volvo fh 440 euro 5 pierwszy właściciel pełen serwis problem w tym że ma już milion km zrobione i stąd moje pytanie czy te auto warto kupować czy teraz zacznie się sypać? Chciałbym nim zrobić 400 000 km ale jeżeli będzie się psuł to może lepiej kupić Iveco z przebiegiem 600 000 jak myślicie
Witam mam do kupienia Volvo fh 440 euro 5 pierwszy właściciel pełen serwis problem w tym że ma już milion km zrobione i stąd moje pytanie czy te auto warto kupować czy teraz zacznie się sypać? Chciałbym nim zrobić 400 000 km ale jeżeli będzie się psuł to może lepiej kupić Iveco z przebiegiem 600 000 jak myślicie
~Bodexik*.21.104.1.ipv4.supernova.orange.pl
*.21.104.1.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (119)
~Forest glemp | Spuszczacie się nad autami, ale tylko łysy zauważył słusznie, że dużo zależy od tego kto powozi. Dobry kierowca pyknie 1, 5 mln i więcej bez problemu, gumofilec- siofer po 200 tys zakatuje każda bryke i powie; sefie sefie to auto to chu.. jowe jakieś... | 2 | ||
~nikt | tylko nieświadomy por volvo 460 do renaty 460, po za tym jak dbasz tak masz ale do rzeczy kup kolego R 500 v 8 powiedzmy z 1200000 dokręć do 2 2, 5 i sprzedaj złego słowa nie powiesz tylko z rynku niemieckiego zadbaną | |||
~dziod | Auto z przebiegiem 2, 5 miliona km musiałoby mieć minimum 17 lat ( średni roczny przebieg 150 tys. ) ty "nikt" to faktycznie jesteś nikt. | 1 | ||
~ESS | Jak ktoś dbał to milion km na Volvo to nic. Śmiało brać dbać, robić serwisy i wymieniać na czas 500 000 bez większych problemów zrobi | |||
~dziod | A jeszcze "nikt" napisał, żeby po tych 17 latach to cudo sprzedać? Pytam się komu? Chyba drugiemu podobnemu, ale biedniejszemu przygłupowi "nikt nr2". | 1 | ||
~nikt | dziod ty jesteś a*alfabeta samochodowy w * byłeś gówno widziałeś, ja kupiłem 3 latke z 602000 tyś, ty szmaciarzu umysłowy, euro 5 jest ty przygłupie od 2005 roku | -1 | ||
~dziod | Do nikt : przebieg 200 lub 250 tys. w roku jest realny na podwójnej obsadzie, ale jeden warunek : nowe auto, tak max. do 1 mln km. Później złoma kupuje taki pajac jak ty, i jeździ od 100-140 tys. Km rocznie. A auto które przekroczyło milion nadaje się tylko na kraj ( 100 tys. rocznie) , Ew. na części. W Wielkopolsce skupuje Scanie firma spod Słupcy, 5 łatkę z przebiegiem 600-800 tys. już tam znawco motoryzacji kupisz | 1 | ||
~nikt | dzięki za rehabilitacje i naukę super a*alityku z wólki | |||
~dziod | Dostałeś lekcję jełopie, bo ty niedouczony jesteś. Przez takich jak ty, zachwalających auta z milionem w górę, stawki są takie jakie są | 1 | ||
~dziod | Zmień chłopie forum na "eszrot" | 1 | ||
~nikt | gdybyś miał podstawową wiedze to byś wiedział że 5 latki to dopiero auta spłacone a polityki wcześniejszej wymiany aut nie będę ci tłumaczył bo to kosmos dla ciebie | |||
~dziod | A nie słyszałeś głąbie o 3-letnich leasingach? A nie zastanowiło ciebie, skąd się wziął ten 3-latek co go niby kupiłeś? Auto z przebiegiem ponad milion to bomba z opóźnionym zapłonem, koniec, kropka. | 1 | ||
~nikt | słuchaj ty głąbie finansowy jak dla ciebie 50 tyś euro brutto nadaje się na złom to ja sobie wyobrażam jakim ty jesteś gołodupcem ty ośle. | -1 | ||
~nikt | zobacz czym pomyka 80 procent północy | |||
~nikt | gacie też masz na kredyt 3 letni | |||
~nikt | piszesz o stawkach, jakie ty masz pojęcie o tym w czasach jak nie było lizingów to byle jelczem zarobiłeś 4 razy tyle co teraz nowym lizingiem ty kołku. to właśnie przez te lizingi i łatwy dostęp stawki są w * | |||
~nikt | jak jeden zapoda 5 to drugi goło*c lizingowy 10 i stawki w dół ale już niema z czego a dojdzie żnie będzie na lizingi | |||
~dziod | Kupić milionerkę za 50 tys. euro to dopiero deal !!! Zmień głąbie profesję, bo poza robieniem wiatru i psuciem rynku niczym innym nie wykazałeś. A gacie mam codziennie świeże | 1 | ||
~nikt | i będziesz jeździł krową | |||
~dziod | Łezka się w oku kręci, Jelonek za własną kasę, jazda w koło komina, sam szef za kółkiem i w ka*ale... To było życie, nie to dziadostwo co teraz, no nie... A ty jak byłeś nikim, tam jesteś i będziesz | |||
~dziod | Słowo kanał jest zakazane? | |||
~nikt | wiesz co zreflektowałem się i nie będę rozmawiał z przygłupem po 6 piwach i dziurami w kieszeniach ty nie masz elementarnej wiedzy o życiu i dlatego jesteś wyrobnikiem parkingowym | |||
~dziod | Powodzenia w dalszej karierze transportowca życzę. Słyszałem coś o premiumkach z2007 roku i przebiegach od 1100-1300 tys. Może zainteresują szanownego kolegę? Bez odbioru "panie nikt" | 1 | ||
~??? | ~biało - żółty murzyn :) (2015-07-24 20:56:15) Witam kolego murzyn. Zauważyłem, że tu krążysz wiec tu napiszę co i jak z tym Strabagiem. Otóż tak jak podejrzewałem różowo to nie wygląda. Dzwoniłem do kilku oddziałów i podobnie mi opowiadano. Stawki zależą głównie od budowy i są różnie dla każdej. Stawki wahają się od 50 zł pracy 4-oski za godzinę na budowie w górę. Ta góra to zazwyczaj 80-90 zł. W zależności skąd dowozi się kruszywo stawki za km są zazwyczaj ok 3, 50 zł za km. Praca na 4-ośki nie jest cały rok. Na dzień dzisiejszy w żadnym oddziele nie przyjmują-tyle mają chętnych do pracy. Stos podań z propozycjami cenowymi-tak mi powiedziano (duża konkurencja). Oczywiście zaproponowano mi złożenie oferty. Co do zarobków kierowców w Strabagu. Niestety konkretnej odpowiedzi, czyli stawek mi nie powiedziano. Ponoć jest to tajemnicą firmy. Jednak gdy zapytałem czy są one zbliżone do ok 4 tys- powiedziano mi, że nieco powyżej, ale praca po 12-13 godz na dzień w sezonie. Czyli 34 zł na godzinę odpada. (Zapytałem wprost ile mam liczyć wypłatę kierowcy aby nie było dużej różnicy i żeby ktokolwiek chciał u mnie pracować). Oczywiście Ty możesz mieć inne info co do stawek i nawet darmowych obiadów. Ja na transporcie zęby zjadłem i wiem jedno na pewno. Zarobki w granicach 6000zł w Pl i to na legalnym tacho pozostaną długo tylko w sferze marzeń-niestety. Abyś mógł potwierdzić to co piszę proponuję podzwonić po spedycjach i wówczas uzyskasz konkretne info. Stawki są tak małe, że gdybym nie miał auta tam gdzie mam-nigdy w życiu nie zdecydowałbym się na wstawienie ciągnika pod jakąkolwiek spedycję w PL. Dziś obdzwoniłem ok 10 spedycji. Również tych cudownych z zachodu z filią w PL. Doznałem szoku. Zupełnie nie wiem jak te firmy funkcjonują przy tych stawkach jakie obecnie są proponowane przewoźnikom. Życzę wszystkim marzącym o dużej kasie i willach-powodzenia. | 2 | ||
~Pan Profesor Parkingowy | i to ma was zniechęcić a dziady dalej będą sobie lody kręcić, wille budować i samochody zmieniać | |||
~Maciej | Kolejny raz normalny człowiek zadał ciekawe pytanie a jak zwykle zrobiło sie bagno, gnój i obrażanie sie... smutne bo jednak wiekszosc w tej branży to "gumowe buty"-powinno wszystkim byc wstyd! | 2 | ||
~Maciej | A nawiazujac do pytania:Volvo z 1mln nie jest ryzykiem. mam 2 takie w firmie i chodza bez zarzutu. Polecam po zakupie odwiedzic serwis-tam ok 10. 000zaplacisz ale na kolejne 400. 000 bedziesz mial spokój. Nie wahaj sie. | 2 | ||
~ace | ja sprzedalem w maju volvo z przebiegiem 1, 6 mln euro 3 2002 rok, chodzilo jak po*e zero problemow | 1 | ||
ese
| ~Pan Profesor Parkingowy (2015-07-24 23:32:00) i to ma was zniechęcić a dziady dalej będą sobie lody kręcić, wille budować i samochody zmieniać"- Słusznie. Nie ma co czekać tylko brać się za robotę na swoim i jednocześnie szukać działki (dużej) na willę, oraz zamawiać konkretne auto dla siebie. | 1 | ||
~... | Kolega pytał o auto a nie o dochody z transportu, jak zawsze kilku buraczków psuje opinie wszystkim transportowcom masakra. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.