Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

zjazd z zagranicy

ID: 141245


witam
ruszyłem dwie 10-tki, pierwszą 11min, drugą 8min, w piątek ruszałem od niemca i dojazd do bazy zajął mi 9:55, jak sensownie i logicznie opisać to? wiem że to żadne tłumaczenie nie jest ale dodam że tacho mam czyste, żadnych przegięć oprócz tego co teraz opisałem

~Jan
*.internetdsl.tpnet.pl

Posty (33)

~Artur
~kiero "Ty" to wogule jesteś prowokatorem mam wrażenie że prowadzisz Bar z Piwem i między jednym a drugim klientem Ci się nudzi
~Matek
jesli to jest tak jak piszesz tylko te pare minut to ja opisał bym to tak na wydruku :

Art. 12/561/2006
Dla zapewnienia bezpieczeństwa ładunku w celu dotarcia do bezpiecznego parkingu wydłużam czas jazdy z powodu... (wymienić jeden z powodów np) braku miejsc na parkingu / objazdu na drodze... , / złych warunków pogodowych.

Podpis kierowcy

Tylko co do tego art. 12 to podstawa aby nie zbyt często go stosować bo jak to we wszystkim i w czasie pracy przegięcia nie przejdą :) a jeśli reszte czasu masz z 28 dni spoko to kontrolujący z mojego doświadczenia nie powinien robić problemów.
Pozdrawiam

1

~Jan
jednak wolę przegiąć nawet 2h niż pineske zapinać

1

~Artur
~Matek, ~Jan racja Panowie żadnych jazd na "kamieniu" lepiej opisać, mieć czyste sumienie

1

~Jan
dokładnie, ciekawe co ten szybki bill zrobi gdy dojdzie do tragedi
~Młody Lisek
Dokladnie nie bojmy się opisywac, niektórzy strasza 1min we francji 100e itd. ostatnio przy kontroli zandarmow dzień wcześniej 10. 31 jazdy opisane ale nie dalem wydruku ciekawy byłem czy się doczepi ale oddal karte bez problemu proszę jechać. lepiej 2g przepierniczyc niż 10 min na kamyczku jechać.
~Artur
historia mojego kolegi jechał na "kamieniu" nie szczęśliwie weszła mu starsza Kobieta na pasy nie zdarzył, Kobieta zgineła, Sąd tłumaczenie że Pani weszła 3 metry przed pojazdem, Sąd Pana nie powinno być w tym momencie na drodze, 2 lata dostał myślę ze i tak dobrze
TGV
magnesiarze i inni różni jeżdzący "na zderzaku" 90km/h pseudo zawodowcy to tzw "kierowcy sezonowi" jeżdza do pierwszego wypadku albo do pierwszej wpadki na kontroli
ja sie tymi matołami nie przejmuje i jak nadalej omijam z daleka tych oszołomów
~Mlody
Artur a co to da czy na kamieniu czy na przegietym czasie ( np 11h jazdy) w jednym jak i drugim przypadku nie powinno byc cie na drodze !! ja tam wole kamienia przykleic bo wroce do domu i juz jestem spokojny a wy 28 dni sracie w siedzenie jak slyszycie ze jest lapanka :d i niech nikt nie wciska kitu ze zandarm nic nie powie na 11 h jazdy nawet jak sie opisze wydruk. pozdro

-1

~kiero
dokładnie, lepiej sobie magnes podczepić i te 700-800 km do domu na spokojnie przyjechać

-1

~Artur
~Mlody jeszcze musisz swoje w życiu przejść, jak byś na tym "kamieniu" wypadek spowodował "nie daj borze" to co jest ważniejsze? żołnierzu? to ze byłeś na "kamieniu" czy na przegiętym tacho?

1

PrzPrz
~kiero: Gdyby nie Twoja poprzednia wypowiedź z 17:48:33, to uznałbym, że ironizujesz...
Skoro jednak nie ma w niej ironii - to nie rozumiem, czemu dopuszczasz tylko 700-800 km?
Może całkiem odłącz i wyciep za okno tachograf, i całą traskę np. E-F-B-NL-D-PL machnij na strzała... Co to dla Ciebie...
~Mlody
Artur napisales ze 2 lata twoj kolo dostal jak przejechal babcie. myslisz ze dostalby mniej jakby mial juz 11h jazdy? ?
~kiero
do tej listy dołącz jeszcze... LT-PL nie jestem dumny ale bywało że po 2 tyś km "na szczała się szło"
TGV
magnesiarze kamieniarze to margines tej branży
pseudo zawodowcy
kierowcy "jednego sezonu"

nawet sie nie zniżam do ich poziomu żeby z nimi dyskutowac

1

PrzPrz
~kiero: Fajnie... A potem płacz, że frachty tanie i zarobki niskie...
~Artur
~Mlody na "kamieniu" jesteś Przestępcą, a na przegiętym tacho to wykroczenie, myślę że to dwie duże różnice nie sądzisz?
~kiero
spokojnie, już nie pracuje w tej firmie. Wiem tylko że 3 dni po mnie przyszedł jakiś cymbał i tak jeździ do dziś czyli około 8 miesięcy
~Mlody
TGV a ja p. i. e. r. d. o. l. e takich placzkow jak ty ! zarabiasz 5tys zl moze zjedziesz co 2 weekend do domu na 45 godzin. HAHA smiech mnie ogarnia !! wole z magnesem co weekend w domu i zarabiac 6000tys zl. !! juz widze jak ty w latach 90 jezdziles na tacho... widziales tacho jak swinia niebo !! paka

-1

~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
artur to samo sad by powiedzial twojemu koledze jakby jechal bez mg i mial przegiete tacho nawet o 1min.
PrzPrz
~Artur: Niestety, w świetle polskich przepisów 11h dziennego czasu prowadzenia pojazdu - zarówno z magnesem, jak i bez magnesu - to wykroczenie...
Różnią się jedynie wysokością kary...
Z tym, że 11h przedłużone na podstawie art. 12 R561/2006 i prawidłowo udokumentowane - wykroczeniem nie jest.
Natomiast - żeby art. 12 R561/2006 miał zastosowanie, przedłużenie czasu prowadzenia nie może doprowadzić do zagrożenia bezpieczeństwa drogowego (to jest jeden z warunków określonych w art. 12 R561/2006).
PrzPrz
~Mlody: Pozostało mi życzyć Ci codziennych kontroli ITD, BAG, VOSA i wszelkich innych służb - może to Ciebie otrzeźwi... Lata 90 skończyły się w latach 90 - teraz mamy drugą dekadę XXI wieku.
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
panie sedzio przegialem tacho o te 55min zeby na weekend byc w domu.
~Artur
~Mlody, słuchaj starszego żaden pieniądz nie jest warty tego żeby "przeginąć" bo tak naprawde nie robisz tego dla Siebie tylko dla firmy a Ty, jesteś tylko ofiarą. . . (ok dzisiaj Mi nie wierzysz ale kiedyś wspomnisz Moje słowa} Pozdrawiam Szerokości :)
~Mlody
PrzPrz ale co dadza te kontrole? ? zupelnie nic kolego !! w nocy przez pl ide na lewej karcie, dojezdzam do granicy loguje swoja karte, urlopowke mam i jestem czysty jak łza. Takze kontrole mi nie sa straszne :D
~Artur
PrzPrz ok masz racje, ale dopóki nie masz wypadku, sorki Panowie ale uciekam bo mam imprezkę Pozdrawiam Cześć :)
PrzPrz
~\\\\\\\\\ \\: Kierowca mógł skorzystać z art. 12 R561/2006 "Pod warunkiem, że nie zagraża to bezpieczeństwu drogowemu oraz umożliwia osiągnięcie przez pojazd odpowiedniego miejsca postoju". Fakt, że potrącił babcię - wcale nie musiał wynikać ze zmęczenia wynikającego z przedłużenia czasu prowadzenia pojazdu. Dobry adwokat - wybroniłby kierowcę w takiej sytuacji, a jeszcze dostałoby się pracodawcy z tytułu naruszenia art. 10 ust. 2 R561/2006 ("Przedsiębiorstwo transportowe organizuje pracę kierowców (... ) w taki sposób, aby kierowcy ci mogli przestrzegać przepisów rozporządzenia (EWG) nr 3821/85 oraz przepisów rozdziału II niniejszego rozporządzenia. (... ) ").
Na magnesie - kierowca nie jest chroniony w żaden sposób.
PrzPrz
~Mlody: Niech Cię złapią na lewej karcie...
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
przprz takie tlumaczenie jest smieszne.
PrzPrz
~\\\\\\\\\ \\: Przykro mi, ale nie rozumiem Twojego poczucia humoru i niestety nie widzę, co w tym śmiesznego...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.59.92.247

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels