ID: 139555
RENAULT PREMIUM 420 DCI TRZESIE
ID: 139555
ID: 139555
Witam. Mam taki problem ze w czasie jazdy bardzo zaczyna mi trząs cdalym autem, takjakby kabina ale gdy zatrzymam sie i zgasze auto ponownie odpale to zanowu jest dobrze. Czasami kilka razy dziennie mi sie to dzieje i tak musze wlasnie gasic i odpalac co to moze byc???
Witam. Mam taki problem ze w czasie jazdy bardzo zaczyna mi trząs cdalym autem, takjakby kabina ale gdy zatrzymam sie i zgasze auto ponownie odpale to zanowu jest dobrze. Czasami kilka razy dziennie mi sie to dzieje i tak musze wlasnie gasic i odpalac co to moze byc???
~marek*.219.97.205
*.219.97.205
Posty (15)
~marek 11 lat temu | jak w temacie... | |||
Ł ysy
11 lat temu | Wtrysk się zawiesza. Nowy 1200zł, regeneracja 350zł. Zmień paliwo na normalne. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ 11 lat temu | lysy ty sam grzebiesz w tych swoich wrzodach (za inne okreslenie posadzony bylbym o bluznierstwo)? | |||
Ł ysy
11 lat temu | Kreskowany przygłupie, ciągle na bezrobociu? Żółć już ci się nosem wylewa? | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ 11 lat temu | widze ze dzisiaj blyszczysz elokwencja, kultura i taktem. | |||
~marek 11 lat temu | spokojnie panowie ja tylko szukam pomocy bo bylem u mechanika to stwierdzil ze to wina pedalu gazu a do drugiego dzwonilem to powiedzial ze gorski sie otwiera. WIEC GORSKI ODLĄCZONY A I TAK TRZESIE AUTEM i teraz nie wiem czy kupowac ten pedal gazu czy co innego wogole to jest. | |||
Ł ysy
11 lat temu | marek. defekt padału gazu objawia się zupełnie inaczej. Nie reaguje na wciśnięcie, a za moment pełna kita. To forum ma swój koloryt. Wielu przygłupów nie ma nic do powiedzenia z prostej przyczyny, totalny brak elementarnej wiedzy. Jednak lubi sobie poszczekać. Kreskowany przygłup jest doskonałym przykładem bezrobotnego ciula z zerowym pojęciem o zawodzie, ale z wyszczekanym ryjem. | |||
~st01 11 lat temu | Pedał gazu spróbuj sprawdzić - jak zaczyna trzepać to rozpędzaj tempomatem - jak przestanie to może być pedał gazu. | |||
~m73 11 lat temu | zawiesza ci się wtrysk mój tak robił na 1200 obrotów jak nie przekroczyłem było ok. | |||
~marek 11 lat temu | wlasnie kiedy bujam sie pod gorke to tak zaczyna szarpac to wlasnie bylby ten wtrysk??? ale to trzeba wszystkie zmienic czy to jakos sprawdza ktory jest do wymiany??? | |||
Ł ysy
11 lat temu | marek. Konieczna wizyta w serwisie, konieczny komputer. Określą, który wtrysk siedzi i tyle. Zajmiesz się jednym, na cholerę zmieniać /regenerować wszystkie? Wyczyść zbiornik paliwa, zmień filtry, szybka odnowa pompy wstępnego ciśnienia i do przodu. | |||
Ł ysy
11 lat temu | Możesz też poważnie pokraktować brednie etransportowych przygłupów. Twoja sprawa. | |||
~marek 11 lat temu | a oprocz servisu to ktos jakis dobry fachura jest gdzies w lodzkim by to zrobic??? | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ 11 lat temu | smardzewicki pajac sie uwaza za znawce to moze do niego podjedz to ci posprawdza. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ 11 lat temu | on juz udowodnil kiedys swoja wiedze na temat CR stwierdzeniem ze kazda osobowka i dostawczak musi posiadac elektryczna wstepna pompke paliwa, |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.