Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

daf cf 430 vs renault premium dxi 440

ID: 139489


Witam,
Chciałbym zasięgnąć porady jak wypada premiumka dxi 440 w porównaniu z dafem cf430. Auto potrzebne mi pod wannę i priorytetem jest waga. Użytkuję już jednego cfa 430 i jestem zadowolony, niestety nie mogę znaleźć drugiego takiego w sensownym stanie. Będę bardzo wdzięczny za wszystkie uwagi na temat Premium dxi 440 (2005-2007r).

~wojtek
*.dynamic.play.pl

Posty (14)

~wojtek
jak w temacie...
~Dafisko
Ja proponuje pod wanne cf-a premiumka dobra ale na asfalt a wiadomo ze przy wannie to i w teren trzeba a delikatne plastiki reni czesto lubia pekac. Jak dlamnie jest za delikatna do takiego transportu
~FAN_VOLVO
Nie miałem nigdy styczności ani z jednym ani z drugim, ale z tego co słyszałem wśród chłopaków te dxi dają rade niby Volvo ale do Volva to im sporo brakuje, aha no i zależy czy automat czy manual, bo jeżeli chodzi o manuale to przeważnie są bez blokad mostu, co dziwne każdy automat ma blokadę. A wiesz że bez tego ani rusz tymbardziej na patelni. jedyne co złe o dxi słyszałem to ze padają mosty. Jak masz trochę więcej gotówki pokuś się o Volvo a nigdy nie będziesz żałował.
~wojtek
Tylko i wyłącznie manual wchodzi w grę, a co do volvo to chyba sporo cięższe od cfa czy premiumki, a robote mam płatną za tony więc każdy kg cenny.
~FAN_VOLVO
No to tak jak pisałem raczej rzadko spotkać manuala z blokadą mostu, oglądałem pare tych dxi, miałem kupić ale praktycznie wszystko było w automatach i wziąłem kolejne Volvo. Co do dxi nie masz sie co bać u nas w Świętokrzyskim jezdzi setki tych premiumek i ludzie nadal je kupują czyli muszą sie sprawdzać i to prawda są lekkie.
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\
kuku
lysy o dxi to bedzie mogl sie wypowiedziec gdzies za 10 lat, jak do takich nowosci dorosnie.
~wojtek
Zaskoczyłeś mnie tym brakiem blokady przy manualnej skrzyni, bez tego ani rusz na kopalni...
~75. 310
Renatka za delikatna Sam jezdze CF-em i innego auta nie chce twarde bez plastikow niedozdarcia
~HAHA
mam od nowosci 20 sztuk w firmie i spalanie przy ladunku 22tony caly czas spalanie 24-26literek tylko kraj
~HAHA
tu pisza sami co chyba sprzedaja di. zla ja jak jade sam to w 20 litrach sie mieszcze
~kas
tylna os w dafie na jest drązkach które szybko sie wyrabiają, premiumka lepsza pod wanne daf dobry na rowny asfalt
~wojtek
A jak wygląda problem elektroniki w Premium?? Czy nie trzeba co kilka dni na komputer jeździć aby kasować błędy z komputera?
~wojtek
up.
~wojtek
Nikt nie podpowie jak od strony elektroniki wygląda premiumka? Strasznie dużo błędów łapie? ?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.116

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels