ID: 138405
mercedes actros mp4 i jego wady...
ID: 138405
ID: 138405
Witam.
obecnie mam mozliwość prowadzenia tego auta, niestety juz od samych początków pojawiły się problemy mianowicie :
1. akumulatory lub tez alternator
( nie jest w stanie naładować ich do końca podczas np. pauzy weekendowej, nawet 1 h nie daje możliwości na uzupełnienie braku energii)
2. automatyczna skrzynia biegów
( tryb aeconomy jest tragiczny, strasznie długo mysli i wcale nie daje takiego małego spalania jak pokazuje komputer pokładowy, wyliczenia z zatankowanych litrów i przejechanych kilometrow sa całkowicie inne)
3. Actros 4 generacji 1842 ma pojemnośc 13l i niby 420 KM, niestety to tylko teoria w praktyce Volvo FH13 400KM jest o wiele mocniejsze.
Będę wdzięczny za inne informacje na temat tego "Mietka"
Licze na konkretne odpowiedzi na poziomie oraz dobre rady.
Pozdrawiam i życze miłego weekendu
Witam.
obecnie mam mozliwość prowadzenia tego auta, niestety juz od samych początków pojawiły się problemy mianowicie :
1. akumulatory lub tez alternator
( nie jest w stanie naładować ich do końca podczas np. pauzy weekendowej, nawet 1 h nie daje możliwości na uzupełnienie braku energii)
2. automatyczna skrzynia biegów
( tryb aeconomy jest tragiczny, strasznie długo mysli i wcale nie daje takiego małego spalania jak pokazuje komputer pokładowy, wyliczenia z zatankowanych litrów i przejechanych kilometrow sa całkowicie inne)
3. Actros 4 generacji 1842 ma pojemnośc 13l i niby 420 KM, niestety to tylko teoria w praktyce Volvo FH13 400KM jest o wiele mocniejsze.
Będę wdzięczny za inne informacje na temat tego "Mietka"
Licze na konkretne odpowiedzi na poziomie oraz dobre rady.
Pozdrawiam i życze miłego weekendu
~kierowca Actrosa*.128.80.11
*.128.80.11
Posty (133)
~filip | W moim egzemplarzu jest problem trzymaniem kierunku jazdy. Serwis rozkłada ręce i nic nie potrafi zrobić. | |||
~filip | A wskaźnik naladowania akumulatora najlepiej zlecić jego usuniecie, bo jest wadliwy. | |||
januss
| bo ramy się nie prostuje ; -D | |||
~filip | Tempomat pod górkę daje rade, ale mam ppc i trzeba je odpowiednio ustawić. | |||
~filip | Rama nie była prostowana, bo samochód jest od nowego eksploatowany. | |||
~kierowca Actrosa | visitors - moj bedzie mnie kosztowal po slpacie leasingu wiecej niz dobra scania. Faktem jest to ze polecialem na to spalanie. salon mercedesa w ktorym bralem auto nie bedzie zainteresowany przejeciem auta podczas leasingu takie zasady, jezeli bym mial kilka aut to by za jakis procent wartosci to auto zabrali wiadomo i tak jestem stratny. co miales na mysli sprzedazy MP4 ze slaba? popatrz ile teraz jezdzi MB na zachodzie cena robi swoje | 1 | ||
visitors
| mp4 jest taka tania? to dlaczego ich tyle jezdzi? bo przewoznicy maja za duzo wolnej gotowi i kupuja jedno z drozszych aut na rynku dla swojego widzimisie? nie sadze. albo masz pecha i trafiles na jakis gorszy egzemplarz, albo wybrales za slaby silnik do tegco wozisz, albo jeszcze sie auto " nie ulozylo " albo paliwo nie teges ( wszystko to ma wplyw na spalanie ) albo cos innego. tak czy siak. nie dlatego sie mp4 tak sprzedaja, bo maja gwiazde z przodu | |||
~filip | Może masz źle dobrane przełożenie mostu i silnika do ładunków ib tras na których jeździsz? | |||
~filip | W moim egzemplarzu nie przekracza średnie spalanie 27 litrów. | |||
~kierowca Actrosa | osobiscie dla mnie ronoma jest Volvo lub Scania nie "gwiazdka" moje auto powinno dawac sobie rade bez zadnego problemu z tymi ladunkami i daje rade niestety systemy ktore posiada tego jednak nie potrafia i wcale nie ulatwiaja mi zycia wrecz przeciwnie. Obecnie MP4worka jak poprzednik Scania R420 przewozi tylko sprzet rolniczy na specjalistycznych naczepach, posiadam rowniez Volvo FH 13 400 KM ktore pracuje w identyczny sposob. Z tego miejsca chciałbym ostrzec innych potencjalnych kupców MP4 jako niestety niezadowolony klijent, co jak co ale osobowe Mercedesy to Klasa sama w sobie ale jednak dla profesjonalistow w transporcie sa inne marki. Jezeli macie jakies rady co do poprawy eksploatacji MP4 to z mila checia je sprawdze. | |||
~ćieć z Pacanowa | Przejedz 80 tys. i zglos sie. Musisz sie dozo uczyc. Prawo jazdy dal ci pewnie prezes PGR-u krotko przed bankructwem. Pojecie o jezdzie i technice=0, 00 | |||
~ćieć z Pacanowa | ~kierowca Actrosa (2014-01-19 15:35:17) tempomat haha juz nawet ustawilem do +4 i zanim ta echnologia sie zorientuje ze jest gorka i bedzie potrzebowal wiecej obrotow a inaczej mowiac tego jego zlotego momentu obr. to jest za pozno, Predictive Powertrain Control nie masz tego na pokladzie i dyskutujesz o technice. kiedys byly szkoly dla kierowcow dzisiaj kazdy pajac ma lejce na Tiry. | |||
~Tom | Tych aut jezdzi naprawde mnóstwo szczegolnie z motorem 450km. Jakies opinie? | |||
~burak | ~kierowca Actrosa (2014-01-19 15:08:09). Jelcz jest nieskomplikowany dlatego dobry dla burakow. | |||
innapraca
| ostanio latałem mp4 i jedyne co miłowspominam z tej firmy to auto, generalnie calkiem przyjemne, jak sie siedzi w budzie kilka tygodni, ergonomia super, bardzo wgodny fotel z mega pełną opcją regulacji, krzyż sobie troche odpoczął po dafie. Spalanie, z tego co liczyłem to około 0, 5 l rożnicy na niekrozyść w stosunku do kompa. Tryb economic to koszmar, na tempomacie też słabo chodzi. To jest ekonomiczny muł nie przeznaczony do latania na odcięciu | |||
~drab | bo ciężarówka to nie wyścigówka. Ma jechać - ale ekonomicznie. Co z tego, że na górce nie będziesz pierwszy, chyba nie o to chodzi ! | |||
~klemens1 | A jak z magnesem boi sie go? Pytam bo szukam czegos z lat 2009-2011 pod naczepe typu mega co nie boi sie magnesu. | |||
~klemens1 | Od razu dodam ze daf odpada. Jezdze teraz z 105. 460 space cabem i woda mi cieknie na deske spod uszczelki przedniej szyby na gorze... :/ | |||
~klemens1 | Dodam ze auto 2012, 180 tkm. Poza tym za bardzo nim buja... | |||
~kolo | cieciu z pacanowa ty nie wiesz do czego jest tempomat!!!pajacu!!! | |||
~grej mlody | magnesu sie nie boi testowane pod rampa actros dobry na zachod pod rampy podjezdzac i autostrady a na wschod zrobilem 7000tys km traske najwazniejsze WEBASTO idzie zamarznac przy -10 siedze w kalesonach i bluzie porazka blokada mostu przy automacie kazda gorka to wyzwanie oddaje wracam na reno premium manual 440dxi mala buda wjade wszedzie webasto sauna i * na to ze malo miescca | |||
~drab | grej mlody, Ty chyba piszesz o MP2 lub MP3 bo tam grzało faktycznie słabo, ale w nowym Actrosie jest bardzo dobre. A impulsator ceramiczny jest. | |||
ZiPi
| MP4 z silnikiem 450 KM mieliśmy w firmie na testach. W trasę pojechał razem z MP3 480 KM i Volvem 500 KM. Auta jechały z tym samym ładunkiem w konwoju z Gdyni do Pragi przez Kudowę. Na tej trasie z tych trzech miał największe spalanie i był najbardziej mułowaty. | |||
ZiPi
| Wszystkie trzy auta, miały automatyczne skrzynie biegów. | |||
~tom | Jak sie wam mp3 sprawuje?a ta norma to jaka wam wyszla?33? | |||
~terex | Zanim wsiądzie się do któregokolwiek ciężarowego Mercedesa należałoby wcześniej spojrzeć na krzywą momentu obrotowego silnika. Silniki Mercedesa są wybitnie wolnoobrotowe. Przeciwieństwem jest Volvo, ono uwielbia wysokie obroty. Tak więc jak słyszę porównanie 400 w MP4, a 400 w FH, to ja się wogóle dziwię, kto wam daje (i za jakie osiągnięcia) taki sprzęt. | |||
~ćieć z Pacanowa | ~drab (2014-01-24 20:35:09) bo ciężarówka to nie wyścigówka. Ma jechać - ale ekonomicznie. Co z tego, że na górce nie będziesz pierwszy, chyba nie o to chodzi ! kto potrafi 85 km/h tempomatem jechac jest dojrzalym-doswiadczo nym kierowca. MP 4 z taka obsada pali 28, 5 L. reszta to tylko pajace scigajace sie o 5 metrow. | |||
Deen
| Co do webasto w miśku to coś mi jakiś kiero wspominał, że trzeba podnieś dywanik pasażera, otworzyć klapkę, znależć rurę od ogrzewania (webasto) odkręcić klapkę i wtedy z tej dziury daje więcej ciepła. Wiadomości nie sprawdzałem, bo na miśku tylko tydzień siedziałem. Fakt, zimno... | |||
~ćieć z Pacanowa | Kierowca ktory potrafi "plywac" po autostradzie jest warty 8 z przodu. reszta holoty dyskutuje od pieciu lat kiedy sie zarobi 6 s psodu. | |||
~czester | Jeździłem takim mercem i jak dla mnie jest wygodny ale gdy jeszcze ja dobrze górki nie widziałem to on już ją czuł... bardzo słąbe auta |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.