ID: 138116
obsługa chłodni
ID: 138116
ID: 138116
Witam. Może mi ktoś podpowiedzieć jak wygląda obsługa agregatu na chłodni? Gdzie jest zbiornik na paliwo, jak sie go tankuje, co trzeba wiedzieć, każda wiadomość będzie przydatna, z góry dziękuję za sensowne wypowiedzi, mam zaczynać pracę na takim sprzęcie teraz i nie chcę dać plamy.
Witam. Może mi ktoś podpowiedzieć jak wygląda obsługa agregatu na chłodni? Gdzie jest zbiornik na paliwo, jak sie go tankuje, co trzeba wiedzieć, każda wiadomość będzie przydatna, z góry dziękuję za sensowne wypowiedzi, mam zaczynać pracę na takim sprzęcie teraz i nie chcę dać plamy.
~Młodzieniaszek*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (48)
~Młodzieniaszek | jak w temacie... | |||
robert
| Pod naczepą masz zbiornik i tam dostrzerzesz kórek wlewu. Przy agregacie masz ustawienia temperatury ale czy nikogo nie masz co jeżdzi chłodnią? Jaki to agregat? | |||
~Młodzieniaszek | nie znam nikogo, jedyny znajomek nie odbiera, bo na przerzutach... do końca nie wiadomo w jaką naczepę wsiądę, ale albo thermoking albo carrier, dzięki robert, jak możesz to coś dopisz, każdy szczegół mi się przyda, pozdrawiam | |||
porsche911
| obsługa nie jest skomplikowana. Ustawianie temperatury jest proste jak obsługa kalkulatora ale za pierwszym razem i tak popros kogos kto Ci pokaze jak to sie robi bo agregat agregatowi nierówny. Dowiedz się też jak zmieniac tryb z ciągłego na cykle itd. Przyzwyczaj sie do brzęczenia podczas snu:) Zbiornik na rope zazwyczaj obok łap od naczepy, tankujesz to samo co do auta, no może poza hiszpanią i holandią bo tam na legalu możesz zatankowac na niektórych stacjach tzw rope B, czyli czerwoną rope dużo tańszą od tej zwykłej a przeznaczoną między innymi do takich urządzeń. Pozdrawiam | |||
~Młodzieniaszek | agregat włączyć umiem, bo kiedyś rozładowywałem takową naczepę, wydruk zrobić to chyba też nic skomplikowanego? sorry za tak banalne pytania, ale muszę ; ) | |||
~Młodzieniaszek | dzięki, porsche. każda uwaga cenna, również pozdrawiam. | |||
porsche911
| no tak jak pisałem, proste jak obsługa kalkulatora, nie trzeba do tego byc filozofem, ale rozumiem Cie. Łatwo sie mówi kiedy się juz to robiło i się ma o tym pojęcie. Dlatego myśle że jak kogos zapytasz to żaden wstyd. Bo lepiej zapytac niż pstryknąc guzik włączający chłodnie gdzie zatwierdzona temperatura to -25, nie zmienic jej, i załadowac np świeże tuskawki... Lepiej zapytaj i na żywo niech Ci to ktoś pokaże. Moge opisac ale nie wiem na ile to pomoże bo nawet źle się opisuje kiedy się tego nie widzi.. | |||
robert
| Jak nie wiesz to z silnika ci nic nie powiem bo carier ma rużne agregaty. Ustawienie temp. Jest proste sam dojdziesz ale po ustawieniu musisz zatwierdzić. Przycisk podobny do enter. Deforst czyli odszranianie. I agat ma funkcje start stop ale to zależy od ładunku. Pamiętaj sprawdzaj temp. Towaru bo chłodnia nie jest zamrażalnikiem tylko podtrzymuje temperature. Wpisujesz to w cmr. Tam też firma co ładuje poda ci temp. Przewozu towaru. | |||
robert
| I tak musi ci ktoś to pokazać. Wydruk też | |||
~Młodzieniaszek | do czego służy tryb ciągły, a do czego cykle? od czego to zależy (przypuszczam, że od ładunku i temperatury), w jakich okolicznościach się go zmienia? podpowie ktoś? | |||
~Młodzieniaszek | no i właśnie, co to jest to odszranianie,? dzięki koledzy za rzeczowe odpowiedzi, myślałem, że sami złośliwi się trafią, a tu proszę, miła odmiana... | |||
robert
| Są ładunki np. Szpinak, kwiaty i są na plusowej temp. I muszą mieć tryb ciągły. Cały czas w danej temp. A cykliczny sam włańcza chłodnie i wyłańcza po spadku lub wzroście temp. Rużnica 4 st. Od ustalonej. | |||
porsche911
| Kiedy wieziesz przykładowo jakieś warzywa czy owoce z chocby Hiszpanii większosc firm będzie sobie życzyła abys to wiózł w trybie ciągłym (czyli chłodnia brzęczy na okrągło), ale kiedy wieziesz hmmm no na przykład czekolade a temperatura na zewnątrz to jakies 15 stopni, twój towar leci na 13-15 to śmiało przełączysz sobie to na cykle i nawet się pewnie agregat nie uruchomi. Temperature podają za każdym razem na załadunku, ale UWAGA zawsze sprawdzaj temperature ładunku, na pewno będziesz miał na wyposażeniu termometr. Bo jeśli twoja przykładowo truskawka czy nektarynka jest ciepła, a Ty od razu ustawisz 2 w przypadku nektarynki a 4 w przypadku truskawki to mozesz zepsoc towar. Rób tak, sprawdzaj temperature, po czym jesli wynosi sporo np 10, wpisz to w cmr a agregat nastaw na 8, po kilku-kilkunastu godzinach na 6 itd. po prostu tak schładzaj te owoce... | |||
~były frigo | Nadawca towaru musi tobie jasno określić temperaturę towaru, wręcz nawet się domagaj aby była wpisana w Cmr. jak dla mnie lepsza jest praca ciągła, praca w cyklach jest uperdliwa w trakcie snu, co chwile start/stop. jeśli jest możliwość, to na parkingach stawaj jak najdalej od innych zestawów, a jeśli pózniej wokół ciebie będą stawać zestawy, to już ich zmartwienie | |||
~lala | na cyklach wieziesz mrożonki na ciągłej na plusach, a jak nabędziesz praktyki to będziesz wyprawiał cuda. | |||
robert
| Agregat skrapla pare wodną i zarasta lodem. Często sam się odszrania. Inne obroty silnika i woda cieknie z prZodu. Na ciągłym przeważnie idą produkty świerze z reszta na automacie. | |||
~Młodzieniaszek | dzięki wielkie jeszcze raz, koledzy. Sporo się dowiedziałem, jak na zielonego w temacie ; ) A reszta przyjdzie w praktyce... najlepszego życzę, drogi do domu suchej i szerokiej, a w domu... wąskiej i śliskiej... | |||
Deen
| Z obsługi chłodni nabierz nawyku sprawdzania czy jest podpięta pod gniazdo przy rampie. Łatwo pojechać z instalacja elektryczną... Przy tankowaniu lodówki uważaj bo wlewy są zwykle duże i pompując grubą rurą lubi rzygać, pod koniec wolniej... Słyszałeś o "drugim piętrze" w lodówkach? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.