Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Renault Premium 460 opinie

ID: 138009


Witam. Bardzo interesują mnie opinie na temat tego auta, czyli wszelkiego rodzaju opinie o spalaniu oraz usterkowości.

Posty (127)

~Adam
G-A synku, synku malutki posluchaj chlopcze starszego kolegi bo ledwo seplenisz a juz fikasz.
Mowi ci to cos od 2003 w transporcie miedzynarodowym??? Nie pamietasz bo siedziales u mamy na kolanach, ale opowiem ci ze byly wtedy granice. Byly odprawy, tranzyty i takie historie ze na dobranoc do snu dobrze ci zrobią.
Jezdzilem synku tymi markami i tobie nigdy nie bedzie to dane. Ps. masz fajne resoraki na pólce i kolejkę pico w kartonie, takze pobaw się w transport.. Dziecinstwo jest piekne i błogie. Pużno juz, pora do spania, takze popros mamę o bajkę i nynaj mlodziencze. Jak ci tam g-a. Jutro do przedszkoila wstajesz, nie zaspij. Milych snów o transporcie.
g-a
Adam, powiedzieć że jesteś "inteligentny inaczej" to chyba komplement. Jeżdżę w międzynarodówce trochę dłużej niż od 2003, ale to żadna zasługa. Dalej szkoda mi czasu na tego typu dialogi, śnij dalej swoje sny o potędze

1

~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\
adam
tu niektorzy maja takie zacofane myslenie ze rece opadaja, a stwierdzenie po co mi nowe volvo czy mercedes jak stara premiumka zropie ta sama robote do takich sie zalicz.

tak jak wczesmiej napisalem chlebem z margaryna tez sie mozna najesc do syta po co wiec go smarowac maslem i klasc na niego szynke.

tacy tu na et biznesmeni

-1

g-a
kreskowy... nie wiem czy wiesz, ale premiumki od jakiegoś czasu to w zasadzie Volvo, tylko buda jest francuska... no i znaczek na masce
~Adam
Madry wpis i dobre porownanie z chlebem, 100 procent masz racji.
Jezdzilem w firmie malej i szef jezdzil magnum a sam do premium nie chcial wejsc, pomimo ze byla nowa a magnum milion.
Jeszcze cos dodac...
Brzydactwo, tunel jak w krazie, krzesla drewniane i jakosc odpustu z kalwari...

-1

~Adam
g-a kazdy wie ze premiu ma motor volvo i podzespoly ale w budzie sie mieszka.
Dlaczego nie jezdzisz cinqoczento albo seincento, skoro one tez cie dowiezie do celu. Tanie w zakupie, tanie czesci i pieniadze w kieszeni.
Kupiles zachodnią markę. po co???
Sprawia ci przyjemnosc ergonomia, marka, wnętrze itd.
Nie rozumiem po co przeplacac, jak w reklamie proszkow.
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\
g-a do muuso tez wlkadali silniki od mercedesa. ale miestety mercedesem to nie bylo
~Adam
Minister Nowak ma rozmawiac z Olandem na temat wprowadzenia embargo na sporowadzanie do polski.
Minister infrastruktury drogowej i wizarzysci transportu juz podniesli protest i pujdą race i palenie op[on.
Kiedy ten szajs premium zniknie z dróg europy i kierowcy w tych ZIŁACH uwiezieni.
Francuzi nie mają pasji tworzenia motoryzacji i tak stworzyli premium.
Pprzypomne ze magnum projektowal rosjanin.
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\
adam
taki jeden z drugim chodzi siedac na porcelane a to samo zrobilby w latrynie za stodola.

to taki tok myslenia "ja tym jezdzil nie bede"

tanio kupiona jeszcze taniej sprzedana, warunek trzeba znalesc glu pszego od siebie
~egon
jak sie chłopstwu i burakom w d, p poprzewracało, jeden z drugim w życiu by do miasta nie trafił gdyby ojciec nie jechal ze swiniami na skup a teraz im premium nie dobre, gdy zaczynałem przygode z miedzynarodówką to marzeniem byl renault r340 - truboliner ale wiadomo czasy sie zmieniają itrzeba isc z postepem
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\
egon
urzekla mnie historia twojego twojego zycia. nie kazdy musial podrozowac ze swiniami zeby zaboczyc miasto,
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\
braklo tak ja ty
~lala
egon to goło*c z sosnowca rezydujący na trzepaku i 50 m2
GITSebastian
Łysy :D dobrze im dajesz :D szkoda tylko ze ten wątek w 90% jest nie na temat :/ chciałem sie coś więcej o premiumce dowiedziec ; )
nygus8
Chciałbym odświeżyć ten wątek, bo jak dotąd pisano w nim w większości bzdury. Zależy mi na opinii kogoś, kto użytkuje 460DXi na międzynarodówce. Spalanie, awaryjność, interwały przeglądów obsługowych, trwałość sprzęgła, turbiny, wtryskiwaczy i ogólne spostrzeżenia każdego, kto ma coś sensownego do wniesienia w temat.
~Zdzichu
Łysy idz nasrac do swojej premiumki z 98r buszmenie
~egon
ty kreskowana łaj zo skonczyłes juz karmic sw inie? to bierz sie teraz za zamiatanie podwórka
~ciapowaty
nygus8 (2014-10-21 13:34:15) napisał ; Chciałbym odświeżyć ten wątek, bo jak dotąd pisano w nim w większości bzdury. (koniec cytatu)
No to Ci się udało.
nygus8
No racja, ale chciałem dobrze :) Swoją drogą to wielka szkoda, że aż taki kibel tu panuje. Potencjał ma to forum, ale zamazany gów, nem.
~Hi-way
Premium, zwany uśmiechem Paryża, to ciągnik dystrybucyjny, a nie miedzynarodowy. Nigdy równiez nie miało silnika volvo, jest to silnik 10, 8l projektu francuskiego, który volvo przejeło w zamian za jednostki 13litrowe. W volvo wystepował w sladowych ilościach w modelu FM. Volvo to jednostki 13 i 16l. Co do skrzyni, optidriver i i-shift to niby to samo ale kaseta sterujaca bez przerobek nie podejdzie. Pomijam kwestie jakości instalacji. A skad to wiem? pracowałem w renault:)
nygus8
Nie widzę przeszkód, żeby Premium jeździło na międzynarodówce. Były warianty ze zbiornikami 1300l, więc spokojnie obleci do Hiszpanii i nazad z niewielką dolewką bądź objeździ tydzień na przerzutach po Niemczech i Beneluxie. Jestem ciekawy elastyczności tego niespełna 11-litrowego silnika. Czy mniejsza pojemność oznacza wyższe niż w przypadku 13-litrowego silnika zapotrzebowanie na paliwo, czy odwrotnie, przynosi oszczędności? W MAN-ie D20 też ma poniżej 11litrów, a charakterystyka jest taka, że po płaskim bardzo oszczędny, a w górach cholernie żarłoczny. Czy tu nie jest podobnie?
~Hi-way
Chodziło o walory humanitarne jeśli chodzi o jazde premium, np w systemie 3-1.
Silnikowo da rade, nawet 380 widywałem w podwójnej obsadziei jeździły, ale jak w tym życ???. Spalanie rośnie dramatycznie na górkach, po plaskim, automat, 14-16t spali 25l.
~jacekUK
Jezdze premium z 12roku ok 380tys, dzien i noc na lokalu ja robie 400km na nocy- bezawaryjne jak narazie, mniej adblue niz w mercedesie, ale na miedzynarodowke to bedzie ciasno, maly przeswit - ostroznie na nierownym terenie.
nygus8
Wiem, że nieładnie jest mieszać tematy, ale możesz mi w takim razie przybliżyć główne atuty Magnum w porównaniu z Premium, bądź kwestie w których Magnumka okazuje się gorsza, jeżeli założymy, że oba mają podobną konfigurację, służa do jazdy na międzynarodówce, a wielkość kabiny nie ma znaczenia?
~Hi-way
Magnum jest sporo cięższe, pali 1-1, 5l wiecej po płaskim, za to na górkach i na ciężko na odwrót. Duzo lepiej ciagnie z dołu (13l motor), mocniejszy hamulec silnikowy (znów pojemność) dużo stabilniejszy ze wzgledu na rozstaw osi (4, 12 wobec 3, 9m), lecz ta stabilnośc cięzko odczuć przez bujanie kabiny, w ogole jazda magnum wymaga przyzwyczajenia. W magnum po 300kkm trzeba robic wymiennik ciepła, duzo mniej trwałe zawieszenie kabiny (ach te nożyce), mosty i skrzynie te same. Reasumując jak daleko i cięzko to magnum, a jak średnie ładunki i na max tydz. może być premium.
nygus8
Nie chcę nadużywać Twojej cierpliwości, ale skoro pracowałeś w serwisie to mało kto lepiej poradzi. Powiedz mi jeszcze tylko co przemawia za FH13 w porównaniu z Magnum. Chyba bebechy są identyczne? Jaki więc jest sens dopłacania do Volvo? Wykazuje się czymś szczególnym in plus?
~Hi-way
Spoko. Teoretycznie masz racje, akurat w przypadku magnum i fh nawet ramy są w dużej cześci te same. Kwestia wielkości budy i utraty wartości. volvo ma stabilniejszą elektrykę i cene:) ale jeśli chodzi o bebechy widziałem rozebrane dwa motory, fh i magnum, dokladnie z tego samego rocznika, niby motory te same, ale volvo miało np masywniejsze korbowody niz renault.
Broń boże nie faworyzuje Volvo ani nie ganie Renault, ale pomimo wszystko są różniece pomiedzy motorami składanymi w szwecji a tymi z francji. z czego to wynika? Nie wiem:)
~Hi-way
Magnum łatwiej kupic w dobrej cenie, ale tez trudniej sprzedac, ceny czesci różne. Np tarcze tańsze w volvo, ale miska w renault- trzeba porównywac ceny. Magnum pomimo aerodynamiki cegły jest inaczej wysterowane jeśli chodzi o silnik i w autach do 2011 bedzie lepeij w paliwie wychodzic, poźniej juz porównywalnie. Kwestia pieniedzy i rozsadku.
nygus8
Jak zwykle zadecyduje kalkulator. Kabina FH ma lepsze własności aerodynamiczne (przynajmniej takie sprawia wrażenie) więc pewnie tu też jakieś kropelki są do zarobienia. Kwestia realnej oceny potrzeb i dopasowania do charakterystyki zadań transportowych. Jednemu Premium, drugiemu FH. Przynajmniej dowiedziałem się tego, co mnie ciekawiło. Bardzo dziękuję za porady. Pewnie niejeden przeczyta i skorzysta. Serdecznie pozdrawiam.
~Hi-way
Ciesze sie ze pomogłem, pozdrawiam
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.133.145.17

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels