Monitoring GPS - FlotaPlus. pl - czy ktoś ma?
ID: 136628

Proszę o radę. Dostałem od nich ofertę. Chwalą się, że mają najlepsze gpsy na rynku. Czy ktoś uzywa i może napisać mi coś więcej? Czy warto? Cenowo są bezkonkurencyjni. Zależy mi na monitorowaniu aut także za granicą.

~Andrzej
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (80)

~adamkiewicz
2016-06-13 19:01:03
mamy od miesiaca. jest ok.
~ravens
2016-08-25 22:35:38
niedrogo i dziala. bardzo tanio na ue. polecam
~benzema
2016-11-26 00:37:28
nic sie nie zawiesza a to dla mnie ważne. fajne alarmy bezposrednio na telefon. cena dobra.
Giraffal
2016-11-28 15:33:29
Ja nie znam, ale u nas w firmie jest ikol, którego już ktoś wyżej polecał. I bardzo dobrze się sprawuje, do tej pory nie było żadnych problemów.
~Travel Express
2017-02-02 21:55:00
rzadko kiedy zdarza mi sie polecac cokolwiek w tego typu miejscach. Jednak flotaplus moge polecic z pelna odpowiedzialnoscia. Wdrozylismy ten system ponad 2 lata temu. Dziala bez zastrzezen, ale najwieksza ich zaleta jest to, jak dbaja o klienta juz PO SPRZEDAZY. Nie bedziecie zalowac.
~Kacper Gps
2017-02-05 18:55:57
Witam.
Oferuje Montaz urzadzen flotyplus.
Zapraszam do kontaktu. Prosze napisac moj nick i nr tel osoby zanteresowanej badz adres mailowy.

Pozdrawiam
~transbet
2017-03-24 14:43:52
przerabialismy temat gps kilkakrotnie. flotaplus to bodajze juz 3 firma. aplikacja podoba do innych ale pierwsza z która nie mamy problemow. cenowo tez raczej podobnie jak inne.
~Kacpertymonkiewicz
2017-04-04 14:55:55
Monitoring gps to bardzo przydatna opcja zwłaszcza w firmie. Korzystałem i bardziej polecam firmę konsalnet. Wszystko bezproblemowo.
~Marek MarTrans
2017-04-10 12:52:33
Mamy gpsy od Flotaplus. pl już od ponad roku i wszystko działa jak należy w Polsce i zagranicą. Paliwo super skalibrowane - pokazuje tankowania przy zbiornikach 800l z dokladnością do 1-2 litrów na swoim cpnie i z dokładnością do 2-3 litrów na innych stacjach. Żadna firma z którą wcześniej wspolpracowaliśmy nie miała tak dużej dokładności - naprawdę szczerze polecam, można brać w ciemno!
~Pańskie Oko
2017-04-21 11:19:15
to działa rewelacyjnie
szczeg óły
laskowski (at) panskieoko. com
~starylogistyk
2017-05-19 08:35:36
naprawde warto
~tems
2017-08-04 12:11:18
naprawde ok.
~karlos8992
2018-02-28 12:56:17
Mam flotę 7 samochodów i u siebie używam systemu od Transmobil. Nie jest to mój pierwszy ani drugi system i mam spore porównanie. Jestem bardzo zadowolony, ponieważ mogę mieć kontrolę nad tymi 7 samochodami na raz. Wiem, co się dzieje z każdym z nim. W każdej chwili pobieram potrzebne raporty i kontaktuję się poprzez system. Wszystko działa sprawnie, nie miałem jeszcze żadnej awarii.
~wald
2018-03-27 22:33:15
Jak dla mnie, flotaplus jest przegrana, dopuścili do sytuacji niewyobrażalnej, system błędnie poinformował mnie o ubytkach paliwa, mało brakowało abym oskarżył kierowcę o kradzież, kiedy zacząłem wyjaśniać sprawę, poinformowano mnie że źle skalibrowano urządzenie!
Informa cję o takiej możliwości powinienem otrzymać przy montażu!
TO TOTALNY BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI!
Giraffal
2018-04-10 08:54:25
wald, a odczyt mieliście z cana, czy jakieś sondy?
~bolo
2018-04-10 09:41:43
Zajebista reklama!!!
~Pablos74
2018-04-11 15:46:08
mi flotaplus sie sprawdza i moge smialo polecic, widze paliwo z cana, mam od nich elektroniczne kagance na obroty i nacisk na pedal gazu i kierowcy zaczeli jezdzic spokojniej, spalanie spadlo wiec jest ok
ABAX
2018-04-13 12:39:13
Zapraszam do zapoznania się z ofertą od producenta i dostawcy systemu do monitoringu GPS - ABAX. s://www. abax. net. pl/. Dożywotnia gwarancja oraz wysokiej klasy system.
~Gerard
2018-06-18 13:59:08
mam floteplus na na busach i dziala naprawde ok. paliwo pokazuje z dokladnoscia do 1-2 litrow. aplikacja prosta w obsludze, duzo funkcji, smialo moge polecic
~Johny instalator gps
2018-06-19 16:10:33
montaz urzadzen floty plus oraz innych urzadzen zapraszam do kontaktu
~eurotrans.
2018-07-12 09:47:24
maja dobre GPSy. wszystko dziala jak miało
MarasYorkshirePaczki
2018-07-19 20:38:17
w sumie żadnych problemów nawet gdy inne sie wieszały np w Alpach
~Skorpion
2018-10-08 12:08:49
jak dla mnie flotaplus to rewelacja, mamy ich system juz drugi rok i jestesmy bardzo zadowoleni, a jest to juz trzeci system ktory mamy i pierwszy z ktorego jestesmy zadowoleni i nie bedziemy go juz zmieniac, aplikacja dziala szybko, nic sie nie zawiesza, paliwo pokazuje z dokladnoscia do 2-3 litrow w naszych masterach,
~holdentrans
2018-10-12 13:14:21
mamy flotaplus w firmie juz jakis czas. jak do tej pory wszystko ok
~Homar
2018-11-08 11:49:40
ja dzialam na flocieplus narazie od 2 miesiecy i jak dla mnie bije na glowe konkurencje. aplikacja prosta w obsludze, szybko dziala, nie zacina sie, dokladne odczyty no i przede wszystkim niska cena w porownaniu do tak wysokiej jakosci. wczesniej mialem framelogic i niestety nie dzialalo jak nalezy
~wega
2018-11-27 15:25:19
potwierdzam warto
~Piotreks
2018-11-28 14:06:37
Ja polecam monitoring od ikol: s://ikol. pl/lokalizator-gps/p l/monitoring-gps. html
Bardzo dobrze się u nas sprawuje.
~kamil32
2018-12-09 12:34:54
My mamy dość prosty system w obsłudze, lokalizator gps jest mało awaryjny, nie ma ponoć problemu też z zbieraniem wszelkich danych archiwalnych. Wszystko jest od Transmobil jak masz jakieś pytania to pisz smiało.
~robert
2018-12-10 11:45:02
pierwszy raz mam chyba gps ktory działa a nie wykancza mnie nerwowo. obsluga tez bardzo ok
~budmaxpol
2019-03-20 19:31:08
My u nas używamy firmy RentalTracker w sumie to urzadzenia sie w porzadku, mam wglad w to co robia moi pracownicy i czy faktycznie sa na budowie i czy dojezdzaja tam na czas oraz czy nie koncza pracy zbyt wczesnie... oprocz tego mam to tez w swoim prywatnym samochodzie, maja dokladnosc lokalizacji do 3m wiec jest dosc dokladne


www. rentaltracker. pl tam maja wiecej info
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.228.42.25

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce